"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Сашо Кадиев изненада рожденика в ефир
Търсят петима милионери, не си взели печалбите
Евгени Минчев разказа за срещата си с внучката на Людмила Живкова
Гърци превзеха Банско
Кои са тайните на Бачорски, които не знаем
Не подарявайте такива подаръци на близките си тази година, ще съсипете живота им
Лора Крумова не си замълча за Цънцарова
Лекари разкриха кой е най-добрият сутрешен навик за хора над 50 години
Евростат с данни за играчките и откъде идват
Ако искаш! 900 лева за смяна на гума по Коледа
Купуваме жилища като луди, ето какво расте
БНБ посочи: Домакинствата държат в банките депозити за над 100 млрд. лева
