Министерството на туризма организира рекламно-опознавателен тур за полски журналисти
В периода от 2 до 9 февруари представители на издания посетиха най-популярните ни зимни курорти – Банско, Боровец и Пампорово
Министерството на туризма организира рекламно-опознавателен тур за полски журналисти от специализирани медии в сферата на туризма. В периода от 2 до 9 февруари представители на изданията travelplanet.pl, businesstraveller.pl, interia.pl, medonet.pl и polityka.pl посетиха най-популярните ни зимни курорти – Банско, Боровец и Пампорово, за да се запознаят с отличните възможности за ски и балнеотуризъм в България.
Тяхното пътуване започна от Банско, където разгледаха ски зоните и се убедиха в добрите условия, които курортът предлага. Възможностите за СПА туризъм в региона им бяха представени в село Баня. Програмата включваше и еднодневна екскурзия до Рилския манастир – една от най-известните български забележителности, част от световното културно наследство на ЮНЕСКО.
Визитата на полските журналисти продължи в Боровец и Пампорово, където представителите на полските медии имаха възможност да усъвършенстват уменията си в зимните спортове.
Освен практическото запознаване с условията в зимните комплекси, програмата включваше и срещи с представители на „Юлен“ АД, „Пампорово“ АД и „Бороспорт“ АД. Те представиха не само възможностите за зимни спортове, но и условията за туризъм и отдих през летния сезон.
Друг акцент в обиколката беше културното и историческото наследство на България. Журналистите посетиха Пловдив – Европейска столица на културата за 2019 г., където разгледаха основните забележителности на града и се запознаха с неговата богата история и традиции.
Този рекламно-опознавателен тур е част от мащабната кампания на Министерството на туризма, насочена към привличане на туристи от Полша. Инициативата е в съответствие с цялостната стратегия за утвърждаване на България като водеща туристическа дестинация. Един от ключовите елементи на кампанията е организиране на обиколки за чуждестранни журналисти, туроператори, блогъри и инфлуенсъри в сферата на туризма. Туровете дават възможност на участниците да се запознаят отблизо с богатствата на България и допринасят за достигането до широка чуждестранна аудитория, утвърждавайки страната ни като предпочитано място за почивка и културен туризъм.
Откритие от ада: Криптомилионер и съпругата му намерени заляти с бетон в пустинята!
Мъж се напи жестоко, изкърти дограмата си и я изхвърли върху автомобили
Европейска титла по киокушин карате за възпитаник на Гергана Апостолова-Костова
Детската болница „Света Анастасия“ в Бургас ще предостави качествена грижа за децата и спокойствие за родителите
В това село къщите вече струват по 1 млн. евро
„Майната му на ЕС“ - историята, която Европа отказва да научи
Истериите и хиперактивността на децата, който водят до екстремни сривове техните родители
Бакшиш ли? Забравете. Професията „доставчик“ умира пред очите ни
Ракът топи Любо Пенев с 1 килограм на ден
Politico: България ще трябва да осигури 1,2 милиарда евро гаранция за заема за Украйна
Бизнесът празнува приемственост и развитие: 120 години Търговско-промишлена палата в Бургас
Преди 39 години: 5,7 по Скалата на Рихтер разтърси България и разруши 15 000 сгради
