Колко често първата любовна среща е провал
За да не се провалите още на първата любовна среща
Британска застрахователна компания предложила на своите клиенти застраховка за неуспешна любовна среща като част от рекламен хумористичен проект.
По думите на представител на компанията идеята дошла след като сътрудниците на фирмата разбрали, че неомъжените жени харчат за застраховка на автомобила си с 400 лири годишно повече отколкото омъжените, пише az-jenata.bg.
Застрахователните агенти изчислили, че застраховката за неуспешна любовна среща може да помогне на самотните жени да съкратят разходите си. „Вероятно за самата среща да не изхарчите пари, но харчите за нов тоалет, фризьор и грим“ – разясняват от компанията.
В рамките на рекламната кампания за застраховка срещу провалена любов служителите събрали интересна информация за най-неудачните срещи, на които са били клиентите им. Данните показали, че 76 % от първите срещи завършват с разочарование.
Сред най-лошите места за първа любовна среща са посочени кафенетата в супермаркетите, пазарите за селскостопански животни, училищните концерти, водопречиствателните станции и фабриките за производство на ковчези.
Какво ще значи да си дизайнер през 2026 г.-тенденции, AI и нови умения
Край на спекулата с краткосрочните наеми: идва нов жилищен модел
Разплащанията в брой изчезват в Швеция, но какви са неочакваните рискове
Най-големият хедж фонд в света мести позиции от Лондон в София
Белгия замразява заплатите на депутатите за четири години заради нарастващия бюджетен дефицит
Батерии с 1000 км пробег и 9 минути зареждане: новата роля на среброто в електромобилите
Деница Сачева: Удължителният бюджет ще бъде приет, заради БСП внесохме редовния
Асен Василев заплаши с нов протест, този път заради удължения бюджет
Разказ за доброто или как полицаи помогнаха на незрящо момче
Цените на петрола скачат след блокадата на Тръмп върху танкери от Венецуела
Кои са зодиите със силна интуиция
Млади художници от Бургас вдъхват образ поезията на Петя Дубарова
