×
Здраве Политика Общини Общество Лайфстайл Войната в Украйна Спорт Разследване Бизнес ЮГ

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Контрабандни накити, укрити в кисело мляко, задържаха на „Капитан Андреево“
  • Вдигнаха въздушна линейка за родилка от Благоевград с обилна кръвозагуба
  • Израел обяви примирие след нови въздушни удари в Газа
  • Предвиждат начална заплата от 1860 евро за младите лекари
  • Сигнали за бомби затвориха посолствата на САЩ и Франция в София
  • Утре от 14 ч. в Колежа по туризъм 104 бургаски млади учители и техните ментори ще получат признание за старта в кариерата си от кмета Димитър Николов
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Предприемачи наемат инфлуенсъри, за да продават жилища


20 Декември 2020, Неделя, 16:40 ч.

Пазарът в града изпитва сериозни затруднения заради коронавируса, а за достигането до купувачите се използват и нетрадиционни методи

Тъй като работата от вкъщи затруднява продажбите на малки апартаменти, а луксозният пазар е залят от жилища, брокери на недвижими имоти в Ню Йорк прибягват до инфлуенсъри в Instagram, за да привличат както млади купувачи на първо жилище, така и по-заможни клиенти на фона на коронавирусната пандемия.

Сключването на сделки с нови собственици на имоти изисква още повече усилия тези дни – усмивка и известно нервно суетене. Чарлз Мазалатис, основател на компанията Maz Group NY, казва, че при връхлитането на коронавируса и замразяването на огледите от щата Ню Йорк хората не били склонни да похарчат стотици хиляди долари за апартамент, който не могат да видят лично, пише Bloomberg.

Влезте в Instagram. „Идеята е да се създаде оживление“, казва Кристин Блекбърн, директор на продажбите в компанията Compass, във връзка с растящото използване на социалните мрежи за продажба на имоти. Продажбите в ерата на COVID-19 изискват повече от традиционна подредба (свежи цветя и дори купа с плодове) или дори обработени с Fotoshop мебели в онлайн обявите. Младите купувачи искат да виждат площи с двойна употреба за работа и живеене, отбелязва Блекбърн, предава investor.bg.

Поради това привличането им изисква известен уеб финес. „Те вярват на тези инфлуенсъри, така се оказва“, казва тя.

Докато заможните хора бягат към северните предградия, някои наематели, напускащи Манхатън, стимулираха трескавото купуване в Бруклин. Продажбите са нараснали с над 38% спрямо миналата година, сочат данни на имотния сайт StreetEasy. Но пазарът на недвижими имоти в Ню Йорк като цяло изпитва сериозни проблеми – продажбите на жилища са намалели с 41 на сто на годишна основа, сочат данни на компанията PropertyShark.

В отсъствието на огледи в разгара на COVID-19 брокерите на недвижими имоти разчитаха на 3D обиколки или добавена реалност, за да показват жилища. Сега, когато случаите на коронавирус отново растат, рискът от ограничаване на огледите е голям, засилвайки нуждата от създаването на възможности за отдалечени огледи за ентусиазираните млади купувачи.
Чрез публикация в Instagram или канал в You Tube купувачите могат да си представят обичаен ден в дома, към който проявяват интерес – работа от къщи в шикозна всекидневна, практикуване на йога на новата им тераса или наслаждаване на гледките от високо, докато вечерят. Вместо скучните снимки в обявите с разхвърляни спални на наематели или стерилността на студиата, изпълнени с мебели от Ikea, използването на инфлуенсъри може да превърне обичайно трудно начинание в участие в собствена реклама от списание.

Представителите на поколението Y (родените между 1980 и 2000 г. – бел. ред.) съставляват най-голям дял от купувачите на жилища в САЩ. Допитване от март на Националната асоциация на брокерите на недвижими имоти показа, че дори с многобройните онлайн ресурси най-младите членове на поколението (22-29-годишни) е по-вероятна са търсят съвет от близък приятел или роднина при закупуването на дом. Това означава предаване на информация от уста на уста, което на свой ред означава използване на социалните мрежи.

Пандемията позволи на инфлуенсърите в социалните мрежи да изградят още по-силна връзка с последователите си от представителите на поколението Y и Z чрез готварски рецепти, упражнения и съвети за проекти у дома. Чрез наемането на създатели на съдържание предприемачите приобщават младите хора към дигиталните си платформи.

„Наблюдаваме, че социалните мрежи играят доста голяма роля в купуването на жилища“, коментира икономистът на StreetEasy Нанси Ву. Тя допълва, че компанията неотдавна създала акаунт в TikTok с огледи на жилища.

Коронавирусът засили значението на достигането до по-младите поколения, тъй като предприемачите се борят с отслабване на търсенето и изплашени купувачи на първо жилище. Тъй като страхът от заразяване с COVID-19 при взаимодействия лице в лице се запазва, инфлуенсърите в социалните мрежи са още един инструмент, който предприемачите и брокерите могат да използват.

За някои предприемачи обаче задачата е да разширят аудиторията си. В Манхатън Park Loggia си партнира с инфлуенсърите Хънтър Воут и Адам Гонън, за да участват в реклами на апартаментите й в Ъпър Уест Сайд, чиято цена започва от 1,3 млн. долара. Воут и Гонън имат акаунт в Instagram, Gentleman’s Creative, който е следван основно от млади мъже, интересуващи се от президентски апартаменти и лъскави хотели.

Но не всички градове имат нужда от подобни неортодоксални стратегии за продажби. Ари Шафар, брокер на луксозни недвижими имоти в Лос Анджелис, казва, че купувачите продължават да използват традиционни методи за търсене на жилища. Една от причините е, че купувачите застаряват. Ню Йорк има далеч по-висок дял на купувачи на първо жилище от 61% в сравнение с други големи американски градове според допитване на StreetEasy от 2019 г.

Освен това докато доверието в брокера е било най-важният фактор преди пандемията, сега още повече анкетирани го посочват като основен определящ фактор при закупуването на дом, след като COVID-19 парализира имотния пазар през април.

За да проработи маркетинговата стратегия с инфлуенсърите, от ключово значение е автентичността, казва Томас Фиало, вицепрезидент в компанията Douglas Elliman Development Marketing.

Макар че традиционните подходи при продажбата на жилище няма да бъдат заменени от инфлуенсъри в Instagram, привличането на създатели на съдържание ще става все по-често срещано с времето, смята Фиало. „Идеята е да мислиш извън клишетата и да вдъхващ живот на дома“, казва той.


В категории: Бизнес


Коментари
Драма с питони в София
Драма с питони в София 29/10/2025, Сряда 22:00 0
ТИР се запали в движение
ТИР се запали в движение 29/10/2025, Сряда 19:31 0
Тервел ИЛИЕВ Сини кучета се появиха в Чернобил (ВИДЕО) Сини кучета се появиха в Чернобил (ВИДЕО) 29/10/2025, Сряда 18:57 4
Флагман.БГ Звезда на поп-фолка се завръща Звезда на поп-фолка се завръща 29/10/2025, Сряда 18:19 0
0
Коментара по темата
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Синдикатите скочиха срещу властта, бюджетът бил на безхаберието и изчислиха колко ще ни ощети Синдикатите скочиха срещу властта, бюджетът бил на безхаберието и изчислиха колко ще ни ощети Министърът на финансите Теменужка Петкова е решила да не спазва закона и да намали минималната работна заплата, обяви главният икономист на КНСБ Убийство като от филм на ужасите в България Убийство като от филм на ужасите в България Син умъртви мъчително майка си Смърди ужасно заради танкери, които прехвърлят нефт на 11 км от брега Смърди ужасно заради танкери, които прехвърлят нефт на 11 км от брега Експерт обясни, че причината за миризмите не идва от самата операция, а е реакция на товара при рязка смяна на температурите Стотици почетоха народните будители с факелно шествие в Бургас Стотици почетоха народните будители с факелно шествие в Бургас  „Факелът на познанието” от площад „Тройката“ до площад „Атанас Сиреков“ е организиран от Търговската гимназия за 11-ти път Извънредно! Верижна катастрофа край Сарафово Извънредно! Верижна катастрофа край Сарафово Образувала се е тапа от спортния магазин „Пума“ до военната станция  Бяхме подложени на психическо и физическо насилие в Дома на писателите в Бургас, твърдят от „Самосъзнание“ Бяхме подложени на психическо и физическо насилие в Дома на писателите в Бургас, твърдят от „Самосъзнание“ Битката за сградата на ул. „Вола 3“ загрубя, общинските съветници взеха соломоновско решение Загуби ли мафията боклука на София? Кметът очаква края на сагата, заговори за натиск срещу конкурентите Загуби ли мафията боклука на София? Кметът очаква края на сагата, заговори за натиск срещу конкурентите Има усилие за нулева конкуренция, за да могат да ни принудят да сключим при много високи цени с всички хватки за отстраняване на другите кандидати, каза той ЕДИН ГРАМ ЖИВОТ – филм с мисия, провокация и послание ЕДИН ГРАМ ЖИВОТ – филм с мисия, провокация и послание В ролите ще видим като актьори Ивайло Захариев, Калоян М. Патерков, Тервел Пулев, Доби Главинчева, Симона Йорданова, Павел Димчев, Лео Панов, Александър Везенков и др. Между тиквите и светците — защо спорът за Хелоуин е всъщност спор за душата на България Между тиквите и светците — защо спорът за Хелоуин е всъщност спор за душата на България Решението на кмета на Елин Пелин раздели обществото, но извади на показ нещо по-дълбоко – кои сме ние и накъде отиваме БОП-аджии и спецченгета спипаха съпруга на Мани от "Игри на волята" с много пико и кокаин БОП-аджии и спецченгета спипаха съпруга на Мани от "Игри на волята" с много пико и кокаин 28-годишният Стоян Стойков опитал да избяга, изхвърлил пакетите с дрогата по пътя от кв. Ветрен към Бургас
7-етажна сграда рухна в Турция, има затрупано семейство 7-етажна сграда рухна в Турция, има затрупано семейство Намерено е тялото на едно дете Четирима българи застават пред съда в Париж заради... Четирима българи застават пред съда в Париж заради... Обвинението към тях е заради вандализиране на Мемориала на Холокоста във френската столица Седеметажна жилищна сграда се срути край Истанбул Седеметажна жилищна сграда се срути край Истанбул Не е ясно дали има жертви Мъск пусна Grokipedia, която да се конкурира с Wikipedia Мъск пусна Grokipedia, която да се конкурира с Wikipedia Съдържанието се генерира от изкуствен интелект и генеративния AI асистент Grok Уникална страна дава заплата до 9000 лв. Уникална страна дава заплата до 9000 лв. Има сериозен глад на кадри Силен трус удари Турция, има разрушени сгради! Разлюляха се Бургас, Пловдив и дори София Силен трус удари Турция, има разрушени сгради! Разлюляха се Бургас, Пловдив и дори София Земетресението е усетено в цяла Южна България Лукойл продава рафинерии и бензиностанции заради санкциите? Лукойл продава рафинерии и бензиностанции заради санкциите?  От руската компания уточниха, че става въпрос за международните активи Ето коя е новата приятелка на Еминем Ето коя е новата приятелка на Еминем Не е ясно от колко време са двамата заедно Bcичĸи гoвopexa зa іРhоnе Аіr, нo пoчти ниĸoй нe cи гo e ĸyпил Bcичĸи гoвopexa зa іРhоnе Аіr, нo пoчти ниĸoй нe cи гo e ĸyпил Изглeждa, чe oпититe зa пo-нeтpaдициoнeн іРhоnе - cлeд cпpeнитe mіnі и Рluѕ вapиaнти, oтнoвo нe ca ce yвeнчaли c ycпex Тръмп ще срещне с новия японски премиер Тръмп ще срещне с новия японски премиер Очаква се двамата лидери да се разбират добре, тъй като Такаичи е протеже на покойния японски премиер Шиндзо Абе
Радостин ВАСИЛЕВ, лидер на МЕЧ Радостин ВАСИЛЕВ, лидер на МЕЧ за шефката на парламента: Смениха едно мюре с друго

Виц на деня Виц на деня Строг баща се кара на дъщеря си:
- Видях те в една кола на паркинга да се натискаш с някакво момче. Кой е той?
- Какъв цвят беше колата?
Виц на деня Виц на деня - Скъпи, за Нова година, ще ми купиш ли нов телефон?
- Ами този другия, дето го имаш?
- Е, той ще ми купи таблет!
Статус във фейсбук Статус във фейсбук - Защо си продаде барабаните?
- Защото комшията си купи пушка...
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори