Instagram тества нова функция
. Понастоящем платформата позволява на хората да прелистват или да скролват покрай рекламите, които се появяват в основния канал със снимки и видеоклипове, както и в каналите Stories и Reels
Instagram тества нова функция, потребителите обаче не са доволни. Понастоящем платформата позволява на хората да прелистват или да скролват покрай рекламите, които се появяват в основния канал със снимки и видеоклипове, както и в каналите Stories и Reels.
Но сега тя изпробва функция, наречена "прекъсване на рекламата“, за която потребителите казват, че не могат да преминат покрай нея, както обикновено. Изображенията, споделени онлайн, показват таймер, който отброява до нула, преди нормалната функционалност да се възобнови.
"Понякога може да се наложи да видите реклама, преди да можете да продължите да разглеждате“, казва платформата, собственост на Meta, на тези, които кликват за повече информация, пише bTV.
Instagram е потвърдила пред BBC, че се провежда тестове.
"Винаги тестваме формати, които могат да увеличат стойността за рекламодателите“, се казва в изявлението, като се добавя, че ще предостави допълнителни актуализации, ако тестът доведе до постоянни промени във формата.
В последващо изявление Meta заяви, че "винаги експериментира с нови продукти и рекламни решения в съответствие с развиващите се потребителски тенденции и бизнес нужди“.
Предстои да видим дали пробният проект ще се хареса на рекламодателите - но със сигурност не изглежда да се е харесал на потребителите.
Един от потребителите на Threads нарече този ход "безумен“ - добавяйки, че "изглежда като агресивно настъпателен ход за печелене на повече рекламни долари за Meta“.
Други повдигнаха въпроса за бойкотиране на платформата.
"Ние просто няма да скролваме“, каза един потребител на X (преди Twitter).
Meta не е първата голяма технологична компания, която принуждава хората да гледат реклами. YouTube е известен с това, че показва реклами, които не могат да бъдат прескачани, на потребителите, които гледат видеоклипове в платформата му или в телевизионното му приложение и не плащат за премиум ниво без реклами.
Рекламодателите могат да насочват към зрителите на YouTube рекламни видеоклипове с продължителност от 15 до 30 секунди, които не могат да бъдат прескачани и които се появяват преди, по време или след други видеоклипове, ако искат хората да видят цялото им послание.
Любовен хороскоп за седмицата: Нова страст за Овен и Близнаци, изпитание за Водолея
Жената на Боби Михайлов: Ние предполагаме, а Господ разполага
Мария Бакалова с послание: Българското кино заслужава световно признание
Епичен кадър от Мирноград! Дядо Мраз се завърна, за да развее руското знаме
Проф. Николай Овчаров: България стои достойно сред великите цивилизации на света
Пампорово посрещна първите скиори: пистите са отворени, а празничното настроение вече е по склоновете
Радослав Ревански за Бриджит Бардо: Тя е жената, прославила Белица с Парка за мечки
Мирът е близо! Тръмп май постигна договорка с Путин, чака се тази вечер думата на Зеленски
Спокойна и ясна новогодишна нощ: слаб сняг само в планините и Североизточна България
Пожар в Русе: Лек автомобил пламна пред блок в квартал „Здравец-Изток“
18-годишен младеж е задържан за шофиране след употреба на кокаин
Пълен срив на полетите в Русия! Украйна атакува с десетки дронове
