×
Вкусно ИЗБОРИ 27.10.2024 г. Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • От днес започва изплащането на пенсиите чрез пощенските станции и ще завърши на 21 октомври
  • Акция срещу купуването на гласове се провежда в столичния кв. "Христо Ботев", има задържани
  • Израелската армия съобщи, че е атакувала команден център на „Хамас“
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Летище Варна почти изравни Бургас по брой пътници, това е "геноцид", твърди депутат


Летище Варна почти изравни Бургас по брой пътници, това е "геноцид", твърди депутат
Транспортният министър ще отговаря по реда на парламентарния контрол на народния представител Ивайло Вълчев
19 Ноември 2023, Неделя, 21:06 ч.
Автор: Лъчезар ЛИСИЦОВ

Тенденцията била аеропортът в южния морски град да се превърне в товарен

Депутат демонстрира тревога от положението с летище „Бургас“. Причината е, че Варна почти изравнила броя обслужвани пътници.

Народният представител от бургаския регион Ивайло Вълчев е отправил съответно питане до министъра на транспорта по реда на парламентарния контрол.

„През 2018 г. беше постигнат рекорден брой обслужени пътници и дестинации за Летище Бургас. Обслужените пътници по вътрешни и международни линии са били малко под 3,3 милиона, които са били почти с 1 милион повече от обслужените пътници на Летище Варна“, пише депутатът от ИТН.

„През следващата 2019 г. има спад на обслужените брой пътници с около 10% до 2,85 млн., но и през тази година разликата в обслужените брой пътници между Бургас и Варна се запазва – малко под 1 млн. Обслужените товари от двете летища са както следва – 4223 тона карго от Летище Бургас и 110 тона карго от Летище Варна“, пише още Ивайло Вълчев.

Концесионер и на двата аеропорта е „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД от 2006 г., посочва депутатът в писмото си до министъра.

„Въпреки спада през 2019 г., дружеството реализира оборот в размер на почти 126 млн. лв. и печалба в размер на 32 млн. лв., която е рекордна за периода на концесията до този момент.

След КОВИД кризата и войната в Украйна, през 2022 г. цифрите за двете летища изглеждат по коренно различен начин, а именно:

  • Летище Бургас е обслужило 1,64 млн. пътника и 6244 тона карго

  • Летище Варна е обслужило 1,48 млн. пътника и 104 тона карго

Тук вече ясно се наблюдава тенденцията на изравняване на пътникопотока на двете летища – разлика от около 1 млн. повече обслужени пътника от Летище Бургас през 2018 г. и 2019 г., до 160 хил. пътника разлика през 2022 г. Освен това се наблюдава и драстично увеличаване на товарните полети от Летище Бургас, а от Летище Варна обемите се запазват, а именно – над 98% от общите обслужени товари от двете летища се осъществяват през Летище Бургас“, пище още Ивайло Вълчев на министъра.

По време на 16-я Черноморски туристически форум, който се провел в курорта Св. Св. Константин и Елена било съобщено, че летище „Варна“ ще обслужва полети до 13 дестинации този зимен сезон, а това в южния морски град оставало само с една редовна линия и три полета седмично.

„Цялата тази статистика ясно показва тенденцията Концесионерът да развива целогодишни самолетни линии от Летище Варна, а Летище Бургас да бъде превърнато в товарно. Този подход лишава целия Югоизточен регион от работещо летище за пътнически полети, отразява се зле на икономиката и туризма и пр.“, посочва още депутатът от ИТН.

През последната година били проведени множество срещи между кметовете на черноморските общини, представители на концесионера и браншови организации, на които многократно били повдигани въпроси за осигуряване на целогодишни самолетни линии както до европейски дестинации, така и до София, но до този момент нямало резултат.

„Дори в региона се обмисля стартиране на подписка за прекратяване на концесията, ако този геноцид продължи“, пише Ивайло Вълчев.

Той задава на министъра няколко въпроса. Един от тях е какви стъпки ще предприеме Министерството на транспорта, за да изпълни стратегическите цели на концесията, свързани с увеличаване на трафика и търговските дейности в района на Летище „Бургас“.

„Защо досега, въпреки тенденцията на спад на броя на обслужените пътници от Летище Бургас спрямо Летище Варна до достигането на почти равен брой обслужени пътници от двете летища и множеството сигнали от заинтересованите кметове, Концедентът не е предприел стъпки към предоговаряне на условията на концесионния договор и залагане на принципа на реципрочност на полетите, така че Летище Бургас да обслужва и целогодишни линии, както Летище Варна“, пита още Ивайло Вълчев.

Очаква се отговорът на министъра в устен вид – т.е. от парламентарната трибуна.

 


В категории: Бургас , Варна


44
Коментара
Флагман.БГ Усмивките им замръзнаха, изритаха ги от бТВ Усмивките им замръзнаха, изритаха ги от бТВ 07/10/2024, Понеделник 19:52 2
Флагман.БГ Сунгурларе вече има обществена тоалетна Сунгурларе вече има обществена тоалетна 07/10/2024, Понеделник 19:40 5
Флагман.БГ Дъщеря й си пусна брада Дъщеря й си пусна брада 07/10/2024, Понеделник 19:36 5
44
Коментара по темата
44.
летец
22.11.2023 10:30:08
1
6
Населението бързо намаля и ще става още по-зле с броя на потенциалните местните клиенти.

Наистина летище Сарафово е на доизживяване до момента, в който пуснат магистрала Черно море и окончалтено прехвърлят и летния трафик към Варна.
43.
Шопов
21.11.2023 18:14:24
5
4
Само да вметна за обслужващия персонал на софиянци, летището не е в Бургас. Необходимо е да работи само лятото, по време на сезона. Този Вълчев от кое село го прибрахте.
42.
Станоев
21.11.2023 17:29:36
2
6
Вълчев, радетелю за Бургас нещо за спряната магистрала Черно море. Ни вопъл ни стон.
41.
Да
21.11.2023 11:26:43
9
5
Ко ривети ве леки маняци?! А лятото като всички англичани кацаха в Бургас ,щото софиянци имат хотели главно в слънчев бряг? Тогаз не ривахти? А директния полет от Барселона? Само че барселонци ги караха с автобуси до Варна,искат Варна да видят хората,що не искат бургаз?
40.
варненец
21.11.2023 11:17:25
11
6
Абе бургаски комплексари! Цял живот Варна ви е виновна за нещо ? Че сте град без история,без природни дадености,без много неща. Вие сте летище на Несебър и Сл.Бряг има ли още не разбрали бургазлии?
39.
Tinker Bell
20.11.2023 18:21:14
3
8
Причината за описаната от Вас действителност е, че "новодошлите" по правило са ниско квалифицирани или в най-добрия случай са завършили БСУ и ВХТИ, защото не са ги приели в по-добър университет. Потенциално тези новодошли са пасив за града и общността и като прибавим, че заради тях и общата картина , която съставят образованите млади бургазлии търсят бъдещето си извън града , където има повочо перспектива. Не може да напълниш града с орки и да очакваш да стане Флоренция. С две думи , не съм съгласен с казаното от Вас, освен това Бургас не е Южното Черноморие, където действително хората се изхранват от туризъм и на практика нямат друг поминък.
38.
Мунчо
20.11.2023 18:20:39
3
2
Чутурата чалгар Вълчев, защо не съдейства за изграждането на автомагистрала Черно море което е най - важния въпрос. Защото ако се построи, само за няколко години Варбург става най- големия град. Шопята само като чуят и все едно си му бръкнал в г--а с боксова ръкавица.
37.
Мунчо
20.11.2023 18:11:19
2
11
До 30, добре че са новодошлите за няколко години от 190 на 150 хиляди. Най - добрия град за живеене с най - добрия кмет, трайно на 10 - 15 място в Бг със заплати. 8 месеца в годината на южното черноморие пустош.
36.
Tinker Bell
20.11.2023 16:31:33
4
8
В началото на миналия век цяла България е пълна с бежанци, не само Бургас. Наистина Сливен , Ямбол и Стара Загора са по-стари градове, но ако следваме вашата логика техните граждани и селяни не би следвало да наводняват Бургас , а то се случва, да не кажа, че се случва от 50 години. Затова смятам, че фактите Ви опровергават. Нецензурните и обедни думи по адрес на бургазлии ще ги оставя без коментар, очевидно толкова са ви възможностите да формирате доводи , в подкрепа на позицията си .
35.
s
20.11.2023 14:18:09
2
17
Софиянци винаги са търсели конфронтация между Бургас и Варна, защото ако съществува АМ Черно Море плюс 2 пристанища и 2 летища, много народ ще предпочете да живее в морските градове,а не в обгазеното панелно гето
34.
До БКП
20.11.2023 14:17:19
2
9
Еми то точно това е за БКП...Един и същ концисионер на двете летища! Никаква конкуренция! Както едно време във всички магазини една и съща стока...и много такива примери! Те ТИМ имат достатъчно хотели по северното черноморие и това е една от причините..Толкова ли сложно да се види пътникопотокът, който ползва тези линии на ниско тарифни компании? Да не излезе, че повечето са от бургаска област и пътуват между Меминген-Варна и обратно...!?
33.
b
20.11.2023 14:15:27
6
18
Аз съм бургазлия-емигрант. Изкарах си студентството във Варна. Обичам и двата града. По въздушна линия летищата са на 90км едно от друго и реално не са нужни две. На мен не ми пречи да летя от и до Варна като се прибирам вкъщи, пречи ми, че няма европейска страна с два големи града с общо над половин милион население , които нямат магистрала помежду си. Докато няма АМ Черно Море, двете летища са задължителни. Когато я направят нека си местят всички полети във Варна.
32.
Да живее БКП
20.11.2023 13:51:46
8
8
ИТН ще излязат по-големи комунисти и от ГЕРБ. Действително ли сценаристчето си представя, че частни компании трябва да му дават обяснения как и защо инвестират? И действително ли бургазлии вярват, че са такова икономическо средище, разбираш ли, че трябва да имат повече пътнически от товарни полети, извън трите месеца сезон?
31.
до 30
20.11.2023 12:32:19
19
21
Той самият Бургас е сбирщайн от кол и въже като най-новоизлюпения град, събрал мъката на изгубената одринска Тракия и мутроразвитието в едно.
Допреди 120 години е имал 7 пъти по-малко население от един Сливен!!!
Кога безимотните бежанци дойдоха, кога им почерня г*ъза, че ще налагат на държавата да ги трудоустроява с летище, за което нямат нито население, нито икономика да поддържат.
Малко измами и гетоизация произведоха, че алчни и за целогодишен сезон за сметка на далеч по-исторически, перспектвини и цивилизовани места в България с реална икономика, образовани хора, а не само алчни търгаши рентиери.
30.
Tinker Bell
20.11.2023 12:18:56
5
23
Наистина браво на Ивайло Вълчев, очевидно само на него му пука за Бургас. Заради м.трите , които контролират летището летище Варна се фаворизира от години. Това, че националния превозвач се контролира от същите хора умножава проблема. Бургас се превръща в маргинален град , в който няма бизнес, жителите му нямат особени перспективи , а липсата на летище през осем месеца от годината не помага за промяната на нещата. На № 25 ще кажа - стойте си по родните места, МОЛЯ, Бургас се напълни с новодошли, повечето от които търсят работа на черно или сезонно и най-меко казано нямат градски манталитет. Трябва да се удвоят местните данъци на лицата , които си купуват ваканционни имоти в Бургас , в противен случай цените ще продължат на вървят нагори и истинските бургазлии трудно ще си купуват жилища, за сметка на някакви самозабравили си орки, които превземат града всеки уйкенд през лятото, задръстват всичко и после оставят купища боклук. Но отново Баво на Ивайло Вълчев, не знам дали ще има ефект от думите му , но поне някой да каже "Кралят е гол"
29.
До Не е лесно да си прост
20.11.2023 12:10:38
0
17
Да не е лесно да си прост! Само, че концесионерът определя таксите на летищата, като време за престой, ремонт, такса поддръжка и когато са различни и в полза на Варненското тогава говорим за друго, нали?
28.
12
20.11.2023 12:09:12
0
15
Защо повече товари. Е за това питайте оръжейния бизнес и Галя от посолството. Нищо чудно да си остане бургаското летище само за товари и за военни цели.
27.
Бургас
20.11.2023 12:06:14
8
25
Браво на Ивайло Вълчев! Летище Бургас е в пъти по- добро от Варненското. Не става въпрос като база или инфраструктура , а като разположение, посока на вятъра и достъпност. Знам, че при лоши метеорологични условия, ако е невъзможно кацане в България, единствено на него може да се кацне.
26.
Не е лесно да си прост
20.11.2023 11:33:36
17
10
Концесионера управлява летището. Авиокомпаниите извършват полети. Няма как концесионера да кажа на Уиз еър (напротив) от къде и до къде да лети. Уиз еър си го решава това. За да са малко полетите значи няма търсене или дори и да има, то покупателната способност е ограничена и не продават билетите на цени, които биха им донесли повече печалба, затова предпочитат да си ползват самолета за друга дестинация, от която ще спечелят повече. Това не са неща, които зависят от концесионера.
25.
Защото
20.11.2023 11:16:12
28
21
Бургас е едва 150 хиляден град с още 50 хиляди в близките градчета и села.
Няма население дори за 1 рентабилен полет.
Летището на Южна България трябва да е в Стара Затора като най-развитият икономически регион на Южна България, с централно местоположение и с 2 пъти по-голямо от Бургас население в радиус от 50 км.
24.
Отговор
20.11.2023 11:13:27
17
18
По времето на ГЕРБ , Бургас получаваше всичко на тепсия- винаги всички пилотни проекти се дават на Бургас и за сметка на останалите градове. Добре е Бургас де свикне с новите реалности и да започне да се развива в истинска конкуренция с останалите градове.
23.
въпрос
20.11.2023 10:53:59
16
19
като по- голям град с повече хора, полети, университети трябва да се питаме защо всъщност е толкова зле Варна, а не Бургас. То е видно десетилетното приоритизиране което е за сметка на Бургас и въпреки това нещата там са доста доста зле.
22.
Гевезето
20.11.2023 10:45:16
18
11
Аууууу.... Бре...Ко ша праим. Гевезето Бургас по подразбиране трябва да е пред Варна? Така ли? Хайде стегнете се малко! Стига бургаски гевезелъци типични за Митьо Николов!
21.
хах ами не
20.11.2023 10:42:42
19
18
Хаха истината е че Варна като по- голям град изглежда доста по- умрял от Бургас въпреки варненските фантасмагорий които четем тук. Двата града имат едни и същи проблеми само че единия град е с предимствата на по- голям и въпреки това е страшно зле.
Бих казал, че Бургас с населението на Варна и полетите и въобще нямаше да е отчаянието което е Варна в тези дни.
20.
гАси ламБитИ
20.11.2023 10:40:24
10
29
Бургас върви към целогодишно затваряне на летището. Може и градът даже. Какъв е проблемът кметът на Несебър или Варна да отговаря и за село Бургас?
19.
Djdjdn
20.11.2023 10:39:44
9
18
Летището работи 2 месеца в годината лятото…. Разбира се, че ТИМ ще си гледат Варна….
За закриване е летището, преди стояха цяла зима и лапаха заплатки , сега нищо не им дават и всичко е опустяло…
Файда няма от това летище
18.
До 17
20.11.2023 09:40:50
3
31
Те и от Варна не се пълнят,но са всеки ден!
17.
Olivia
20.11.2023 08:37:36
2
19
do 13

И аз летя Лондон-Бургас. Помня, че беше коментирано, че не могат да напълнят самолета ако са по-чести полетите и не им е изгодно да поддържат линията. По едно време щеше да има уж още една нискотарифка, но май само през лятото.
16.
До 8
20.11.2023 08:36:24
7
57
Ти явно живееш в друг Бургас хаха
Първо,корабите акостиращи във Варна са много,ама много повече!Второ сол няма,само за нашия пазар,българската сол се изнася,ние внасяме от Египет.Бургас е толкова жив,че в 21ч. няма никой.Заплатите са потресаващо ниски.Летището ни има три полета седмично.Та за какъв по жив град пишеш???
15.
...
20.11.2023 08:35:13
18
54
Много е смешно как бургазлии постоянно се сравняват с Варна и все тя им пречи за да са добре. Забавното е, че варненци изобщо не се сещат да се сравняват с бургазлии. Ама то и няма нужда. Отиваш във Варна и навсякъде млади хора с деца. Университетите наистина са пълни. Тук събират "студенти" от руенския балкан. Варненци са добре облечени и възпитани хора. тук влизаш в магазин и започват да ти се карат, че си им развалил рахътлъка. Злобата е потопила Бургас в невиждани дълбини. Хора, трябва да се освестите. Не ви е виновна Варна, проблемът си е у вас и манталитета ви. Да летиш до Бургас... ама за какво? Лукойл ли да гледаш? Някой ресторант ли да посетиш? то една забележителност няма в региона, която да си заслужава! История няма. Архитектура няма......
14.
До 1
20.11.2023 08:33:55
6
37
За падението или възхода на един град, 90% си зависи от кмета .
Иначе анализът ти е точен.За съжаление. Си
13.
Xxx
20.11.2023 08:29:19
13
43
Лондон-Бургас два пъти седмично!
Лондон-Варна всеки ден!
Това си е умишлено.
12.
Профи
20.11.2023 07:43:23
3
24
до Слави Трифонов

Да, вярно, как не се е сетил Слави, той нали имаше аерокосмически идеи за македонски космонавт, може да си синхронизират фантазиите в ИТН и първият македонски космонавт да се изстреля от летище Бургас :):):)
Оправи ми деня!
11.
Слави Трифонов :)
20.11.2023 07:38:06
29
19
Сценарист на Слави колко да му разбира главата?! Проблемът е в нас, че такива недоразумения вместо по 30 минути в кабеларка ги гледаме в парламента!
Фрапорт, които оперират 12 летища в региона (не само в България), вероятно ако ги питаш биха искали от Бургас да има ежедневни полети и до Ню Йорк и до Токио (нали точно те ще спечелят), ама как да стане, като хем градът е 200 хил души, хем Истанбул е на 100 км? Кой ще плати за да му е спокойно на сценаристчето?
10.
Профи
20.11.2023 07:22:59
34
27
На крива ракета (или град), летището и виновно!
Бургас е прислужващата обществено-индустриална зона около Слънчев бряг и подобните, нищо повече. Затова и извън сезон никой не иска да лети до там!
Само за сведение, не концесионерът определя коя компания докъде да лети, а компанията, и то на икономически, пазарни принципи, а не на база прищевки на депутати с провинциални комплекси!
9.
Дернев
20.11.2023 05:53:40
7
24
Политиката на 6онцесионера на летищата е правилна за него, но не и за държавата и региона. Но за да е така, нещо с концесията не е на ред. Концесионерите на летищата и пристанището лапат баницата, която самата държава им е поднесла. Държавата трябва да си върнем първо.
Историята с Лукоил има смисъл само ако целта е да се ускори прокарването на тръбопроводите. Но дори и така да е държавата трябва да си върне рафинерията. Изключително важна е за сигурността на БГ е.
Както и нов терминал на пристанището. Наисгина на Бс не му трябва какъв да е терминал, а точно фериботен терминал. ЗДЪЛЖИТЕЛНО. Самозваните специалисти, които отричат това, продължават да работят за Констанца, не за БГ. Стига толкова. Бс и Вн. Това са морските пристанища на БГ. За тях трябва да работим вече и само.
8.
До така нареклия се Бургазлия
20.11.2023 05:23:55
70
30
Ти едва ли си от Бургас за да драскаш тези глупости. Бургас никога не е бил по жив от сега въпреки ТИМ. Едва ли корабите акостиращи във Варна са повече от тези в Бургас. Университетите са пълни със студенти. Магистралата не може да поеме трафика /явно не си пътувал/. Черно море е твърде слабо солено и добиването на морско сол е неизгодно. Как без рибари бе, пъпеш неузрял. Тотално си сбъркан. За винарските изби просто не ми се пише щото са достатъчно много. Явно си от дъртите комунисти щом пишеш че държавата ти е виновна. Именно щото не е работа на държавата Бургас от придатък на София се промени в развиващ се град. Живял съм достатъчно много за да го видя.
7.
Е на тва е
20.11.2023 05:10:27
9
82
Летищата трябваше да бъдат дадени на двама различни концесионери за да има конкуренция. А те ги подариха на варненската фирма ТИМ. Единствения начин е да се прекрати концесията за Бургаското летище в противен случай комунистите - капиталисти ще го превърне в селско стопанско. Но като се има в предвид че тази малка държава България се управлява от мафията това едва ли ще се случи. Начина е да се намеси друга мафиотска структура конкурент на ТИМ.
6.
Летището
19.11.2023 23:02:49
6
93
го дадоха на ТИМ Николай Василев и Лидия Шулева по времето на тройната коалиция. Основният проблем е, зимата няма полети и ние от бургаска област се насочваме към летище Варна.
5.
Какъв Бойко бре педали тролове
19.11.2023 22:24:01
45
53
Концесионер и на двата аеропорта е „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД от 2006 г.
Много сте неграмотни тролчета, поне прочетете фактите!
2006г. ГЕРБ не съществува, но нали сте педали, всичко на Бойко трупате!
За това падате в канала...
4.
Шок! Бонба! Хипотенуза!
19.11.2023 22:08:06
49
99
Да се даде концесията на конкуриращи се летища на една и съща варненска групировка е престъпление, което беше извършено от Боко Тиквата. Това обаче не пречи на бургазлии да са едни от най-големите гербаджии в страната, явно си харесват положението, щото имат няколко асфалтирани алеи в морската, фонтанчета, ултрамодерни многоетажни нови кооперации и разбира се - обходен път с тромпет.
3.
Сандо
19.11.2023 21:22:54
22
138
Разваляне на концесията и създаване на предпоставки за конкуренция щото такава липсва.Щом можем да развалим с лукойл що да не развалим и с фрапорт
2.
Бургас
19.11.2023 21:21:56
84
35
Да си ходят на север пияните и дрогирани гейове робинзоновци, ако закрият клоаката слънчев бряг пък най добре ще направят
1.
Бургазлия
19.11.2023 21:18:08
52
144
Бургас е замираш град
Град с пристанище без кораби
Град с летище без полети
Град с университети без студенти
Град с магистрали без пътници
Град със солници без сол
Град с море без рибари
Град с лозя без вино
Но такава е държавната политика , не само Кмета е виновен
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Драго Шопа разбил офиса на брокерска къща в Бургас, после офейкал с БМВ-то си Драго Шопа разбил офиса на брокерска къща в Бургас, после офейкал с БМВ-то си Някогашният хероинов бос май пак ще търка наровете дълго време в сградата на лишените от свобода Тийнейджър се прави на дилър в Руен, разнася марихуана из селото, но сериозно загази Тийнейджър се прави на дилър в Руен, разнася марихуана из селото, но сериозно загази 16-годишният младеж е спипан с около 90 грама суха тревна маса 11 хиляди напирали за Биг Брадър, а накрая продуцентите се спряха на този девствен шемет 11 хиляди напирали за Биг Брадър, а накрая продуцентите се спряха на този девствен шемет Моделът Бо предизвика огромен интерес в интернет пространството с искреността си и с безапелационното си желание да бъде себе си, без да изпитва страх какво мислят останалите за него Сунгурларе вече има обществена тоалетна Сунгурларе вече има обществена тоалетна Санитарното помещение вече е факт, продължаваме активно да работим за подобряване качеството на живот в града ни, каза кметът инж. Димитър Гавазов Милионер ли е бащата й Милионер ли е бащата й Банда Банда проговаря по темата Бургаски младеж шашна английска баба в Слънчев бряг, открадна златния й синджир за секунди Бургаски младеж шашна английска баба в Слънчев бряг, открадна златния й синджир за секунди 19-годишният отмъкнал синджир за 150 лв. Ето какво се случва, когато шофьор от Сливен отиде в София Ето какво се случва, когато шофьор от Сливен отиде в София Сандвичът се превърна в хит в социалните мрежи Искате да сте член на СИК на изборите? Не се колебайте, заплащането е примамливо Искате да сте член на СИК на изборите? Не се колебайте, заплащането е примамливо Има и допълнителни бонуси Само 1/2 от обявените места за училищни директори са заети Само 1/2 от обявените места за училищни директори са заети 227 училища остават с временни ръководители или такива в пенсионна възраст 39-годишен превърна изоставен отводнителен канал в наркооранжерия 39-годишен превърна изоставен отводнителен канал в наркооранжерия Мъжът е задържан при спецакция
Усмивките им замръзнаха, изритаха ги от бТВ Усмивките им замръзнаха, изритаха ги от бТВ Двамата заявиха, че не искат да коментират в подробности актуалните предавания по телевизиите, защото приемат хората, които ги правят, като колеги и не искат да си развалят отношенията с тях Преди три години напусна Google, а днес компанията плати 2,7 млрд. долара, за да го върне Преди три години напусна Google, а днес компанията плати 2,7 млрд. долара, за да го върне Ноам Шазир е геният на изкуствения интелект Дъщеря й си пусна брада Дъщеря й си пусна брада В момента Чаз трябва да приема силни хормонални лекарства, които влияят на теглото му, но той е готов на такива жертви Извънземни ли са писали сценария на този сериал Извънземни ли са писали сценария на този сериал Съвпаденията са шокиращи Купи си джип БМВ и си скубе 4 години косите Купи си джип БМВ и си скубе 4 години косите Плати 20 хил. лева за ремонт Скандалът, който разтърси Холивуд: Пъф Деди с обвинения за режисиране на оргии Скандалът, който разтърси Холивуд: Пъф Деди с обвинения за режисиране на оргии Делата срещу него са над 130 Брутално: 2-годишно момиче почина в Турция след сексуално насилие Брутално: 2-годишно момиче почина в Турция след сексуално насилие По скандалния случай с малката Съла бяха задържани петима души, включително майка ѝ, доведеният ѝ баща, трима съседи, включително тийнеджъри на възраст около 14 години Отличия за борците от СКБ"Черноморец Бургас" и СУ"Ю.Гагарин" от Балканиада Отличия за борците от СКБ"Черноморец Бургас" и СУ"Ю.Гагарин" от Балканиада Ердал Галип триумфира със златния медал в категория до 65 кг. при юношите до 20 години Застреля го 14-годишен наемен убиец Застреля го 14-годишен наемен убиец Той работи и като шофьор, за да може да изхранва семейството и четирите си деца Колко струва Колко струва По данни от кухнята на шоуто Димитър Рачков прибира „скромните“ 250 000 лв. за един сезон
Румен Радев, президент Румен Радев, президент Няма пряка заплаха за България от конфликта в Близкия изток, но рискът от терористични атаки се повишава Виц на деня Виц на деня - Мойта ме напусна и ме остави без стотинка!
- Тя и мойта ме остави без стотинка, ама не ме напуска!
Виц на деня Виц на деня - Оффф, ти изобщо не ме разбираш!
- Как да те разбера, ма. Преди малко си оскуба веждите, а сега седиш и ги рисуваш!
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Основният проблем на човечеството е, че хората се раждат от най-бързия сперм*тозоид, а не от най-интелигентния...
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори