Джинджифилът може да е вреден за женското здраве
Проучване установи, че джинджифилът може да причини проблеми с храносмилането и да увеличи кървенето по време на менструалния цикъл
Джинджифилът може да причини проблеми с храносмилането и да увеличи кървенето по време на менструалния цикъл. Учени от Медицинския център на Университета в Мериленд установиха, че джинджифилът може да повлияе негативно на червата и да причини диария, пише украинското издание “Голос“.
По време на менструация подправката предотвратява съсирването на кръвта, тъй като има антитромбоцитен ефект.
Също така изследователите установили, че бременните жени също не трябва да консумират джинджифил, дори в малки количества, тъй като това увеличава шанса за спонтанен аборт.
Според някои консумацията на това растение допринася за увеличаване на продължителността на живота.
Източник: Агенция Фокус.
Доналд Тръмп: Спокойно, подписваме мира с Иран до няколко часа
Ново строителство срещу панелки: Големият сблъсък на имотния пазар у нас
С много емоции и зрелищни мачове приключи големият футболен уикенд в Приморско
Километрично задръстване по АМ "Тракия" в посока Пловдив заради продължаващите ремонти
Цените на Световното - 14,99 долара за 1 бира, вода - 5,99 долара, паркинг - 20 долара
Uber в Пхенян и BMW по улиците: Как Северна Корея се превърна в неочакван икономически хит
Илюзия за милиарди: Как Brexit сви британската икономика и загроби растежа
Куриозен инцидент в Пловдив: Шофьор забрави пистолета и отнесе колонка на метанстанция
Доналд Тръмп се скара на Израел заради атаката срещу Ливан
Скритата схема „Баба Алино“: Бойко Рашков осветли дубайска връзка, наркотрафик и разследване за милиони
Оръжия и списъци с проститутки: Какво откри МВР при зрелищната акция срещу „Калашниците“
МВР удари „Калашниците“ при зрелищна акция
