×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Честният пояс на Пресвета Богородица пристига в Бургас на Кръстовден
  • Повечето германци се страхуват от руска атака срещу НАТО
  • След дроновете над Полша и Румъния: Зеленски обвини Русия в разширяване на войната
  • Над 100 хиляди души се събраха на антимигранстки митинг в Лондон
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Предприемачи наемат инфлуенсъри, за да продават жилища


20 Декември 2020, Неделя, 16:40 ч.

Пазарът в града изпитва сериозни затруднения заради коронавируса, а за достигането до купувачите се използват и нетрадиционни методи

Тъй като работата от вкъщи затруднява продажбите на малки апартаменти, а луксозният пазар е залят от жилища, брокери на недвижими имоти в Ню Йорк прибягват до инфлуенсъри в Instagram, за да привличат както млади купувачи на първо жилище, така и по-заможни клиенти на фона на коронавирусната пандемия.

Сключването на сделки с нови собственици на имоти изисква още повече усилия тези дни – усмивка и известно нервно суетене. Чарлз Мазалатис, основател на компанията Maz Group NY, казва, че при връхлитането на коронавируса и замразяването на огледите от щата Ню Йорк хората не били склонни да похарчат стотици хиляди долари за апартамент, който не могат да видят лично, пише Bloomberg.

Влезте в Instagram. „Идеята е да се създаде оживление“, казва Кристин Блекбърн, директор на продажбите в компанията Compass, във връзка с растящото използване на социалните мрежи за продажба на имоти. Продажбите в ерата на COVID-19 изискват повече от традиционна подредба (свежи цветя и дори купа с плодове) или дори обработени с Fotoshop мебели в онлайн обявите. Младите купувачи искат да виждат площи с двойна употреба за работа и живеене, отбелязва Блекбърн, предава investor.bg.

Поради това привличането им изисква известен уеб финес. „Те вярват на тези инфлуенсъри, така се оказва“, казва тя.

Докато заможните хора бягат към северните предградия, някои наематели, напускащи Манхатън, стимулираха трескавото купуване в Бруклин. Продажбите са нараснали с над 38% спрямо миналата година, сочат данни на имотния сайт StreetEasy. Но пазарът на недвижими имоти в Ню Йорк като цяло изпитва сериозни проблеми – продажбите на жилища са намалели с 41 на сто на годишна основа, сочат данни на компанията PropertyShark.

В отсъствието на огледи в разгара на COVID-19 брокерите на недвижими имоти разчитаха на 3D обиколки или добавена реалност, за да показват жилища. Сега, когато случаите на коронавирус отново растат, рискът от ограничаване на огледите е голям, засилвайки нуждата от създаването на възможности за отдалечени огледи за ентусиазираните млади купувачи.
Чрез публикация в Instagram или канал в You Tube купувачите могат да си представят обичаен ден в дома, към който проявяват интерес – работа от къщи в шикозна всекидневна, практикуване на йога на новата им тераса или наслаждаване на гледките от високо, докато вечерят. Вместо скучните снимки в обявите с разхвърляни спални на наематели или стерилността на студиата, изпълнени с мебели от Ikea, използването на инфлуенсъри може да превърне обичайно трудно начинание в участие в собствена реклама от списание.

Представителите на поколението Y (родените между 1980 и 2000 г. – бел. ред.) съставляват най-голям дял от купувачите на жилища в САЩ. Допитване от март на Националната асоциация на брокерите на недвижими имоти показа, че дори с многобройните онлайн ресурси най-младите членове на поколението (22-29-годишни) е по-вероятна са търсят съвет от близък приятел или роднина при закупуването на дом. Това означава предаване на информация от уста на уста, което на свой ред означава използване на социалните мрежи.

Пандемията позволи на инфлуенсърите в социалните мрежи да изградят още по-силна връзка с последователите си от представителите на поколението Y и Z чрез готварски рецепти, упражнения и съвети за проекти у дома. Чрез наемането на създатели на съдържание предприемачите приобщават младите хора към дигиталните си платформи.

„Наблюдаваме, че социалните мрежи играят доста голяма роля в купуването на жилища“, коментира икономистът на StreetEasy Нанси Ву. Тя допълва, че компанията неотдавна създала акаунт в TikTok с огледи на жилища.

Коронавирусът засили значението на достигането до по-младите поколения, тъй като предприемачите се борят с отслабване на търсенето и изплашени купувачи на първо жилище. Тъй като страхът от заразяване с COVID-19 при взаимодействия лице в лице се запазва, инфлуенсърите в социалните мрежи са още един инструмент, който предприемачите и брокерите могат да използват.

За някои предприемачи обаче задачата е да разширят аудиторията си. В Манхатън Park Loggia си партнира с инфлуенсърите Хънтър Воут и Адам Гонън, за да участват в реклами на апартаментите й в Ъпър Уест Сайд, чиято цена започва от 1,3 млн. долара. Воут и Гонън имат акаунт в Instagram, Gentleman’s Creative, който е следван основно от млади мъже, интересуващи се от президентски апартаменти и лъскави хотели.

Но не всички градове имат нужда от подобни неортодоксални стратегии за продажби. Ари Шафар, брокер на луксозни недвижими имоти в Лос Анджелис, казва, че купувачите продължават да използват традиционни методи за търсене на жилища. Една от причините е, че купувачите застаряват. Ню Йорк има далеч по-висок дял на купувачи на първо жилище от 61% в сравнение с други големи американски градове според допитване на StreetEasy от 2019 г.

Освен това докато доверието в брокера е било най-важният фактор преди пандемията, сега още повече анкетирани го посочват като основен определящ фактор при закупуването на дом, след като COVID-19 парализира имотния пазар през април.

За да проработи маркетинговата стратегия с инфлуенсърите, от ключово значение е автентичността, казва Томас Фиало, вицепрезидент в компанията Douglas Elliman Development Marketing.

Макар че традиционните подходи при продажбата на жилище няма да бъдат заменени от инфлуенсъри в Instagram, привличането на създатели на съдържание ще става все по-често срещано с времето, смята Фиало. „Идеята е да мислиш извън клишетата и да вдъхващ живот на дома“, казва той.


В категории: Бизнес


Коментари
Флагман.БГ Българин стана кмет в Англия Българин стана кмет в Англия 14/09/2025, Неделя 15:40 1
Флагман.БГ Водоноска и джип катастрофираха в София Водоноска и джип катастрофираха в София 14/09/2025, Неделя 15:20 2
0
Коментара по темата
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Рядко се чупят: Механици посочиха 5 надеждни семейни автомобила Рядко се чупят: Механици посочиха 5 надеждни семейни автомобила Основният критерий за подбор е надеждността на моделите и тяхната непретенциозност при диагностика и ремонт Айтоски гвардейци посрещат в Бургас реликвата от Света Богородица Айтоски гвардейци посрещат в Бургас реликвата от Света Богородица Отец Ромил Георгиев бе сред първите свещеници от областта, посрещнали Свещения Пояс на Божията Майка в България Човекът, който водеше Тодор Живков на риболов, проговори Човекът, който водеше Тодор Живков на риболов, проговори В лодката на рибаря са се возили още Пенчо Кубадински, Станко Тодоров, а след демокрацията- президентите Желю Желев и Петър Стоянов Българските миди под натиск от климатичните промени Българските миди под натиск от климатичните промени Колкото и тежка да е ситуацията за българските фермери, колегите им в Средиземно море се сблъскват с още по-високи температури ГЕРБ сложи край на сагата с областния управител на Разград, „отлюспиха“ го ГЕРБ сложи край на сагата с областния управител на Разград, „отлюспиха“ го Членството му в партията е прекратено заради неактивност и неплащане на членски внос Едва на 53 г. почина известен наш бизнесмен Едва на 53 г. почина известен наш бизнесмен Сред проектите, в които е участвал като мениджър продукция, са холивудски блокбастъри като "300: Възходът на една империя", "Непобедимите 3", "Код: Ангелът" и др Откриха мъртъв световен шампион Откриха мъртъв световен шампион Според полицията до момента няма подозрителни обстоятелства около смъртта му Българин стана кмет в Англия Българин стана кмет в Англия В продължение на година Мариан Несторов успешно ръководи област с население от 285 000 души Водоноска и джип катастрофираха в София Водоноска и джип катастрофираха в София Катастрофа между автомобил и камион цистерна, миеща улиците в София, стана в неделя рано сутринта на кръстовището между бул. „Константин Величков“ и ул. „Възкресение“ Анелия: Това ме постави на колене, не бях готова за второ дете Анелия: Това ме постави на колене, не бях готова за второ дете Поп фолк певицата сподели лични моменти от живота си в разговор с Мариян Станков – Мон Дьо
НАСА с амбициозен план: Първи полет с екипаж до Марс в началото на 30-те НАСА с амбициозен план: Първи полет с екипаж до Марс в началото на 30-те Ръководителят на американската космическа агенция очерта графика за завръщането на Луната, което ще послужи като трамплин за достигане до Червената планета Китай и САЩ преговарят в Мадрид за митата Китай и САЩ преговарят в Мадрид за митата Президентът Тръмп одобри удължаването на съществуващите мита върху китайски стоки (около 55%) до 10 ноември Българин стана кмет в Англия Българин стана кмет в Англия В продължение на година Мариан Несторов успешно ръководи област с население от 285 000 души Гълъбин Боевски отвлечен и убит като "Наглите"? Гълъбин Боевски отвлечен и убит като "Наглите"? Никой не го е виждал от месеци, върви слух, че е ликвидиран от наркокартела, който му бе издал смъртната присъда Учениците от тази гимназия ще посрещнат 15 септември без покрив Учениците от тази гимназия ще посрещнат 15 септември без покрив ържавата не е отпуснала обещаните средства, а застрахователят – не е изплатил щетите НАСА проучва планета, подобна на Земята НАСА проучва планета, подобна на Земята Тя е една от седемте планети с размерите на Земята, които орбитират около червеното джудже Джебчийките във Венеция подават сигнали срещу граждани, че ги преследват и снимат Джебчийките във Венеция подават сигнали срещу граждани, че ги преследват и снимат Градът е препълнен с посетители и се наблюдава вълна от "удари" на прословутите „джобни крадци“ Беше като при земетресение, разказва свидетел на взрива в мадридското кафене Беше като при земетресение, разказва свидетел на взрива в мадридското кафене Първоначално гледахме от стаите си, а когато се случи експлозията, всичко се разклати, добавя той Не чакайте десетки "Шахеди" и балистични ракети, за да вземете решение, зове Зеленски лидерите на ЕС Не чакайте десетки "Шахеди" и балистични ракети, за да вземете решение, зове Зеленски лидерите на ЕС Руските военни са знаели точно къде летят дроновете им и това не е било своеволно решение на някакви командири от по-ниско равнище, заяви той Tранспортен хаос в Ленинградска област след саботаж, пожарът на танкера е потушен Tранспортен хаос в Ленинградска област след саботаж, пожарът на танкера е потушен Не се потвърждават обаче твърденията за пламъци в една от най-големи петролни рафинерии на Русия 
Володимир ЗЕЛЕНСКИ Володимир ЗЕЛЕНСКИ Руската атака срещу Полша е подобна на събитията в Крим Виц на деня Виц на деня – Докторе, чувам гласове!
– А какво ви казват?
– Че съм луд.
– Ами, слушайте ги – те явно ви познават!
Виц на деня Виц на деня Дядо с внучето гледат снимки от сватбата му:
– Дядо, защо си тъжен на снимката?
– Защото съм разбрал, че вече е късно да избягам…
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Истински мъж никога не пита за посоката… той просто кара, докато жената вика.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори