Край на евтинджоса: Тему и Шейн вдигат цените след Великден
Митата на Тръмп ударили тежко компаниите
Китайският електронен магазин Temu и търговецът на бърза мода Shein ще повишат цените си през следващата седмица, тъй като мащабните мита на президента на САЩ Доналд Тръмп и мерките срещу вноса на стоки с ниска стойност повишават разходите на компаниите, известни с евтините си предложения.
В почти идентични писма до клиентите тази седмица двете компании заявиха, че
ще увеличат цените от 25 април и насърчиха купувачите да пазаруват „сега на днешните цени“.
Shein и Temu, търговци на всичко от играчки до смартфони, отбелязаха бърз растеж в САЩ отчасти благодарение на изключението „de minimis“, което позволява безмитен внос на стоки на стойност под 800 долара. Това позволява на компаниите да поддържат ниски цени, предаде „Ройтерс“.
Техният бизнес модел обаче е подложен на натиск от неотдавнашния указ, подписан от Тръмп, който затваря тази търговска вратичка и влиза в сила на 2 май.
„Поради неотдавнашните промени в правилата на световната търговия и митата оперативните ни разходи се увеличиха. За да продължим да предлагаме продуктите, които обичате, без да правим компромис с качеството, ще направим корекции на цените от 25 април 2025 г.“, се казва в изявленията на двете компании.
В момента роклите на Shein са на цени между 6 и 91 долара на уебсайта ѝ, докато Temu ги продава онлайн на цени между 2,48 и 210 долара.
Нова ера на зарядните устройства
Новите съседи се завръщат, Амадор е успешен бизнесмен
Наш 70-годишен околосветски пътешественик счупи мачта
Грипът настъпва, яжте кисело зеле и туршия
Гроздоберачката от двулевката си отиде в нищета
Румен Гайтански разпродава всичко в България и се изнася от страната
Мъж се задави с десерт и почина на коледната трапеза
Чирозът на стана по-скъп от калкана: Цени до 45 лв. за кг на рибната борса в Бургас
Експерт съветва как да се движим безопасно в снежна и заледена обстановка
Умерен ръст на жилищните цени в България през 2026 г.: Как еврозоната променя пазара
Регистрационните таблици в София - от „С“ до „ОХ“: Как стигнахме до края на азбуката
Заради еврозоната българите пазаруват повече. Страхуват се да не изгубят парите си
