Превозвачи дискутират спорния пакет "Мобилност I" на форум, организиран от UTA Bulgaria
Обсъдиха се насоките на действия оттук нататък, взе се и решение да се предложи промяна на Кодекса на труда, който да позволява отдаването под наем на шофьор и камион – добре позната европейска практика
Превозвачи от Бургас обсъдиха днес спорния пакет „Мобилност I“, който налага редица ограничения на бранша. Домакин на форума бе UTA Bulgaria.
В конференцията участваха Красимир Лалов, председател на Националното сдружение на българските превозвачи (НСБП), секретарят на организацията Пламен Будев, Васил Михалев – регионален представител на НСБП и Йоаланта Гаврилова, кънтри мениджър на UTA Bulgaria.
Близо три часа бяха дискутирани проблемите в сектора, както и последствията от пакета „Мобилност I“.
Припомняме, че от 20-ти август влезе в сила едно от задължителните изисквания – шофьорите да се прибират в страната си на всеки 4 седмици, а от февруари 2022 година ще важи и правилото за камионите, които трябва на четвърта седмица да се върнат в страната, в която са регистрирани. Ако това правило влезе в сила ще е пагубно за целия сектор, категорични бяха днес превозвачите.
Обсъдиха се насоките на действия оттук нататък, взе се и решение да се предложи промяна на Кодекса на труда, който да позволява отдаването под наем на шофьор и камион – добре позната европейска практика.
Красимир Лалов разясни на превозвачите какви са правата им и ги посъветва на търсят националното сдружение, ако усетят, че стават жертва на неправомерен натиск.



Няма да ги намерите и в най-скъпия ресторант: скариди с мед и соев сос
ЕС спря кисели краставички с парацетамол и риба с живак да стигнат до пазара
Синът на Алена: Сърцето ми е разбито, но ще нося любовта ѝ със себе си
В куп държавни структури заплатите скачат с много над 5%
Кметският син Орлин оцени творчеството си на 2 милиарда в „Ергенът“
"Магазините за хората" на Пеевски се появиха във виртуалното пространство
