Колко често първата любовна среща е провал
За да не се провалите още на първата любовна среща
Британска застрахователна компания предложила на своите клиенти застраховка за неуспешна любовна среща като част от рекламен хумористичен проект.
По думите на представител на компанията идеята дошла след като сътрудниците на фирмата разбрали, че неомъжените жени харчат за застраховка на автомобила си с 400 лири годишно повече отколкото омъжените, пише az-jenata.bg.
Застрахователните агенти изчислили, че застраховката за неуспешна любовна среща може да помогне на самотните жени да съкратят разходите си. „Вероятно за самата среща да не изхарчите пари, но харчите за нов тоалет, фризьор и грим“ – разясняват от компанията.
В рамките на рекламната кампания за застраховка срещу провалена любов служителите събрали интересна информация за най-неудачните срещи, на които са били клиентите им. Данните показали, че 76 % от първите срещи завършват с разочарование.
Сред най-лошите места за първа любовна среща са посочени кафенетата в супермаркетите, пазарите за селскостопански животни, училищните концерти, водопречиствателните станции и фабриките за производство на ковчези.
Как да си приготвим сок от орехи и защо е полезен
Климатични бежанци ни заливат през 2026-та, а умните градове стават стандарт
След кошмара в Истанбул: Още 25 човека се натровиха от храна в заведение
Климатични бежанци ни заливат през 2026-та, а умните градове стават стандарт
Бойко Борисов: Планът на САЩ за Украйна е добра основа за мир
1 млрд. лв. харчат българите за почивка на море, половината - за храна
Вместо маркови обувки жена получи парче дърво от онлайн магазин
