Колко често първата любовна среща е провал
За да не се провалите още на първата любовна среща
Британска застрахователна компания предложила на своите клиенти застраховка за неуспешна любовна среща като част от рекламен хумористичен проект.
По думите на представител на компанията идеята дошла след като сътрудниците на фирмата разбрали, че неомъжените жени харчат за застраховка на автомобила си с 400 лири годишно повече отколкото омъжените, пише az-jenata.bg.
Застрахователните агенти изчислили, че застраховката за неуспешна любовна среща може да помогне на самотните жени да съкратят разходите си. „Вероятно за самата среща да не изхарчите пари, но харчите за нов тоалет, фризьор и грим“ – разясняват от компанията.
В рамките на рекламната кампания за застраховка срещу провалена любов служителите събрали интересна информация за най-неудачните срещи, на които са били клиентите им. Данните показали, че 76 % от първите срещи завършват с разочарование.
Сред най-лошите места за първа любовна среща са посочени кафенетата в супермаркетите, пазарите за селскостопански животни, училищните концерти, водопречиствателните станции и фабриките за производство на ковчези.
„Клечка кибрит“ на Дует „Paradox“ оглави “Ново 10+2” за хит на месеца
Успех за Мъри Стоилов в Турция
Вики от "Ергенът" с нова кауза
Удар по престъпността в София
Кестенът – вкусът на есента
Божинов се разплака в национален ефир заради Боби Михайлов
Драмата във Ф1 е пълна, всичко ще се реши в последния момент
Намушкаха мъж пред парламента на Сърбия
Нова ЕС директива, която касае всички: Магазините вече ще ни дават пари без да пазаруваме
Новата на Джизъса: Обичам скъпото
