Колко често първата любовна среща е провал
За да не се провалите още на първата любовна среща
Британска застрахователна компания предложила на своите клиенти застраховка за неуспешна любовна среща като част от рекламен хумористичен проект.
По думите на представител на компанията идеята дошла след като сътрудниците на фирмата разбрали, че неомъжените жени харчат за застраховка на автомобила си с 400 лири годишно повече отколкото омъжените, пише az-jenata.bg.
Застрахователните агенти изчислили, че застраховката за неуспешна любовна среща може да помогне на самотните жени да съкратят разходите си. „Вероятно за самата среща да не изхарчите пари, но харчите за нов тоалет, фризьор и грим“ – разясняват от компанията.
В рамките на рекламната кампания за застраховка срещу провалена любов служителите събрали интересна информация за най-неудачните срещи, на които са били клиентите им. Данните показали, че 76 % от първите срещи завършват с разочарование.
Сред най-лошите места за първа любовна среща са посочени кафенетата в супермаркетите, пазарите за селскостопански животни, училищните концерти, водопречиствателните станции и фабриките за производство на ковчези.
Защо някои хора виждат "светлина в края на тунела", когато умират
Унгария ще съди ЕС заради руския газ
Голямо разочарование за Мъри Стоилов в Турция
УЕФА зарадва футболна България! Ще сме домакини на голям форум
Български шофьор реши да кара по тротоара
Екшън с морски дрон в Румъния
Знаете ли, че във Формула 1 влиза нов отбор? Пилотите му са познати лица, екипът се цели високо
Мистериозно устройство на пътя върши двойна работа
Европейският главен прокурор Лаура Кьовеши се срещна с Георги Георгиев
Шофьорите, пътуващи към Гърция могат да използват алтернативни трасета през пункт "Илинден"
Натали от "Ергенът": Събуди се, народе
