Ученик се надруса до припадък в клас
Намерил екстази на чина, бере душа в болница
14-годишен хлапак изпаднал в тежко състояние, след като погълнал екстази докато е бил в училище. Вдигнал ченгетата и лекарите на крак. Инцидентът е станал днес следобед в Националната хуманитарна гимназия в Благоевград, докато били в междучасие.
Учители твърдят, че хапчето се намирало на един от чиновете. На мястото пристигнали полицаи и лекари, които го закарали в болница, където му преливат банки с лекарства, за да се съвземе. Дали наистина дрогата се е намирала на чина предстои да се проверява, но случаят скандализира не само училището, но и всички институции, ангажирани с проблема, съобщи Struma.com.
Детето все още не е разпитано, тъй като не е в състояние да дава показания.
Родителите на момчето са в шок, след като разбрали какво се е случило, уплашени са и преподавателите и ръководството на гимназията, за които случилото се е повече от притеснително.
Как да подготвим тялото си за зимата? Ето храните, които не трябва да пренебрегваме
Извънредни мерки в Черно море: България въвежда нови правила за корабите
Съдебен удар по Тръмп дни преди изборите в САЩ
Дипломатически бойкот: Министри от Г-20 отказаха да позират с Лавров
Разграбиха първото златно евро на България! Монетата вече се продава за 2500 евро (СНИМКИ)
Ужасяващо убийство във Великобритания! Шофьор влачи училищен директор над 2 км под автомобила си
13 души задържани при акция срещу купуването на гласове в Старозагорско, полицията провери близо 900 души
Поколението Z пренаписва правилата на туризма: Къде пътуват младите
Нов кошмар на „Хемус“: Камион разпиля товар, движението към София е затруднено
Пиян шофьор на ТИР, гъста мъгла и камион без светлини са причината за катастрофата край Одрин
Свърши се! Андреа забрави Кубрат, заживя с продуцент и вече мечтае за бебе
Няма пари ли? Над €57 млрд. държат българите в банки
