Колко често първата любовна среща е провал
За да не се провалите още на първата любовна среща
Британска застрахователна компания предложила на своите клиенти застраховка за неуспешна любовна среща като част от рекламен хумористичен проект.
По думите на представител на компанията идеята дошла след като сътрудниците на фирмата разбрали, че неомъжените жени харчат за застраховка на автомобила си с 400 лири годишно повече отколкото омъжените, пише az-jenata.bg.
Застрахователните агенти изчислили, че застраховката за неуспешна любовна среща може да помогне на самотните жени да съкратят разходите си. „Вероятно за самата среща да не изхарчите пари, но харчите за нов тоалет, фризьор и грим“ – разясняват от компанията.
В рамките на рекламната кампания за застраховка срещу провалена любов служителите събрали интересна информация за най-неудачните срещи, на които са били клиентите им. Данните показали, че 76 % от първите срещи завършват с разочарование.
Сред най-лошите места за първа любовна среща са посочени кафенетата в супермаркетите, пазарите за селскостопански животни, училищните концерти, водопречиствателните станции и фабриките за производство на ковчези.
Михаела Маринова призна, че се е сгодила, но не разкри кой е щастливецът
Мъж отсече дърво, защото му прeчи
В Пловдив намериха цаката на джигитите, скрита камера ще ги дебне за нарушения
Българските евромонети ще носят образа на Паисий и Св. Иван Рилски
Вот преди 26 април е обречен на провал, отчесе Гал Сасон
Внимание! Ако сте купили някой от тези продукти от Temu и Shein, не го използвайте, опасен е
Гадно ми е, че остарявам, призна Зуека
Ваксините не причиняват аутизъм, казаха от СЗО
Защо в Хърватия проклеха еврото
От 30 г. се занимавам с недвижими имоти, през 25 от тях се говори за "балон" на цените, казва брокер
Започна операцията по изтегляне на кораба „Кайрос“ край Ахтопол
Къде се е намирал първият български мол
