Япония иска младите хора да пият повече алкохол, за да стимулират икономиката
Потреблението на чист алкохол на човек от населението в Япония е 8,81 литра годишно
Да се насърчи пазарът на алкохолни напитки – това е необичайната цел цел на кампанията, започната от данъчната агенция на Япония, информира испанската телевизия "Сеста". Като част от инициативата данъчният орган обяви конкурс за бизнес идеи, приканвайки младежите да предложат планове за съживяване на сектора и стимулирането на търсенето на алкохолни напитки сред хората на тяхната възраст.
Самият сайт на конкурса, който е озаглавен "Саке, Вива!" (Sake Viva!), предупреждава, че националният пазар на алкохолни напитки се свива, което японската данъчна служба отдава на спада в раждаемостта и застаряването на населението, както и на промяната в начина на живот, настъпила заради пандемията.
По тази причина конкурсът приканва младите хора на възраст между 20 и 39 години да предложат собствени бизнес планове за популяризиране на традиционни японски алкохолни напитки като саке, шочу, авамори, бира, уиски, вина и ликьори.
По-конкретно се търсят предложения за нови услуги и методи за популяризиране, за да се стимулира търсенето сред младите хора на продукти и дизайни, основаващи се на новите стилове на живот и промяната на вкусовете след COVID-19. Това включва и нови методи за продажба посредством изкуствения интелект и метавселената, както и идеи за подобряване на стойността на алкохолните напитки чрез обозначение за географски произход. Срокът за подаване на предложенията е до 9 септември.
Потреблението на чист алкохол на човек от населението в Япония е 8,81 литра годишно, по данни на Световната здравна организация. Японските данъчни власти свързват нивото на потребление на алкохол с възрастта на сънародниците си. Този въпрос буди безпокойство в една страна, в която хората над 65 години са 28,8 на сто от населението.
Източник: БТА
Живот след смъртта: Жена видя Рая, срещна загубеното си дете и се върна да разкаже
Русе грее с 900 метра празнична светлина и нова коледна магия
Лекари без договор, пациенти без сигурност – защо бюджетът за 2026 е решаващ
Открит опасен микроорганизъм в мляко за кърмачета, изтеглят партиди от пазара
Властта се срива, Радев излиза напред
Откраднаха коледна елха от района пред училище в Радомир
Протест в Смолян срещу фотоволтаична централа: Жителите се опасяват за домовете и гората
Как евтините китайски дрехи заляха Европа
Въпросът остава: Кои са били хората, стреляли по деца в Сараево, като на сафари?
Тези хора да забравят за джинджифил, въпреки че се води суперхрана
Нова горивна схема затяга коланите: Бензинът в Иран вече не е даденост
Всички правим тази грешка: Тези ястия, стават по-здравословни, но чак на следващия ден
