Рекламодател на Биг Брадър избяга от шоуто, било просташко
За нас е важно марката ни да бъде асоциирана с етика, морал и културни ценности – принципи, които са дълбоко залегнали в корпоративната култура на компанията и отразени във всяко едно наше бизнес решение, обявиха от компанията
Българска фирма, производител на луксозни хавлиени изделия, се отказа от своето продуктово позициониране в риалити формата "Биг Брадър" 2024. Компанията обяви публично решението си на официалната си страница в Инстаграм.
Ето какво обявиха от казанлъшка фирма, участваща в риалитито с продукти на бранда си.
„Скъпи клиенти и последователи, С голямо съжаление ви информираме, че сме разочаровани от съдържанието и подбора на участници в Big Brother 2024“
За нас е важно марката ни да бъде асоциирана с етика, морал и културни ценности – принципи, които са дълбоко залегнали в корпоративната култура на компанията и отразени във всяко едно наше бизнес решение.
Това, което видяхме снощи на екран, не съответства на тези принципи, които не сме в състояние да пренебрегнем заради рекламни цели. Участниците и средата, представени в шоуто, далеч не отразяват идеалите, които ние като бранд защитаваме.
Ние категорично не иска да бъде идентифициран с такъв тип съдържание и ще предприемем незабавни действия, като се свържем с NOVA TV с цел прекратяване на рекламния договор за продуктово позициониране.
Благодарим ви за доверието и разбирането. Ще продължим да работим заедно с вас, нашите клиенти, за да изграждаме заедно една по-етична и стойностна комуникация и бизнес среда.“
Нова ера на зарядните устройства
Новите съседи се завръщат, Амадор е успешен бизнесмен
Наш 70-годишен околосветски пътешественик счупи мачта
Грипът настъпва, яжте кисело зеле и туршия
Гроздоберачката от двулевката си отиде в нищета
Румен Гайтански разпродава всичко в България и се изнася от страната
Мъж се задави с десерт и почина на коледната трапеза
Чирозът на стана по-скъп от калкана: Цени до 45 лв. за кг на рибната борса в Бургас
Експерт съветва как да се движим безопасно в снежна и заледена обстановка
Умерен ръст на жилищните цени в България през 2026 г.: Как еврозоната променя пазара
Регистрационните таблици в София - от „С“ до „ОХ“: Как стигнахме до края на азбуката
Заради еврозоната българите пазаруват повече. Страхуват се да не изгубят парите си

Браво!
Супер сте!
И аз искам да знам името на фирмата и ще закупя техен продукт в знак на съпричастност.