"Кока-кола" спира рекламата в социалните мрежи
Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека
Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Джошуа предизвика Фюри: 24 часа да подпишеш
Първан Симеонов: Радев е пред труден избор
Мбапе изравни рекорда на Роналдо и му посвети гол
21/12/2025, Неделя 12:15
0
Девет убити при стрелба в таверна в ЮАР
Министър Георгиев за починалия в САЩ българин: Имам увереност в действията на американските власти
Шаби Алонсо защити Винисиус след освиркванията: Знаем, че можем по-добре
Подценяваният виновник за лошия сън: защо възглавницата е по-важна, отколкото мислим
Отиде си създателят на Ретро музей Варна - Цветан Атанасов
Почина легендата на "Локомотив" Горна Оряховица Иван Василев
Нови правила за вторите пенсии: повече избор, различни прагове и промени в изчисленията
Седмицата от 22 декември носи много енергия за Козирог и Водолей - емоции, фокус и ново начало
Защо швейцарците хвърлят сладолед на земята в новогодишната нощ
