Колко често първата любовна среща е провал
За да не се провалите още на първата любовна среща
Британска застрахователна компания предложила на своите клиенти застраховка за неуспешна любовна среща като част от рекламен хумористичен проект.
По думите на представител на компанията идеята дошла след като сътрудниците на фирмата разбрали, че неомъжените жени харчат за застраховка на автомобила си с 400 лири годишно повече отколкото омъжените, пише az-jenata.bg.
Застрахователните агенти изчислили, че застраховката за неуспешна любовна среща може да помогне на самотните жени да съкратят разходите си. „Вероятно за самата среща да не изхарчите пари, но харчите за нов тоалет, фризьор и грим“ – разясняват от компанията.
В рамките на рекламната кампания за застраховка срещу провалена любов служителите събрали интересна информация за най-неудачните срещи, на които са били клиентите им. Данните показали, че 76 % от първите срещи завършват с разочарование.
Сред най-лошите места за първа любовна среща са посочени кафенетата в супермаркетите, пазарите за селскостопански животни, училищните концерти, водопречиствателните станции и фабриките за производство на ковчези.
Комикът Ръсел Бранд обвинен в изнасилване и сексуално насилие по нови две дела
Българската роза влезе във висшата парфюмерия
Забраняват сандалите в Община Пловдив, без боси пръсти вече
Шеф на завод раздаде 6-цифрени бонуси на 540 служители
Германия обмисля забрана на социалните мрежи за децата
Три пъти мъж остава без книжка заради фалшиво положителен тест за наркотици
Полицаи задържаха палестинец, облечен като Дядо Коледа
2026 ще донесе повишения и доходи: 4 зодии сред фаворитите
Младите дами полудяха по него, той е от кралско семейство и е ерген
Щерката на легендарния наркодилър Паржо се забърка в нов екшън
Опашки пред банкоматите, натъпкахме ги с левове
Република Северна Македония прие проектозакон за железопътен тунел с България
