Колко често първата любовна среща е провал
За да не се провалите още на първата любовна среща
Британска застрахователна компания предложила на своите клиенти застраховка за неуспешна любовна среща като част от рекламен хумористичен проект.
По думите на представител на компанията идеята дошла след като сътрудниците на фирмата разбрали, че неомъжените жени харчат за застраховка на автомобила си с 400 лири годишно повече отколкото омъжените, пише az-jenata.bg.
Застрахователните агенти изчислили, че застраховката за неуспешна любовна среща може да помогне на самотните жени да съкратят разходите си. „Вероятно за самата среща да не изхарчите пари, но харчите за нов тоалет, фризьор и грим“ – разясняват от компанията.
В рамките на рекламната кампания за застраховка срещу провалена любов служителите събрали интересна информация за най-неудачните срещи, на които са били клиентите им. Данните показали, че 76 % от първите срещи завършват с разочарование.
Сред най-лошите места за първа любовна среща са посочени кафенетата в супермаркетите, пазарите за селскостопански животни, училищните концерти, водопречиствателните станции и фабриките за производство на ковчези.
Велико Търново се обедини в маратон с кауза
Мистерията с бетонираните тела, изплували от Дунав, свързана с изчезналите милиони от Белград
Шамани се опитаха да предскажат победителя в изборите в Чили, но духовете мълчат
Явор Божанков: Арогантността на властта събори правителството, не бюджетът
Крал Чарлз III с обнадеждаваща новина за битката си с рака
Деца от Константиново написаха най-дългото писмо до Дядо Коледа – с мечти за мир, здраве и дом за всички
Турски ферибот горя след руска атака в Одеса – има ранен
50 години Детска градина – Руен
Ще се сбъдне ли пророчеството на Ванга за извънземни на световното по дартс в Лондон
Блокадата на Кулата продължава: Гръцките фермери не отстъпват, България иска намеса от ЕК
Вълна от протести разтърси Румъния: Народът иска край на корупцията и справедливо правосъдие
Почина звездата от „Криминале“ и „Маската“ Питър Грийн
