"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Учени създадоха машина, която превръща въздух в питейна вода! Къде се случи това
Млад мъж преби гаджето си, друг атакува майка си
Честно ли е: Краси цял сезон се чуди коя да избере и нищо! А Натали я нападна глутница
Страна от Централна Европа даде допълнителни 250 милиона евро военна помощ за Украйна
101-годишна баба е звезда във фитнеса
Избухна страшен скандал около спортна кола на 6 колела
Веселба пред Народното събрание, кръшни хора се люшнаха напук на бюджета
Почина велик шампион от старата школа на тениса
Протестът в Бургас продължава втори час
Кметът на Варна: С бухалки не могат да ни отнемат свободата, защото сме обединени
Любима рецепта за зимата: Свински ребърца и една съставка, която е евтина, но страшно полезна
"Ножица-трепач" пристига в Бургас, може да станете част от мистерията
