Превозвачи дискутират спорния пакет "Мобилност I" на форум, организиран от UTA Bulgaria
Обсъдиха се насоките на действия оттук нататък, взе се и решение да се предложи промяна на Кодекса на труда, който да позволява отдаването под наем на шофьор и камион – добре позната европейска практика
Превозвачи от Бургас обсъдиха днес спорния пакет „Мобилност I“, който налага редица ограничения на бранша. Домакин на форума бе UTA Bulgaria.
В конференцията участваха Красимир Лалов, председател на Националното сдружение на българските превозвачи (НСБП), секретарят на организацията Пламен Будев, Васил Михалев – регионален представител на НСБП и Йоаланта Гаврилова, кънтри мениджър на UTA Bulgaria.
Близо три часа бяха дискутирани проблемите в сектора, както и последствията от пакета „Мобилност I“.
Припомняме, че от 20-ти август влезе в сила едно от задължителните изисквания – шофьорите да се прибират в страната си на всеки 4 седмици, а от февруари 2022 година ще важи и правилото за камионите, които трябва на четвърта седмица да се върнат в страната, в която са регистрирани. Ако това правило влезе в сила ще е пагубно за целия сектор, категорични бяха днес превозвачите.
Обсъдиха се насоките на действия оттук нататък, взе се и решение да се предложи промяна на Кодекса на труда, който да позволява отдаването под наем на шофьор и камион – добре позната европейска практика.
Красимир Лалов разясни на превозвачите какви са правата им и ги посъветва на търсят националното сдружение, ако усетят, че стават жертва на неправомерен натиск.



Планът на Тръмп за Украйна несправедлив! Фалирала ли е Европа и може ли да спаси Киев от капитулация?
Великобритания разшири дерогацията за България
Продажбата на правителствения „Фалкон“ била евтин PR, сценарият бил като с Коледните добавки
Финансовото състояние на Давид се увеличи драстично
Колко българи живеят с воден режим?
Знаете ли какво е шакшука
Синоптик: Снегът и зимата са близо
Винисиус със сензационен трансфер
