Сложете това в кафето и ще свалите излишните килограми за нула време
Ако пиете такова кафе сутрин, ще стабилизирате кръвната си захар и ще намалите желанието си за сладко
Кафето е любимата сутрешна напитка, с която мнозина започват деня си, но знаете ли, че то може да ви помогне и да свалите излишните килограми? Тайната е в добрите мазнини, които ще попречат на тялото ви да се чувства изтощено и гладно.
Съставката, която трябва да сложите в кафето за бързо отслабване
След години на проучване диетологът д-р Дейв стига до своята рецепта за добро кафе, пише изданието Дейли стар.
"След като сварите кафето, добавете към него 1-2 чаени лъжички зехтин, несолено масло или разтопена мазнина. Ако смесите тази течност в блендер за 20-30 секунди, ще получите кремообразно лате", съветва диетологът.
"Когато смесите качествено кафе с правилните мазнини, вие получавате невероятна напитка, която ще намали глада и желанието ви за сладко, ще изчисти мозъка ви и ще ви помогне да отслабнете, докато натрупвате мускулна маса. Той също така увеличава вашия фокус и физическа издръжливост", казва специалистът.
Ако пиете такова кафе сутрин, ще стабилизирате кръвната си захар и ще намалите желанието си за сладко, пише "Дейли стар".
"За още по-добър ефект добавете още един антиоксидант за детоксикиращ ефект. Шафранът и ванилията са идеален избор, който ще подсили вкуса и ще се отрази добре на здравето", казва специалистът.
Той споделя, че че се е запознал с концепцията за добавяне на мазнина в кафето по време на пътуване до Тибет през 2004 г., когато местните му са приготвили за него кофеиновата напитка с мляко от як, за да възстанови енергията си на голямата надморска височина.
Полезни свойства на кафето
След като пие кафе, човек започва да работи по-продуктивно. Изследванията на учени показват, че при редовна консумация на кафе се повишават когнитивните способности, ускорява се реакцията и намалява умората. Такива свойства със сигурност ще се появят, ако пиете висококачествено кафе в малки количества, приготвено по правилния начин.
Една от ползите на тази напитка е свързана с разширяването на кръвоносните съдове. В резултат на това сърцето, черният дроб, бъбреците и много други вътрешни органи са по-добре наситени с кислород и следователно изпълняват своята задача по-ефективно.
Редица изследвания показват, че редовната консумация на кафе води до по-дълбоко и спокойно дишане, съобщава още изданието. Факт е, че кофеинът стимулира частта от мозъка, отговорна за дишането. До клетките достига повече кислород, така че те работят по-добре от преди.
Нефтохимик и Созопол в морски сблъсък за Купата на България
Waze с проблем: Сигналите за полиция и мобилни камери изчезват при част от шофьорите
13/08/2026, Четвъртък 17:45
0
Качамак като от бабината печка: Малко продукти, много масло и вкус от едно време
Лесотехническият университет отваря врати в Бургас
Британия полудя - зевзек с кофа за боклук на главата събра 20% подкрепа за депутат
„Събуждат“ ли Тръмп с таен бутон? Мрежата полудя, а мистериозната жена разкри истината
Emporio Armani отвори нов монобранд магазин в Бургас, очаквайте скоро и първото Armani/Caffè в България
Президентът Йотова към Бургас за Евровизия 2027: Покажете любовта към морето и родния бряг
Рекордни 37 955 проверки за еврото: глоби за 3,26 млн. евро, 40 обекта в Бургаско под наблюдение
63 грама канабис в Слънчев бряг, в Созопол намериха още дрога и везна
Утре DJ Lazarony ще подгрее настроението за Sunset Port Festival в Поморие
Бургас е №1 по ново строителство на човек, но сделките с жилища падат с 21,3%
