×
Здраве Политика Общини Общество Лайфстайл Войната в Украйна Спорт Разследване Бизнес ЮГ

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Всяка дама някога е мечтала да има бранд за дрехи ... Какво трябва да знаем, за да извървим този път правилно


03 Ноември 2023, Петък, 10:10 ч.

Ще започнем с кратки и основни съвети за това как да стартирате марка дрехи от нулата.

Всеки бизнес има своя история на основаване. Някои хора стават професионалисти в това, което правят от дълго време, като заменят домашната си работа със собствен офис и екип от служители. Други придобиват смелост да правят нови, нишови неща, които са много търсени, но изискват много учене и поемане на рискове. Има и такива, за които компанията е просто сбъдната мечта. Често това е желание, носено в сърцето от ранна възраст. Такъв беше случаят и с нас като марка за дрехи Евиза. Погрижихме се този първи – много емоционален – етап от изграждането на бизнеса, който е създаването на брандинг елементи, да улесни максимално стартирането на компанията на този взискателен пазар и да помогне да се привлече вниманието към офертата на компанията. Знаем някои неща, през които сме минали и много ни се иска да ги споделим.

Имаме три основни принципа, които обуславят градежа за вбъдеще. Тези основни правила ще са ни като старт за следващи действия, посочени в следващите редове, ще направят една обща картина за концепция и към какво трябва да се стремим.

Мъдри са тези, които не се бавят

С отварянето на шивашкото производство, се наложи да съобразим видовете изделия, които искаме да предлагаме на пазара. Благодарение на ранното решение комбинирахме различни дейности паралелно, което в крайна сметка стартирахме навреме, което е част от успеха.

Подготовка и настройка

Приехме като идея ясни брандинг предпочитания, последователни и многобройни примери, идея за бранд комуникация и разграничаване от конкурентните марки. За да определим заедно творческата посока, започнахме с очертаване на основните характеристики на продукта. Знаехме, че поне в началото асортиментът ще включва само рокли, всички те ще бъдат много женствени и всеки модел - независимо от крайната кройка - ще подчертава фигурата като цяло или върху определена част от тялото. След това обсъдихме типа естетика, от който клиентът се интересува и определихме какъв тип изживяване иска да предложи на купувачите.

Начертайте приоритети

В началото, когато никой не знаеше за нововъзникващата марка, направихме значителни разходи за проучване (пътуване, срещи с потенциални партньори, мостри за оценка на качеството на шивашките услуги) и производство (прототипи, материали, шиене).

След като вече ви посочихме някои параметри, предлагаме да минем към същината на въпроса.

Как да създадете своя собствена марка дрехи?

Вашата собствена марка дрехи като бизнес идея? Продължавайте да мислите, проучвате и превърнете мечтите си в реалност! Все пак трябва да се помни, че модата е един от най-бързо развиващите се отрасли на икономиката и мисълта за откриване на марка, която предлага тениски, суичъри, анцузи или екологично облекло, идва в съзнанието на стотици хора всеки ден. И така, как можем да преодолеем конкуренцията и нашата марка да бъде забелязана? Най-важното е първо да разгледаме ключови въпроси като концепцията на бранда, целевата група, продукта - който да отличава нашата компания, визуалната идентификация, както и процеса на производство на облеклото. Как да го направим правилно и да постигнем успех на пазара? Вижте как да създадете своя собствена марка дрехи стъпка по стъпка и да преминете от идея към реализация и най-вече как да правите дрехи и да правите пари от тях.

Концепция на марката 

Всичко започва с идея и това не е по-различно. Ако искате да започнете своя собствена марка дрехи, първо трябва да помислите за нейната концепция и основна идея. Мислите ли да пуснете суичъри? Страхотно, но какво следва? Помислете как точно искате да изглежда вашият продукт и с какво трябва да се отличава – може би бродерия или уникални щампи са рецептата? А може би основната им ценност е да са материалът, от който са направени – органичен или рециклиран? Тук се изправяте пред един от най-важните избори, визията и цялостния имидж на вашата марка облекла, които трябва да са последователни от началото до края – от продукта, през езика на комуникация до визуалната идентификация, която ще достигне до вашата целева група, но повече за това след малко. 

Целева група 

Не можете да угодите на всички и трябва да запомните, че това не е важното. Вашата марка трябва да достигне до избраната от вас целева аудитория. Когато определяте вашата целева група, отговорете на тези основни въпроси: кой е моят получател? на каква възраст? от какво се интересува? какво прави в свободното си време? къде работи или може би все още учи? в кой град живее? какво харесва? какво чете? Създавайки точен профил на вашата целева група, ще ви бъде много по-лесно да научите за специфичните нужди на вашия мечтан клиент и така да достигнете до тях по-бързо и по-ефективно.

Елемент на желанието

Самият продукт не е всичко. Днешният клиент е много по-взискателен и търси марки, които да му предложат допълнителна стойност, с която да се идентифицира. Това означава, че продуктът трябва да бъде последван от идея, която е включена в концепцията на марката. пример? Екологично облекло – ако нашите суичъри се отличават не само с дизайна си, но и имат подходящи сертификати и са създадени с мисъл за устойчивата мода, клиентите, които ценят горните ценности, със сигурност ще изберат нас пред конкуренцията, която не е прозрачна. 

Облекло, което се отличава със своя дизайн 

Ако вече имаме концепция, целева група и знаем каква е идеята ни, половината успех вече е зад гърба ни. Сега е време да проектираме нашите суичъри, тениски и анцузи. Хитовият продукт не е само материалът и кройката. Графики, щампи, бродерии и лозунги са един от най-добрите начини продуктът да бъде забелязан – но това, което има значение тук, е изработката и качеството. Има много методи за маркиране на дрехи, които могат да направят вашите дизайни уникални - и ние сме специалисти в това. Кое ще е най-доброто за вашата марка? Вижте целия спектър от възможности, за които разказваме и постройте концепцията.

Етикетиране

Етикет - въпреки че някои може да си помислят, че никой не му обръща внимание, нищо не може да бъде по-далеч от истината. Етикетът е "лицето" на вашата марка дрехи. Това, което е на него, дава ясно послание на клиента, че знае за какво плаща и какво качество получава. Това е изключително важно и помага за изграждането на качествен имидж на марката. В допълнение към основната информация, като състав и методи за грижа, тя може да съдържа и забавен слоган или скрито послание. Такъв етикет, пришит от външната страна на дрехата, може просто допълнително да украси продукта. Всеки детайл има значение тук. 

Процес и производство на дрехи

Време е да преминем към етапа, който може би е най-голямото предизвикателство за мнозина - процесът и производството на облеклото. В края на краищата не всеки трябва да е дизайнер или да знае шивачество, за да отвори собствена марка дрехи. Имате идея, но не знаете как да се погрижите за останалото - форма, ушиване на оригинала, шиене, етикетиране, контрол на качеството или опаковка? Внимание! Самата идея е достатъчна, а ние ще се погрижим за останалото. Можем да сме от полза като консултанти за всеки, който иска да изгради бранд.

БИЗНЕС ЦЕЛИ

Отличете се сред огромната конкуренция

Нашата задача беше да ви подготвим за основите на марката, която трябва да излезе на един много наситен и изключително разнообразен пазар. В същото време асортиментът на марката трябва да се хареса на популярните вкусове и да бъде отговор на актуалните тенденции в облеклото, популяризирани от вериги магазини. Демонстрирането на качеството е част от този процес. Също така искаме да направим марката по-лесна за достигане до потребителите, свикнали с множество стилове и модели, предлагани на много ниски цени - основно произведени в Китай и изработени от нискокачествени материали, предлагани от всяка известна верига магазини или много конкурентни марки.

Поради ниските разходи за производство на рокли, същите компании могат да си позволят модела на "непрекъсната продажба" - те привличат вниманието на младите клиенти не само с огромен избор от продукти, но и с постоянни промоции и показване на страхотни ценови отстъпки. Ниските производствени разходи също позволяват на конкурентите да инвестират значителна част от бюджета си в постоянна и интензивна промоция. Липсата на разпознаваема и запомняща се идентификация на марката не е проблем за клиентите, които държат предимно на ниските цени. Решихме ясно да се разграничим от марките, чиито имена и визуална идентификация не удостоверяват стойностите, представени в маркетинговите комуникации.

ЦЕЛИ НА ДИЗАЙНА

Заложихме на няколко неща: Името, което е в основата на маркетинговата комуникация за марката.

Лого, високо качество и съзнателно позициониране.

Дизайн на кутия за опаковане на рокли, осигуряваща подходящо изживяване и подпомагаща изграждането на добавена стойност

Това, което е много важно също, в този случай беше възможно да се създаде име, което е с достъпно име на домейна.com - в момента това е изключително трудно за постигане, но е възможно само в случай, че добавим допълнителни елементи към името в интернет адреса. В други случаи е необходимо да се договорят условията за закупуване със собствениците на конкретен домейн, а това изисква допълнителни, често значителни инвестиции.

Слоганът също има значение като същност на философията към общата визия. Нашата марка е създадена за силни и уверени в себе си жени, както и за тези, които тепърва ще откриват тази вътрешна сила. Евиза иска да убеди клиентите, че светът е отворен за тях – не е нужно да са известни личности, звезди или модели, за да се почувстват специални!

С цялата тази информация можете да изчистите целите и да построите план за себе си как трябва да изглежда построяването на една марка и нейното реализиране. От изключителна важност е поставянето на стъпка по стъпка от самото начало, ако се стремите към успех. Ние от Евиза произвждаме над 4000 артикула и работим с над 400 вида материи. Предоставяме на клиента нд 40 размера, от които да избира. Построили сме всичко това от нулата и сме готови да помагаме на вскеки, който иска да успее да надгражда.


В категории: Лайфстайл


Коментари
Михаил ДИМИТРОВ Влаковете тръгват по ново разписание Влаковете тръгват по ново разписание 13/12/2025, Събота 16:40 0
Михаил ДИМИТРОВ Велико Търново се обедини в маратон с кауза Велико Търново се обедини в маратон с кауза 13/12/2025, Събота 16:00 1
0
Коментара по темата
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Тези хора да забравят за джинджифил, въпреки че се води суперхрана Тези хора да забравят за джинджифил, въпреки че се води суперхрана Растението е ценено заради своите противовъзпалителни, антибактериални и тонизиращи свойства, но има и скрити опасности Нова горивна схема затяга коланите: Бензинът в Иран вече не е даденост Нова горивна схема затяга коланите: Бензинът в Иран вече не е даденост Исторически всяко поскъпване води до социално напрежение, което е риск на фона на международните санкции и обезценяването на риала Всички правим тази грешка: Тези ястия, стават по-здравословни, но чак на следващия ден Всички правим тази грешка: Тези ястия, стават по-здравословни, но чак на следващия ден Оказва се, че охлаждането променя структурата им дотолкова, че те започват да действат благотворно на метаболизма Снабдете се с достатъчно кеш в ЛЕВОВЕ през януари – Gen Z, отнася се и за вас! Снабдете се с достатъчно кеш в ЛЕВОВЕ през януари – Gen Z, отнася се и за вас! Това не е призив към недоверие. Това е призив към разум Взимаме повече пари заради новите ваучери за храна Взимаме повече пари заради новите ваучери за храна Важно е да знаете какви са промените, които настъпват с еврото Даниел Бачорски побесня, изрече гневни думи Даниел Бачорски побесня, изрече гневни думи Предприемачът постави категоричен ултиматум, че няма да се занимава с политика или хазарт, въпреки "шокиращо примамливи" финансови предложения Президентът се готви за нова ера в политиката, възможна е оставка преди служебния кабинет Президентът се готви за нова ера в политиката, възможна е оставка преди служебния кабинет Антон Кутев намекна, че Румен Радев може да поеме по нов политически път, като подаде оставка преди избора по т.нар. домова книга Царевичното брашно крие тайна? Здравен ефект, за който малцина подозират Царевичното брашно крие тайна? Здравен ефект, за който малцина подозират Леко, питателно и естествено безглутеново – царевичното брашно предлага повече здравни ползи, отколкото повечето хора подозират Левът изчезва от банкоматите от 1 януари: Как ще теглим евро през 2026 г. Левът изчезва от банкоматите от 1 януари: Как ще теглим евро през 2026 г. Смяната на валутата ще започне на 1 януари 2026 г., когато всички АТМ устройства ще преминат изцяло към евро, а левовете ще останат в историята Влаковете тръгват по ново разписание Влаковете тръгват по ново разписание Новият график на БДЖ влиза в сила от 14 декември с по-добри връзки, намалено време за пътуване и нови международни маршрути
Мистерията с бетонираните тела, изплували от Дунав, свързана с изчезналите милиони от Белград Мистерията с бетонираните тела, изплували от Дунав, свързана с изчезналите милиони от Белград Криминален трилър по действителен случай – осакатени тела, пропаднали милиони и мистериозно изчезнали хора продължават да тревожат Балканите повече от две десетилетия Шамани се опитаха да предскажат победителя в изборите в Чили, но духовете мълчат Шамани се опитаха да предскажат победителя в изборите в Чили, но духовете мълчат Източни ритуали и политически напрежения се преплитат в Латинска Америка преди балотажа между комунист и крайнодесен кандидат Крал Чарлз III с обнадеждаваща новина за битката си с рака Крал Чарлз III с обнадеждаваща новина за битката си с рака Британският монарх с публично послание на надежда, част от национална кампания за борба с рака Турски ферибот горя след руска атака в Одеса – има ранен Турски ферибот горя след руска атака в Одеса – има ранен Руска атака с дронове и ракети засегна три турски кораба в украински пристанища, въпреки призивите на Ердоган за спиране на огъня Ще се сбъдне ли пророчеството на Ванга за извънземни на световното по дартс в Лондон Ще се сбъдне ли пророчеството на Ванга за извънземни на световното по дартс в Лондон Световен спортен форум, пророчества на Ванга и мистериозна комета... Дали предстои историческа среща с извънземен разум? Блокадата на Кулата продължава: Гръцките фермери не отстъпват, България иска намеса от ЕК Блокадата на Кулата продължава: Гръцките фермери не отстъпват, България иска намеса от ЕК Тежка техника и блокади задръстват ключов граничен пункт, транспортният министър настоява за спешна реакция от ЕС Вълна от протести разтърси Румъния: Народът иска край на корупцията и справедливо правосъдие Вълна от протести разтърси Румъния: Народът иска край на корупцията и справедливо правосъдие Трети ден на масови демонстрации в Букурещ с искане за реформа на компрометираната съдебна система и отговорност от управляващите Почина звездата от „Криминале“ и „Маската“ Питър Грийн Почина звездата от „Криминале“ и „Маската“ Питър Грийн Един от най-запомнящите се екранни злодеи в Холивуд си отиде внезапно – без официална информация за причината Лоши новини за състоянието на Любо и Боби Михайлов Лоши новини за състоянието на Любо и Боби Михайлов Любо се топи, а Боби е с необратими последици на мозъка Ново кралско име в досиетата „Епстийн" Ново кралско име в досиетата „Епстийн" Шведският кралски двор потвърди контакти отпреди 20 години, разкрити чрез имейли, публикувани в медиите с принцеса София от Швеция е имала срещи с финансистa
Мартин Димитров, депутат от ДБ Мартин Димитров, депутат от ДБ Шенген и еврозоната са като Шампионската лига: пускат те да играеш там, но, като имаш слабо правителство, нищо не постигаш. Виц на деня Виц на деня Доктор към пациент:
- Първо добрите или лошите новини?
- Първо добрите.
- Ще можеш да паркираш навсякъде...
Виц на деня Виц на деня - Тате, Защо в България един мъж може да има само една жена?
- Законът ни пази, синко!
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Ако чуете, че някой си хвали комшиите, значи си продава имота.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори