Две кофти схеми, с които ни цакат хипермаркетите
Обявяват промоция на стока в крайно лимитирани количества или драстично повишават друга, за да я намалят впоследствие символично
Читатели на Флагман.бг ни изпратиха снимки, направени в два от големите хипермаркети – „Билла“ и „Кауфланд“ преди няколко дни.
Първата касае промоция в „Билла“. Цените изглеждат крайно атрактивни и привличаха клиенти с големи надписи през цялата минала седмица. Повечето продукти от рекламата обаче липсваха. Не е ясно дали са се появявали и какво е било количеството.
„Редно ли е да подвеждат клиентите си със стоки, които не са в наличност“, питат потребители.
Другата неустоима „оферта“ е от „Кауфланд“ – за прескъпи краставици от 7 лева на промоция. Цената им на етикет е 8, но от веригата великодушно са ги намалили на 6,99 лева, маркирали са ги с червен етикет.
„Дали това е реалната цена – може само да гадаем. Една краставица струва вече 2 лева“, недоволстват клиенти.
България иска отмяна на забраната за продажба на коли с ДВГ
Отрупаха Софи със злато за юбилея
Трикът, който спестява пари през зимата: Експерти разкриват как се ползва правилно климатикът
Полицията ще дава указания по високоговорители на протеста в София в сряда
Това е най-сполучливата рецепта за неустоимата торта "Трите тайни" - кремообразна, пухкава и удивително лесна
3 зодии се прераждат в края на 2025 г.: След умората и объркването пристигат изобилие, енергия и любов
Ромите са станали по-богати, отчете вицепремиерът Атанас Зафиров
Доказано: Ако приемате определена доза от този витамин, ще стареете по-бавно
Златото вече не е най-търсеният метал
Мария Илиева с 40 кг надолу
Рязко поскъпване на ремонтите - за баня от 8 кв. м вече плащаме около 12 000 лв. труд
Спите ли правилно? Експерти разкриват кои пози вредят най-много и кои са най-полезни за здравето

Изцяло виновни сме поколенията назад, които превърнахме държавата и децата си в това което са.
Сега вече всеки магазин е кореком,мечтата на простия и ограничен българин.
Комичното и трагичното е, че самите хора не могат да го проумеят че са се превърнали в роби, а всъщност животът е един и е много кратък.
Така става когато хората спрат да използват мозъка си.
В един специализиран магазин за даден бранш има по голямо разнообразие и по качествена и интересна стока, отколкото в тез бациларници като визираните по горе.
Предпочитам по качествени български продукти, отколкото вносни боклуци незнайно как произведени.Това се отнася и за млечните продукти, и за месото и за рибата и за плодовете и зеленчуците.Какво му трябва друго на човек.