"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Тревожно замърсяване на въздуха в София и Пловдив: Над 400 микрограма фини прахови частици
Владимир Мирков: Дом се купува сега - цените само ще растат, няма как да паднат
Православният свят почита Св. Бонифаций - не давайте пари назаем и не прекалявайте с работата днес
Ограничения за тирове по АМ "Тракия", "Хемус" и "Струма" в дните преди и след празниците
Прогноза за времето: Мъгла, слънце и слаби дъждове в края на седмицата
Тежък ден за Телец, Дева, Козирог и Близнаци: съдбата изпраща изпитания на 19 декември
Как да премахнем лошата миризма от обувките с природни средства - работещи решения у дома
Прегръдката като лекарство: защо тялото и мозъкът ни имат нужда от топъл физически контакт
Теодор Ушев на площада: Мислех, че ни управляват идиоти, оказаха се кръгли...
Бивш национал на Еквадор бе екзекутиран показно в Гуаякил
Как да премахнем миризмата на цигари от дома и колата - доказани и ефективни методи
Декемврийски финансов пробив за Лъвовете: звездите отварят вратата към успеха
