Пийте това всеки ден за по-ниска кръвна захар и по-добро здраве
Да, става въпрос за зеления чай
Този популярен чай може да направи чудеса за нивата на кръвната ви захар и за дългосрочното ви здраве. Познахте ли го вече?
Да, става въпрос за зеления чай.
В наскоро публикувано проучване изследователи от Държавния университет в Охайо установяват, че консумацията на зелен чай може да подобри здравето на човека чрез понижаване на кръвната захар и подобряване на здравето на червата.
Не е изненадващо, че това не е първият път, когато учените се разгласяват ползите от пиенето на зелен чай.
Предишни изследвания са свързвали консумацията на зелен чай с подобряване на здравето на сърцето благодарение на флавоноидите, съдържащи се в напитката - антиоксиданти, които могат да понижат броя на LDL „лошия“ холестерол и да подобрят функцията на кръвоносните съдове. Зеленият чай може дори да укрепи здравето на мозъка, да подобри настроението, да намали стреса и да подобри качеството на съня.
И все пак една от най-известните ползи от зеления чай е как напитката може да намали възпалителните процеси в организма, което е основната причина това ново проучване да успее да направи скорошната връзка в подобряването на здравето.
Участниците в проучването са консумирали дневен екстракт, който е еквивалентен на пет чаши зелен чай. Пиенето на около литър зелен чай на ден може да изглежда много, но за щастие в него няма толкова много кофеин, колкото в кафето или дори в черния чай. Една чаша съдържа 28 милиграма кофеин, така че пет чаши зелен чай се равняват на 140 милиграма кофеин.
Ако сравните това с една чаша кафе, в която има 96 милиграма, или черен чай с 47 милиграма, пиенето на това количество зелен чай е напълно подходящо за вашето здраве.
Неподсладеният чай би бил най-добрият избор, като се има предвид, че подсладените със захар напитки засилват възпалените процеси в тялото - обратният ефект на това, което искате да постигнете с консумацията на зелен чай. Той се приготвя лесно и може да се пие горещ или студен - идеален за всяко време на годината.
Източник: Edna.bg
Ваканцията в Гърция удря нов рекорд: Бензинът на островите мина 2,50 евро
Стоян Колев отива на съд за екшъна на АМ "Тракия", кокаина и скандала в Съдебната палата
Проучване: Домати всеки ден са свързани с по-малко мазнини в черния дроб
Дават пари от ЕС за работа в малък град или село, плащат наем и транспорт за година
Камион удари мантинела на АМ Тракия и продължи, водачът светна за две дроги
Опасността край ЕМКО остава: Откриха три невзривени боеприпаса извън терена
Девет бомбени заплахи удариха София, сред мишените са NOVA, Сметната палата и детска градина
Изкуственият интелект носи милиарди долари печалба на имотния пазар
Извънредно! Делтапланер се обърна в Несебър, един загина, друг е в критично състояние (ОБНОВЕНА)
Средната заплата в България стигна рекордните 1444 евро, ИТ секторът води с 3079 евро
Плаж „Изток“ в Свети Влас е временно затворен за къпане със заповед на РЗИ-Бургас
Жена е с фрактура на черепа след удар на зебра в Бургас, блъсната е и 82-годишна в Слънчев бряг
