Рекламодател на Биг Брадър избяга от шоуто, било просташко
За нас е важно марката ни да бъде асоциирана с етика, морал и културни ценности – принципи, които са дълбоко залегнали в корпоративната култура на компанията и отразени във всяко едно наше бизнес решение, обявиха от компанията
Българска фирма, производител на луксозни хавлиени изделия, се отказа от своето продуктово позициониране в риалити формата "Биг Брадър" 2024. Компанията обяви публично решението си на официалната си страница в Инстаграм.
Ето какво обявиха от казанлъшка фирма, участваща в риалитито с продукти на бранда си.
„Скъпи клиенти и последователи, С голямо съжаление ви информираме, че сме разочаровани от съдържанието и подбора на участници в Big Brother 2024“
За нас е важно марката ни да бъде асоциирана с етика, морал и културни ценности – принципи, които са дълбоко залегнали в корпоративната култура на компанията и отразени във всяко едно наше бизнес решение.
Това, което видяхме снощи на екран, не съответства на тези принципи, които не сме в състояние да пренебрегнем заради рекламни цели. Участниците и средата, представени в шоуто, далеч не отразяват идеалите, които ние като бранд защитаваме.
Ние категорично не иска да бъде идентифициран с такъв тип съдържание и ще предприемем незабавни действия, като се свържем с NOVA TV с цел прекратяване на рекламния договор за продуктово позициониране.
Благодарим ви за доверието и разбирането. Ще продължим да работим заедно с вас, нашите клиенти, за да изграждаме заедно една по-етична и стойностна комуникация и бизнес среда.“
Никога не оставяйте чорапи до леглото
Най-точният годишен хороскоп за 2026 г.: Овен се измъква от беда, Лъв намира допълнителни доходи – а вие?
Втора Коледа без Ники, семейството от Конаре още чака отговори
Ресторанти и магазини готвят продажби само в кеш на Нова година
Помните ли бабините курабии от едно време? Трябва ви само гореща вода, малко брашно и сладко!
Експерти с тревожни данни: 26,6% от учениците у нас пушат
Диалог в живописта обединява Пиронков и Стефанов в новата изложба „Теза/Антитеза/Синтез“
Димо Алексиев рестартира кариерата си с нови роли, репетиции и надежда за по-добри дни
Четирима бургаски каратеки тръгват към световния връх в Саудитска Арабия
33,47 лв. за най-основните продукти и как живеят пенсионерите в бедните райони и защо пазарската чанта тежи все повече
След 26-годишна възраст: държавата спира да покрива здравните осигуровки на студентите

Браво!
Супер сте!
И аз искам да знам името на фирмата и ще закупя техен продукт в знак на съпричастност.