Колко често първата любовна среща е провал
За да не се провалите още на първата любовна среща
Британска застрахователна компания предложила на своите клиенти застраховка за неуспешна любовна среща като част от рекламен хумористичен проект.
По думите на представител на компанията идеята дошла след като сътрудниците на фирмата разбрали, че неомъжените жени харчат за застраховка на автомобила си с 400 лири годишно повече отколкото омъжените, пише az-jenata.bg.
Застрахователните агенти изчислили, че застраховката за неуспешна любовна среща може да помогне на самотните жени да съкратят разходите си. „Вероятно за самата среща да не изхарчите пари, но харчите за нов тоалет, фризьор и грим“ – разясняват от компанията.
В рамките на рекламната кампания за застраховка срещу провалена любов служителите събрали интересна информация за най-неудачните срещи, на които са били клиентите им. Данните показали, че 76 % от първите срещи завършват с разочарование.
Сред най-лошите места за първа любовна среща са посочени кафенетата в супермаркетите, пазарите за селскостопански животни, училищните концерти, водопречиствателните станции и фабриките за производство на ковчези.
Тръмп ще изпрати в Европа представител за преговори за Украйна, ако има реален шанс за мир
Безсилни ли сме, ако онлайн продавачът изчезне
Постен и здравословен шоколадов мус от три съставки – копринено гладък и изненадващо вкусен
Как да почиваме 16 дни покрай празниците
Какво да очакваме от огледалната дата 12/12
Излезе книгата на Любо Пенев
Пътник се опита да отвори вратата на самолета по време на полет
Британски медии виждат в оставката на Желязков "хроничната политическа нестабилност"
Как да се предпазим от фалшиви обяви за вили под наем
Парламентът приема оставката на правителството (НА ЖИВО)
Синдикати с акция пред парламента със списък от въпроси към депутатите за бюджета
Оставката на кабинета - изненада или стратегия? Политолози и анализатори с ключови коментари
