Шанс и за по-грозни мераклийки: Избират „Мис Плеймейт“ с маски
С маски на сцената ще се появят кандидатките в конкурса „Мис Плеймейт“.Организаторите на конкурса не мислят да отменят събитието на годината въпреки много случаи на COVID-19. Те ще спазят всички предпазни мерки, за да може гостите да бъдат опазени. Събитието е планирано да се проведе през втората половина на ноември в столичен хотел. На сцената девойките все пак ще покажат лицата си, за да може да бъдат оценени по всички критерии от звездното жури, което още се пази в тайна.
Коронавирусът изобщо не стряска момичетата и нито една от тях не се е отказала от мечтата си да се окичи с короната Мис Плеймейт.Това е прецедент в конкурса. От години насам девойки са се отказвали седмици преди събитието по различни причини, без да има пандемия.
Тазгодишната реколта е много отбрана.
Нито една девойка не е изявен фаворит. Все пак се шушука, че скандалната кандидат-кметица на Момин проход Диана Габровска е с най-голям шанс да взема голямата награда от 20 бона и чисто нов автомобил, писа „България Днес“. На короната се точи и транссексуалната Симона Галинова, която се изявява като модел. Конкурса тази година ще е посветен на Христо Сираков. Повелителят на плеймейтките почина изненадващо в края на септември.
bTV обяви пълна програма за празниците – ето какво ще гледаме от Коледа до Нова година
Бургас ще закупи електромобил и зарядна станция за нуждите на социалните услуги
Община Бургас стартира процедура по урегулиране на нова индустриална зона
Болница "Селена", от която изчезнаха над 3 млн.лева: Съдействаме на разследването
Селин Дион е готова за нова глава в живота си
През 2026 г. ни очакват две пълни слънчеви затъмнения
Фалшиви петдесетолевки заляха сергиите в Одрин, търговците скочиха срещу нашенците
БАБХ изтегли бебешка каша заради наличие на неорганичен арсен
От утре токът за бизнеса поскъпва с 22%
Мариета Георгиева - 110 километра лед, пълна изолация и български флаг на най-южната точка на Земята
Колко струва охраната на Пеевски? ДПС „Ново начало“ извади сметката
Две близо 90 годишни италианки превърнаха хляба и Instagram в туристическа сензация
