"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Юксел Кадриев наистина е влюбен като ученик
Призив към пенсионерите: Плащайте само по този начин след Нова година
Радиаторът не топли? Водопроводчик разкри 3 лесни трика за повече топлина
Щастлив ерген празнува раздялата с ергенка
22/12/2025, Понеделник 21:15
0
Ако шофьорите пренебрегнат това, може да съсипят двигателя на колата
Pantone обяви цвета на 2026 г.: Носи вътрешен мир
5 безотказни рецепти за детоксикация на тялото
На трапезата в сряда задължително сложете тези ястия!
Любим водещ на NOVA с голям гаф в ефир
Лошо спите, а не подозирате защо – отговорът е в леглото ви
Във вторник празнуват „скъпоценни“ имена, може да приготвите ей тая уникална вкусотия
Асоциацията на банките в България с важна информация за еврото
