"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Жълтите петна по спалното бельо изчезват с този неочакван продукт
Пухкава пълнена торта с Нутела – бърза, мека и много ароматна
Учени и магистрати в Бургас обединиха усилия срещу киберпрестъпността на национален форум
Топ астролог обяви най-щастливата зодия за следващите 20 години
Звездата от „Сексът и градът“ Ким Катрал се омъжи на тайнa церемония в Лондон
Най-лесният ябълков сладкиш „Три чаши“ – мека и ароматна домашна класика
Из чуждестранната критика за Стефан Данаилов, който мечтаеше да стане моряк
Българската гайда официално стана част от световното нематериално наследство на ЮНЕСКО
Бургаски автори ще получат финансиране от Министерството на културата
Путин с неочаквана рокада в Северна Македония
Този ароматен коледен сладкиш не съдържа захар и е подходящ за диабетици
