"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Зрелищен арест на таксиджия
Родно село е на тръни заради мечки
"Нефтохимик" продължава напред в Европа
Бившата на Насар разкри как се чувства след раздялата
Облачно с валежи в страната
Бивш ас на ЦСКА се класира за Световното
Шок в Тернопол, десетки загинаха
Как правилно да съхраняваме летните гуми на колата през зимата
Заведение в Дубай предлага най-скъпото кафе в света, цената е шокираща
