×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Тръмп ще отбележи първите 100 дни от управлението си с митинг в Детройт
  • Ето какво ще е времето днес
  • Тръмп ще намали въздействието на автомобилните мита
  • След великденската ваканция, депутатите се събират за две заседания, започвайки с извънреден парламентарен контрол днес
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Предприемачи наемат инфлуенсъри, за да продават жилища


20 Декември 2020, Неделя, 16:40 ч.

Пазарът в града изпитва сериозни затруднения заради коронавируса, а за достигането до купувачите се използват и нетрадиционни методи

Тъй като работата от вкъщи затруднява продажбите на малки апартаменти, а луксозният пазар е залят от жилища, брокери на недвижими имоти в Ню Йорк прибягват до инфлуенсъри в Instagram, за да привличат както млади купувачи на първо жилище, така и по-заможни клиенти на фона на коронавирусната пандемия.

Сключването на сделки с нови собственици на имоти изисква още повече усилия тези дни – усмивка и известно нервно суетене. Чарлз Мазалатис, основател на компанията Maz Group NY, казва, че при връхлитането на коронавируса и замразяването на огледите от щата Ню Йорк хората не били склонни да похарчат стотици хиляди долари за апартамент, който не могат да видят лично, пише Bloomberg.

Влезте в Instagram. „Идеята е да се създаде оживление“, казва Кристин Блекбърн, директор на продажбите в компанията Compass, във връзка с растящото използване на социалните мрежи за продажба на имоти. Продажбите в ерата на COVID-19 изискват повече от традиционна подредба (свежи цветя и дори купа с плодове) или дори обработени с Fotoshop мебели в онлайн обявите. Младите купувачи искат да виждат площи с двойна употреба за работа и живеене, отбелязва Блекбърн, предава investor.bg.

Поради това привличането им изисква известен уеб финес. „Те вярват на тези инфлуенсъри, така се оказва“, казва тя.

Докато заможните хора бягат към северните предградия, някои наематели, напускащи Манхатън, стимулираха трескавото купуване в Бруклин. Продажбите са нараснали с над 38% спрямо миналата година, сочат данни на имотния сайт StreetEasy. Но пазарът на недвижими имоти в Ню Йорк като цяло изпитва сериозни проблеми – продажбите на жилища са намалели с 41 на сто на годишна основа, сочат данни на компанията PropertyShark.

В отсъствието на огледи в разгара на COVID-19 брокерите на недвижими имоти разчитаха на 3D обиколки или добавена реалност, за да показват жилища. Сега, когато случаите на коронавирус отново растат, рискът от ограничаване на огледите е голям, засилвайки нуждата от създаването на възможности за отдалечени огледи за ентусиазираните млади купувачи.
Чрез публикация в Instagram или канал в You Tube купувачите могат да си представят обичаен ден в дома, към който проявяват интерес – работа от къщи в шикозна всекидневна, практикуване на йога на новата им тераса или наслаждаване на гледките от високо, докато вечерят. Вместо скучните снимки в обявите с разхвърляни спални на наематели или стерилността на студиата, изпълнени с мебели от Ikea, използването на инфлуенсъри може да превърне обичайно трудно начинание в участие в собствена реклама от списание.

Представителите на поколението Y (родените между 1980 и 2000 г. – бел. ред.) съставляват най-голям дял от купувачите на жилища в САЩ. Допитване от март на Националната асоциация на брокерите на недвижими имоти показа, че дори с многобройните онлайн ресурси най-младите членове на поколението (22-29-годишни) е по-вероятна са търсят съвет от близък приятел или роднина при закупуването на дом. Това означава предаване на информация от уста на уста, което на свой ред означава използване на социалните мрежи.

Пандемията позволи на инфлуенсърите в социалните мрежи да изградят още по-силна връзка с последователите си от представителите на поколението Y и Z чрез готварски рецепти, упражнения и съвети за проекти у дома. Чрез наемането на създатели на съдържание предприемачите приобщават младите хора към дигиталните си платформи.

„Наблюдаваме, че социалните мрежи играят доста голяма роля в купуването на жилища“, коментира икономистът на StreetEasy Нанси Ву. Тя допълва, че компанията неотдавна създала акаунт в TikTok с огледи на жилища.

Коронавирусът засили значението на достигането до по-младите поколения, тъй като предприемачите се борят с отслабване на търсенето и изплашени купувачи на първо жилище. Тъй като страхът от заразяване с COVID-19 при взаимодействия лице в лице се запазва, инфлуенсърите в социалните мрежи са още един инструмент, който предприемачите и брокерите могат да използват.

За някои предприемачи обаче задачата е да разширят аудиторията си. В Манхатън Park Loggia си партнира с инфлуенсърите Хънтър Воут и Адам Гонън, за да участват в реклами на апартаментите й в Ъпър Уест Сайд, чиято цена започва от 1,3 млн. долара. Воут и Гонън имат акаунт в Instagram, Gentleman’s Creative, който е следван основно от млади мъже, интересуващи се от президентски апартаменти и лъскави хотели.

Но не всички градове имат нужда от подобни неортодоксални стратегии за продажби. Ари Шафар, брокер на луксозни недвижими имоти в Лос Анджелис, казва, че купувачите продължават да използват традиционни методи за търсене на жилища. Една от причините е, че купувачите застаряват. Ню Йорк има далеч по-висок дял на купувачи на първо жилище от 61% в сравнение с други големи американски градове според допитване на StreetEasy от 2019 г.

Освен това докато доверието в брокера е било най-важният фактор преди пандемията, сега още повече анкетирани го посочват като основен определящ фактор при закупуването на дом, след като COVID-19 парализира имотния пазар през април.

За да проработи маркетинговата стратегия с инфлуенсърите, от ключово значение е автентичността, казва Томас Фиало, вицепрезидент в компанията Douglas Elliman Development Marketing.

Макар че традиционните подходи при продажбата на жилище няма да бъдат заменени от инфлуенсъри в Instagram, привличането на създатели на съдържание ще става все по-често срещано с времето, смята Фиало. „Идеята е да мислиш извън клишетата и да вдъхващ живот на дома“, казва той.


В категории: Бизнес


Коментари
Флагман.БГ Взе награда от 20 бона Взе награда от 20 бона 29/04/2025, Вторник 22:00 0
Флагман.БГ На десния си крак носи бижута за... На десния си крак носи бижута за... 29/04/2025, Вторник 21:03 1
Големи проблеми с водата в...
Големи проблеми с водата в... 29/04/2025, Вторник 20:40 0
Млада жена нападна полицаи
Млада жена нападна полицаи 29/04/2025, Вторник 20:00 0
Флагман.БГ Спечели чисто нова кола Спечели чисто нова кола 29/04/2025, Вторник 19:40 0
Флагман.БГ Каза за българския футбол Каза за българския футбол 29/04/2025, Вторник 19:24 0
0
Коментара по темата
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Тоби се огъна пред напористия Владов, обеща му вечеря за двама Тоби се огъна пред напористия Владов, обеща му вечеря за двама Отстраненият от шоуто готвач се появи на вечерната резервация с цветя и любовно послание Добра новина за България! Беларуските туристи се завръщат в морските ни курорти Добра новина за България! Беларуските туристи се завръщат в морските ни курорти Вече са договорени първите групи и стартираха резервациите за организираните пътувания Взе награда от 20 бона Взе награда от 20 бона Добрин не завоюва колата от Турнирите, но получи награда за атрактивност Световен шампион пристига в Бургас Световен шампион пристига в Бургас Нафтата със силен трансфер Токът на Иберийския полуостров спрял заради фотоволтаици Токът на Иберийския полуостров спрял заради фотоволтаици 60% дял на ВЕИ в мощностния баланс е критичен, поясни енергийният експерт Иван Хиновски Жечо Станков: Енергийната ни система е добре защитена от удар като този в Испания Жечо Станков: Енергийната ни система е добре защитена от удар като този в Испания Той сподели, че се съмнява кибератака да е причината за аварията на Иберийския полуостров, заради която няколко държави останаха без ток Големи проблеми с водата в... Големи проблеми с водата в... Хората във врачанско село бедстват Заради полицейски чадър ли поевтинява кокаинът? Експерт тръби, че дрогата минава през Бургас и Варна Заради полицейски чадър ли поевтинява кокаинът? Експерт тръби, че дрогата минава през Бургас и Варна Европол казва, че влиза от двете пристанища, поясни бившият секретар на МВР проф. Николай Радулов Промяна в движението по "Тракия" утре Промяна в движението по "Тракия" утре Движението при 251-ви км, в посока Бургас, ще е в активната лента за няколко часа Бургаският ж.к. „Зорница“ ще има още един вход-изход Бургаският ж.к. „Зорница“ ще има още един вход-изход Гражданите настояват за реализацията й от години
Трима убити и много ранени при стрелба в Швеция, спряха и влаковете Трима убити и много ранени при стрелба в Швеция, спряха и влаковете Терористът е избягал със скутер Медведев отсече: Русия и САЩ са... Медведев отсече: Русия и САЩ са... Политикът счита, че няма да има крайно изостряне на отношенията между Москва и Вашингтон Драмата с тока не спря Григор Димитров Драмата с тока не спря Григор Димитров Българинът победи чисто великобританец Тръмп си призна: Управлявам САЩ и света Тръмп си призна: Управлявам САЩ и света Знаете ли, това, което правя, е изключително сериозно, заяви президентът на САЩ Енергиен експерт посочи как Испания можеше да избегне кризата с тока и намеси България Енергиен експерт посочи как Испания можеше да избегне кризата с тока и намеси България "Европа трябва да защитава физичната среда, но и мрежовата", каза пък специалистът по киберсигурност Ясен Такев Почина Ирина Мутафчиева Почина Ирина Мутафчиева Тя е автор на множество публикации в централния периодичен печат и в специализирани издания А ако токът спре в такъв момент? А ако токът спре в такъв момент? Хаосът в Испания можеше да е още по-голям Най-малко 26 души загинаха при експлозия Най-малко 26 души загинаха при експлозия Починали са и деца В Мадрид тече грандиозно изкупуване на... В Мадрид тече грандиозно изкупуване на... По неволя: Транзисторите се връщат на мода Защо на Пиренеите останаха без ток? От Лисабон казаха има ли кибератака Защо на Пиренеите останаха без ток? От Лисабон казаха има ли кибератака В Мадрид обаче не бързат с констатациите
Володимир Зеленски, президент на Украйна Володимир Зеленски, президент на Украйна Ние ценим живота на хората, а не парадите Виц на деня Виц на деня Тя разбра, че трябва да си обръсне краката, когато Той я погали и каза:
- Шаро, махай се!
Виц на деня Виц на деня - Като малък исках да стана гробар...
- Защо?
- Спокойна работа, клиентите не се оплакват.
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Село - място, където кокошките ходят сурови по улиците.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори