Експерти представиха маркетингова стратегия за развитие на туризма и рибарския поминък в с. Равда
В изготвения план от 62 страници са описани особеностите на района и преимуществата, които ще му помогнат да се развие още по-добре като туристическа дестинация
Маркетингова стратегия за промотиране и развитие на туристически продукти и събития в рибарска територия Равда беше представена на Информационен форум в залата на Кметство Равда на 11 ноември 2021 г.
Документът е разработен по Проект „Инициатива за промотиране и развитие на рибарска територия – Равда“, № BG14MFOP001-4.037-0006, финансиран по Мярка 2.2 "Подкрепа за създаване на нови услуги за населението в рибарската територия" на МИРГ „НЕСЕБЪР-МЕСЕМВРИЯ“ от Програма за морско дело и рибарство 2014-2020. Бенефициент по проекта е Сдружение с нестопанска цел "ЧАР- Черноморска асоциация за развитие-Бургас".
На събитието присъстваха представители на Община Несебър и Кметство Равда, на МИРГ „Несебър-Месемврия“, общински съветници, представители на местната рибарска общност, на неправителствени и бизнес организации, граждани и журналисти.
Форумът завърши с дискусия.

Забрани за тирове и ремонти по ключови пътища преди празниците: Ограничения към Бургас и Варна
Кой е Свети Марин и кои българи празнуват днес - 15 декември
„Клечка кибрит“ на дует Paradox не гори, а пламти на върха на БНТ2
Кристиано Роналдо и разбитото Ferrari - инцидентът, който може да промени всичко
Мис Андреа „надебеляла“ за една нощ
Кой поръча Митко Маймуняка и защо убийството още не е разкрито
Цял регион е пред екокатастрофа, голям язовир е на път да пресъхне
Спортно училище „Юрий Гагарин“ отличи своите шампиони за 2025 г.
Вечеряйте между 17 и 19 ч. през зимата, за да сте здрави
Ромина скъса с русото: Вече е фатална брюнетка
Важна новина за тези, които планират да направят инвестиции в имоти
Общински съветник от СДС стана председател на БСП - Видин
