Колко често първата любовна среща е провал
За да не се провалите още на първата любовна среща
Британска застрахователна компания предложила на своите клиенти застраховка за неуспешна любовна среща като част от рекламен хумористичен проект.
По думите на представител на компанията идеята дошла след като сътрудниците на фирмата разбрали, че неомъжените жени харчат за застраховка на автомобила си с 400 лири годишно повече отколкото омъжените, пише az-jenata.bg.
Застрахователните агенти изчислили, че застраховката за неуспешна любовна среща може да помогне на самотните жени да съкратят разходите си. „Вероятно за самата среща да не изхарчите пари, но харчите за нов тоалет, фризьор и грим“ – разясняват от компанията.
В рамките на рекламната кампания за застраховка срещу провалена любов служителите събрали интересна информация за най-неудачните срещи, на които са били клиентите им. Данните показали, че 76 % от първите срещи завършват с разочарование.
Сред най-лошите места за първа любовна среща са посочени кафенетата в супермаркетите, пазарите за селскостопански животни, училищните концерти, водопречиствателните станции и фабриките за производство на ковчези.
Гъсти мъгли, заледени пътища и ограничения по магистралите в навечерието на празниците
МВР предотврати имотна измама за стотици хиляди лева в "Малинова долина"
"Форбс": Илон Мъск е първият човек с нетно богатство от над 600 млрд. долара
Коледната украса крие сериозни рискове за домашните любимци, предупреждават ветеринари
След еврото: Цените на жилищата у нас ще скочат с до 10% още през 2026 година
Пламен Константинов остава в Локомотив Новосибирск до 2028 година
България и още 7 страни обявиха Русия за най-голямата заплаха за сигурността в Европа
Изискана рецепта с яйца и хайвер
Пиян поляк намушка българка след скандал в апартамент в Германия
ЦСКА финализира втори трансфер преди Коледа - централен защитник от Португалия
Цените на жилищата ще растат и през 2026 г., но с по-бавни темпове
Коледа издава изневерите: най-рисковото време за палавите съпрузи
