"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Папа Лъв XIV пристигна в Турция
Убиха двама членове на Националната гвардия на САЩ
След трагедията в Пловдив: Засилват полицейския контрол на Околовръстното шосе
Депутатите решават за въвеждане на служител по почтеността в публичните предприятия
В Бургас е топло, в Западна България - не
Култово: Софиянци "решиха" проблема с боклука, полицай се прави на гущер
Тайните на индийките за трайно отслабване
Най-дългият директен полет ще свързва Китай с Аржентина
28-годишен футболист загина при мистериозни обстоятелства
Кейт Уинслет: Жените стават по-секси с възрастта
Орбан ще се срещне с Путин в Москва
Зографски влезе в Топ 30 във Фалун
