Започва широкомащабна реклама на община Несебър на най-важните туристически пазари
Предвиждат се комуникационни кампании за популяризиране на нашата дестинация и на вътрешния пазар
Община Несебър кандидатства като бенефициент и партньор в пет проектни предложения по процедура "Програма за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини в България", отворена от Министерството на туризма. Основната цел на Процедурата е провеждане на маркетингова политика за рекламиране на туристическите услуги в Черноморското крайбрежие, която индиректно да спомогне за повишаване на туристическата заетост.
С отварянето на "Програма за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини в България", Министерствоте на туризма е предприело решителни стъпки да върне доверието за съвместна работа между доставчиците на туристически услуги и местните власти.
Два са проектите, в които Община Несебър е водеща организация:
"Промотиране на Черноморска дестинация Бургас и Несебър на туристически пазари» съвместно с Община Бургас, Община Царево, "Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт» АД и туроператора «Балкан Холидейз Сървисис" ЕООД.
"Прекрасният Несебър – Вашето място за почивка сред древни забележителности» съвместно с «Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт» АД и туроператора «Корендон Интернешънъл Травъл"
В рамките на същата процедура, Община Несебър участва като партньор
в няколко проектни предложения, като целта е да бъдат обхванати основните туристически пазари - Великобритания, Полша ,Чехия, Дания и Нидерландия, които осигуряват посетители на града и общината и като цяло на област Бургас.
По проектните предложения, по които Общината е бенефициент, се предвижда изпълнение на маркетингови планове на партниращите туроператор. За целта ще се използват комбинирани маркетингови инструменти, които бързо и ефективно да достигнат до потенциалните клиенти, повишавайки разпознаваемостта на регион Несебър на целевите пазари – Дания и Нидерландия.
Предвиждат се комуникационни кампании за популяризиране на нашата дестинация и на вътрешния пазар. В рамките на проектите предстои масирана кампания за популяризация на Несебър, в която ще бъдат използвани различни рекламни инструменти.
Участията на общината в проектните предложения е възможност за получаване на безвъзмездно финансиране за реклама дейност и начин за развитие на туристическа дестинация Южно Черноморие и община Несебър в цялата ѝ територия. Това ще спомогне за удължаване на активния сезон и уплътняване на заетостта на базата и за повишаване на интереса на българските и чуждестранни туристи.
Украински войници превърнаха BMW 7-Series в мобилна ракетна установка
Лионел Меси получи часовник за 1,1 милиона долара
Грешката, която качва разхода на гориво през зимата с до 2 литра на 100 км
Четвърти цвят на светофара: бъдещето на трафика с автономни коли
ЕК отстъпва от забраната на ДВГ, но с нови условия, които може да убият автомобилната индустрия
Празниците насаме: как да превърнем самотата в грижа за себе си
2026: Годината, в която Близнаци, Везни и Водолей спират да отлагат съдбата си
Предсрочните избори (не)избежни – 22 март или 5 април са най-вероятните дати
2025: Рекордна година за златото - поскъпване, търсене и интерес от българските инвеститори
Мария Цънцарова не е освободена от работа
РИОСВ потвърди: Производството на „Кроношпан“ е в екологичните норми
Игнажден чука на вратата: Вярвания, ритуали и как да посрещнем късмета
