Доживяхме! Пускат ежедневни полети между Бургас и София през лятото
Пътуването между столицата и морския град ще е с продължителност 50 минути
Ежедневни полети между Летище Бургас и София пускат през лятото от националния авиопревозвач „България Еър“. Това ще се случи от 1 юли, а до тогава курсовете ще се осъществяват 4 пъти седмични – в понеделник, петък, събота и неделя.
Лятната програма на авиокомпанията с ежедневни полети от столицата до морския град ще започне от 1 юли и ще продължи до 8 септември, като в момента в системата на сайта няма полети единствено за три дати – за 3 юли, 3 и 4 септември. Времетраенето на полета между двата града е 50 минути.
Редовни линии между двата града имаше през 80-те година на миналия век. Те продължиха приблизително до средата на 90-те, когато бяха прекратени поради липса на интерес. Неясно остава дали наличните по хангари самолети на националния превозвач ще са достатъчни и как ще се осъществява редовната им поддръжка. Фактът обаче, че в последните 2 месеца се заговори не само за възраждане на българските държавни железници, но и вече и за вътрешни авиолинии е много обнадеждаващ за родния транспорт.
С новата линия Бургас-София, разибра се ако билетите са на приемлива цена, има шанс да се разтовари и трафика към и от Южното Черноморие, който в разгара на лятото създава не само предпоставки за катастрофи, но и прави предвижването в морския град кошмарно, въпреки успешните опити да се изградят обходни маршрути.
Комикът Ръсел Бранд обвинен в изнасилване и сексуално насилие по нови две дела
Българската роза влезе във висшата парфюмерия
Забраняват сандалите в Община Пловдив, без боси пръсти вече
Шеф на завод раздаде 6-цифрени бонуси на 540 служители
Германия обмисля забрана на социалните мрежи за децата
Три пъти мъж остава без книжка заради фалшиво положителен тест за наркотици
Полицаи задържаха палестинец, облечен като Дядо Коледа
2026 ще донесе повишения и доходи: 4 зодии сред фаворитите
Младите дами полудяха по него, той е от кралско семейство и е ерген
Щерката на легендарния наркодилър Паржо се забърка в нов екшън
Опашки пред банкоматите, натъпкахме ги с левове
Република Северна Македония прие проектозакон за железопътен тунел с България

"Че до Костовия Гад Зееви ежедневно имаше полети до София през 45 минути" - хайде, хайде, посмали малко на два пъти на ден целогодишно, а?
"Че до Костовия Гад Зееви ежедневно имаше полети до София през 45 минути" - хайде, хайде, посмали малко на два пъти на ден, а?
"Заплатите по време на соца бяхя 120-200 лв" - 84та учениците работещи няколко седмици през лятото лека неквалифицирана работа вземаха 120-140 лева.
Трябва да си бил много про'с'т и жалък, за да си взимал толкова.
ПП. Кранист на пристанището правеше над 1000 на месец.
Колко пъти приканват хората...
Ми, заминавайте! Даже сте на промоция в момента: безплатен, еднопосочен билет и шанс да блеснете пред извънземните.
Ще сте от основателите на колонията на Червената планета. Там, чудесно бихте могли да приложите "добрия пример" от бургаския модел, от последното десетилетие...
Може и да са Ви благодарни за "иновациите"?!?
Не бъркай сметките, приятел.
По времето на цоц-а 90% от летящите беха по командировки, плащани от... абе КОЙто плащаше тогава...
Нема заплати, нема 5лв, Партията/Предприятието плаша... То и сега вероятно е така, да се ръснеш толкова пари...
Можех да се закълна, че някой ще изръси тази глупост! Като процент от заплатата цената на самолетния билет може да е била същата, че дори и по-висока, за някои, НО тогава процентите за други разходи бяха много по-различни! Като тези за храна, режийни, транспорт, жилища и какво ли не друго!
Разликата беше във времетраенето на полета - 1 час с АН 24 (витлов самолет, средна скорост: 410 km/ч) и 45 минути с Ту 134 (реактивен).
Интересно ми е с каква таратайка ще возят сега мераклите мътници, че ще пътуват цели 50 минути?
От какво бе, очевидно небургазлийо, да сме доволни:
1. Че до Костовия Гад Зееви ежедневно имаше полети до София през 45 минути за 40 минути срещу 20 лева и срещу 10 ст. можехме да си поръчаме от самолета такси, което да ни чака пред аерогарата, а след Гад-а (29 години минаха) сам можеш да прочетеш по-горе какво - може би - ще има.
2. Че експрес "Чайка" стигаше до София за 4 часа и 45 минути, огромни композиции, с удобни, чисти, здрави вагони с отоплени зиме купета, чисти и здрави тоалетни и вагон-ресторант, при идеално поддържани ж.п. линии, а сега трябва да сме доволни според тебе от изхвърлените от швабите 4 стари вагона за 5 часа и половина, без купета?
Кога кирливите демократи ще стигнат комунистите?!
И какво? След 35 години демокрация има нови и нещо което беше стандарт при комунизма.
Толкоз то от кирливите демократи сравнени с комунистите.
То за четирчленно семейство ще излезе колкото една екскурзия в Милано ...