"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Добавиха 77 лв. към пенсиите
Илон Мъск иска Европейският съюз да бъде премахнат
Зрителите срещу „Игри на волята”: Нашият победител е Калин!
Ако си мъж над 40 г. - не яж това
Седем загинали и 11 ранени при катастрофа между автобус и камион в Турция
Няма значение дали пералнята е нова или на 20 години: Това ще я почисти идеално
САЩ предложили на Полша 250 бронетранспортьора Stryker за 1 долар
Петя има трик за сушене на пране, когато навън вали дъжд! Тя вече не използва сушилнята и прането е сухо за 3 часа!
Отново уран във водата - още три населени места посрещат Коледа на водоноски
Ако видите това на бананите, не ги купувайте!
Марс и Венера носят финансов бум за тези 4 зодии през 2026 г.
