"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Две жалби срещу приемането на еврото в България са подадени в Съда на ЕС
БНБ работи извънредно заради големия интерес към стартовите комплекти с евромонети
Онлайн банкирането спира за няколко дни при въвеждането на еврото
3 зодии чакат коледно чудо
Шер ще се омъжва 50 години след предишния си брак
Никога не изливайте млякото в кухненската мивка, голяма грешка е
Яли ли сте ледена торта? Неустоимо кремообразен десерт с тънък блат, а рецептата е елементарна
Иво Сиромахов към Слави Трифонов: Иди си с мир, утре вече ще е късно
Огромна скала затвори пътя Банско-Гоце Делчев край село Места, движението е напълно спряно
Сърбия пусна на свобода наркобоса Йоца Амстердам-Сретен Йосич
Каква ще е новата план-сметка на Държавното обществено осигуряване и здравната каса
Блокада на „Капитан Андреево“: Тирове чакат с дни, напрежение расте заради протестите в Гърция
