Министерството рекламира БГ туризма в каналите National Geographic и 24 Kitchen
Ведомството започва широкомащабна международна рекламна кампания
Министерството на туризма започна широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The Walt Disney Company LTD и Warner Bros. Телевизионната реклама за промотиране на България като дестинация за конгресен, кулинарен и винен туризъм стартира днес в девет държави и ще продължи до края на април. Паралелно с нея се провежда и дигитална кампания, която включва популярния формат pre-roll с нови клипове в YouTube.
Медийното партньорство включва телевизионно излъчване на 2430 рекламни спота на 9 стратегически пазара в Европа. Те са разпределени между каналите National Geographic, обхващащи Великобритания, Франция, Полша, Германия и Испания, и тези на 24 Kitchen в Нидерландия, Сърбия, Словения и Хърватия. Над 50% от клиповете ще бъдат излъчени в прайм тайма на телевизионните програми.
„Това е поредна стъпка в стратегията ни да представим България като дестинация с богат културен и кулинарен потенциал. Виното и гастрономията, заедно с конгресния туризъм, са ключови елементи в развитието на туристическия ни сектор и създаването на преживявания, които остават в сърцата на посетителите. Чрез партньорството ни с National Geographic и 24 Kitchen достигаме до милиони пътешественици, които търсят автентични и вдъхновяващи дестинации“, заяви министърът на туризма Мирослав Боршош.
Екип от групата на телевизионния гигант прекара няколко дни в България, специално за това партньорство, за да заснеме два 30-секундни клипа, промотиращи страната ни в ключовите направления „Вино и гастрономия“ и MICE (Meetings, Incentives, Conferences, and Exhibitions) туризъм. Министерството на туризма и National Geographic имат успешно дългогодишно сътрудничество, като тази кампания е част от Годишната програма за национална туристическа реклама.
Основната цел е да утвърди България като привлекателна и сигурна туристическа дестинация с разнообразни възможности за туризъм през цялата година. National Geographic е водеща световна медия, която достига 760 милиона домакинства по света. Медията заема първо място по потребителско доверие и е насочена към любители на пътешествията, културата и природата.
Рекламните видеоклипове може да гледате тук и тук.
Живот след смъртта: Жена видя Рая, срещна загубеното си дете и се върна да разкаже
Русе грее с 900 метра празнична светлина и нова коледна магия
Лекари без договор, пациенти без сигурност – защо бюджетът за 2026 е решаващ
Открит опасен микроорганизъм в мляко за кърмачета, изтеглят партиди от пазара
Властта се срива, Радев излиза напред
Откраднаха коледна елха от района пред училище в Радомир
Протест в Смолян срещу фотоволтаична централа: Жителите се опасяват за домовете и гората
Как евтините китайски дрехи заляха Европа
Въпросът остава: Кои са били хората, стреляли по деца в Сараево, като на сафари?
Тези хора да забравят за джинджифил, въпреки че се води суперхрана
Нова горивна схема затяга коланите: Бензинът в Иран вече не е даденост
Всички правим тази грешка: Тези ястия, стават по-здравословни, но чак на следващия ден
