Колко често първата любовна среща е провал
За да не се провалите още на първата любовна среща
Британска застрахователна компания предложила на своите клиенти застраховка за неуспешна любовна среща като част от рекламен хумористичен проект.
По думите на представител на компанията идеята дошла след като сътрудниците на фирмата разбрали, че неомъжените жени харчат за застраховка на автомобила си с 400 лири годишно повече отколкото омъжените, пише az-jenata.bg.
Застрахователните агенти изчислили, че застраховката за неуспешна любовна среща може да помогне на самотните жени да съкратят разходите си. „Вероятно за самата среща да не изхарчите пари, но харчите за нов тоалет, фризьор и грим“ – разясняват от компанията.
В рамките на рекламната кампания за застраховка срещу провалена любов служителите събрали интересна информация за най-неудачните срещи, на които са били клиентите им. Данните показали, че 76 % от първите срещи завършват с разочарование.
Сред най-лошите места за първа любовна среща са посочени кафенетата в супермаркетите, пазарите за селскостопански животни, училищните концерти, водопречиствателните станции и фабриките за производство на ковчези.
Има загинали при дронови атаки на Украйна в Ростов и Батайск
ЦСКА с ново бразилско крило - Лео Перейра идва с амбиции и скорост
Традицията "Коледуване" оживя на площада в Царево
Британските власти натискат Абрамович: Преведи парите или ще те съдим
Гъста мъгла, лед и ограничения за тирове по магистралите - внимателно на пътя!
18 декември: Имен ден празнуват Модест и Севастиян - време за духовна сила и равносметка
Община Поморие награди най-добрите си спортисти за 2025 година
Мъгливо начало и слънчев край: стабилно време в четвъртък с до 13 градуса
Истината за връзката между Киара и Краси след финала на "Ергенът: Любов в рая"
Грипът удари Европа по-рано от обичайното с нов щам
Дженифър Анистън разкри тайната си срещу остаряването
Форбс отличи младия рефер и финансист Геро Писков в престижната класация "30 под 30"
