"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
15 км е опашката от камиони на границата с Турция, заплахата за блокади на гръцките фермери остава
Виктор Иванов след „Ергенът“: Сезирах полицията заради Дениз Хайрула
Учени разкриха реалните ползи и рискове на медицинския канабис
Михаела Маринова призна, че се е сгодила, но не разкри кой е щастливецът
Мъж отсече дърво, защото му прeчи
В Пловдив намериха цаката на джигитите, скрита камера ще ги дебне за нарушения
Българските евромонети ще носят образа на Паисий и Св. Иван Рилски
Вот преди 26 април е обречен на провал, отчесе Гал Сасон
Внимание! Ако сте купили някой от тези продукти от Temu и Shein, не го използвайте, опасен е
Гадно ми е, че остарявам, призна Зуека
Ваксините не причиняват аутизъм, казаха от СЗО
Защо в Хърватия проклеха еврото
