"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
3 основни правила за щастлива и стабилна връзка
Министър Тахов: "Магазин за хората" ще обхване цялата страна през 2026 година
Почина обичан български кмет
СДВР опроверга майката на задържан по време на протеста - не е бит
Притеснителна прогноза за времето за утре - 5 декември! Много силен вятър по Черноморието, обилни валежи в Югозападна България
Похвално: Левскари дариха пари за лечението на Любо Пенев
Немско издание излезе със скандален материал за Макрон, Мерц и САЩ
Кубрат Пулев с коментар за сензационния бой между Джошуа и Джейк Пол
Украински дрон унищожи изтребител МиГ-29 в Крим
Организират специална вечеря за Путин в Индия, президентът на Русия отговори с красноречив жест
Транспортираха много болна жена директно в моргата, впоследствие тя почина
Защо трябва да имате краставица в колата си през зимата
