"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Българин с победа в митичната "Медисън Скуеър Гардън"
Компании от Украйна и Чехия съвместно ще разработват дронове
Благомир Мастагарков бе на косъм от жестока контузия
Реал М посочи вратата на голяма звезда
18/11/2025, Вторник 21:01
0
Шер глези 40 години по-младото си гадже
Усик освободи една от титлите
Делян Пеевски поиска от държавата по 110 лева за пенсионерите, депутатите му даряват заплатите си
Лесен трик за сушене на чаршафи през зимата
Жена е блъсната на пешеходна пътека в София
Тотално безобразие - шофьор подкара камион с 4,85 промила алкохол на морето
