×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Над 100 хиляди души се събраха на антимигранстки митинг в Лондон
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Как да рекламираме във Facebook? 5 стъпки, които да следвате


Как да рекламираме във Facebook? 5 стъпки, които да следвате
Съвсем скоро стартира онлайн курсът Facebook Marketing на най-модерната ИТ академия в Източна България, Advance Academy
16 Февруари 2023, Четвъртък, 10:00 ч.
Автор: Флагман.Бг

“Facebook е мъртъв”

“Новото поколение не ползва Facebook”

“Instagram и TikTok заемат все повече от времето на поколението Z, a Facebook остава със застаряваща аудитория.”

“Кой изобщо иска да рекламира във Facebook?”

Противно на твърденията по-горе, Facebook има средно 2.93 милиарда потребители всеки месец през 2022 година, което е 36.7% от световното население. Това е най-популярната социална платформа в целият свят! Ако имате бранд, бизнес или собствен блог и ви няма във Facebook, то ежедневно губите поне ⅓ от потенциалните си клиенти и последователи.

А нека да не забравяме, че с всеки изминал ден се появяват и нови потребители.

Днес ще ви въведем във Facebook маркетинга и кои са основните неща, които трябва да следвате. А ако искате да се научите да правите вашите Facebook реклами като професионалисти, то сега е момента да се запишете в обучението Facebook Marketing на най-модерната ИТ академия в Източна България, Advance Academy. Освен всичко за Facebook Marketing-а вие ще научите и повече за Изкуствения Интелект и как можете да го използвате във вашата маркетинг работа.

Какво е значението на Facebook Маркетинга през 2023?

В наши дни Facebook е една доста по-лична мрежа, като я сравним с LinkedIn например. Потребителите я използват за контакт с приятели и роднини, комуникация, развлечение, образование, но и нещо повече… Много потребители споделят, че също използват Facebook като канал за откриване на нови продукти и услуги, както и следене на любимите им брандове. Ето затова рекламата във Facebook има толкова голямо значение в дигиталния маркетинг.

5 стъпки към успешна Facebook реклама

Facebook рекламата на пръв поглед може да ви се струва нещо много трудно - анализи, бюджети, настройване, определяне на аудитория и бюджет… Но не трябва да се притеснявате! Ние ви гарантираме, че веднъж щом научите стъпките и спецификите на Facebook алгоритъма, всички тези реклами ще ви се струват като детска игра. Ето и кои са основните 5 стъпки за изграждане на една Facebook реклама:

Стъпка 1. Създайте акаунт във Facebook Ads Manager.

Facebook Ads Manager е един от инструментите на Meta. За да имате Facebook Ads Manager е необходимо да имате бизнес страница в мрежата или да бъдете администратор, модератор или рекламодател на друга Facebook страница.

Докато Meta Business Suite се използва за управление на страницата и органичното съдържание и планиране, през Facebook Ads Manager се управляват и насрочват рекламните кампании.

По време на курса Facebook Marketing на Advance Academy ще се научите как да използвате тези два инструмента за реклами и управление на вашата бизнес страница.

Когато се запознаете с интерфейса и функциите на Facebook Ads Manager, можете да продължите към създаването на вашата първа реклама.

Стъпка 2. Изберете вашата цел.

След като цъкнете на бутона “Създаване на реклама” имате възможност да изберете вашата рекламна цел. Разбира се, това трябва да сте го планирали преди да дойдете до този етап в Facebook Ads Manager-а.

Имате възможност да изберете една от единайсете рекламни цели предоставени от Facebook, като те са разделени в три категории:

Awareness (Осведоменост)

Тази група включва рекламни цели, които ще генерират интерес към вашият продукт или услуга на нови потенциални клиенти. Тук можете да изберете между две цели:

  1. Да увеличите осведомеността за маркета (Brand Awareness) - Рекламите ви ще се показват на хора, които е по-вероятно да ги запомнят;
  2. Да увеличите обхвата си (Reach) - Рекламите ви ще се показват на максимален брой хора.

Consideration (Обмисляне)

Ако искате потребителите да започнат да мислят повече за вашия бизнес и да търсят повече информация за него, то тази категория е точния избор. Тук са включени цели като:

  1. Изпратете хора до уеб сайт или страница във Facebook;
  2. Повече харесвания на страница, отговори на събитие, коментари и споделяния;
  3. Теглене на определено приложение;
  4. Повече гледания на видео;
  5. Повече съобщения в Messenger, WhatsApp и Instagram Direct.

Conversion (Конверсии)

Целите в тази категория са предназначени да превърнат вашите потребители в клиенти, като ги накарат да направят своята покупка. Тук са включени цели като:

  1. Увеличаване на ангажираността на уеб сайта си;
  2. Увеличаване на продажбите си;
  3. Увеличаване на посещаемостта на вашите магазини.

Стъпка 3. Определете вашия рекламен бюджет.

В този етап вече можете да изберете колко искате да похарчите за вашата Facebook рекламна кампания. Цифрата, която определяте е максималната сума, която рекламата може да достигне.

Имате възможност да определите колко да харчите на ден или общо за цялата кампания. Като минималната сума на ден е 1$.

Стъпка 4. Определете целевата си аудитория.

Аудиторията е едно от нещата, които не бива да подценявате при създаването на вашата Facebook реклама. Това определя пред кого ще бъде показвана съответната реклама.

Можете да определяте своята аудитория спрямо демографски показатели, като възраст, пол, националност) както и интереси и поведение в мрежата.

Как да определяте своите рекламни цели, бюджет и целеви аудитории са неща, които можете да научите в курса на Advance Academy - Facebook Marketing директно от специалисти в Digital Marketing сферата.

Стъпка 5. Изберете най-подходящия за вас рекламен формат и разположение.

Рекламният формат и разположение определя къде да се показва вашата реклама - Facebook Feed-а, Instagram Feed-а, Messenger, Instagram сторита и други. Facebook препоръчва да използваме автоматичните разположения и формати, но ако искате да персонализирате и това във вашата Facebook реклама можете да избирате между:

  • Feed стената;
  • Сторита и Reels секцията;
  • Search секция;
  • Други сайтове и мрежи;
  • И други.

След като създадете вашата реклама можете да я паузирате, спирате и стартирате на ново, както и да проследявате резултатите и анализите в реално време.

Съвсем скоро стартира онлайн курсът Facebook Marketing на най-модерната ИТ академия в Източна България, Advance Academy.

По време на това обучение освен, че ще научите всичко необходимо за Facebook Ads Manager и алгоритъма, ще разберете как да създавате въздействащи рекламни визии, видеа и текстове и как да интегрирате изкуствения интелект във вашата маркетинг работа.

За повече информация: AdvanceAcademy.bg email: [email protected] или на телефон: 0889 990 030




Флагман.БГ Върнаха книжката на Диона за ЧРД Върнаха книжката на Диона за ЧРД 13/09/2025, Събота 18:40 4
България Всички новини
Жените и техните тайни оръжия за мъжко внимание Жените и техните тайни оръжия за мъжко внимание Фини жестове, хитри трикове и психологически сигнали, които превръщат жените в неустоими Бургазлии сред най-активните купувачи на имоти в Одрин - търсят апартаменти за инвестиция и Airbnb Бургазлии сред най-активните купувачи на имоти в Одрин - търсят апартаменти за инвестиция и Airbnb Брокери обаче съветват задължително да се ползва агенция и адвокат Деси Слава си купи имот в Пловдив Деси Слава си купи имот в Пловдив Певицaтa рaзкри, че се зaвръщa дa живее в Плoвдив пo време нa гoлемия й кoнцерт нa Античния теaтър От 5 декември 2025 г. животът на Близнаците ще се промени завинаги. Юпитер навлиза във... От 5 декември 2025 г. животът на Близнаците ще се промени завинаги. Юпитер навлиза във... Зa Близнaците тoвa не е прoстo небеснo движение, a пoкaнa зa нoв етaп, в кoйтo възмoжнoстите идвaт чрез идеи Минималната заплата у нас е 551 евро , в Гърция 1027 евро Минималната заплата у нас е 551 евро , в Гърция 1027 евро За сметка на това цените ни обаче надвишават европейските осезаемо Една година след трагедията: Кой е виновен за смъртта на двамата летци Една година след трагедията: Кой е виновен за смъртта на двамата летци Военновъздушните сили почетоха паметта им Васил Найденов шокира Петя Дикова с изповед за секса Васил Найденов шокира Петя Дикова с изповед за секса Певецът демонстрира отлично чувство за хумор Пияна 18-годишна шофьорка с книжка от два месеца катастрофира тежко във Врачанско Пияна 18-годишна шофьорка с книжка от два месеца катастрофира тежко във Врачанско Момичето е с мозъчно сътресение и разкъсана контузна рана на главата Русия продаваше на България газ на по-високи цени, отколкото на Германия. Какво приятелство е това, пита Нейски Русия продаваше на България газ на по-високи цени, отколкото на Германия. Какво приятелство е това, пита Нейски Най-добре Русия я познават именно онези държави, които са били в нейната сфера на влияние или имат обща граница с нея, каза бившият министър на външните работи Върнаха книжката на Диона за ЧРД Върнаха книжката на Диона за ЧРД Певицата е в изпитателен срок и си е наела шофьор
Екокатастрофа заплашва Скопие: Пламна пожар във фабрика за стара електроника (ВИДЕО) Екокатастрофа заплашва Скопие: Пламна пожар във фабрика за стара електроника (ВИДЕО) Местни сравянват инцидента с трагедията в Кочани заради замърсения въздух Страшен взрив разтърси Мадрид, има много ранени Страшен взрив разтърси Мадрид, има много ранени Районът е отцепен, с кучета и дронове се търсят изчезнали след експлозията хора Какво е менюто на Джокович – силна хидратация и никакво кафе Какво е менюто на Джокович – силна хидратация и никакво кафе Всеки ден, в който се събудя, съм благодарен, че имам още една възможност да живея, обясни Новак Тръмп призова страните от НАТО да спрат да купуват руски петрол Тръмп призова страните от НАТО да спрат да купуват руски петрол Призивът американският държавен глава отправи в писмо до държавите от алианса Тайлър Робинсън, арестуван за убийството на Чарли Кърк: Отличник, спокоен, но и странен Тайлър Робинсън, арестуван за убийството на Чарли Кърк: Отличник, спокоен, но и странен Така го описват съучениците му  Момиче се „провали“ на 50 интервюта, защото е твърде привлекателно Снимки 18+ Момиче се „провали“ на 50 интервюта, защото е твърде привлекателно Снимки 18+ Имала всички необходими документи и желание да работи с деца, но никога не я взимали на работа Летящ старт на Световното! Прегазихме Германия след сензационен гейм Летящ старт на Световното! Прегазихме Германия след сензационен гейм Националите ни измъкнаха откриващата част с 40:38 Трансдъщерята на Мъск дефилира на Седмицата на модата в Ню Йорк Трансдъщерята на Мъск дефилира на Седмицата на модата в Ню Йорк Вивиан Уилсън все още е в сложни отношения с известния си баща Oтвopeнoтo зaвeщaниe нa Джopджo Apмaни paзĸpивa плaнa мy зa бъдeщeтo нa мoднaтa импepия Oтвopeнoтo зaвeщaниe нa Джopджo Apмaни paзĸpивa плaнa мy зa бъдeщeтo нa мoднaтa импepия Там изайнерът посочва LVMH, L’Oréal и EssilorLuxottica като предпочитани купувачи, а близките му трябва да решат съдбата на последния голям независим луксозен бранд Убиецът на Чарли Кърк предаден от баща си, на куршума пише “Хей, фашист, дръж” Убиецът на Чарли Кърк предаден от баща си, на куршума пише “Хей, фашист, дръж” 22-годишният студент Тайлър Робинсън от Вашингтон, щата Юта, е идентифициран като стрелецът, убил консервативния активист Чарли Кърк.
Володимир ЗЕЛЕНСКИ Володимир ЗЕЛЕНСКИ Руската атака срещу Полша е подобна на събитията в Крим Виц на деня Виц на деня – Докторе, чувам гласове!
– А какво ви казват?
– Че съм луд.
– Ами, слушайте ги – те явно ви познават!
Виц на деня Виц на деня Дядо с внучето гледат снимки от сватбата му:
– Дядо, защо си тъжен на снимката?
– Защото съм разбрал, че вече е късно да избягам…
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Истински мъж никога не пита за посоката… той просто кара, докато жената вика.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори