"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Ето как младоженец изкара хиляди долари в сватбения си ден
РИМ-Бургас показва изложбата „От свети Никола до дядо Коледа“
Юбилейната „Елха на доброто“ в Бургас ще се открие с музикална програма
Орбан пътува за Москва, за да осигури енергийните доставки на Унгария
Ето коя държава изпреварва България по поскъпване на имотите
Столична община стартира програма за близо 38 000 деца на възраст от 3 до 7 години
