Ето как Бургас ще отбележи Деня на Тракия
Община Бургас организира граждански ритуал при паметника на 24-ти Черноморски пехотен полк пред Военния клуб
На 26 март честваме 110 г. от битката при Одрин и едновременно с това отбелязваме Деня на Тракия. На тази дата си спомняме за героизма на българските воини, загинали през Балканските войни (1912-1913 г.), както и за страданията на хилядите тракийски бежанци, намерили подслон в пределите на България. Много бургазлии са техни потомци.
За да отдадем почит и положим венци и цветя на признателност, Община Бургас организира граждански ритуал при паметника на 24-ти Черноморски пехотен полк пред Военния клуб. Той ще се проведе на 26 март 2023 г. (неделя), от 11:30 часа.
Бургас ще отбележи 110 години от Одринската епопея и с концерт-спектакъл от 12:00 часа в зрителната зала на Военния клуб. В него ще участват ФА „Царево“ и ТА „Лазур“ – Бургас. Организатор е Тракийско дружество „Странджа“, съвместно с Военен клуб – Бургас, Съюз на офицерите и сержантите от запаса и резерва и Съюз на тракийските дружества в България. Входът е свободен.
Прагът на бедност изпреварва пенсиите: Близо 1,3 млн. възрастни ще получават под 443 евро
Правилото за 7-те градуса се завърна: Кога летните гуми вече стават рискови
Удар по бързите кредити: Договорът може да падне, ако кредиторът не провери реално клиента
600 евро за една нощ, моля! Проверихме 5 от скъпите вили в България през октомври - луксът си има цена
Коя е дамата, откраднала шоуто на Доналд Тръмп
Грипът идва, но диетата отива на кино! Пица, бургери и още 8 вкусотии с изненадващи ползи за имунитета
Висш дипломат е в Бургас заради Евровизия
Пълен позор! Юноша налетя с ритници и юмруци на съдия, футболът ни удари дъното (ШОК ВИДЕО)
Европа бие рекорд по руски LNG точно преди забраната: €7,88 млрд. потекоха към „Ямал“
Проф. Димитър Недялков за потъналия кораб край България: Ударът вероятно е бил с бойна глава над 300 кг
Турция реже социалните мрежи за деца: Под 15 години - без TikTok, Instagram и YouTube
Жена от Монтана намери пари и злато, но собственикът трябва да мине „тест“ с три въпроса
