Колко струва
По данни от кухнята на шоуто Димитър Рачков прибира „скромните“ 250 000 лв. за един сезон
Тази есен телевизионният ефир в България предлага силна конкуренция между двамата най-известни комедийни актьори и водещи – Димитър Рачков и Краси Радков, които се изправят един срещу друг с нови предавания в две от водещите телевизии, пише Ретро..
Рачков води музикалното шоу „Пееш или лъжеш“ по Нова телевизия. От своя страна Краси Радков е лицето на риалитито „Бягство към победата 2: Съкровището“, което е продукция на екипа на Слави Трифонов и се излъчва по Би Ти Ви, от 20 септември. Интересен факт е, че Радков води предаването заедно със съпругата си Станислава Ганчева и олимпийската шампионка Ивет Горанова, с която вече са работили заедно в „Денсинг старс“.
Сблъсъкът между тези два формата се очаква да е особено оспорван, като Нова телевизия и Би Ти Ви залагат на силни продукции и високи рекламни цени. 30 секунди рекламно време в „Пееш или лъжеш“ струват 11 060 лева, докато за същото време в „Бягство към победата 2“ рекламодателите ще трябва да платят 20 160 лева, което е показателно за очакванията към успеха на двата формата.
Не само рекламното време в тези програми е скъпо обаче. Самите водещи също излизат доста солено на продукциите.
По данни от кухнята на шоуто Димитър Рачков прибира „скромните“ 250 000 лв. за един сезон. Това е в пъти повече, отколкото взема неговият колега Геро в „Капките“ – едва 50 000 лв.
Краси Радков от своя страна също получава малко над 50 000 лв. от шоуто, което води, но 15 000 лв. от тях прибира продуцентът му Слави Трифонов. Тази практика при Дългия е от самото начало.
През пролетта двамата водещи отново бяха на екран с конкурентни предавания – Рачков водеше „Като две капки вода“ по Нова тв, а Радков – „Денсинг старс“ по Би Ти Ви. Сега обаче ситуацията е по-особена, тъй като в новите си предавания те ще бъдат подкрепени от техните партньори. В „Пееш или лъжеш“ като съветник ще се включи бившата любима на Рачков – Мария Игнатова, което предизвиква допълнителен интерес, особено след като продуцентът Магърдич Халваджиян направи реклама с двамата, намеквайки за все още неизяснените им отношения.
Любопитен момент е и появата на Иван Христов и Андрей Арнаудов като съветници в шоуто на Рачков, което бележи техния официален преход от Би Ти Ви към Нова телевизия. Те бяха свързани с риалитито „Фермата“, което след 9 успешни сезона вече не е част от програмата на Би Ти Ви.
Конкуренцията между двата водещи канала се усеща и в общата стратегия за привличане на зрители, като и двете телевизии залагат на атрактивни и разнообразни формати. В допълнение към тези предавания Нова телевизия ще продължи с успешното си шоу „Игри на волята“, докато Би Ти Ви предлага новото приключенско риалити „Островът на 100-те гривни“.
Изходът от сблъсъка между тези предавания ще зависи както от качеството на продукциите, така и от зрителския интерес. Високите очаквания към „Гласът на България“, което стартира своя 11-и сезон, също показват стремежа на Би Ти Ви да привлече широк кръг от аудиторията.
Сър Алекс Фъргюсън: Манчестър Юнайтед може да чака титла още 10 години
Джордж Клуни загуби сестра си Аделия след битка с рак
Тази столица е най-скъпият град за ежедневен живот!
3 причини да оставаме във връзки, в които не сме щастливи
Алуминиевото фолио - 6 изненадващо полезни приложения извън кухнята
Премиерът на Австралия освиркан на възпоменание за жертвите от Бондай
Лудогорец има сериозен коз в борбата за титлата
Бързо новогодишно почистване: как да освежиш дома без излишен стрес
Фен на Нюкасъл бе убит след спор за опашка в супермаркет
Китай купи рекордно количество злато от Русия за $961 милиона
Реал Мадрид ТВ с остър отговор на Лапорта

Българина си пада по малоумни шоупраграми и изпада в луд възторг и делириум,когато неговите любимци,от типа на Рачков и сие се лигавят на сцената,ма като има абдали да пълнят залите и да купуват билетите,така ще е....и от там приходите на ,,артистите,,
95 %-та нация от дебили....!!!