Петима се борят за ремонта на надлеза "Владимир Павлов"
Петима са кандидатите за ремонт на надлеза „Владимир Павлов” в Бургас, пише в. „Черноморски фар”. В обществената поръчка участва „Консорциум Черноморие 2010”, в който влизат „Хидрострой” АД, „Пътстро Бургас” ЕООД и „Път 2004” ООД. Останалите кандидати са „Мостремонт 97” ООД, „Трейс Груп Холд” АД, Обединение „ГБС-Инфраструктурно строителство Бургас” и обединение „Зебра-Стимекс”
Според експертиза, извършена още през 2008 г., целият ремонт ще струва около 7.5 млн.лв.
Надлезът „Владимир Павлов”, през който минава основният трафик в града, беше затворен за ремонт преди повече от 5 години. През декември 2005 г. шосето пропадна, образува дупка, а настилката край нея се пропука застрашително. Тогава бяха осигурени 200 хиляди лева от Министерството на регионалното развитие и благоустройство, но с тези пари положението беше само позакърпено, а проблемът остана.
Надлезът е проектиран и изграден през 70 години на миналия век. Той е част от международния път І-9 и през него минава основният пътен трафик към южните черноморски курорти и ГКПП – Малко Търново. Оттук преминават и голяма част от товарите за пристанище Бургас и промишлените предприятия в района.
Гъста мъгла, лед и ограничения за тирове по магистралите - внимателно на пътя!
18 декември: Имен ден празнуват Модест и Севастиян - време за духовна сила и равносметка
Мъгливо начало и слънчев край: стабилно време в четвъртък с до 13 градуса
Истината за връзката между Киара и Краси след финала на "Ергенът: Любов в рая"
Грипът удари Европа по-рано от обичайното с нов щам
Дженифър Анистън разкри тайната си срещу остаряването
Форбс отличи младия рефер и финансист Геро Писков в престижната класация "30 под 30"
Скандал в Барселона: Играч издал тайна информация на журналисти
Благомир Коцев обвини системата в репресии срещу опозицията след ареста си
5 често срещани родителски грешки по празниците и как да ги избегнем
Мали кипи: Мустафа Сангаре от Левски не е повикан за Купата на Африка
Може ли да печем замразени пържоли на скара: какво да знаем преди да опитаме
