"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Маколи Кълкин обмисля завръщане като Кевин Маккалистър в „Сам вкъщи“
Изкарахме парите от дюшеците и бурканите
Калоян от "Ергенът" разкри, че имал амбиции да става политик
Зимен хаос по пътищата: Снежни и хлъзгави настилки затрудняват движението в цялата страна
Носете 3 неща в джоба си и парите ще дойдат при вас
Антония Петрова показа раждането, бебето и изненадата от мъжа й в болницата! (СНИМКИ)
Щастливец се прибра вкъщи с $1.8 млн. - спечели ги от тотото
Коледната трапеза след 100 години: Водорасли, нахут и погача с брашно от щурци
Колко дни ще почиваме през 2026 г.?
Глоба до 500 лв. ако се коли прасе, без да знае ветеринаря!
Рухна кула на църква във Видинско, токът в няколко населени места спря
Двама крадци отнесоха банкомат от магазин
