×
Здраве Политика Общини Общество Лайфстайл Войната в Украйна Спорт Разследване Бизнес ЮГ

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Как да рекламираме във Facebook? 5 стъпки, които да следвате


Как да рекламираме във Facebook? 5 стъпки, които да следвате
Съвсем скоро стартира онлайн курсът Facebook Marketing на най-модерната ИТ академия в Източна България, Advance Academy
16 Февруари 2023, Четвъртък, 10:00 ч.
Автор: Флагман.Бг

“Facebook е мъртъв”

“Новото поколение не ползва Facebook”

“Instagram и TikTok заемат все повече от времето на поколението Z, a Facebook остава със застаряваща аудитория.”

“Кой изобщо иска да рекламира във Facebook?”

Противно на твърденията по-горе, Facebook има средно 2.93 милиарда потребители всеки месец през 2022 година, което е 36.7% от световното население. Това е най-популярната социална платформа в целият свят! Ако имате бранд, бизнес или собствен блог и ви няма във Facebook, то ежедневно губите поне ⅓ от потенциалните си клиенти и последователи.

А нека да не забравяме, че с всеки изминал ден се появяват и нови потребители.

Днес ще ви въведем във Facebook маркетинга и кои са основните неща, които трябва да следвате. А ако искате да се научите да правите вашите Facebook реклами като професионалисти, то сега е момента да се запишете в обучението Facebook Marketing на най-модерната ИТ академия в Източна България, Advance Academy. Освен всичко за Facebook Marketing-а вие ще научите и повече за Изкуствения Интелект и как можете да го използвате във вашата маркетинг работа.

Какво е значението на Facebook Маркетинга през 2023?

В наши дни Facebook е една доста по-лична мрежа, като я сравним с LinkedIn например. Потребителите я използват за контакт с приятели и роднини, комуникация, развлечение, образование, но и нещо повече… Много потребители споделят, че също използват Facebook като канал за откриване на нови продукти и услуги, както и следене на любимите им брандове. Ето затова рекламата във Facebook има толкова голямо значение в дигиталния маркетинг.

5 стъпки към успешна Facebook реклама

Facebook рекламата на пръв поглед може да ви се струва нещо много трудно - анализи, бюджети, настройване, определяне на аудитория и бюджет… Но не трябва да се притеснявате! Ние ви гарантираме, че веднъж щом научите стъпките и спецификите на Facebook алгоритъма, всички тези реклами ще ви се струват като детска игра. Ето и кои са основните 5 стъпки за изграждане на една Facebook реклама:

Стъпка 1. Създайте акаунт във Facebook Ads Manager.

Facebook Ads Manager е един от инструментите на Meta. За да имате Facebook Ads Manager е необходимо да имате бизнес страница в мрежата или да бъдете администратор, модератор или рекламодател на друга Facebook страница.

Докато Meta Business Suite се използва за управление на страницата и органичното съдържание и планиране, през Facebook Ads Manager се управляват и насрочват рекламните кампании.

По време на курса Facebook Marketing на Advance Academy ще се научите как да използвате тези два инструмента за реклами и управление на вашата бизнес страница.

Когато се запознаете с интерфейса и функциите на Facebook Ads Manager, можете да продължите към създаването на вашата първа реклама.

Стъпка 2. Изберете вашата цел.

След като цъкнете на бутона “Създаване на реклама” имате възможност да изберете вашата рекламна цел. Разбира се, това трябва да сте го планирали преди да дойдете до този етап в Facebook Ads Manager-а.

Имате възможност да изберете една от единайсете рекламни цели предоставени от Facebook, като те са разделени в три категории:

Awareness (Осведоменост)

Тази група включва рекламни цели, които ще генерират интерес към вашият продукт или услуга на нови потенциални клиенти. Тук можете да изберете между две цели:

  1. Да увеличите осведомеността за маркета (Brand Awareness) - Рекламите ви ще се показват на хора, които е по-вероятно да ги запомнят;
  2. Да увеличите обхвата си (Reach) - Рекламите ви ще се показват на максимален брой хора.

Consideration (Обмисляне)

Ако искате потребителите да започнат да мислят повече за вашия бизнес и да търсят повече информация за него, то тази категория е точния избор. Тук са включени цели като:

  1. Изпратете хора до уеб сайт или страница във Facebook;
  2. Повече харесвания на страница, отговори на събитие, коментари и споделяния;
  3. Теглене на определено приложение;
  4. Повече гледания на видео;
  5. Повече съобщения в Messenger, WhatsApp и Instagram Direct.

Conversion (Конверсии)

Целите в тази категория са предназначени да превърнат вашите потребители в клиенти, като ги накарат да направят своята покупка. Тук са включени цели като:

  1. Увеличаване на ангажираността на уеб сайта си;
  2. Увеличаване на продажбите си;
  3. Увеличаване на посещаемостта на вашите магазини.

Стъпка 3. Определете вашия рекламен бюджет.

В този етап вече можете да изберете колко искате да похарчите за вашата Facebook рекламна кампания. Цифрата, която определяте е максималната сума, която рекламата може да достигне.

Имате възможност да определите колко да харчите на ден или общо за цялата кампания. Като минималната сума на ден е 1$.

Стъпка 4. Определете целевата си аудитория.

Аудиторията е едно от нещата, които не бива да подценявате при създаването на вашата Facebook реклама. Това определя пред кого ще бъде показвана съответната реклама.

Можете да определяте своята аудитория спрямо демографски показатели, като възраст, пол, националност) както и интереси и поведение в мрежата.

Как да определяте своите рекламни цели, бюджет и целеви аудитории са неща, които можете да научите в курса на Advance Academy - Facebook Marketing директно от специалисти в Digital Marketing сферата.

Стъпка 5. Изберете най-подходящия за вас рекламен формат и разположение.

Рекламният формат и разположение определя къде да се показва вашата реклама - Facebook Feed-а, Instagram Feed-а, Messenger, Instagram сторита и други. Facebook препоръчва да използваме автоматичните разположения и формати, но ако искате да персонализирате и това във вашата Facebook реклама можете да избирате между:

  • Feed стената;
  • Сторита и Reels секцията;
  • Search секция;
  • Други сайтове и мрежи;
  • И други.

След като създадете вашата реклама можете да я паузирате, спирате и стартирате на ново, както и да проследявате резултатите и анализите в реално време.

Съвсем скоро стартира онлайн курсът Facebook Marketing на най-модерната ИТ академия в Източна България, Advance Academy.

По време на това обучение освен, че ще научите всичко необходимо за Facebook Ads Manager и алгоритъма, ще разберете как да създавате въздействащи рекламни визии, видеа и текстове и как да интегрирате изкуствения интелект във вашата маркетинг работа.

За повече информация: AdvanceAcademy.bg email: [email protected] или на телефон: 0889 990 030




Михаил ДИМИТРОВ Властта се срива, Радев излиза напред Властта се срива, Радев излиза напред 13/12/2025, Събота 20:40 0
България Всички новини
Властта се срива, Радев излиза напред Властта се срива, Радев излиза напред Политическата криза се задълбочава, а президентът Радев може да използва ситуацията за ново начало Селско или коледно е новото съоръжение, което се появи на площад „Тройката“? Селско или коледно е новото съоръжение, което се появи на площад „Тройката“? Появата на т.нар. „паратропер“ пред паметника „Альоша“ предизвика бурни реакции сред бургазлии Протест в Смолян срещу фотоволтаична централа: Жителите се опасяват за домовете и гората Протест в Смолян срещу фотоволтаична централа: Жителите се опасяват за домовете и гората Общинско решение за изграждане на соларна централа доведе до напрежение сред живеещите в подножието на Родопите Тези хора да забравят за джинджифил, въпреки че се води суперхрана Тези хора да забравят за джинджифил, въпреки че се води суперхрана Растението е ценено заради своите противовъзпалителни, антибактериални и тонизиращи свойства, но има и скрити опасности Нова горивна схема затяга коланите: Бензинът в Иран вече не е даденост Нова горивна схема затяга коланите: Бензинът в Иран вече не е даденост Исторически всяко поскъпване води до социално напрежение, което е риск на фона на международните санкции и обезценяването на риала Всички правим тази грешка: Тези ястия, стават по-здравословни, но чак на следващия ден Всички правим тази грешка: Тези ястия, стават по-здравословни, но чак на следващия ден Оказва се, че охлаждането променя структурата им дотолкова, че те започват да действат благотворно на метаболизма Снабдете се с достатъчно кеш в ЛЕВОВЕ през януари – Gen Z, отнася се и за вас! Снабдете се с достатъчно кеш в ЛЕВОВЕ през януари – Gen Z, отнася се и за вас! Това не е призив към недоверие. Това е призив към разум Взимаме повече пари заради новите ваучери за храна Взимаме повече пари заради новите ваучери за храна Важно е да знаете какви са промените, които настъпват с еврото Даниел Бачорски побесня, изрече гневни думи Даниел Бачорски побесня, изрече гневни думи Предприемачът постави категоричен ултиматум, че няма да се занимава с политика или хазарт, въпреки "шокиращо примамливи" финансови предложения Президентът се готви за нова ера в политиката, възможна е оставка преди служебния кабинет Президентът се готви за нова ера в политиката, възможна е оставка преди служебния кабинет Антон Кутев намекна, че Румен Радев може да поеме по нов политически път, като подаде оставка преди избора по т.нар. домова книга
Руските милиарди в Европа блокирани, битката започва Руските милиарди в Европа блокирани, битката започва Редица страни и институции настояват за право върху замразените пари Мистерията с бетонираните тела, изплували от Дунав, свързана с изчезналите милиони от Белград Мистерията с бетонираните тела, изплували от Дунав, свързана с изчезналите милиони от Белград Криминален трилър по действителен случай – осакатени тела, пропаднали милиони и мистериозно изчезнали хора продължават да тревожат Балканите повече от две десетилетия Шамани се опитаха да предскажат победителя в изборите в Чили, но духовете мълчат Шамани се опитаха да предскажат победителя в изборите в Чили, но духовете мълчат Източни ритуали и политически напрежения се преплитат в Латинска Америка преди балотажа между комунист и крайнодесен кандидат Крал Чарлз III с обнадеждаваща новина за битката си с рака Крал Чарлз III с обнадеждаваща новина за битката си с рака Британският монарх с публично послание на надежда, част от национална кампания за борба с рака Турски ферибот горя след руска атака в Одеса – има ранен Турски ферибот горя след руска атака в Одеса – има ранен Руска атака с дронове и ракети засегна три турски кораба в украински пристанища, въпреки призивите на Ердоган за спиране на огъня Ще се сбъдне ли пророчеството на Ванга за извънземни на световното по дартс в Лондон Ще се сбъдне ли пророчеството на Ванга за извънземни на световното по дартс в Лондон Световен спортен форум, пророчества на Ванга и мистериозна комета... Дали предстои историческа среща с извънземен разум? Блокадата на Кулата продължава: Гръцките фермери не отстъпват, България иска намеса от ЕК Блокадата на Кулата продължава: Гръцките фермери не отстъпват, България иска намеса от ЕК Тежка техника и блокади задръстват ключов граничен пункт, транспортният министър настоява за спешна реакция от ЕС Вълна от протести разтърси Румъния: Народът иска край на корупцията и справедливо правосъдие Вълна от протести разтърси Румъния: Народът иска край на корупцията и справедливо правосъдие Трети ден на масови демонстрации в Букурещ с искане за реформа на компрометираната съдебна система и отговорност от управляващите Почина звездата от „Криминале“ и „Маската“ Питър Грийн Почина звездата от „Криминале“ и „Маската“ Питър Грийн Един от най-запомнящите се екранни злодеи в Холивуд си отиде внезапно – без официална информация за причината Лоши новини за състоянието на Любо и Боби Михайлов Лоши новини за състоянието на Любо и Боби Михайлов Любо се топи, а Боби е с необратими последици на мозъка
Мартин Димитров, депутат от ДБ Мартин Димитров, депутат от ДБ Шенген и еврозоната са като Шампионската лига: пускат те да играеш там, но, като имаш слабо правителство, нищо не постигаш. Виц на деня Виц на деня Доктор към пациент:
- Първо добрите или лошите новини?
- Първо добрите.
- Ще можеш да паркираш навсякъде...
Виц на деня Виц на деня - Тате, Защо в България един мъж може да има само една жена?
- Законът ни пази, синко!
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Ако чуете, че някой си хвали комшиите, значи си продава имота.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори