Строим магистрала от Варна до Бургас с пари от Брюксел
Върнаха бившия коридор 8 в европейските приоритети
Съветът на министрите на транспорта на ЕС преработи регламента за трансевропейската транспортна мрежа TEN-T, като удължи сегашния транспортен коридор “Западни Балкани – Източно Средиземноморие” с трасето София – Скопие – Дуръс – Бари. Това е станало късно в понеделник на заседание на съвета, на което е присъствал и служебният министър на транспорта и вицепремиер Христо Алексиев.
Според обществената поръчка технически проект за магистралата, свързваща Варна с Бургас, ще може да има след около 2 години.
По същество това е бившият т.нар. коридор номер 8, който осигурява свързаност от Черно море на изток до Адриатическо море на запад.

Промяната означава, че изграждането на транспортна инфраструктура по това направление може да се заложи за финансиране в европейските оперативни програми и ако бъде одобрено, ще може да се изгради с европейски пари. По това трасе България вече изгради магистрала “Тракия” с европейски пари между Чирпан и Бургас, защото по времето, когато това стана – между 2009 и 2015 г., коридор номер 8 все още включваше и това трасе.
В момента към обхвата на този транспортен коридор България има да изгради магистрала “Черно море” между Варна и Бургас, която все още е само идеен проект и няма осигурено финансиране.
Преди година и половина бе обявена обществена поръчка за изработване на конкретен проект за този аутобан, но до крайния срок за приключването ѝ остават още две години.
Друга идея за магистрала по същото направление е т.нар. “Рила”, която да свърже Ихтиман с Гюешево, пресичайки магистрала “Струма” при Дупница. Тя ще е около 62 километра, но все още е само идея.
Наскоро служебният регионален министър Иван Шишков лансира тезата, че би могла да се даде на концесия, а на АПИ е възложено да направи предварително проучване за стойността ѝ, както и колко ще струва изработването първо на идеен, а след това – и на технически проект.
Кое е детето загубило живота си в атентата на гара Буново през 1985 г.
Тя бе най-личната мома в селото, но ето кой спечели сърцето й
AI очилата на Google ще помнят къде са ви ключовете
Революция на автопазара ще направи старите коли в ЕС много скъпи
Радев иска да ни изкара от ЕС и да ни направи част от Руската федерация, убеден е Росен Плевнелиев
В Сливен е страшно, има ураганен вятър
Коледно чудо във Вълтава: Стотици смелчаци се хвърлиха в ледените води на Прага
Монета от 2 евро може да струва 3000 евро: Ето коя е търсената рядкост
Печалбата от коледната лотария се превърна в кошмар: Мъж в Испания беше отвлечен и измъчван от свои приятели
Жена с рекордно голям бюст във Великобритания разказа за болките и обидите, с които живее всеки ден
52 дни кашлица без диагноза: 13-годишно дете в Турция се бори за живота си
Шефът, който сбъдна коледната мечта: Бонуси по над 440 000 долара за всеки служител

Ако пък някак си им се получи научно-фантастичният вариант, то тогава няма и нужда от магистрали... Ще си стоят гладни и оръфани в ъгъла на някоя гола и студена стая и ще си представят екзотични места и луксозна храна!
Изглежда сделката между джугейското уродливо политбюро и мръсните предатели тук е следната: по-голям келепир за тях за сметка на никакви предимства за България!
В заключение, всеки изграден път е в полза на хората.
Българин си тате, балканджия стар,
разкажи ми тате как си оцелял?
Сине майчин, сине запомни това
моята житейска философия:
Припев: /2x/
И да паднем, и да бием -
пак ще се напием!
За добро или за лошо
българи сме ние!
Българин си тате, всичко си видял,
научи ме тате как да победя!?
Сине майчин, сине тайната помни -
и сме по-красиви, и сме по-добри!
Припев:... /4x/
Трябваше да свързва България с Румъния, та чак до Украйна
Ами те тия проекти са повече от 40- годишни. Още преди 10години бяха разчистени горските участъците в планината, откъдето ще минава "новата магистрала"
Ай сега кажи ако Тошо беше построил сегашните магистрали, за колко години щяха да се изцият парите за строежа и издръжката с автомобилния поток през 80те.
Аман от неграмотни про'с'таци! Тол система за вас!
Ония дето ние плащаме?
Ония дет се печатат с милиарди и захранват инфлацията?
Именно откакто сме в ЕС започна да се строи някаква инфраструктура, до голяма степен финансирана именно от ЕС.
Друг е въпроса, че от тогава и досега си избираме за управници една и съща шайка крадци, дето и сега искала да прави "Евроатлантическо мнозинство" ( те по принцип държали на "еврото" - атлантизма мислели да го оставят на будалите дето ще им се вържат) , дето строят едни "магистрали", които по света се водят второстепенни пътища, но за сметка на това са няколко пъти по-скъпи от истинските магистрали.А това че докато завършат участъка и началото му вече е в ремонт - това е бонус.
Та за тази работа вина ЕС няма - напротив!
И както се твърди в старата мъдрост "Само с пари не става, трябва и акъл" - колкото и пари да ни изливат , винаги ще има кой да ги открадне, докато на нас като народ не ни "дойде акъла".
След ДВЕ години евентуално ще направим техническото задание а кога ще я построим ?
Не и докато сме живи !
Или по точно докато България е в ЕС няма да има никаква съществено инфраструктурно развитие на родината ни !
Бургас и Варна са малко над 100км.
Бай Тошо щеше да я е построил ако бе се задържал още 4-5 години.