"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Покупката на жилище в София изисква близо 10 годишни заплати - имотите стават все по-недостъпни
Капките се завръщат през пролетта, водещи пак са Геро и Рачков
Украинец загина след удар в мантинела и пропадане в канавка на магистралата
Естония започна изграждането на бункери по границата с Русия
Закупуването на нов концертен роял обединява Бургас
Кампанията „Не сте сами“ вече има и сайт
Гръцки кораб с близо 7 тона кокаин е задържан в Атлантическия океан
ПП-ДБ е на консултации при президента
Несебър въвежда безплатно паркиране за Коледа и Нова година
Коледари ще наричат за здраве и берекет в кварталите и селата на Бургас
В 12 без 5 от мандата си Мариан Бачев обяви ударно конкурси за нови директори на театри и опери
Григор Димитров започва новия сезон с нов треньор - белгиеца Ксавие Малис
