"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Ученици и учители искат 40-минутни часове
Меси посочи основните фаворите за Световното, липсата на един отбор отвори дискусия
Радикални промени за три зодии
Как да премахнете жълтите петна от възглавници
Симеон Николов с нов блестящ мач в Русия, Локомотив е лидер
Трима души загинаха при катастрофа между кола и товарен автомобил
Кой ще спечели "Игри на волята"
Страхува ли се Ландо от "Лудия" Макс във Формула 1
73-годишен българин е задържан за опит за убийство
Официално: Николай Дачев е новият директор на Спортното в Бургас
Канцлерът Мерц защити немските пенсионери
Защо треньорът на "Левски" изпотроши пейка на стадиона на Славия?
