Американска фирма раздаде на лоялни клиенти в България кроасани с изтекла дата
Оттам обясниха, че била допусната "ужасна случайност"
Американската корпорация „Монделийз“ реши да награди лоялните си клиенти в България, като им раздаде за награди кроасани 7 Days, където срещу „най-добър до…“ е посочена изтекла дата. Акцията е в рамките на томбола, която щатската компания организира съвместно с немската фирма от Дармщат „Промо кансълтинг солюшънс“ и българското рекламно дружество „Мейт адвъртайзинг“. Една от наградите е раница, пълна догоре с продукти 7 Days.
Наградените обаче останали изключително неприятно изненадани, когато установили, че на голяма част от кроасаните е обозначено, че са били най-добри за употреба до 23 февруари, който е изтекъл няколко дни преди да ги получат. Темата е една от масово обсъжданите в портала „БГ мама“, където потребителки са публикували и снимки на странните си награди.
.png)
Оказва се, че „Монделийз“ не са пропуснали никого - всички наградени, които имат профили в „БГ мама“, са се сдобили все със съмнителни продукти.
.png)
.png)
.png)
Организаторите на томболата за територията на България обясниха пред „Флагман“ че е допусната „неволна грешка“ и „ужасна случайност“. Те обещаха всеки, който е получил подобна пратка кроасани с изтекла дата, и ги сигнализира, да бъде възмезден по подходящ начин. Оттам обаче уточниха, че българските потребители трябва да правят разлика между означенията „използвай преди…“ и „най-добър до…“.
Терминът „най-добър до…“ е нововъведение, указващо единствено срока за качество, свежест, цвят и вкус. Приема се, че дори този срок да бъде преминат, това не означава непременно, че съдържанието в опаковката е мухлясало.
Потребителят трябва да я отвари, да прегледа продукта, да го опита, и ако прецени, че е годен за консумация, да го употреби. Проучвания сочели, че в България населението масово бъркало двата термина и приемало посочената след тях дата за окончателна трайност, поради което мнозина били склонни да изхвърлят стоката, ако датата вече е отминала.
Клиенти на „Монделийз“ обаче смятат, че такова обяснение не оправдава поведението на такава голяма американска корпорация, когато реши да раздава за награди продукти, които са били най-добри за консумация дни преди получаването им.
Усик освободи една от титлите
Делян Пеевски поиска от държавата по 110 лева за пенсионерите, депутатите му даряват заплатите си
Лесен трик за сушене на чаршафи през зимата
Жена е блъсната на пешеходна пътека в София
Тотално безобразие - шофьор подкара камион с 4,85 промила алкохол на морето
Холивудска звезда похвали националния на България
Бивш шеф на ЦСКА спипан в нарушения с Поршето си
Петиция настоява кучето Мая да бъде обявено за... светец

Честито на Печелившите !
1
Че пич, той матрялът, откъдето и да го погледнеш, си е за гаврене....
Аз от години ги избягвам, но ако се загледате в съдържанието на много от сладкото в магазините, ще видите логото на Mondelez.
Български компании също са продадени на Mondelez като шоколади Своге.
Вярно е - инвестират много пари в модерна техника и плащат добри заплати, но все пак са си корпорация задвижвана от печалбата, а не от имиджа на конкретен продукт