"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Попова от АМБ: препоръчва потребителите да избират българско месо, когато е налично
Протестна вълна в страната
Пада "тайната на заплата" заради директива на ЕС
Адел си призна: Мога да изпия 25 бутилки вино за една вечер и да остана напълно трезва
Верона въвежда входна такса за балкона на Жулиета в опит да овладее туристическия наплив
Как ще плащаме след полунощ на Нова Година?
Какво разкри Виктория Бекъм за съпруга си Дейвид Бекъм
Забраняват ли растителните бургери? ЕС в решаващи преговори
Литва обяви извънредно положение заради контрабандни балони от Беларус
Чудни вкусове с които да разнообразим вечерята за Бъдни вечер
Турция се топи
19-годишна загина при тежка катастрофа
