"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Как да украсим празнично с минимален бюджет и максимално настроение
Битка за столицата на Румъния: Букурещ избира своя нов кмет
Фатално денонощие в България – пожар в Ямбол отне човешки живот, мъж пострада в София
Макс Верстапен си осигури полпозишън в Абу Даби след драматична квалификация
Япония в битка с деменцията: Как технологиите се превръщат в последна надежда
Как "човекът на Тръмп" в НАСА ще изправари Китай в космоса?
8 декември в Банско: Цените леко растат, но купонът си остава гарантиран
Коледната трапеза през 2025 г.: С какво поскъпнаха храните и колко ще ни струват празниците
Корнелия Нинова си показа шарана за Никулден (ВИДЕО)
Има разлика между коледния и годишния бонус
