×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Пеевски внесе в НС предложение за закриване на Антикорупционната комисия
  • Пристигнаха двата самолета за борба с пожарите от Швеция
  • Държавата отпуска 900 хиляди лв. помощи за пострадалите при пожарите
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Как да рекламираме във Facebook? 5 стъпки, които да следвате


Как да рекламираме във Facebook? 5 стъпки, които да следвате
Съвсем скоро стартира онлайн курсът Facebook Marketing на най-модерната ИТ академия в Източна България, Advance Academy
16 Февруари 2023, Четвъртък, 10:00 ч.
Автор: Флагман.Бг

“Facebook е мъртъв”

“Новото поколение не ползва Facebook”

“Instagram и TikTok заемат все повече от времето на поколението Z, a Facebook остава със застаряваща аудитория.”

“Кой изобщо иска да рекламира във Facebook?”

Противно на твърденията по-горе, Facebook има средно 2.93 милиарда потребители всеки месец през 2022 година, което е 36.7% от световното население. Това е най-популярната социална платформа в целият свят! Ако имате бранд, бизнес или собствен блог и ви няма във Facebook, то ежедневно губите поне ⅓ от потенциалните си клиенти и последователи.

А нека да не забравяме, че с всеки изминал ден се появяват и нови потребители.

Днес ще ви въведем във Facebook маркетинга и кои са основните неща, които трябва да следвате. А ако искате да се научите да правите вашите Facebook реклами като професионалисти, то сега е момента да се запишете в обучението Facebook Marketing на най-модерната ИТ академия в Източна България, Advance Academy. Освен всичко за Facebook Marketing-а вие ще научите и повече за Изкуствения Интелект и как можете да го използвате във вашата маркетинг работа.

Какво е значението на Facebook Маркетинга през 2023?

В наши дни Facebook е една доста по-лична мрежа, като я сравним с LinkedIn например. Потребителите я използват за контакт с приятели и роднини, комуникация, развлечение, образование, но и нещо повече… Много потребители споделят, че също използват Facebook като канал за откриване на нови продукти и услуги, както и следене на любимите им брандове. Ето затова рекламата във Facebook има толкова голямо значение в дигиталния маркетинг.

5 стъпки към успешна Facebook реклама

Facebook рекламата на пръв поглед може да ви се струва нещо много трудно - анализи, бюджети, настройване, определяне на аудитория и бюджет… Но не трябва да се притеснявате! Ние ви гарантираме, че веднъж щом научите стъпките и спецификите на Facebook алгоритъма, всички тези реклами ще ви се струват като детска игра. Ето и кои са основните 5 стъпки за изграждане на една Facebook реклама:

Стъпка 1. Създайте акаунт във Facebook Ads Manager.

Facebook Ads Manager е един от инструментите на Meta. За да имате Facebook Ads Manager е необходимо да имате бизнес страница в мрежата или да бъдете администратор, модератор или рекламодател на друга Facebook страница.

Докато Meta Business Suite се използва за управление на страницата и органичното съдържание и планиране, през Facebook Ads Manager се управляват и насрочват рекламните кампании.

По време на курса Facebook Marketing на Advance Academy ще се научите как да използвате тези два инструмента за реклами и управление на вашата бизнес страница.

Когато се запознаете с интерфейса и функциите на Facebook Ads Manager, можете да продължите към създаването на вашата първа реклама.

Стъпка 2. Изберете вашата цел.

След като цъкнете на бутона “Създаване на реклама” имате възможност да изберете вашата рекламна цел. Разбира се, това трябва да сте го планирали преди да дойдете до този етап в Facebook Ads Manager-а.

Имате възможност да изберете една от единайсете рекламни цели предоставени от Facebook, като те са разделени в три категории:

Awareness (Осведоменост)

Тази група включва рекламни цели, които ще генерират интерес към вашият продукт или услуга на нови потенциални клиенти. Тук можете да изберете между две цели:

  1. Да увеличите осведомеността за маркета (Brand Awareness) - Рекламите ви ще се показват на хора, които е по-вероятно да ги запомнят;
  2. Да увеличите обхвата си (Reach) - Рекламите ви ще се показват на максимален брой хора.

Consideration (Обмисляне)

Ако искате потребителите да започнат да мислят повече за вашия бизнес и да търсят повече информация за него, то тази категория е точния избор. Тук са включени цели като:

  1. Изпратете хора до уеб сайт или страница във Facebook;
  2. Повече харесвания на страница, отговори на събитие, коментари и споделяния;
  3. Теглене на определено приложение;
  4. Повече гледания на видео;
  5. Повече съобщения в Messenger, WhatsApp и Instagram Direct.

Conversion (Конверсии)

Целите в тази категория са предназначени да превърнат вашите потребители в клиенти, като ги накарат да направят своята покупка. Тук са включени цели като:

  1. Увеличаване на ангажираността на уеб сайта си;
  2. Увеличаване на продажбите си;
  3. Увеличаване на посещаемостта на вашите магазини.

Стъпка 3. Определете вашия рекламен бюджет.

В този етап вече можете да изберете колко искате да похарчите за вашата Facebook рекламна кампания. Цифрата, която определяте е максималната сума, която рекламата може да достигне.

Имате възможност да определите колко да харчите на ден или общо за цялата кампания. Като минималната сума на ден е 1$.

Стъпка 4. Определете целевата си аудитория.

Аудиторията е едно от нещата, които не бива да подценявате при създаването на вашата Facebook реклама. Това определя пред кого ще бъде показвана съответната реклама.

Можете да определяте своята аудитория спрямо демографски показатели, като възраст, пол, националност) както и интереси и поведение в мрежата.

Как да определяте своите рекламни цели, бюджет и целеви аудитории са неща, които можете да научите в курса на Advance Academy - Facebook Marketing директно от специалисти в Digital Marketing сферата.

Стъпка 5. Изберете най-подходящия за вас рекламен формат и разположение.

Рекламният формат и разположение определя къде да се показва вашата реклама - Facebook Feed-а, Instagram Feed-а, Messenger, Instagram сторита и други. Facebook препоръчва да използваме автоматичните разположения и формати, но ако искате да персонализирате и това във вашата Facebook реклама можете да избирате между:

  • Feed стената;
  • Сторита и Reels секцията;
  • Search секция;
  • Други сайтове и мрежи;
  • И други.

След като създадете вашата реклама можете да я паузирате, спирате и стартирате на ново, както и да проследявате резултатите и анализите в реално време.

Съвсем скоро стартира онлайн курсът Facebook Marketing на най-модерната ИТ академия в Източна България, Advance Academy.

По време на това обучение освен, че ще научите всичко необходимо за Facebook Ads Manager и алгоритъма, ще разберете как да създавате въздействащи рекламни визии, видеа и текстове и как да интегрирате изкуствения интелект във вашата маркетинг работа.

За повече информация: AdvanceAcademy.bg email: [email protected] или на телефон: 0889 990 030




България Всички новини
Прокуратурата поиска 2 години затвор за актьора Димо Алексиев Прокуратурата поиска 2 години затвор за актьора Димо Алексиев Очаква се окончателното решение да излезе около 16:00 часа Търсеха го в цяла България, а синът му го намери увиснал на бесилото Търсеха го в цяла България, а синът му го намери увиснал на бесилото Никой от тях не подозира каква може да е причината сутринта на 20 юли, освен бутилка с вода, в плика си Георги да прибере и въжето, с което по-късно се е самоубил Жена от Дупница пътува до Букурещ, за да даде пари на ало измамници Жена от Дупница пътува до Букурещ, за да даде пари на ало измамници Възрастната жена била въведена в заблуждение, че помага на службите Жена с бастун обра апартамент в Свети Влас, преструва се на заблудена туристка, твърди потърпевша Жена с бастун обра апартамент в Свети Влас, преструва се на заблудена туристка, твърди потърпевша Според очевидци и видеозаписи тя влиза в сгради, представя се за наемател и обира отключени жилища – сигналът е подаден и в полицията Дете пострада при токов удар на инвалидна рампа Дете пострада при токов удар на инвалидна рампа То си е глътнало езика вследствие на инцидента EXE Beach Festival обръща прожекторите към българската сцена EXE Beach Festival обръща прожекторите към българската сцена Сцената в Слънчев бряг изпраща силен сигнал: България се завръща като лятна дестинация с културно съдържание, а родните изпълнители вече са част от съвременния фестивален стандарт Двата самолета от Швеция за борба с огнената стихия кацнаха в Пловдив Двата самолета от Швеция за борба с огнената стихия кацнаха в Пловдив След техническо забавяне, летателните машини се включват в гасенето на големия пожар край Струмяни, където вече действат шест хеликоптера от България и чужбина Илиана Раева срази руската треньорка Шаталина: „Загубата в Токио явно боли!“ Илиана Раева срази руската треньорка Шаталина: „Загубата в Токио явно боли!“ Президентката на БФХГ защити с плам и факти българските гимнастички след обидни коментари за външния им вид от рускинята Вера Шаталина ММС избра футболен агент и пиарка за нови управници на тотото ММС избра футболен агент и пиарка за нови управници на тотото За 6 месеца в кабинета спортният министър Пешев прави вече трета промяна в тотализатора Израел остава стратегически пазар за българския туризъм Израел остава стратегически пазар за българския туризъм Министър Мирослав Боршош обсъди перспективите на израелския туристически пазар с представители на Israir Airlines
Конкурс за свирки предизвика чутовен скандал Конкурс за свирки предизвика чутовен скандал Клипче от състезанието в нощен клуб на гръцкия остров Закинтос стана вайръл в мрежата Отиде си един от асовете на българската международна журналистика Отиде си един от асовете на българската международна журналистика Константин Иванов имаше едно от най-ярките и запомнящи се пера в българската международна журналистика Мистерията с 3-г. мъртво момиче на гръцки плаж се заплита: Имала е множество удари по лицето Мистерията с 3-г. мъртво момиче на гръцки плаж се заплита: Имала е множество удари по лицето Момичето е било облечено в бански костюм в ярък нюанс, но в същото време е било очевидно недохранено и бито Смут в любимото имение на крал Чарлз. Защо служителите бягат Смут в любимото имение на крал Чарлз. Защо служителите бягат Кралят отдавна е известен със страстта си към градинарството Почина първият вокалист на Iron Maiden Пол Марио Дей Почина първият вокалист на Iron Maiden Пол Марио Дей Той си отиде на 69-годишна възраст Камила няма да бъде кралица, ако Чарлз си отиде първи Камила няма да бъде кралица, ако Чарлз си отиде първи След смъртта на краля Камила ще стане вдовстваща кралица, а престолът ще премине към принц Уилям Земетресение с магнитуд 8,7 удари Русия, в САЩ и Япония са на тръни заради цунами Земетресение с магнитуд 8,7 удари Русия, в САЩ и Япония са на тръни заради цунами По първоначални данни, не се съобщава за жертви. Материалните щети със сигурност ще са много големи  Овенът и Девата ще се радват на пари, а Ракът – на любов Овенът и Девата ще се радват на пари, а Ракът – на любов  Хороскоп за деня – 30 юли 2025, сряда Скандалната Бони Блу разкри подробности за сексуалния си "рекорд" Скандалната Бони Блу разкри подробности за сексуалния си "рекорд" Възстановявала се е с понички Спортен шеф критикува решението 12-годишно дете-чудо да бъде допуснато до Световно по плуване Спортен шеф критикува решението 12-годишно дете-чудо да бъде допуснато до Световно по плуване Ето какво твърди Хансман
Томислав Дончев Томислав Дончев Президентът се е самоопределил като ярка опозиция Виц на деня Виц на деня - Докторе, помогни да сваля килограми, всички диети пробвах!
- Домати, краставици, зеле, лук.
- Да ги варя, или да ги пека?
- Копай!
Виц на деня Виц на деня Лекар към пациент:
- Как е главоболието, от което се оплаквахте?
- Замина за няколко дни у майка й.
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Ан*лен с*кс - единственият случай в който я убеждаваш, че не ти е никак голям...
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори