"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Румен Радев: Властта организира манифестации, а не протести – народът е възмутен от олигарсите
Красимир Вълчев опроверга: Родителските срещи не са трик срещу протеста
В отговор на критика на Тръмп: Зеленски заяви, че винаги е готов на избори
Бургаският държавен университет и „Арсенал“ АД с меморандум за стратегическо сътрудничество
Шантавите ритуали по света за Коледа
Новият план за парк „Витоша“ орязва ски зоната до 122 хектара и блокира бъдещето на зимния туризъм
КЗК погна МВР, „Български пощи“ и „Столичен автотранспорт“
Жълтите петна по спалното бельо изчезват с този неочакван продукт
Пухкава пълнена торта с Нутела – бърза, мека и много ароматна
Учени и магистрати в Бургас обединиха усилия срещу киберпрестъпността на национален форум
Топ астролог обяви най-щастливата зодия за следващите 20 години
Звездата от „Сексът и градът“ Ким Катрал се омъжи на тайнa церемония в Лондон
