×
Бизнес ЮГ Войната в Ивицата Газа София Парламентарни избори 2023 Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Български зет влезе в надпреварата за кметския пост в Лондон
  • Извадиха 15 кърлежа от тялото на дете след игра в Южния парк
  • Велики четвъртък е
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Как да рекламираме във Facebook? 5 стъпки, които да следвате


Как да рекламираме във Facebook? 5 стъпки, които да следвате
Съвсем скоро стартира онлайн курсът Facebook Marketing на най-модерната ИТ академия в Източна България, Advance Academy
16 Февруари 2023, Четвъртък, 10:00 ч.
Автор: Флагман.Бг

“Facebook е мъртъв”

“Новото поколение не ползва Facebook”

“Instagram и TikTok заемат все повече от времето на поколението Z, a Facebook остава със застаряваща аудитория.”

“Кой изобщо иска да рекламира във Facebook?”

Противно на твърденията по-горе, Facebook има средно 2.93 милиарда потребители всеки месец през 2022 година, което е 36.7% от световното население. Това е най-популярната социална платформа в целият свят! Ако имате бранд, бизнес или собствен блог и ви няма във Facebook, то ежедневно губите поне ⅓ от потенциалните си клиенти и последователи.

А нека да не забравяме, че с всеки изминал ден се появяват и нови потребители.

Днес ще ви въведем във Facebook маркетинга и кои са основните неща, които трябва да следвате. А ако искате да се научите да правите вашите Facebook реклами като професионалисти, то сега е момента да се запишете в обучението Facebook Marketing на най-модерната ИТ академия в Източна България, Advance Academy. Освен всичко за Facebook Marketing-а вие ще научите и повече за Изкуствения Интелект и как можете да го използвате във вашата маркетинг работа.

Какво е значението на Facebook Маркетинга през 2023?

В наши дни Facebook е една доста по-лична мрежа, като я сравним с LinkedIn например. Потребителите я използват за контакт с приятели и роднини, комуникация, развлечение, образование, но и нещо повече… Много потребители споделят, че също използват Facebook като канал за откриване на нови продукти и услуги, както и следене на любимите им брандове. Ето затова рекламата във Facebook има толкова голямо значение в дигиталния маркетинг.

5 стъпки към успешна Facebook реклама

Facebook рекламата на пръв поглед може да ви се струва нещо много трудно - анализи, бюджети, настройване, определяне на аудитория и бюджет… Но не трябва да се притеснявате! Ние ви гарантираме, че веднъж щом научите стъпките и спецификите на Facebook алгоритъма, всички тези реклами ще ви се струват като детска игра. Ето и кои са основните 5 стъпки за изграждане на една Facebook реклама:

Стъпка 1. Създайте акаунт във Facebook Ads Manager.

Facebook Ads Manager е един от инструментите на Meta. За да имате Facebook Ads Manager е необходимо да имате бизнес страница в мрежата или да бъдете администратор, модератор или рекламодател на друга Facebook страница.

Докато Meta Business Suite се използва за управление на страницата и органичното съдържание и планиране, през Facebook Ads Manager се управляват и насрочват рекламните кампании.

По време на курса Facebook Marketing на Advance Academy ще се научите как да използвате тези два инструмента за реклами и управление на вашата бизнес страница.

Когато се запознаете с интерфейса и функциите на Facebook Ads Manager, можете да продължите към създаването на вашата първа реклама.

Стъпка 2. Изберете вашата цел.

След като цъкнете на бутона “Създаване на реклама” имате възможност да изберете вашата рекламна цел. Разбира се, това трябва да сте го планирали преди да дойдете до този етап в Facebook Ads Manager-а.

Имате възможност да изберете една от единайсете рекламни цели предоставени от Facebook, като те са разделени в три категории:

Awareness (Осведоменост)

Тази група включва рекламни цели, които ще генерират интерес към вашият продукт или услуга на нови потенциални клиенти. Тук можете да изберете между две цели:

  1. Да увеличите осведомеността за маркета (Brand Awareness) - Рекламите ви ще се показват на хора, които е по-вероятно да ги запомнят;
  2. Да увеличите обхвата си (Reach) - Рекламите ви ще се показват на максимален брой хора.

Consideration (Обмисляне)

Ако искате потребителите да започнат да мислят повече за вашия бизнес и да търсят повече информация за него, то тази категория е точния избор. Тук са включени цели като:

  1. Изпратете хора до уеб сайт или страница във Facebook;
  2. Повече харесвания на страница, отговори на събитие, коментари и споделяния;
  3. Теглене на определено приложение;
  4. Повече гледания на видео;
  5. Повече съобщения в Messenger, WhatsApp и Instagram Direct.

Conversion (Конверсии)

Целите в тази категория са предназначени да превърнат вашите потребители в клиенти, като ги накарат да направят своята покупка. Тук са включени цели като:

  1. Увеличаване на ангажираността на уеб сайта си;
  2. Увеличаване на продажбите си;
  3. Увеличаване на посещаемостта на вашите магазини.

Стъпка 3. Определете вашия рекламен бюджет.

В този етап вече можете да изберете колко искате да похарчите за вашата Facebook рекламна кампания. Цифрата, която определяте е максималната сума, която рекламата може да достигне.

Имате възможност да определите колко да харчите на ден или общо за цялата кампания. Като минималната сума на ден е 1$.

Стъпка 4. Определете целевата си аудитория.

Аудиторията е едно от нещата, които не бива да подценявате при създаването на вашата Facebook реклама. Това определя пред кого ще бъде показвана съответната реклама.

Можете да определяте своята аудитория спрямо демографски показатели, като възраст, пол, националност) както и интереси и поведение в мрежата.

Как да определяте своите рекламни цели, бюджет и целеви аудитории са неща, които можете да научите в курса на Advance Academy - Facebook Marketing директно от специалисти в Digital Marketing сферата.

Стъпка 5. Изберете най-подходящия за вас рекламен формат и разположение.

Рекламният формат и разположение определя къде да се показва вашата реклама - Facebook Feed-а, Instagram Feed-а, Messenger, Instagram сторита и други. Facebook препоръчва да използваме автоматичните разположения и формати, но ако искате да персонализирате и това във вашата Facebook реклама можете да избирате между:

  • Feed стената;
  • Сторита и Reels секцията;
  • Search секция;
  • Други сайтове и мрежи;
  • И други.

След като създадете вашата реклама можете да я паузирате, спирате и стартирате на ново, както и да проследявате резултатите и анализите в реално време.

Съвсем скоро стартира онлайн курсът Facebook Marketing на най-модерната ИТ академия в Източна България, Advance Academy.

По време на това обучение освен, че ще научите всичко необходимо за Facebook Ads Manager и алгоритъма, ще разберете как да създавате въздействащи рекламни визии, видеа и текстове и как да интегрирате изкуствения интелект във вашата маркетинг работа.

За повече информация: AdvanceAcademy.bg email: [email protected] или на телефон: 0889 990 030




Флагман.БГ Петте малки тайни на щастливата връзка Петте малки тайни на щастливата връзка 02/05/2024, Четвъртък 22:00 1
Май ще е прекрасен за 4 зодии
Май ще е прекрасен за 4 зодии 02/05/2024, Четвъртък 21:20 0
България Всички новини
Петте малки тайни на щастливата връзка Петте малки тайни на щастливата връзка Никога не изневерявайте на себе си 5 неща, които карат мъжете да се отдръпват 5 неща, които карат мъжете да се отдръпват Мъжете следят за това дали имате общи интереси и хобита Помните ли черния 2 май през 2015 г., когато Даниел прегази 8-годишния Страхил на бул. „Т. Александров“ Помните ли черния 2 май през 2015 г., когато Даниел прегази 8-годишния Страхил на бул. „Т. Александров“ Изминаха 9 години - черното БМВ на бургазлията влачи 40 метра детето, без да спре Май ще е прекрасен за 4 зодии Май ще е прекрасен за 4 зодии Вижте кои са късметлиите Рецепта за печено халуми с боровинково сладко Рецепта за печено халуми с боровинково сладко Изключително лесна, но толкова вкусна и ефектна рецепта Кой ви каза, че тези храни са вредни - всъщност са здравословни Кой ви каза, че тези храни са вредни - всъщност са здравословни Ето кои са те  Ще отпаднат ли студентските такси през тази година Ще отпаднат ли студентските такси през тази година Отговорът на председателя на образователната комисия НС Красимир Вълчев Внимание! Мощна магнитна буря ни връхлита по празниците Внимание! Мощна магнитна буря ни връхлита по празниците Астрономите предупреждават, че въпросното изригване ще окаже влияние на навигационната система в някой райони по света Държавната хазна излиза от релсите Държавната хазна излиза от релсите Приходите от корпоративни данъци намаляват Внимание, кърлежи: Вижте съветите на здравните власти Внимание, кърлежи: Вижте съветите на здравните власти Ето как да използвате репелент
Ако в жк. "Меден рудник" ви е скъпо, отидете в Лондон - средният наем е над 3000 евро Ако в жк. "Меден рудник" ви е скъпо, отидете в Лондон - средният наем е над 3000 евро Повишение се отчита и в други градове Гърция отчете 16,5% ръст на постъпленията от туризъм Гърция отчете 16,5% ръст на постъпленията от туризъм Пристигналите в Гърция туристи през 2023 г. възлизат на 30,08 млн. души спрямо 29,875 млн. през 2022 г. Тръмп обеща 10% мито на всички вносни стоки Тръмп обеща 10% мито на всички вносни стоки Заяви приоритетите си за втори мандат пред сп. “Тайм” Почина рок легенда Почина рок легенда Издъхна на 76-годишна възраст Тя е на 41 години, девствена е и помоли Бог да и намери гадже Тя е на 41 години, девствена е и помоли Бог да и намери гадже Блондинката признава, че е подложена на подигравки и всекидневни оферти да скъса с принципите си Доживяхме тази новина: Прогнозират поевтиняване на храните Доживяхме тази новина: Прогнозират поевтиняване на храните Основната движеща сила зад този очакван спад е “изобилното предлагане” на много важни култури, особено на пшеница и царевица САЩ обвиняват Русия, че е използвала химическо оръжие в Украйна САЩ обвиняват Русия, че е използвала химическо оръжие в Украйна От Москва обаче твърдят, че не разполага с военен химически арсенал Безредици в Тбилиси след одобрението на спорен законопроект Безредици в Тбилиси след одобрението на спорен законопроект Полицията използва сълзотворен газ и шокови гранати Огромен пожар в Одеса на годишнината от палежа на профсъюзния дом и убийството на 48 души Огромен пожар в Одеса на годишнината от палежа на профсъюзния дом и убийството на 48 души На 2 май 2014 жив изгоря и българинът инж. Иван Милев, а Виктор Медведчук едва сега сочи организаторите на клането Телецът да не рискува, а Близнаците да помислят как да си разширят бизнеса! Телецът да не рискува, а Близнаците да помислят как да си разширят бизнеса! Хороскоп за деня – 2 май 2024, четвъртък
Тодор ТАГАРЕВ, бивш министър Тодор ТАГАРЕВ, бивш министър Сега всички са срещу ПП

Виц на деня Виц на деня Тази година финансовите институции ще отпускат кредит "Великден" - за агнешко, козунаци и яйца!

Виц на деня Виц на деня Син споделя в писмо до майка си:
- Мамо, роди ти се внуче, обаче жена ми нямаше кърма и го дадохме на една негърка да го храни, и то за една седмица взе че почерня!
Отговор на майката:
- Сине, да ти призная едно време като те родих и аз нямах кърма и те хранех с мляко от кравата, но виждам, че чак сега са ти поникнали рогата...
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Германец на почивка в България разпозна старото си Ауди, което преди 25 години беше предал на вторични суровини.

Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори