Възнаграждението за един час нощен труд става най-малко 1 лев
Размерът на допълнителното възнаграждение за положен нощен труд се обвързва с минималната работна заплата
Допълнителното възнаграждение за всеки час нощен труд ще се увеличи най- малко на 1 лев. От 1 януари 2021 г. новият размер на ставката ще е четири пъти по- висок в сравнение с досегашната й стойност от 0,25 лв. Това реши правителството с приемането на промени в Наредбата за структурата и организацията на работната заплата.
Съгласно новия механизъм размерът на допълнителното възнаграждение за положен нощен труд се обвързва с минималната работна заплата и става 0,15 на сто от нея за всеки отработен нощен час или за част от него, но не по-малко от един лев.
По този начин размерът на добавката ще се актуализира съобразно темповете на нарастване на заплащането и ще се гарантира прозрачност и прогнозируемост при определяне на допълнителното трудово възнаграждение за нощен труд.
Ставката не е променяна от 2007 г., когато минималната заплата в страната е била 180 лв. Повишаването й ще увеличи доходите на над 436 000 работещи, които полагат нощен труд.
Азис пак показа силикона! Гърдите му вече искат отделен паспорт
Не оставят и прашинка у дома! Тези 3 зодии са истински маниаци на тема чистота
Зрелищна катастрофа в Стара Загора! Две коли се удариха, едната се преобърна настрани
Червено БМВ се разби близо до мястото на жестокия удар с „Мазерати“
Илия Луков развълнува българите в Тараклия: Докато децата пеят „Облаче ле бяло“, жива е Българи
Най-меркантилната участничка в „Ергенът“ сменя богаташите с лекия жанр! Даниела Рупецова тръгва към музикалната сцена
Известен богаташ се омъжи! Вижте подробности за гей сватбата, за която всички говорят
Гонзо май намери достатъчно нещастен треньор, когото да хвърли на вълците
Елвиса побеля след раздялата с Йоана
Деян Мексиканеца, открил трите трупа на „Петрохан“, се оженил за Лола в Мексика
Трагедия на Бахамите! Силно течение повлече туристи в океана, двама американци загинаха
