Американска фирма раздаде на лоялни клиенти в България кроасани с изтекла дата
Оттам обясниха, че била допусната "ужасна случайност"
Американската корпорация „Монделийз“ реши да награди лоялните си клиенти в България, като им раздаде за награди кроасани 7 Days, където срещу „най-добър до…“ е посочена изтекла дата. Акцията е в рамките на томбола, която щатската компания организира съвместно с немската фирма от Дармщат „Промо кансълтинг солюшънс“ и българското рекламно дружество „Мейт адвъртайзинг“. Една от наградите е раница, пълна догоре с продукти 7 Days.
Наградените обаче останали изключително неприятно изненадани, когато установили, че на голяма част от кроасаните е обозначено, че са били най-добри за употреба до 23 февруари, който е изтекъл няколко дни преди да ги получат. Темата е една от масово обсъжданите в портала „БГ мама“, където потребителки са публикували и снимки на странните си награди.
.png)
Оказва се, че „Монделийз“ не са пропуснали никого - всички наградени, които имат профили в „БГ мама“, са се сдобили все със съмнителни продукти.
.png)
.png)
.png)
Организаторите на томболата за територията на България обясниха пред „Флагман“ че е допусната „неволна грешка“ и „ужасна случайност“. Те обещаха всеки, който е получил подобна пратка кроасани с изтекла дата, и ги сигнализира, да бъде възмезден по подходящ начин. Оттам обаче уточниха, че българските потребители трябва да правят разлика между означенията „използвай преди…“ и „най-добър до…“.
Терминът „най-добър до…“ е нововъведение, указващо единствено срока за качество, свежест, цвят и вкус. Приема се, че дори този срок да бъде преминат, това не означава непременно, че съдържанието в опаковката е мухлясало.
Потребителят трябва да я отвари, да прегледа продукта, да го опита, и ако прецени, че е годен за консумация, да го употреби. Проучвания сочели, че в България населението масово бъркало двата термина и приемало посочената след тях дата за окончателна трайност, поради което мнозина били склонни да изхвърлят стоката, ако датата вече е отминала.
Клиенти на „Монделийз“ обаче смятат, че такова обяснение не оправдава поведението на такава голяма американска корпорация, когато реши да раздава за награди продукти, които са били най-добри за консумация дни преди получаването им.
Туристка загина при сблъсък между круизни кораби в Египет
Лондон затваря касичката, хиляди българи могат да останат без английските пенсии
Тамара Глоба разкри какво да очакват зодиите през 2026
Почина бившата съпруга на Чък Норис - Даян Хоулчек
14-годишно момиче се обади в полицията за домашно насилие над майка ѝ
Получаваме палава Снежанка за празника срещу €150
Тризначките Вяра и Надежда искат помощ от Доналд Тръмп
Отказаха да върнат децата на двойка, живееща в гората без ток и вода в Италия
Трагедия! Той излезе да кара АТВ, часове по-късно откриха трупа му
До началото на януари земеделците избират как да облагат доходите си за 5 години напред
Конституционният съд образува дело за референдума за еврото

Честито на Печелившите !
1
Че пич, той матрялът, откъдето и да го погледнеш, си е за гаврене....
Аз от години ги избягвам, но ако се загледате в съдържанието на много от сладкото в магазините, ще видите логото на Mondelez.
Български компании също са продадени на Mondelez като шоколади Своге.
Вярно е - инвестират много пари в модерна техника и плащат добри заплати, но все пак са си корпорация задвижвана от печалбата, а не от имиджа на конкретен продукт