Колко често първата любовна среща е провал
За да не се провалите още на първата любовна среща
Британска застрахователна компания предложила на своите клиенти застраховка за неуспешна любовна среща като част от рекламен хумористичен проект.
По думите на представител на компанията идеята дошла след като сътрудниците на фирмата разбрали, че неомъжените жени харчат за застраховка на автомобила си с 400 лири годишно повече отколкото омъжените, пише az-jenata.bg.
Застрахователните агенти изчислили, че застраховката за неуспешна любовна среща може да помогне на самотните жени да съкратят разходите си. „Вероятно за самата среща да не изхарчите пари, но харчите за нов тоалет, фризьор и грим“ – разясняват от компанията.
В рамките на рекламната кампания за застраховка срещу провалена любов служителите събрали интересна информация за най-неудачните срещи, на които са били клиентите им. Данните показали, че 76 % от първите срещи завършват с разочарование.
Сред най-лошите места за първа любовна среща са посочени кафенетата в супермаркетите, пазарите за селскостопански животни, училищните концерти, водопречиствателните станции и фабриките за производство на ковчези.
Това е най-лесната рецепта за пухкави и ароматни хлебчета с мая
Мирослав от "Игри на волята" стана баща на момиченце
БНБ с притеснителни данни за банките
Отец Емилиян зарадва Митрополит Арсений с ръчно изработен кръст
Ще забравите за баклавата, опитате ли веднъж тази сочна турска бисквитена торта с кафе
Затвориха Прохода на Републиката, камион се е завъртял на пътя
Зафиров: На този етап няма причина „БСП-Обединена левица“ да преосмисли участието си в управлението
Домашен трик за почистване на мазни кухненски шкафове и уреди – действа веднага!
По примера на Свети Николай: Бургаски семейства получиха духовна и материална подкрепа
Нова година у нас по-скъпа от Дубай
