Топлофикация-Бургас, Белчевстрой, Нелбо и СМК-Монтажи, с общи усилия ще работят за подобряване на услугите си
Изрядните клиенти на Топлофикация Бургас вече надхвърлят 11 000 домакинства
Четирите фирми за дялово разпределение, опериращи на територията на град Бургас – Топлофикация Бургас, Белчевстрой, Нелбо и СМК-Монтажи, са провели разговори за подобряване на услугите, които предлагат.
„Целта на разговорите ни е с общи усилия да намерим начин да подобрим качеството на предлаганата услуга дялово разпределение, което е изцяло в интерес на клиентите. Ползвателите на нашите услуги заслужават точни и верни сметки, за което основна предпоставка е топлата вода.“ заяви инж. Христин Илиев изпълнителен директор на Топлофикация Бургас.
Eкспертът посочи, че за зимния сезон разликите между отчетите по общи и индивидуални водомери са около 14 000 кубични метра, поради което възниква необходимостта от изготвянето на изравнителни сметки.
От дружеството напомнят, че всички нередовни водомери е необходимо да бъдат своевременно подменени с нови.
„Съветваме всички собственици на годни водомери и такива, чийто срок на годност изтича след срока за задължителната им подмяна с дистанционни, а именно 01.01.2027 година, да ги заменят с модерните устройства по-рано, поради техните доказани предимства. С уредите за дистанционен отчет клиентите си осигуряват комфорт, тъй като отпадат посещенията на инкасатори за снемане на показанията от тях.“ обясни инж. Христин Илиев.
Всички фирми за дялово разпределение в Бургас включително Топлофикация Бургас са предприели инициатива всички активни клиенти, които използват услугата битова гореща вода, да подменят неизрядните водомери с модерните устройства.
„Очакваме и да осъществим разговори с ВиК за решаване на проблемите с пломбирането на сменените водомери.“ обяви инж. Христин Илиев.
Директорът разясни, че благодарение на стартираната през миналата година програма „Изряден клиент“ всички абонати с изрядни водомери са защитени.
„Всички фирми за дялово разпределение подкрепиха нашата програма „Изряден клиент“ и им благодаря за огромния и упорит труд и усилия за нейното разширяване. Въведената пределна стойност за подгряване на 1 кубичен метър топла вода насърчи голям брой клиенти да подменят своите неизрядни водомери с нови с дистанционен отчет. Към февруари тази година изрядните клиенти на Топлофикация Бургас надхвърлят 11 000 души и смея със сигурност да заявя, че тези клиенти са не само изрядни, а и доволни, спокойни и дигитализирани!“ каза инж. Христин Илиев.
Заедно четирите фирми за дялово разпределение планират и съвместни действия за подобряване на комуникацията с клиентите, като се наблегне на това тя да се случва чрез електронни средства и канали. Съвместно бяха обсъдени и предлаганите промоции, целящи да върнат отказали се клиенти, както и възможностите за тяхното подобряване.
Живот след смъртта: Жена видя Рая, срещна загубеното си дете и се върна да разкаже
Русе грее с 900 метра празнична светлина и нова коледна магия
Лекари без договор, пациенти без сигурност – защо бюджетът за 2026 е решаващ
Открит опасен микроорганизъм в мляко за кърмачета, изтеглят партиди от пазара
Властта се срива, Радев излиза напред
Откраднаха коледна елха от района пред училище в Радомир
Протест в Смолян срещу фотоволтаична централа: Жителите се опасяват за домовете и гората
Как евтините китайски дрехи заляха Европа
Въпросът остава: Кои са били хората, стреляли по деца в Сараево, като на сафари?
Тези хора да забравят за джинджифил, въпреки че се води суперхрана
Нова горивна схема затяга коланите: Бензинът в Иран вече не е даденост
Всички правим тази грешка: Тези ястия, стават по-здравословни, но чак на следващия ден
