Оперната певица Гергана Николаева и цигуларката Мила Георгиева с нов клип
Познатата ария „Сегидиля“ на Кармен от едноименната опера на Жорж Бизе е в аранжимент на композитора Георги Стрезов
Мила Георгиева (цигулка) и Гергана Николаева (мецосопран) се срещат на една сцена в красив музикален клип. Познатата ария „Сегидиля“ на Кармен от едноименната опера на Жорж Бизе е в аранжимент на композитора Георги Стрезов. Добавените от него инструменти подсилват испанската атмосфера, а виртуозните пасажи на цигулката се вплитат изключително красиво в мелодията на Кармен. Клипът е пълен с женска енергия, която подсеща, че всяка една жена носи малка частичка от буйната Кармен. Хореограф е Димитрина Русева-Дима, а режисьор – Радостин Събев-Шошо.
Публиката на Киномания ще може да види клипа „Сегидиля“ преди избрани заглавия от програмата, както и да се срещне с двете чаровни изпълнителки преди премиерите на музикалните филми за Мария Калас, Шарл Азнавур и Морис Равел. Специално за публиката на фестивала, големият актьор Христо Мутафчиев е записал вълнуващо въведение, с което зрителите ще усетят още повече характера на героинята и така клипът се превръща в кино.
Клипът ще бъде излъчен като премиера в YouTube на 14 ноември 2024 г. в 19 часа.
Живот след смъртта: Жена видя Рая, срещна загубеното си дете и се върна да разкаже
Русе грее с 900 метра празнична светлина и нова коледна магия
Лекари без договор, пациенти без сигурност – защо бюджетът за 2026 е решаващ
Открит опасен микроорганизъм в мляко за кърмачета, изтеглят партиди от пазара
Властта се срива, Радев излиза напред
Откраднаха коледна елха от района пред училище в Радомир
Протест в Смолян срещу фотоволтаична централа: Жителите се опасяват за домовете и гората
Как евтините китайски дрехи заляха Европа
Въпросът остава: Кои са били хората, стреляли по деца в Сараево, като на сафари?
Тези хора да забравят за джинджифил, въпреки че се води суперхрана
Нова горивна схема затяга коланите: Бензинът в Иран вече не е даденост
Всички правим тази грешка: Тези ястия, стават по-здравословни, но чак на следващия ден
