Колко често първата любовна среща е провал
За да не се провалите още на първата любовна среща
Британска застрахователна компания предложила на своите клиенти застраховка за неуспешна любовна среща като част от рекламен хумористичен проект.
По думите на представител на компанията идеята дошла след като сътрудниците на фирмата разбрали, че неомъжените жени харчат за застраховка на автомобила си с 400 лири годишно повече отколкото омъжените, пише az-jenata.bg.
Застрахователните агенти изчислили, че застраховката за неуспешна любовна среща може да помогне на самотните жени да съкратят разходите си. „Вероятно за самата среща да не изхарчите пари, но харчите за нов тоалет, фризьор и грим“ – разясняват от компанията.
В рамките на рекламната кампания за застраховка срещу провалена любов служителите събрали интересна информация за най-неудачните срещи, на които са били клиентите им. Данните показали, че 76 % от първите срещи завършват с разочарование.
Сред най-лошите места за първа любовна среща са посочени кафенетата в супермаркетите, пазарите за селскостопански животни, училищните концерти, водопречиствателните станции и фабриките за производство на ковчези.
Зарежете дънките - това е тенденцията за панталони
Ненадмината рецепта за коледни кюфтета с пуешко и спанак - вкус, който ще ви изненада
Мечките нападат, но каква е истинската причина в Япония да се яде месото им
Внимание! Ураганен вятър до 100 км/ч връхлита България
Нотариалната камара настоява: Завещанията да се обявяват публично пред наследници
Истината за евробанкнотите, която повечето хора не знаят
ЦСКА със солиден трансфер, привлече национал
40 см сняг оставиха хижи и туристически бази в Осогово без ток
Какво се слага на трапезата за Стефановден
Шалке иска да купи български защитник от Партизан
Мъж уби жена си след спор за дистанционното на телевизора
17-годишен загина при тежка катастрофа в Сливенско
