×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Всяка дама някога е мечтала да има бранд за дрехи ... Какво трябва да знаем, за да извървим този път правилно


03 Ноември 2023, Петък, 10:10 ч.

Ще започнем с кратки и основни съвети за това как да стартирате марка дрехи от нулата.

Всеки бизнес има своя история на основаване. Някои хора стават професионалисти в това, което правят от дълго време, като заменят домашната си работа със собствен офис и екип от служители. Други придобиват смелост да правят нови, нишови неща, които са много търсени, но изискват много учене и поемане на рискове. Има и такива, за които компанията е просто сбъдната мечта. Често това е желание, носено в сърцето от ранна възраст. Такъв беше случаят и с нас като марка за дрехи Евиза. Погрижихме се този първи – много емоционален – етап от изграждането на бизнеса, който е създаването на брандинг елементи, да улесни максимално стартирането на компанията на този взискателен пазар и да помогне да се привлече вниманието към офертата на компанията. Знаем някои неща, през които сме минали и много ни се иска да ги споделим.

Имаме три основни принципа, които обуславят градежа за вбъдеще. Тези основни правила ще са ни като старт за следващи действия, посочени в следващите редове, ще направят една обща картина за концепция и към какво трябва да се стремим.

Мъдри са тези, които не се бавят

С отварянето на шивашкото производство, се наложи да съобразим видовете изделия, които искаме да предлагаме на пазара. Благодарение на ранното решение комбинирахме различни дейности паралелно, което в крайна сметка стартирахме навреме, което е част от успеха.

Подготовка и настройка

Приехме като идея ясни брандинг предпочитания, последователни и многобройни примери, идея за бранд комуникация и разграничаване от конкурентните марки. За да определим заедно творческата посока, започнахме с очертаване на основните характеристики на продукта. Знаехме, че поне в началото асортиментът ще включва само рокли, всички те ще бъдат много женствени и всеки модел - независимо от крайната кройка - ще подчертава фигурата като цяло или върху определена част от тялото. След това обсъдихме типа естетика, от който клиентът се интересува и определихме какъв тип изживяване иска да предложи на купувачите.

Начертайте приоритети

В началото, когато никой не знаеше за нововъзникващата марка, направихме значителни разходи за проучване (пътуване, срещи с потенциални партньори, мостри за оценка на качеството на шивашките услуги) и производство (прототипи, материали, шиене).

След като вече ви посочихме някои параметри, предлагаме да минем към същината на въпроса.

Как да създадете своя собствена марка дрехи?

Вашата собствена марка дрехи като бизнес идея? Продължавайте да мислите, проучвате и превърнете мечтите си в реалност! Все пак трябва да се помни, че модата е един от най-бързо развиващите се отрасли на икономиката и мисълта за откриване на марка, която предлага тениски, суичъри, анцузи или екологично облекло, идва в съзнанието на стотици хора всеки ден. И така, как можем да преодолеем конкуренцията и нашата марка да бъде забелязана? Най-важното е първо да разгледаме ключови въпроси като концепцията на бранда, целевата група, продукта - който да отличава нашата компания, визуалната идентификация, както и процеса на производство на облеклото. Как да го направим правилно и да постигнем успех на пазара? Вижте как да създадете своя собствена марка дрехи стъпка по стъпка и да преминете от идея към реализация и най-вече как да правите дрехи и да правите пари от тях.

Концепция на марката 

Всичко започва с идея и това не е по-различно. Ако искате да започнете своя собствена марка дрехи, първо трябва да помислите за нейната концепция и основна идея. Мислите ли да пуснете суичъри? Страхотно, но какво следва? Помислете как точно искате да изглежда вашият продукт и с какво трябва да се отличава – може би бродерия или уникални щампи са рецептата? А може би основната им ценност е да са материалът, от който са направени – органичен или рециклиран? Тук се изправяте пред един от най-важните избори, визията и цялостния имидж на вашата марка облекла, които трябва да са последователни от началото до края – от продукта, през езика на комуникация до визуалната идентификация, която ще достигне до вашата целева група, но повече за това след малко. 

Целева група 

Не можете да угодите на всички и трябва да запомните, че това не е важното. Вашата марка трябва да достигне до избраната от вас целева аудитория. Когато определяте вашата целева група, отговорете на тези основни въпроси: кой е моят получател? на каква възраст? от какво се интересува? какво прави в свободното си време? къде работи или може би все още учи? в кой град живее? какво харесва? какво чете? Създавайки точен профил на вашата целева група, ще ви бъде много по-лесно да научите за специфичните нужди на вашия мечтан клиент и така да достигнете до тях по-бързо и по-ефективно.

Елемент на желанието

Самият продукт не е всичко. Днешният клиент е много по-взискателен и търси марки, които да му предложат допълнителна стойност, с която да се идентифицира. Това означава, че продуктът трябва да бъде последван от идея, която е включена в концепцията на марката. пример? Екологично облекло – ако нашите суичъри се отличават не само с дизайна си, но и имат подходящи сертификати и са създадени с мисъл за устойчивата мода, клиентите, които ценят горните ценности, със сигурност ще изберат нас пред конкуренцията, която не е прозрачна. 

Облекло, което се отличава със своя дизайн 

Ако вече имаме концепция, целева група и знаем каква е идеята ни, половината успех вече е зад гърба ни. Сега е време да проектираме нашите суичъри, тениски и анцузи. Хитовият продукт не е само материалът и кройката. Графики, щампи, бродерии и лозунги са един от най-добрите начини продуктът да бъде забелязан – но това, което има значение тук, е изработката и качеството. Има много методи за маркиране на дрехи, които могат да направят вашите дизайни уникални - и ние сме специалисти в това. Кое ще е най-доброто за вашата марка? Вижте целия спектър от възможности, за които разказваме и постройте концепцията.

Етикетиране

Етикет - въпреки че някои може да си помислят, че никой не му обръща внимание, нищо не може да бъде по-далеч от истината. Етикетът е "лицето" на вашата марка дрехи. Това, което е на него, дава ясно послание на клиента, че знае за какво плаща и какво качество получава. Това е изключително важно и помага за изграждането на качествен имидж на марката. В допълнение към основната информация, като състав и методи за грижа, тя може да съдържа и забавен слоган или скрито послание. Такъв етикет, пришит от външната страна на дрехата, може просто допълнително да украси продукта. Всеки детайл има значение тук. 

Процес и производство на дрехи

Време е да преминем към етапа, който може би е най-голямото предизвикателство за мнозина - процесът и производството на облеклото. В края на краищата не всеки трябва да е дизайнер или да знае шивачество, за да отвори собствена марка дрехи. Имате идея, но не знаете как да се погрижите за останалото - форма, ушиване на оригинала, шиене, етикетиране, контрол на качеството или опаковка? Внимание! Самата идея е достатъчна, а ние ще се погрижим за останалото. Можем да сме от полза като консултанти за всеки, който иска да изгради бранд.

БИЗНЕС ЦЕЛИ

Отличете се сред огромната конкуренция

Нашата задача беше да ви подготвим за основите на марката, която трябва да излезе на един много наситен и изключително разнообразен пазар. В същото време асортиментът на марката трябва да се хареса на популярните вкусове и да бъде отговор на актуалните тенденции в облеклото, популяризирани от вериги магазини. Демонстрирането на качеството е част от този процес. Също така искаме да направим марката по-лесна за достигане до потребителите, свикнали с множество стилове и модели, предлагани на много ниски цени - основно произведени в Китай и изработени от нискокачествени материали, предлагани от всяка известна верига магазини или много конкурентни марки.

Поради ниските разходи за производство на рокли, същите компании могат да си позволят модела на "непрекъсната продажба" - те привличат вниманието на младите клиенти не само с огромен избор от продукти, но и с постоянни промоции и показване на страхотни ценови отстъпки. Ниските производствени разходи също позволяват на конкурентите да инвестират значителна част от бюджета си в постоянна и интензивна промоция. Липсата на разпознаваема и запомняща се идентификация на марката не е проблем за клиентите, които държат предимно на ниските цени. Решихме ясно да се разграничим от марките, чиито имена и визуална идентификация не удостоверяват стойностите, представени в маркетинговите комуникации.

ЦЕЛИ НА ДИЗАЙНА

Заложихме на няколко неща: Името, което е в основата на маркетинговата комуникация за марката.

Лого, високо качество и съзнателно позициониране.

Дизайн на кутия за опаковане на рокли, осигуряваща подходящо изживяване и подпомагаща изграждането на добавена стойност

Това, което е много важно също, в този случай беше възможно да се създаде име, което е с достъпно име на домейна.com - в момента това е изключително трудно за постигане, но е възможно само в случай, че добавим допълнителни елементи към името в интернет адреса. В други случаи е необходимо да се договорят условията за закупуване със собствениците на конкретен домейн, а това изисква допълнителни, често значителни инвестиции.

Слоганът също има значение като същност на философията към общата визия. Нашата марка е създадена за силни и уверени в себе си жени, както и за тези, които тепърва ще откриват тази вътрешна сила. Евиза иска да убеди клиентите, че светът е отворен за тях – не е нужно да са известни личности, звезди или модели, за да се почувстват специални!

С цялата тази информация можете да изчистите целите и да построите план за себе си как трябва да изглежда построяването на една марка и нейното реализиране. От изключителна важност е поставянето на стъпка по стъпка от самото начало, ако се стремите към успех. Ние от Евиза произвждаме над 4000 артикула и работим с над 400 вида материи. Предоставяме на клиента нд 40 размера, от които да избира. Построили сме всичко това от нулата и сме готови да помагаме на вскеки, който иска да успее да надгражда.


В категории: Лайфстайл


Коментари
Флагман.БГ Върнаха книжката на Диона за ЧРД Върнаха книжката на Диона за ЧРД 13/09/2025, Събота 18:40 0
18-годишна се заби в канавка
18-годишна се заби в канавка 13/09/2025, Събота 17:20 0
0
Коментара по темата
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Върнаха книжката на Диона за ЧРД Върнаха книжката на Диона за ЧРД Певицата е в изпитателен срок и си е наела шофьор Хаос със сметките заради етажната собственост Хаос със сметките заради етажната собственост Причината е едно решение на съда Камерите на АПИ станаха 28 , ето къде ловят за средна скорост Камерите на АПИ станаха 28 , ето къде ловят за средна скорост Данните в списъка се актуализират с всяка нова отсечка, преминала "изпита" от Българския институт по метрология, който сертифицира камерите Внимание, шофьори! Затварят временно ключови улици в Бургас в неделя Внимание, шофьори! Затварят временно ключови улици в Бургас в неделя Налагат се и промени в движението на градския транспорт, очаква се 30-минутно забавяне между 8:30 и 11:00 ч. Тротинетка, касов апарат и котва извадиха водолази от морето край Мостика Тротинетка, касов апарат и котва извадиха водолази от морето край Мостика Въпреки вълнението на морето и лошата видимост през днешния ден, на сушата бяха извадени немалко количество отпадъци Средата на септември ще бъде решаваща за съдбата на 3 зодии Средата на септември ще бъде решаваща за съдбата на 3 зодии Ето кои са те Президентът на БФС Георги Иванов и кметът на Бургас Димитър Николов откриват новия стадион в кв. Ветрен Президентът на БФС Георги Иванов и кметът на Бургас Димитър Николов откриват новия стадион в кв. Ветрен Инвестицията е от над 1 млн. лева Приложение изчислява средната скорост, с която се движим Приложение изчислява средната скорост, с която се движим Негова нова функционалност ще ни направлява в зоните на контрол Брутален бой на Летище София, разбиха с бутилка главата на мъж, облян е в кръв (ВИДЕО 18+) Брутален бой на Летище София, разбиха с бутилка главата на мъж, облян е в кръв (ВИДЕО 18+) Нападателят и жертвата са българи - скандалът е започнал като словесна разправа, а след това единият удря другия зад ухото Мартин Чой се появи! Кога ражда Натали Мартин Чой се появи! Кога ражда Натали Най-накрая обели две думи за събитието
Тръмп призова страните от НАТО да спрат да купуват руски петрол Тръмп призова страните от НАТО да спрат да купуват руски петрол Призивът американският държавен глава отправи в писмо до държавите от алианса Тайлър Робинсън, арестуван за убийството на Чарли Кърк: Отличник, спокоен, но и странен Тайлър Робинсън, арестуван за убийството на Чарли Кърк: Отличник, спокоен, но и странен Така го описват съучениците му  Момиче се „провали“ на 50 интервюта, защото е твърде привлекателно Снимки 18+ Момиче се „провали“ на 50 интервюта, защото е твърде привлекателно Снимки 18+ Имала всички необходими документи и желание да работи с деца, но никога не я взимали на работа Летящ старт на Световното! Прегазихме Германия след сензационен гейм Летящ старт на Световното! Прегазихме Германия след сензационен гейм Националите ни измъкнаха откриващата част с 40:38 Трансдъщерята на Мъск дефилира на Седмицата на модата в Ню Йорк Трансдъщерята на Мъск дефилира на Седмицата на модата в Ню Йорк Вивиан Уилсън все още е в сложни отношения с известния си баща Oтвopeнoтo зaвeщaниe нa Джopджo Apмaни paзĸpивa плaнa мy зa бъдeщeтo нa мoднaтa импepия Oтвopeнoтo зaвeщaниe нa Джopджo Apмaни paзĸpивa плaнa мy зa бъдeщeтo нa мoднaтa импepия Там изайнерът посочва LVMH, L’Oréal и EssilorLuxottica като предпочитани купувачи, а близките му трябва да решат съдбата на последния голям независим луксозен бранд Убиецът на Чарли Кърк предаден от баща си, на куршума пише “Хей, фашист, дръж” Убиецът на Чарли Кърк предаден от баща си, на куршума пише “Хей, фашист, дръж” 22-годишният студент Тайлър Робинсън от Вашингтон, щата Юта, е идентифициран като стрелецът, убил консервативния активист Чарли Кърк. Завещанието на Армани изненада модния свят Завещанието на Армани изненада модния свят Покойният дизайнер е разпоредил наследниците му постепенно да продадат модната марка или да търсят листване на борсата Задържаха убиеца на Чарли Кърк в САЩ Задържаха убиеца на Чарли Кърк в САЩ Това заяви президентът Доналд Тръмп Великобритания въвежда нови санкции срещу Русия Великобритания въвежда нови санкции срещу Русия   Мерките обхващат кораби, компании и лица, подпомагащи руската военна индустрия
Володимир ЗЕЛЕНСКИ Володимир ЗЕЛЕНСКИ Руската атака срещу Полша е подобна на събитията в Крим Виц на деня Виц на деня – Докторе, чувам гласове!
– А какво ви казват?
– Че съм луд.
– Ами, слушайте ги – те явно ви познават!
Виц на деня Виц на деня Дядо с внучето гледат снимки от сватбата му:
– Дядо, защо си тъжен на снимката?
– Защото съм разбрал, че вече е късно да избягам…
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Истински мъж никога не пита за посоката… той просто кара, докато жената вика.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори