"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Затварят за два часа кръговото кръстовище на летището в посока Бургас
Родените в тези 4 месеца са особено успешни в бизнеса
Филипинки дундуркат децата на Камелия
Обожавам турско пиде, а с тази рецепта на местен пекар винаги се получава перфектно
Предсказанията на Ванга за 2026 г.
Бялото ни завладява от обемните пуловери до букле силуети
4 знака ще осъзнаят истинските си потребности към момента
Радостин Василев: Очаквайте изненади, сега е моментът Румен Радев да слезе на терен, очакваме го там
Фантастико остава в ръцете на семейството – Владимир Николов сложи край на спекулациите
Трафик с изчакване по маршрута София–Самоков заради укрепване на скатовете
Политолози: Протестите ускориха оставката, а правителството избяга ескалация в последния момент
