"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
„Кайрос“ остава закотвен край Ахтопол без финансиране и с риск за държавата
Как ароматите отключват най-силните ни спомени и какво представлява ефектът „Пруст“
Мерц разкри: План за украински териториални отстъпки е изпратен на Тръмп за обсъждане
Коледна добрина: Деца и възрастни в Бургас получиха подаръци от кампанията „Подари от сърце“
НОИ изключва старите електронни услуги и преминава към единен портал
Рая Назарян с най-голям шанс да оглави служебния кабинет, смятат анализатори
Какво да подарим тази година за Коледа
2026 г. носи невероятен успех на тези 5 зодии
Емоционално интелигентните партньори правят това – без дори да осъзнават
Жените, родени през тези 3 месеца, са благословени с естествен чар
Емрах Стораро призна: Баща ми не ми е купил книжката, скъсаха ме 5 пъти на листовките
Нови правила за профилактика на вътреболничните инфекции
