"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Европейска титла по киокушин карате за възпитаник на Гергана Апостолова-Костова
Детската болница „Света Анастасия“ в Бургас ще предостави качествена грижа за децата и спокойствие за родителите
В това село къщите вече струват по 1 млн. евро
„Майната му на ЕС“ - историята, която Европа отказва да научи
Истериите и хиперактивността на децата, който водят до екстремни сривове техните родители
Бакшиш ли? Забравете. Професията „доставчик“ умира пред очите ни
Ракът топи Любо Пенев с 1 килограм на ден
Politico: България ще трябва да осигури 1,2 милиарда евро гаранция за заема за Украйна
Бизнесът празнува приемственост и развитие: 120 години Търговско-промишлена палата в Бургас
Преди 39 години: 5,7 по Скалата на Рихтер разтърси България и разруши 15 000 сгради
Как стресът на работа разрушава здравето ни
3 зодии ще забравят проблемите си, удря ги мощен късмет след 12 декември
