"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Тайната да живееш до 100 години на Дик Ван Дайк
Съдът реши: Коцето прибира 100 000 лева от МВР
Започна проверка за „плезещия се“ полицай от протеста срещу бюджета
Италия задължава всички скиори да носят каски
Ето го и българинът, който е национален герой в четири държави
Национален форум обединява в Бургаския държавен университет педагогически специалисти от цялата страна
Национален рибен фест „акостира“ в КТК „Ченгене скеле“ тази неделя
Трима души са задържани при вчерашния протест пред НС, а петима полицаи са пострадали
