Колко често първата любовна среща е провал
За да не се провалите още на първата любовна среща
Британска застрахователна компания предложила на своите клиенти застраховка за неуспешна любовна среща като част от рекламен хумористичен проект.
По думите на представител на компанията идеята дошла след като сътрудниците на фирмата разбрали, че неомъжените жени харчат за застраховка на автомобила си с 400 лири годишно повече отколкото омъжените, пише az-jenata.bg.
Застрахователните агенти изчислили, че застраховката за неуспешна любовна среща може да помогне на самотните жени да съкратят разходите си. „Вероятно за самата среща да не изхарчите пари, но харчите за нов тоалет, фризьор и грим“ – разясняват от компанията.
В рамките на рекламната кампания за застраховка срещу провалена любов служителите събрали интересна информация за най-неудачните срещи, на които са били клиентите им. Данните показали, че 76 % от първите срещи завършват с разочарование.
Сред най-лошите места за първа любовна среща са посочени кафенетата в супермаркетите, пазарите за селскостопански животни, училищните концерти, водопречиствателните станции и фабриките за производство на ковчези.
Пловдивският „Капан“ се превръща в убежище за просещи - няма кой да реагира
Наталия Симеонова с нов проект „От сърце“ – платформа за любов, прошка и признание
България №1 в ЕС по пушачи сред деца - момичетата пушат повече от момчетата
Доналд Тръмп-младши се сгоди за модел с впечатляващо минало
ВКС потвърди 7-годишната присъда на Стойко Чепенлиев за смърт след побой и грабеж
Като две капки вода започва през пролетта – новини, промени и всичко, което трябва да знаем
Тези грешки унищожават телефона ви
ЕЦБ обяви, когато България влиза в еврозоната и какъв ще е точният курс лев-евро
Арести на топ полицейски шефове разкриват тайна война в МВР
Поморийчета с престижни награди от Национален конкурс
