Швейцария въвежда задължителен тест за COVID-19 при влизане в страната
Гражданите ще бъдат тествани повторно между 4-ия и 7-ия ден от влизането им в страната
Швейцария затяга допълнително мерките при влизане в страната във връзка с увеличението на броя на заразените с коронавирус. По информация на посолството ни в Берн, считано от 20 септември 2021 г. Швейцария ще изисква от всички влизащи в страната граждани, които не са ваксинирани и не са преболедували COVID-19 през последните 6 месеца, да представят резултат от отрицателен PCR тест за Sars-CoV-2, направен до 72 ч. или бърз антигенен тест за SARS-CoV-2, направен до 48 ч. преди влизане.
Гражданите ще бъдат тествани повторно между 4-ия и 7-ия ден от влизането им в страната, като са задължени да уведомят съответните кантонални власти за резултата от втория тест до два дни. Неспазването на това задължение може да доведе до налагане на санкции.
Считано от 20 септември 2021 г. става задължително и представянето на формуляр с данни за контакт за всички влизащи в страната, независимо дали са ваксинирани или преболедували. Формулярът може да бъде попълнен предварително електронно (https://swissplf.admin.ch ) или на хартиен носител на границата.
При нужда от съдействие, българските граждани могат да се обърнат към посолството на Република България в Берн на следните телефони за връзка: +41 31 351 14 55; +41 31 351 14 56 и в извънработно време на тел.: +41 798243822.
Какво се случва? Къванч Татлъту изчезна от социалните мрежи
„Галъп“: Йотова и Вълчев водят с 44,9%, Гюров и Кандев изостават с 20 пункта
Трагедия на пътя! Жена загина при челен удар между кола и микробус, четирима са ранени
Разследват схема за избягване на глоби в Синя зона с "такса спокойствие"
Костите на цар Самуил разкриват тежки заболявания и стара травма на лявата ръка
Световен шампион по кикбокс срещу претендент за световната титла MAX FIGHT 67
МВнР ще привика Митрофанова, ако се докаже, че атаката срещу корабите е руска
След провала с Криста Пайк: Тексас екзекутира 46-годишен мъж със смъртоносна инжекция
Български лекари ще могат да прегледат Ива Михайлова
Фотографи, модели се събират на есенна фото-разходка в Бургас
До 2 ноември се декларират дължими данъци за третото тримесечие на 2026 г.
