"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Бургазлия призна за афера в Руен, съпругата му го разкри
Как да запазим паметта си с възрастта - съвети срещу когнитивен спад и деменция
Какво правеше тази чаша на масата на Мария Цънцарова
20 години любов: Как случайната среща на Мат Деймън и Лусиана Баросо се превърна в най-стабилния брак в Холивуд
Това са тайните синове на Путин
Въвеждат нови правила по кафетата в Турция
Почина известна писателка
Не съм терорист, оплака се германският принц Хайнрих XIII Ройс
Защо пъстървата е една от най-полезните риби на трапезата ни
Пробив: Комета може да е донесла живот на Земята! Учени откриха уникални градивни елементи
Учени с плашеща информация за ледник в Антарктида
Бургас се включи в антиправителствения протест
