Instagram тества нова функция
. Понастоящем платформата позволява на хората да прелистват или да скролват покрай рекламите, които се появяват в основния канал със снимки и видеоклипове, както и в каналите Stories и Reels
Instagram тества нова функция, потребителите обаче не са доволни. Понастоящем платформата позволява на хората да прелистват или да скролват покрай рекламите, които се появяват в основния канал със снимки и видеоклипове, както и в каналите Stories и Reels.
Но сега тя изпробва функция, наречена "прекъсване на рекламата“, за която потребителите казват, че не могат да преминат покрай нея, както обикновено. Изображенията, споделени онлайн, показват таймер, който отброява до нула, преди нормалната функционалност да се възобнови.
"Понякога може да се наложи да видите реклама, преди да можете да продължите да разглеждате“, казва платформата, собственост на Meta, на тези, които кликват за повече информация, пише bTV.
Instagram е потвърдила пред BBC, че се провежда тестове.
"Винаги тестваме формати, които могат да увеличат стойността за рекламодателите“, се казва в изявлението, като се добавя, че ще предостави допълнителни актуализации, ако тестът доведе до постоянни промени във формата.
В последващо изявление Meta заяви, че "винаги експериментира с нови продукти и рекламни решения в съответствие с развиващите се потребителски тенденции и бизнес нужди“.
Предстои да видим дали пробният проект ще се хареса на рекламодателите - но със сигурност не изглежда да се е харесал на потребителите.
Един от потребителите на Threads нарече този ход "безумен“ - добавяйки, че "изглежда като агресивно настъпателен ход за печелене на повече рекламни долари за Meta“.
Други повдигнаха въпроса за бойкотиране на платформата.
"Ние просто няма да скролваме“, каза един потребител на X (преди Twitter).
Meta не е първата голяма технологична компания, която принуждава хората да гледат реклами. YouTube е известен с това, че показва реклами, които не могат да бъдат прескачани, на потребителите, които гледат видеоклипове в платформата му или в телевизионното му приложение и не плащат за премиум ниво без реклами.
Рекламодателите могат да насочват към зрителите на YouTube рекламни видеоклипове с продължителност от 15 до 30 секунди, които не могат да бъдат прескачани и които се появяват преди, по време или след други видеоклипове, ако искат хората да видят цялото им послание.
Студенти по медицина към БДУ се включиха в семинара на Националния алианс на хора с редки болести
Малък самолет падна върху кола на натоварена магистрала във Флорида
Парламентът решава съдбата на кабинета „Желязков“ утре - дебатите приключиха
В столицата се блокира центъра на 10 декември - забранява се престой, паркиране и движение заради антиправителствения протест
МЗ обяви програма за подкрепа на специалистите по здравни грижи: ще стигнат ли обещаните 1550 евро?
Още едно момиче почина след тежката катастрофа между Мартен и Сандрово край Русе
Томас Маркъл след ампутация: „Искам да видя дъщеря си още веднъж, преди да умра“
Италианската кухня получи статут на световно културно наследство от ЮНЕСКО
Изпитана рецепта за кроасани, приготвени с нежно маслено тесто
Мъж почина от бяс след трансплантация на бъбрек от заразен донор в САЩ
Попова от АМБ: препоръчва потребителите да избират българско месо, когато е налично
Протестна вълна в страната на 10 декември
