Колко често първата любовна среща е провал
За да не се провалите още на първата любовна среща
Британска застрахователна компания предложила на своите клиенти застраховка за неуспешна любовна среща като част от рекламен хумористичен проект.
По думите на представител на компанията идеята дошла след като сътрудниците на фирмата разбрали, че неомъжените жени харчат за застраховка на автомобила си с 400 лири годишно повече отколкото омъжените, пише az-jenata.bg.
Застрахователните агенти изчислили, че застраховката за неуспешна любовна среща може да помогне на самотните жени да съкратят разходите си. „Вероятно за самата среща да не изхарчите пари, но харчите за нов тоалет, фризьор и грим“ – разясняват от компанията.
В рамките на рекламната кампания за застраховка срещу провалена любов служителите събрали интересна информация за най-неудачните срещи, на които са били клиентите им. Данните показали, че 76 % от първите срещи завършват с разочарование.
Сред най-лошите места за първа любовна среща са посочени кафенетата в супермаркетите, пазарите за селскостопански животни, училищните концерти, водопречиствателните станции и фабриките за производство на ковчези.
Какво време ни очаква в седмицата от 8-ми до 14-ти декември, ще завали ли сняг в страната
Даниел Митов отговори дали се опасява от гражданска война
Осъдиха мнима хазяйка, ужилила студенти
Какво най-много се е търсило в Wikipedia през 2025 г.
Мощна подкрепа за Любо Пенев във Валенсия
Ландо Норис ликува в инфарктен сезон на Формула 1
България няма шанца, но има Зографски - нашенецът отново впечатли за СК
Ивайло Мирчев: Този бюджет е по-лош
Фатална катастрофа на пътя Севлиево-Габрово
