"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Известен художник стана баща на 87 години
Глиган от 403 кг падна в Родопите
Режимът падна, луксът продължава: Башар Асад живее като крал в Москва
Хвърлиха дърво с червена панделка върху автобус на градския транспорт, извършителят се издирва
23 см сняг във Враца и жълт код за студ: Студеното време затруднява движението в 10 области
Зеленски и Тръмп в Мар-а-Лаго: Срещата може да промени хода на войната в Украйна
Тази популярна храна е забранена в ръчния багаж на самолетите – ето защо
САЩ нанесоха въздушни удари в Нигерия срещу позиции на ИДИЛ след нападения срещу християни
Вицепрезидентът на Стефановден в Истанбул
Над 3,7 милиона лева за „Българската Коледа”: Даренията растат в подкрепа на тежко болните деца
Пи Диди иска незабавно освобождаване от затвора: Адвокатите му обжалват присъдата по обвинения в склоняване към проституция
Какви витамини влияят на мозъчната функция и как недостигът им води до когнитивни проблеми
