"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
БФС със съобщение за Боби Михайлов
Почина младежът, намушкан с нож в "Студентски град"
Дженифър Лопес пя на сватба, взе 2 милиона долара хонорар
Почина легендарен вратар
Венци Стефанов за състоянието на Боби Михайлов: Приказките в подобни моменти са излишни
Нова фатална катастрофа в България
Имотният балон в Румъния се спука, предстои ли и у нас?
Приятелка от Япония ми сподели тайната си за естествен колаген
Синоптици алармират за Бургас за утре
Дискусия за превенция на детски бракове и раждания ще се проведе в Бургас
