"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
2026 ще е годината на Червения огнен кон! Ще "изгори" всичко старо и ще пренареди живота ни
Шоколадът може да повиши мозъчната активност
Тежък удар за Мартин от „Игри на волята“
Важно за цените в евро и в лева: Ето как ще бъдат изписвани
България сред лидерите в Европа по хайвер от белуга
25/12/2025, Четвъртък 21:00
0
Мозъкът страда, ако имате недостиг на определени витамини
Пазарджишкото село Гелеменово е наводнено от скъсана дига
Няколко съвета, за да не се напиете на Коледа
Как да се преборим със стреса и напрежението по празниците
Откриха уникално златно 2300-годишно съкровище
Зимата се върна: Две деца пострадаха при челен удар между две коли във Врачанско
Учени развенчаха брадат мит за съня
