Започва широкомащабна реклама на община Несебър на най-важните туристически пазари
Предвиждат се комуникационни кампании за популяризиране на нашата дестинация и на вътрешния пазар
Община Несебър кандидатства като бенефициент и партньор в пет проектни предложения по процедура "Програма за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини в България", отворена от Министерството на туризма. Основната цел на Процедурата е провеждане на маркетингова политика за рекламиране на туристическите услуги в Черноморското крайбрежие, която индиректно да спомогне за повишаване на туристическата заетост.
С отварянето на "Програма за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини в България", Министерствоте на туризма е предприело решителни стъпки да върне доверието за съвместна работа между доставчиците на туристически услуги и местните власти.
Два са проектите, в които Община Несебър е водеща организация:
"Промотиране на Черноморска дестинация Бургас и Несебър на туристически пазари» съвместно с Община Бургас, Община Царево, "Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт» АД и туроператора «Балкан Холидейз Сървисис" ЕООД.
"Прекрасният Несебър – Вашето място за почивка сред древни забележителности» съвместно с «Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт» АД и туроператора «Корендон Интернешънъл Травъл"
В рамките на същата процедура, Община Несебър участва като партньор
в няколко проектни предложения, като целта е да бъдат обхванати основните туристически пазари - Великобритания, Полша ,Чехия, Дания и Нидерландия, които осигуряват посетители на града и общината и като цяло на област Бургас.
По проектните предложения, по които Общината е бенефициент, се предвижда изпълнение на маркетингови планове на партниращите туроператор. За целта ще се използват комбинирани маркетингови инструменти, които бързо и ефективно да достигнат до потенциалните клиенти, повишавайки разпознаваемостта на регион Несебър на целевите пазари – Дания и Нидерландия.
Предвиждат се комуникационни кампании за популяризиране на нашата дестинация и на вътрешния пазар. В рамките на проектите предстои масирана кампания за популяризация на Несебър, в която ще бъдат използвани различни рекламни инструменти.
Участията на общината в проектните предложения е възможност за получаване на безвъзмездно финансиране за реклама дейност и начин за развитие на туристическа дестинация Южно Черноморие и община Несебър в цялата ѝ територия. Това ще спомогне за удължаване на активния сезон и уплътняване на заетостта на базата и за повишаване на интереса на българските и чуждестранни туристи.
Нова ера на зарядните устройства
Новите съседи се завръщат, Амадор е успешен бизнесмен
Наш 70-годишен околосветски пътешественик счупи мачта
Грипът настъпва, яжте кисело зеле и туршия
Гроздоберачката от двулевката си отиде в нищета
Румен Гайтански разпродава всичко в България и се изнася от страната
Мъж се задави с десерт и почина на коледната трапеза
Чирозът на стана по-скъп от калкана: Цени до 45 лв. за кг на рибната борса в Бургас
Експерт съветва как да се движим безопасно в снежна и заледена обстановка
Умерен ръст на жилищните цени в България през 2026 г.: Как еврозоната променя пазара
Регистрационните таблици в София - от „С“ до „ОХ“: Как стигнахме до края на азбуката
Заради еврозоната българите пазаруват повече. Страхуват се да не изгубят парите си
