Образователният министър: Готови сме да организираме учебния процес при грипна епидемия
Към момента нямаме официален акт от Министерство на здравеопазването, каза той
Към момента нямаме официален акт от Министерство на здравеопазването, който да изисква от МОН предприемане на действия, свързани с евентуално неприсъствено обучение с оглед епидемичната ситуация заради грипа. Вече имаме опит в организиране на учебния процес в такива ситуации и когато бъдем сезирани, своевременно ще се организираме, за да не бъдат изненадани директори, учители, ученици и родители. Това заяви министърът на образованието и науката проф. Сашо Пенов пред журналисти.
Той уточни, че водеща е компетенцията на Министерство на здравеопазването и на местно ниво ще се прецени ситуацията и ще се избере коя от формите на организация на учебния процес да се приложи.
Все още няма окончателно становище на МОН за актуализирането на учебните програми, защото въпреки извършената дейност по проучването на мнението на всички заинтересовани, има спорни въпроси, по които има нужда от допълнителна експертиза.
По отношение на наредбата за конкурсите за директори, той припомни, че през пролетта има насрочено дело във Върховния административен съд и когато той се произнесе, министерството ще организира съответните дейности, свързани с прилагането на наредбата.
Мария Илиева с 40 кг надолу
Рязко поскъпване на ремонтите - за баня от 8 кв. м вече плащаме около 12 000 лв. труд
Спите ли правилно? Експерти разкриват кои пози вредят най-много и кои са най-полезни за здравето
Кейт Мидълтън с неочакван ход
Защо Епъл умишлено премахна нощния режим от Айфон 17 Pro
Идват силни магнитни бури до часове
Напитката, която намалява кръвната захар и е супер за диабетици
Работодателят няма право да ви откаже допълнителен платен отпуск
Осъдиха онлайн казино да върне загуби на мъж, който е бил хазартно зависим
52-годишен мъж загина след удар в дърво на пътя София-Варна
КЗП започва масови проверки за цените на техническите прегледи - глобите стигат до 100 000 лв.
Как да се справим с истериите и свръхемоционалността при малки деца
