Какво се случва с червата, ако всеки ден ядем авокадо
Авокадото е богато на витамини и минерали
За да бъде храносмилателната ни система в добро здраве, знаем, че начинът на живот в това число и на хранене е от съществено значение. В човешкото тяло „живеят“ голям брой бактерии, като най-много се намират в червата.
Хубавото е, че обикновено повечето от тях са полезни бактерии и предотвратяват развитието на микроби и инфекции. Според редица изследвания, в човешкото тяло има 4 пъти повече полезни бактерии от вредните.
Западни учени са достигнали до извода, че има как да увеличим и да поддържаме добро количество на полезните чревни бактерии.
Оказва се, че тайната съставка се нарича авокадо.
Ново изследване установява, че ежедневната консумация на вкусното авокадо оказва положителен ефект върху стомашно-чревния тракт. Плодът не само спомага за увеличаване на броя на полезните бактерии и подобрява чревната флора, но също така намалява жлъчните киселини и увеличава мастните киселини.
Резултатите показват, че добавяйки всеки ден авокадо към менюто си, ние допринасяме за увеличаване на разнообразието на чревната флора. Специалистите смятат, че това от своя страна спомага за повишаване на имунитета, което намалява в някаква степен риска от развитието на различни заболявания като рак, диабет и сърдечносъдови заболявания.
В допълнение, авокадото ни помага да избегнем чревни дисбаланси и раздразнения. Разбира се, не е необходимо да консумираме цяло авокадо всеки ден. Може да добавяме малко количество от него към нашите сандвичи, салати, смутита, сосове, здравословни десерти.
Освен авокадо, за да поддържаме в добро здраве и функция храносмилателната си система е важно да имаме редовна физическа активност, да пием достатъчно вода, да изградим балансирано и здравословно меню.
Източник: Az-jenata.bg
Военният министър чака отговор от Киев за дрона край Кардам, Валентин Радев: Това е пробив в националната сигурност
20-годишна в болница с опасност за живота след катастрофа на магистрала „Тракия“, още трима ранени
Кула без вода в най-горещите дни: Над 2 млн. евро са нужни за спасението на водопровода
Уитни Хюстън оживя като Барби: Куклата пресъздава емблематична визия от 80-те
Откриха римски кораб на 2100 години край Сицилия, стотици амфори лежат на 46 метра дълбочина
Драма в Сандански: Черноморец шокира Вихрен в последната минута на добавеното време
Дневен хороскоп за 10 август: Везните губят задръжките си, а Лъвовете да внимават с ревността
Полудяха ли германците или те дойдоха - има 14 хил. сигнала за НЛО
Абитуриенти, проверете осигуровките си!
Над 1 млн. души евакуирани в Китай, тайфунът "Долфин" удари с ветрове до 151 км/ч
В пет български общини няма нито една медицинска сестра
Хиляди българи в Гърция с важно предупреждение: Red Code за пожари, вятърът стига до 9 бофорта
