Каuflаnd стартира 3-месечна промоционална кампания с продукти марка Philips
Акцентите на кампанията включват много smart устройства за дома и свободното време
До 28 януари клиентите на Kaufland България могат да закупят 13 продукта с марка Philips на супер атрактивни цени с отстъпка до -45% в цялата магазинна мрежа. С тази кампания лидерът в ритейла дава достъп на още повече клиенти до висококачествени стоки на много атрактивни цени. В продължение на 11 седмици всички клиенти на Kaufland ще могат да се възползват от ексклузивните цени на широка гама от артикули както чрез картата си за лоялност Kaufland Card, така и събирайки точки от пазаруване в специален хартиен паспорт.
„Лоялната ни програма с продукти Philips е от стратегическо значение за нас. В този сезон и малко преди Коледа успяхме да надградим и обогатим асортимента, като увеличихме както времето на промоцията, така и броя и вида на продуктите в нея. В предложенията, които сме подбрали за нашите клиенти, са най-търсените продукти на Philips като кафе автомат и 43-инчов LED телевизор, които лоялните ни клиенти ще могат да купят с много сериозно намалeние в нашите магазини“, коментира Симон Хаубрих, Директор дирекция „Нехранителни стоки“ в Kaufland България.
Различните артикули с марка Philips ще могат да се купуват на преференциални цени с активиране на купони в техните Kaufland card или чрез събиране на „точки“ от пазаруване в хартиен паспорт. Всеки 5 лв. от стойността на покупка в хипермаркета се равнява на 1 точка. Паспортите могат да бъдат получени в магазините на Kaufland, a събраните точки да се използват до 28.01.2024 г. или до изчерпване на количествата на промоционалните артикули.
Акцентите на кампанията включват smart устройства за дома и свободното време. Сред тях са автоматична кафе машина, която може да бъде закупена с отстъпка от 350 лв. в цената. В изгодните предложения за кухненски уреди са включени и кухненски робот и еърфрайър с намаления до 35%. Елегантен тостер с марката Philips също може да бъде намерен с отстъпка от 25%. В помощ на всяка домакиня влизат безкабелна прахосмукачка, намалена с 45%, както и парогенератор с дискаунт от 34%.
Smart FHD телевизор Phillips с 43-инчов LED ще се предлага в Kaufland до края на януари с над 20% отстъпки. Различни видове безжични слушалки, радио часовник и зареждащо се фенерче са сред останалите артикули на изгодни цени, намалени с над 40%.
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7000 служители. През 2023 г. компанията разполага с 65 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.
Зеленски: Готов съм за избори по време на война, ако Западът гарантира сигурността
13-километрови опашки от тирове към Турция заради празничен трафик и блокади в Гърция
Картина на Пикасо за 1 милион евро може да стане ваша срещу 100 евро – благотворителна томбола с кауза
Почитаме свети Мина, Ермоген и Евграф – празнуват имен ден хиляди българи
Младоженец от Индия избяга от булката в първата брачна нощ, изчезна за пет дни
Нов хороскоп за 2026 г.: Тамара Глоба разкри какво очаква всяка зодия през съдбовната година
Румен Радев: Властта организира манифестации, а не протести – народът е възмутен от олигарсите
Красимир Вълчев опроверга: Родителските срещи не са трик срещу протеста
В отговор на критика на Тръмп: Зеленски заяви, че винаги е готов на избори
Бургаският държавен университет и „Арсенал“ АД с меморандум за стратегическо сътрудничество
Шантавите ритуали по света за Коледа
Новият план за парк „Витоша“ орязва ски зоната до 122 хектара и блокира бъдещето на зимния туризъм
