Възнаграждението за един час нощен труд става най-малко 1 лев
Размерът на допълнителното възнаграждение за положен нощен труд се обвързва с минималната работна заплата
Допълнителното възнаграждение за всеки час нощен труд ще се увеличи най- малко на 1 лев. От 1 януари 2021 г. новият размер на ставката ще е четири пъти по- висок в сравнение с досегашната й стойност от 0,25 лв. Това реши правителството с приемането на промени в Наредбата за структурата и организацията на работната заплата.
Съгласно новия механизъм размерът на допълнителното възнаграждение за положен нощен труд се обвързва с минималната работна заплата и става 0,15 на сто от нея за всеки отработен нощен час или за част от него, но не по-малко от един лев.
По този начин размерът на добавката ще се актуализира съобразно темповете на нарастване на заплащането и ще се гарантира прозрачност и прогнозируемост при определяне на допълнителното трудово възнаграждение за нощен труд.
Ставката не е променяна от 2007 г., когато минималната заплата в страната е била 180 лв. Повишаването й ще увеличи доходите на над 436 000 работещи, които полагат нощен труд.
Пълнени картофени питки с пухкаво тесто и златиста коричка! Евтина вкусотия, която изчезва от масата
13 жертви на АМ „Тракия“, а виновен още няма: Прокуратурата проверява и действията на институциите
Дакота Дичева ще бъде специален гост на ММА семинар на MAX FIGHT GENERATION в София!
Финландия ще отоплява цял град с огромна „водна батерия“
Меркурий вече не е ретрограден? Не бързайте да си отдъхвате!
МРРБ отвърна на обвиненията: Мантинелите не поскъпват с 32%, пестим 9 млн. евро
Огромен интерес към „Женско царство“ в Бургас! Пускат извънредно представление
ГЕРБ с остро предупреждение към Румен Радев: Не въвличайте България в нови кризи!
Мистериозна болест поваля руски туристи във Виетнам
Дрон удари товарен кораб в румънски води! Вдигнаха изтребители F-16 над Черно море
Нови правила на Ryanair: Какво трябва да знаят пътниците
Един от нас: Щракнаха Иван Шишков в метрото
