"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Ужас в родно село: 34-годишна бе отвлечена от 4 мъже
Никола Цолов блесна в дебюта си във Формула 2
Защо не трябва да сушим прането върху радиатора
Плъзна жестока мълва за Сияна от Биг Брадър
Историческо завръщане на Клоп във футбола?
Владимир Путин се обади на 10-годишно момче
Може ли 6-метрова стълба да се помести в 2-метрова кола?
Кметът Коцев, у дома кадър от семейната му идилия
В кои общини ще има повишаване цената на водата
Социалните работници в Бургас излязоха на протест-настояват за 20% увеличение заплатите
Фотографът Милуш Киряков дари част от изгревите си на Колежа по туризъм в Бургас
