Бобовите растения понижават кръвната захар и холестерола
Според специалистите бобът е здравословна алтернатива на макароните и картофите
Редовната консумация на бобови растения може да намали риска от болести на сърцето и да помогне на хората с диабет. Тези храни допринасят за понижаване на нивата на кръвна захар, влияещи неблагоприятно върху кръвоносните съдове, съобщава Фуд нюз, позававайки се на резултатите от канадско изследване, пише Дарик.
Авторите му от университета на Гуелф отбелязват, че включването на бобови растения в менюто е чудесно средство за превенция на сърдечносъдови заболявания, но не и лек за тях.
Варивата също така спомагат за контролиране на теглото, тъй като протеините и фибрите в тях създават по-продължително усещане за ситост.
Според специалистите бобът, например, е здравословна алтернатива на макароните и картофите.
63 грама канабис в Слънчев бряг, в Созопол намериха още дрога и везна
Утре DJ Lazarony ще подгрее настроението за Sunset Port Festival в Поморие
Бургас е №1 по ново строителство на човек, но сделките с жилища падат с 21,3%
След взривовете: Обявиха частично бедствено положение край Трявна
Бронзовият Божидар се прибра с медала: Най-сладко е, когато го вземеш в последния опит
Стоп за тировете по „Тракия“ в петък и неделя: Вижте часовете и посоките
„Лято без риск“ - безплатно и анонимно изследване за ХИВ и разяснителна кампания за електронната здравна карта в Несебър
Тайник по целия под: Румънец опита да прекара 4300 кутии цигари през „Малко Търново“
Бронзов медал от регата в Италия за млада надежда на общинския ветроходен клуб "Несебър 2000"
Новата теория за Евровизия: Борисов наредил на Радев, Урсула и Путин Бургас да победи София
Последният дар на 20-годишен спаси трима: ВМА извърши изключително сложна двойна трансплантация
Шефът на СОС за Евровизия: София е наказана, защото не я управляват ''правилните'' хора
