Полските туристи преоткриват българското Черноморие
Мащабната ни кампания в Полша насърчила туризма
Очакваният ръст на полски туристи това лято у нас започна да се оправдава, твърдят екскурзоводи от Приморско.
Българо-полското семейство Луцина и Илиян Василеви от години са в бранша и твърдят, че капацитетът на хотела, с който работят вече е запълнен на сто процента, до края на лятото. По думите им, въвеждането на еврото в Хърватия и мащабна рекламна кампания по медиите в Полша насърчили туристите да изберат българското море, пише Травелнюз.бг.
"Имаме такива познати, които са ходили всяка година в хърватско да почиват и казаха, че тази година цените са така нарастнали, че не са в състояние да си позволят, така, че цената е първият фактор. Второ, в полските медии от няколко месеца имаше много добра за България реклама и се очакваше, че тази година ще има рекорден брой туристи именно от Полша", споделя Илиян Василев.
МВР предотврати имотна измама за стотици хиляди лева в "Малинова долина"
"Форбс": Илон Мъск е първият човек с нетно богатство от над 600 млрд. долара
Коледната украса крие сериозни рискове за домашните любимци, предупреждават ветеринари
След еврото: Цените на жилищата у нас ще скочат с до 10% още през 2026 година
Пламен Константинов остава в Локомотив Новосибирск до 2028 година
България и още 7 страни обявиха Русия за най-голямата заплаха за сигурността в Европа
Изискана рецепта с яйца и хайвер
Пиян поляк намушка българка след скандал в апартамент в Германия
ЦСКА финализира втори трансфер преди Коледа - централен защитник от Португалия
Цените на жилищата ще растат и през 2026 г., но с по-бавни темпове
Коледа издава изневерите: най-рисковото време за палавите съпрузи
Светлините на Коледен Бургас събират фотографи и модели на празничния пл. "Тройката"

Правописните грешки са си оставени в цитата. Всички отдавна сме свикнали с неграмотните драсканици.
"Имаме такива познати, които са ходили всяка година в хърватско да почиват и казаха, че тази година цените са така нарастнали, че не са в състояние да си позволят, така, че цената е първият фактор. "