×
Избори 2026 Практично Култура Здраве Политика Общини Общество Лайфстайл Войната в Украйна Спорт Разследване Бизнес ЮГ

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • 1/3 от всички лекари у нас са над пенсионна възраст
  • Започва Страстната седмица
  • Иран каза „не“ на Тръмп: Ормузкият проток остава затворен
  • Григор Димитров запази позиция, голям скок за Иван Иванов
  • Земетресение в Северна Гърция
  • На мъжете в Германия под 45 г. им трябва одобрение от властите за по-дълъг престой в чужбина
  • Възрастта за пенсия във Великобритания се вдига на 67 години
  • Тръмп с ултиматум Иран до вторник вечер да отвори Ормузкия проток
  • Отиде си големият певец, композитор и поет Михаил Белчев
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Археолози пренаписват историята - не сме покорени от турците през 1396 година


28 Ноември 2024, Четвъртък, 15:46 ч.
Автор: Флагман.Бг

Видинското царство на Иван Страцимир е продължило да съществува 25 години след падането на Търновград

България не е покорено от османските турци през 1396 година, както смята родната ни историография. Тя свързва края на българското царство с падането на столицата Търновград.

Сега обаче български археолози са се натъкнали на доказателства, че Видинската държава на Иван Страцимир е продължила да съществува цели 25 г. след превземането на Търново.

Доказателствата, смятани за неоспорими, ще бъдат представени в днес на специално събитие в града.

2024 година вече е наричана „златна“ за българската археология, като откритията от Видин добавят ново измерение към разбирането за последните години на българската държавност преди османското завоевание.


В категории: Животът


47
Коментара
Тервел ИЛИЕВ Морето носи огромна заплаха: готови ли сме? Морето носи огромна заплаха: готови ли сме? 06/04/2026, Понеделник 20:21 1
47
Коментара по темата
47.
Несрин Шериф
08.12.2024 16:43:55
3
1
якоооо
46.
Кольо
07.12.2024 21:25:09
4
3
Това не е чак толкова важно, но означава, че последният цар е имал достатъчно време да разузнае и да се подготви добре. А то какво става, само бяга и се крие в съседните страни непревзети още от турците. Поне едно генерално сражение да беше дал. Унгарците след дългогодишна борба за последно въпреки всичко дават генерално сражение на турците при съотношение 1:5, което означава 10 000 унгарци срещу 50 000 турци и въпреки, че знаят че ще загубят те се бият а ние само се крием и цепим царството до последно на много части.
45.
Аз
01.12.2024 13:49:49
10
27
Ако се поразровят още малко дали няма да установят, че даже не сме били под турско робство/владичество/иго?! Само където другите народи не са го знаели!
А,се смеем на македонците, че си измисляли история!
44.
43 43 43
01.12.2024 13:39:33
5
17
Свали розовите очила, душко. Баш на малоумни гявурски тъпанари родоотстъпници са. Де да беше толкова просто както тогава............
43.
Мария
01.12.2024 12:13:16
14
27
коментари от типа на "нямало е турско робство" са на платени турци.
42.
бясното куче Рашков
01.12.2024 08:31:57
7
26
Първата османска конституция е от 1876 г и в тогавашното народно събрание 1/3 са били българи!!! Роби, а?
41.
Виждащ
01.12.2024 08:06:57
16
21
Не заслужаваме дори и пренаписана история, трябва да избомбят АЕЦа, да стоварят краварите де що войска имат на наша територия и да провокират Русия да ни затрупа с бомби, докато вече сме на тъмно. Различно бъдеще не сме заслужили.
40.
Факт
30.11.2024 14:41:15
65
36
А бе стига с тази глупости бе , Никога не сме били роби на Турция , това че сме били под тяхна зависимост и сме плащали данък на Осман вместо на Иван не ни прави роби ..освен ако наистина сме били 500 години под османско робство сега и половин българин нямаше да има...а до до колкото виждам има предостатъчно България..така че на всички е ясно че руската ни история е пълна измислица ..добре скалъпена за тяхна изхода !
39.
Бира ли си ракия незнам
30.11.2024 11:05:19
24
39
Виж сега, Русия е продължение на българската държавност, език и култура. Не знам за какви османци ми говориш? Друг е факт е че България слага край на османската империя, като ги кара през 1912 да бягат до Истанбул с насрани гащи
38.
Дидо бирата
30.11.2024 10:06:13
33
28
Истината е че сме 5 века под руско робство, с неуспешни опити на османците да ни освободят, последвани от мрачният период след 1878г. Едвааа 1989та свободните народи намират силата и милосърдието да освободят България от нейните окови. Тогава започва истинският златен век за нашата родина :D ахахахахахахах
Пускайте термоядрената бомба плийз :)
37.
Дидо
30.11.2024 10:00:28
12
56
Още в учебниците пишеше, че Видинското царство остава последното, което не пада под робство, а това става няколко години по-късно...Сега, дали са 25 или 15 е друга бира, но още в училище го учихме това...Какво "пренаписване на историята" е това - не знам...
36.
Джон
30.11.2024 07:44:51
14
63
Сигурно под Руско сме паднали ????????ха,ха !!!
Стига сте променяли историята за да се харесате на чужди народи !!!¡
Прекалихте !!!!!
35.
Чичи
30.11.2024 07:39:09
15
32
След прочита на коментарите се отчаях вие сте това което сте скоро няма до озреете за истината . Смесвате имена на държави и нарицателни които тогава не са съществували. Когато сами си основете държава имате право и сами да си напишете история засега ви е писана от други . Евреопейския СССР ще ви напише нова и после пак някой ще спори
34.
Една от всички
30.11.2024 00:21:28
4
54
Както и малцина знаят, кой е първият освободен град, а именно Свищов през 1887 и ако можем да вярваме в датата , това е 27 юни, друг интересен факт е, как цялото българско крайбрежие на река Дунав винаги е била просперитета, а сега по тези градове и селца не останаха хора ... Защо ли ?
Взеха ни всичко, но това което е в душите ни, никой не може да го вземе !
Историята ще се пренаписва и пренаписва, жалко, че масовата информация в днешно време е дезинформация!
Желая здраве на всички и бъдете състрадателни, живота е тежък
33.
ТОНИ
29.11.2024 20:10:00
7
55
Разкопките в нашият град Видин са от много години,започнали са при строеж на жилищна сграда,строежът е спрян заради историческите находки.Както казва проф.Андрей Пантев:"Тук в Видин стъпваш по история,докосваш история,ходиш по история!"
Какво като се правят разкопки това е работата на учените,те си върнат работата за която са компетентни.Ние във Видин всички знаем,че Видинското ца.ство пада последно пот турско робство,а не османско присъствие последно.Цар Иван Срацимир е пленен,на синът му Константин остава и управлява васалната царство до 1422 година.Аз се гордея,че живея в този достоен красив град,чиито цар е секъл монети и е имал монетен двор-Иван Срацимир.
Никой не отрича че е имало турско робство,всички знаем турските зве.ства в Батак,Перущища,знаем постига на Кочовска Честименски,но никак не е лошо да знаем че е имало едно ВИДИНСКО ЦАРСТВО ПАДНАЛО ПОСЛЕДНО ПОД ТУРСКО РОБСТВО
ЗА ДА ВЛЕЗЕШ В КВ.КАЛЕТО В ВИДИН МИНАВАШ ПРЕЗ ПЕТ ПОРТИ-СТАЧБОЛ КАПИЯ,ПАЗАР КАПИЯ,ТОП КАПИЯ,ЕНИЧАР КАПИЯ.И ЕДНА РАЗПУШЕНА КАПИЯ.
ТАКА,ЧЕ В ВИДИН ИМА МНОГО ИСТОРИЯ!
32.
*********
29.11.2024 19:27:05
3
16
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
31.
Вайса
29.11.2024 18:00:27
19
15
Това е от значение само за нашенци..
И пак ще остане като коментар в историята.
Трябва да се знае как гледат на нас отвън - за света Българската държава е на около 150 години, демек доста млада като нация. Това го гледах в късо клипче в немско предаване преди години. Знаят, че сме били под турско робство векове наред. Но не смятат както ние тук, че сме основани 681г.
Така че...
30.
До 29
29.11.2024 15:10:05
5
13
Не всички. Коментар 12 най-точно е описал историческите дадености.
29.
Всички тук ли са идиоти
29.11.2024 13:54:16
4
26
Следвайте истинската история, която може да се промени само от работещите на терен. Сред коментарите Ви, виждам само теории, които сте прочели в трудовете на псевдо - историци (книжни плъхове/настолни учени, които издават книги, в които пък пише как Те тълкували работата на работещите на терен). Живи и здрави.
28.
Стенли
29.11.2024 13:15:49
8
37
Нека бъдем по-толерантни един към друг в наши дни! Като се обиждаме и псуваме няма да променим историята!
27.
Някой
29.11.2024 12:50:25
36
94
Я си ебете майката бе!!! Колкото и да се мъчите да ни наптрапите,че резаните не са клали и убивали и са били само присъствие,фактите са други! Това в Батак какво е бе мърши? Гробница със сувенири ли
26.
Сиси
29.11.2024 12:03:27
66
49
Ехо, реалисте, извади си главата от там, дето си я заврял. И ако си в състояние, опитай да разбереш чий е оня газ, който България плаща на боташ и кой сключи договора за него. За да плащаме скъпо. Не ли Резидента руски, решетниковия ставленик, който за заблуда на овците наричат "натовски генерал"?
Европа пречи на азиатските подлоги, дето само за русия мечтаят и на руски царе се кланят и за които значение няма името на руския царь, важното е да е руски.
Руски мърши, а не българи са това. С удоволствие сина български, Левски на бесило предадоха.
25.
Христов
29.11.2024 11:46:44
12
47
Това се знае отдавна, а защо не го пишеше в учебниците е друг въпрос. Последният български цар е приятен от унгарския крал и години след това умира в Унгария.
24.
Орвел
29.11.2024 11:35:45
12
56
Нарича се подмяна на историята. Случва се бавно, целенасочено и сигурно.
23.
Някой
29.11.2024 11:30:28
7
27
До капутан Морган
Начинът, по който коментираш написаното от другите колеги, не ми казва хубави неща за теб.
Нали претендираш, че можеш да мислиш.
22.
Стенли
29.11.2024 11:28:52
8
76
Напоследък съществува мания да се оспорват и променят историческите факти. Търсят се сензации за сметка на Истината!
Според мен не бива да се преиначава историята! Не бива да се пренебрегват и поуките: победили са ни, защото сме били разпокъсани, неединни, враждуващи помежду си! България е била разделена на три големи и още няколко по-малки феодални владения: Добруджанско, Търновско, Видинско, а в Югозападна България още няколко по-малки владения. Самият легендарен герой Крали Марко (Марко Вукашинович), чийто качества са силно преувеличени също е воювал на страната на турците.
Патриарх Евтимий Търновски е предаден в ръцете на турците от продажен болярин.
Днес сме още по неединни от тогава, а политиците ни още по-продажни!
21.
Бай Фидан
29.11.2024 09:48:33
9
89
Тези сегашни историци се чудят как да станат по известни. Това сигурно е вярно,но трябва да се обърне внимание не на това,а че тогава сме били разединени...както и Европата.. и така сме паднали много лесно под турско робство. В момента ситуацията ни е същата, толкова сме разединени,че никой не може да ни оправи. Събудете се бре хора,надигнете се!
20.
Егея Димитрова
29.11.2024 08:54:24
10
63
Сега вече ми падна пердето - наследница съм на КАБЛЕШКОВИЯТ РОД!
19.
Дядо Мраз
29.11.2024 08:49:42
10
61
Пак тия македонци. Не Ви ли омръзна? На мен да!
Отвратен съм да чета кръчмарски изказвания от европейци, които едва вчера събуха цървулите, а днес вече най-вулгарно да обиждат съдседите си.
18.
Реалист
29.11.2024 08:29:08
25
113
И сега сме под властта на турците и американците . По договора с турската "Боташ" плащаме на турците по един милион всеки ден . Толкова данък не сме плащали на Високата порта и при султаните . За да "накажат Русия" евроатлантиците ни направиха енергийни роби на турците . И ток вече внасяме от тях . Пълна зависимост .
17.
Тодоров
29.11.2024 07:50:16
30
104
България е покорена и сега, както е била винаги ! Сега е покорена и робуваща на янките., които си имат Губернатор -Marten.
16.
Largo
29.11.2024 06:21:09
46
105
Путин е виновен , социализма е виновен , комунизма е виновен , те бяха виновни ,че османците дойдоха и еб.ха българина 500 г.ама то му харесало и затова казват сега,че не било робство а само присъствие демек на гости за по чаша гроздова и салата и за благодарност на българина жена му после го обслужвала в другата стая , да ви е честита новата история
15.
Венци
29.11.2024 00:52:21
34
88
Някакъв малоумник се мъчи да стане известен и пише пълни глупости.Предполагам,че скоро ще каже,че Слънцето е Коледна украса.Писна ми от псевдо" учени"
14.
Fifi Peroto
28.11.2024 22:12:32
11
66
Г-н Македонец, пишете на чист, книжовен македонски език. Поздравления!
13.
Вальо
28.11.2024 20:32:44
12
111
До македонец виж пич това че вие не сте съществували до 1947г и че говорите чист български незначи нищо на нас никой не ни се смее за разлика от вас ние наистина сме първият народ в Европа и един от най старите в света и това не го казвам аз а световни археолози а не като вашите които от една вкаменелост на рибена кост извадиха думата Македония това е смешно разбираш ли и това че не ми олумб е открил Америка а македонците ме че е кл олумб но в никакъв случай не е и Македония все пак вие сте държава на 77г. а САЩ са на повече от 300г.и до като не разберете че ние и вие сме братя и по кръв и по всичко Македония все ще и се смеят защото цял свят знае че сте българи само вие не ще ти кажа една поговорка какво става с македонец който се искъпе става чист българин точa
12.
Овенов
28.11.2024 20:23:18
94
75
Всъщност сме били турски протекторат за няколко века, преди руските дяволи да ни превземат по такъв начин, че свещените американци да не успеят близо 50 години да ни освободят. Точно така е, но го крият- османците са ни пазели от руснаците, а американците в края на краищата ни освобождават окончателно... АХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХ
11.
***
28.11.2024 20:14:02
61
50
За жалост всичко истински българско приключва с падането под византийска власт
10.
Анонимен
28.11.2024 20:06:07
19
80
Този Овчаров ако му спрат парите , ще каже ,че сме били не под османско иго , под македонско иго
9.
Black Metal
28.11.2024 19:56:07
57
77
И какво от това, че ще поправят годината на падането под турско с цели...23 години. смЕх в залата. ГолЕма работа. Да бяха 230 години по-късно, да има смисъл. Най-вероятно, падането под турско е дело на Москва, Кремъл и комунистите.
8.
Македонец
28.11.2024 19:13:31
128
43
Вие сте присъидинени, не покорени, доброволно при това. За да покориш някого трябва да воюваш с него а, бай Ганьо не е воювал с османците единствен, всички негови комшии обача са. Всичко е станало поетапно с покупко продажба. Шишмановци са кумани-тюрки, османциге също са тюрки. А този смешник Овчаров цял живот се храни обилно с глупоста ви. И смучи от бюджета и каго намери някакъв ръждив пирон ви го представя за ,,световно" откритие. Всички ви се смеят главчовци.
7.
Капитан Морган
28.11.2024 18:34:56
69
77
Наистина е тъжно човек да чете продуктите на съветско-социалистическата система. По ред: До 2, Добре е, че все пак можеш да четеш, но ти липсва капацитет да разбираш прочетеното. Та, в този смисъл: къде точно съм написал думата "НЕЗАВИСИМОСТ"? Васалитетът е правно положение на държавата и наличието на статут "васал" тъкмо означава, че и по времето на царете Шишман и Срацимир има българска държава. Нямам обаче голяма надежда, че можеш да асимилираш тези неща. Освен това, Стан-чо, в 14-15 век няма турска държава, а османска такава, турска ще стане чак през 1923 г., Мунчо! И още нещо: Историята не познава, а и няма такава практика, владетелите да се понижават в титла/сан, поради което няма как цар да стане... бей, мунчо.
До 3. Знам, че като редови русофилистик, си отвлен хомосексуалист, та затова в главата ти са само к..ве и содомити. Та и за това и в теми по история за содомити плещиш, както се казва: "Всеки знае себе си"! Апропо, поздрави майка си, всеотдайна жена е.
до 4. В последната четвърт на 19-ти век Българите са 7 милиона, по данни на Васил Левски и Георги Раковски, които съвпадат и с данните от османските данъчни регистри. Сърбите по това време са не повече от двама милиона, а гърците /в континентална Гърция/ под един милион. Българите по онова време са колкото поляците и повече от шведите, датчаните, норвежците, финландците, холандците, португалците, словаците, белгийците, ирландците, швейцарците. Дори Англия има малко над 20 милиона души население в последната четвърт на 19-ти век. Впрочем, коментиращите недоразумения по-долу, знаете ли поне имената на турците чиято собственост са били бабите ви и дядовците ви, ще е интересно да споделите от кой пазар са купени или продадени.
6.
Хан Тервел
28.11.2024 18:09:36
13
135
Голяма грешка е че не се говори и изучава историята на влашките и молдовски воеводства, а тя е част от българската. Както и тази на Седмиградско (Банат). Накрая нашите историци ще изучават само историята затворена между София и Елин Пелин, за да са политкоректни. Добре ,че Аспарух не беше политкоректен...
5.
Вай
28.11.2024 18:02:00
29
98
Очаквайте,в скоро време,НИЕ СМЕ ПОРОБИЛИ ОСМАНЦИТЕ,ЗА ПЕТ ВЕКА,А НЕ ТЕ НАС!!!АМАХА!!!
4.
До Стан
28.11.2024 17:17:01
30
89
Точно така ! Напълно прав си. Само ще допълня, че т.нар. османско присъствие е едно черно робство. През 14-ти век в българските земи живеят между 2 и 3 милиона души. В края на 15-ти населението, благодарение на "присъствието" е сведено до 200-300 хиляди.Поне до началото на 19-ти век има периодични етнически прочиствания. Около последната четвърт на 19-ти век българите са толкова колкото през 14-ти ,- около 3 милиона.
3.
До 2
28.11.2024 17:12:55
44
65
Стенли, обръщаш се към изключително опитен содомит, който е готов да бъде подложен на изтезания, но да не се отрече от веруюто, че Русия е виновна за всички български несгоди. Приятелско предупреждение.
2.
Стан
28.11.2024 16:55:25
26
74
Капитан Морган, България пада под турско робство,когато Шишман и Срацимир стават васали на турците след битката при Марица.Каква независимост бълнуваш,след като вече след тази дата,българските княжества вече нямат самостоятелна политика,а провеждат турска такава.Шишман и Срацимир са сведени до османски бейове християни,управители на области.По време на Османската гражданска война,синовете им се възползват от временната слабост на Османската държава и вдигат въстание,което е потушено сравнително бързо.
1.
Капитан Морган
28.11.2024 16:22:28
35
94
От много отдавна се знае, че има достатъчен брой исторически факти, сочещи, че в 1422 г. все още има българска държава и владетел, с териториш приблизително по-голяма от 1/3 от днешната териториш на България. Черноморското крайбрежие реално попада под османска власт след 1453 г. Отделно Влшкото и Богданското княжества се управляват от български князе чак до средата на 18-ти век, когато под руски натиск са заменени с гръцки фанариоти от Цариград. Ама нали историците ни не са историци, а политически пропагандатори и трябва да насаждат и бранят със зъби и нокти мантрата за "500" години "робство", че тук населението нито да си знае историята, нито да има самочувствие и т.н. Жалка работа!
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Тъжен ден за България заради раздялата с рицаря на изпятата поезия, Йорданка Христова плаче Тъжен ден за България заради раздялата с рицаря на изпятата поезия, Йорданка Христова плаче Неговото творчество остава вечно, коментираха Лили Иванова и авторът на „Ах, морето“ Иван Ненков, а Хайго сподели, че с Недялко Йорданов са се надявали до последно да се оправи Васил Михайлов получи безценен подарък за рождения си ден Васил Михайлов получи безценен подарък за рождения си ден Копие на чудотворна икона с формата на монета ще го пази БСП в Бургас постави Черно море в центъра на дебата за сигурност и енергетика БСП в Бургас постави Черно море в центъра на дебата за сигурност и енергетика Липсва ясна национална стратегия за региона и страната още не заема мястото, което географията ѝ дава в европейските енергийни планове, посочиха от партията Над 80% от българите са с по-високи сметки за ток Над 80% от българите са с по-високи сметки за ток Едва 8% от запитаните са подали жалба до своя доставчик ДЛС "Ропотамо" показа на бургаски ученици как се оценяват ловни трофеи ДЛС "Ропотамо" показа на бургаски ученици как се оценяват ловни трофеи Единадесетокласници от специалност „Горско и ловно стопанство“ участваха в практически урок с лесовъди и засадиха дръвчета в двора на гимназията ВиК ремонт блокира достъпа до цяла улица в Черноморец (ВИДЕО) ВиК ремонт блокира достъпа до цяла улица в Черноморец (ВИДЕО) Правим всичко възможно в най-бързи срокове да приключим, работниците ще останат до късно и предполагам до час и половина ще бъде възстановен пътя, посочи фирмата изпълнител Младите лекари масово емигрират, а 1/3 от всички са над пенсионна възраст Младите лекари масово емигрират, а 1/3 от всички са над пенсионна възраст В болницата в Дупница една от лекарките е близо на 90 години Великденски базар събра жители и гости на централния площад в Царево Великденски базар събра жители и гости на централния площад в Царево Празничното събитие започна днес и ще продължи до 9 април, като всеки ден след 16:00 ч. може да разглеждате ръчно изработените изделия, украсата и кулинарните изкушения Скъпите горива връщат хоум офиса Скъпите горива връщат хоум офиса Дори бързият мир няма да възстанови нормалността в близки срокове Андрей Рунчев във Ф Студио: Бургас има нужда от устойчиво управление на държавно ниво, за да довърши големите си проекти Андрей Рунчев във Ф Студио: Бургас има нужда от устойчиво управление на държавно ниво, за да довърши големите си проекти Кандидатът за депутат от ГЕРБ СДС посочи четирилентовите пътища, младите хора, летището и индустриалните зони като водещи приоритети за региона
Тръмп: Ще унищожим Иран за една нощ и ще вземаме такси от Ормузкия проток Тръмп: Ще унищожим Иран за една нощ и ще вземаме такси от Ормузкия проток От Техеран отказаха всякакви сделки преди изплащане на репарации Драма след взривените американски самолети в Иран, намерен е череп край останките на C-130 Драма след взривените американски самолети в Иран, намерен е череп край останките на C-130 По-рано Доналд Тръмп заяви, че няма жертви при спасителната операция на екипажа на сваления F-15 Синдикатите в Бургас към Калин Стоянов: Подкрепяме те, защото защитаваш работещите Синдикатите в Бургас към Калин Стоянов: Подкрепяме те, защото защитаваш работещите По време на срещата бе припомнено, че Калин Стоянов като вътрешен министър успя да обвърже възнагражденията на служителите на МВР със средната работна заплата за страната Франция изтегли златните си резерви от САЩ Франция изтегли златните си резерви от САЩ При операцията BdF спечели €13 млрд. от сделки със злато Тръмп: Протестиращите в Иран са били въоръжени от САЩ Тръмп: Протестиращите в Иран са били въоръжени от САЩ Изявление на президента на САЩ даде нов аргумент на Техеран, който от месеци твърди, че демонстрациите са били подкрепени отвън Иран отхвърля временно примирие със САЩ Иран отхвърля временно примирие със САЩ Иран подготви списък с американски и израелски кораби, които биха могли да бъдат обект на атаки Духовната съветничка на Тръмп зове: Дарете 10% от доходa си, за да помогнете на Израел Духовната съветничка на Тръмп зове: Дарете 10% от доходa си, за да помогнете на Израел Вярвам, че е толкова важно да почитаме Бог с неговия десятък, каза Уайт Кейн Ще дават Оземпик и при риск от инсулт и инфаркт Ще дават Оземпик и при риск от инсулт и инфаркт Здравната система на Англия смята да осигури лекарства за отслабване на над 1,2 млн. души Великобритания вдига пенсионната възраст до 67 години Великобритания вдига пенсионната възраст до 67 години Промяната тръгва поетапно от понеделник и ще важи еднакво за мъже и жени до 2028 година Артемис II навлезе в лунното притегляне и се насочи към историческо прелитане Артемис II навлезе в лунното притегляне и се насочи към историческо прелитане Капсулата Орион премина в решаващ етап от полета, а екипажът е на път да постави рекорд за най-голямо отдалечаване на хора от Земята
Доналд Тръмп към Иран: Доналд Тръмп към Иран: Ще ви върна в каменната ера! Виц на деня Виц на деня Работен ден, офис, позвъняване при секретарката.
- Кети, донеси ми хартия.
- А-четири ли, или А-три?
- А-а-а-бързо! В тоалетната съм!
Виц на деня Виц на деня - Госпожице, много се извинявам, но не се ли познаваме отнякъде?
- Възможно е, аз съм медицинска сестра в психиатрията.
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Когато на мъжа му е лошо, той търси жена.
Когато на мъжа му е хубаво - жена му го търси него.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори