Защо качваме килограми от изкуствените подсладители
Те, в комбинация с ниско-въглехидратна диета, могат да увеличат общото количество на консумираната храна
Ако все още си мислите, че изкуствените подсладители ви помагат да запазите ниско тегло, помислете отново.
Според изследване те, в комбинация с ниско-въглехидратна диета, могат да увеличат общото количество на консумираната храна.
Изследването е било проведено върху плодови мушици, подложени на различни диети, вариращи по количество на въглехидрати и подсладители.
Мухите, които приемали изкуствени подсладители заедно с ниско-въглехидратната диета, са демонстрирали незабавно увеличение в приема на храна, като той е варирал според дозата на подсладителите.
“Изкривяването на представата за реалната енергийна стойност на приетата храна, като се манипулира сладостта по изкуствен начин, има непредвидени последици в проучванията на животни. За да се разбере напълно влиянието на изкуствените подсладители върху здравето на животните и човека, трябва да се предприеме систематично изследване по проблемите на метаболизма,” коментира Грег Нийли от университета в Сидни.
Източник: Science Alert
Над 150 колоездачи поеха на 100-километров велотур през Родопите
Спират тировете по „Тракия“ и „Струма“ от 16 до 20 часа
Трагедия в Унгария: Полски автобус се преобърна, най-малко 12 души загинаха
Социалният министър бие тревога след неонацистката акция в Пловдив
7 сафрида за 7,10 евро и литър наливно вино за 28,50: Сметка от Пловдив разгневи клиентка
Агент под прикритие купил 500 г фентанил от наркобандата с лаборатория във „Факултета“
Внезапно почина Ник Джоузеф: Актьорът, познат от Междузвездни войни, си отиде на 60 години
Екшън в небето над Румъния: Испански F-18 свали дрон, навлязъл откъм Молдова
Иран и Оман на крачка от сделка за Ормуз, но протокът едва ли ще бъде отворен скоро
Европа гори: 2000 евакуирани в Хърватия, 25 активни огнища в Сърбия
Руски ракети удариха Украйна, дронове полетяха през нощта към Москва
Радост за отпускарите: Времето в неделя е идеално за плаж
