"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Доживотен затвор за Веско Вълчинов, убил с чугунена гира Кристиян Пеев и разчленил трупа му
Жесток бой между трима мъже, 26-годишен е с отрязана кост
Тръмп в защита на Мъск: „ЕС върви в лоша посока“ след глобата от 120 млн. евро за X
Истината за сините кучета в Чернобил
Дядо Коледа пристига в Бургас на 19 декември: голямо празнично шоу и подаръци в Етнографския музей
8 г. затвор за бизнесмена, убил с БМВ-то си двама младежи край Пловдив
Легендата на ФК „Черноморец“ Панайот Димитров Костов - Пано Мотора, навършва 90 години
Цените на панелките растат, но рискът остава: Какво трябва да знаят купувачите
Катастрофален спад на обявите за работа – експертите предупреждават за трудно време
SOL Bar & Grill – новият фаворит на Бургас за фирмени коледни тържества през 2025
Защо е грешка да отлагате покупката на имот - цените тръгват нагоре
Младите лекари продължават протестите-бюджетът на НЗОК не дава гаранции, а проблемите се задълбочават
