Две кофти схеми, с които ни цакат хипермаркетите
Обявяват промоция на стока в крайно лимитирани количества или драстично повишават друга, за да я намалят впоследствие символично
Читатели на Флагман.бг ни изпратиха снимки, направени в два от големите хипермаркети – „Билла“ и „Кауфланд“ преди няколко дни.
Първата касае промоция в „Билла“. Цените изглеждат крайно атрактивни и привличаха клиенти с големи надписи през цялата минала седмица. Повечето продукти от рекламата обаче липсваха. Не е ясно дали са се появявали и какво е било количеството.
„Редно ли е да подвеждат клиентите си със стоки, които не са в наличност“, питат потребители.
Другата неустоима „оферта“ е от „Кауфланд“ – за прескъпи краставици от 7 лева на промоция. Цената им на етикет е 8, но от веригата великодушно са ги намалили на 6,99 лева, маркирали са ги с червен етикет.
„Дали това е реалната цена – може само да гадаем. Една краставица струва вече 2 лева“, недоволстват клиенти.
Трагедия! Влак прегази момче на 16 години
Автопаркът на МВР: 5383 служебни коли в движение и 265 произшествия за година
Годишните литературни награди ще се раздават утре в Бургас
Приета е програмата за задържането на талантливитe ученици и студенти с безплатно обучение и стипендии
18 години затвор за Димитър Любенов, убил френски турист с Porsche при 195 км/ч
Цял живот без книжка и 18 години затвор за Панамерата
Мъж глътна яйце Фаберже на стойност 19 000 долара
Кметът Николай Димитров: Надграждаме социалните услуги в община Несебър
Тежките катастрофи ще се разследват по нова методика
Издирват се веществени доказателства за 3 млн. евро
Джулката стана Барби №1 в България
Настана паника, всеки иска евро! Търсенето скочи със 120%

Изцяло виновни сме поколенията назад, които превърнахме държавата и децата си в това което са.
Сега вече всеки магазин е кореком,мечтата на простия и ограничен българин.
Комичното и трагичното е, че самите хора не могат да го проумеят че са се превърнали в роби, а всъщност животът е един и е много кратък.
Така става когато хората спрат да използват мозъка си.
В един специализиран магазин за даден бранш има по голямо разнообразие и по качествена и интересна стока, отколкото в тез бациларници като визираните по горе.
Предпочитам по качествени български продукти, отколкото вносни боклуци незнайно как произведени.Това се отнася и за млечните продукти, и за месото и за рибата и за плодовете и зеленчуците.Какво му трябва друго на човек.