"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Пенсионери по селата: За пръв път виждаме тази банкнота
Столичният кмет Васил Терзиев става част от проекта на президента Румен Радев
Ген. Атанасов и Иво Мирчев във война
Лоши новини за състоянието на Любо и Боби Михайлов
Министерството на туризма предупреждава, че зачестяват измамите с нощувки в некатегоризирани обекти
Ще участва ли Роналдо в "Бързи и Яростни 11"
Три паркинга ще облекчат паркирането до Детската болница
Вижте дали вашата зодия е сред по-богатите през новата 2026
Ново кралско име в досиетата „Епстийн"
Без онлайн банкиране след Нова година
Метео Балканс: Рекордна гореща вълна ще бъде последвана от арктическо нахлуване
За първи път поколението Z свали правителство в Европа
