×
Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман
Накратко
НА ЖИВО

Съвети при изграждането на уебсайт


Съвети при изграждането на уебсайт
SEO е важна концепция, която трябва да имате предвид през цялото време, докато създавате Вашия уебсайт
26 Март 2020, Четвъртък, 13:00 ч.

Всеки уебсайт за малък бизнес е различен, защото всеки бизнес иска да достигне различни цели

Много малки и средни на размер фирми достигат до един момент, в който осъзнават, че им е нужен уебсайт.  Някои от тях вече имат някакво онлайн присъствие, а за други това е първата стъпка. И в двата случая, при изграждането на самия уебсайт има неща, които трябва да се обмислят внимателно и поради тази причина изготвихме списък с насоки и препоръки.

Наличието на професионално изработен уебсайт е важно за почти всеки вид бизнес. Колкото и страшно да изглежда уреждането на изработката му, той може да се превърне в символ на професионализма на компанията. Може да показва нейните цели и прецизността, с която тя ги достига.  Заради това е важно, никой да не изпуска възможността да работи за популяризиране на бранд името си.

Всеки уебсайт трябва да има ясна цел

Всеки уебсайт за малък бизнес е различен, защото всеки бизнес иска да достигне различни цели. Примерно, може уебсайтът да е електронен магазин и да продава стоки, може да е и визитка без да продава нищо, може да предоставя информация и да примамва потенциални клиенти да ви се обадят и др. Като цяло, полза ще имате само, ако определите целта, в противен случай ще загубите време и пари.

Напишете собствено съдържание, което да се качи в уебсайта

Важно е да решите какво искате да кажете на посетителите на Вашия уебсайт. Определете какво ще е основното Ви послание, напишете го и чак след това търсете хора, които да го коригират. В този текст трябва да заявите целта си ясно. Писменото съдържание на уебсайта Ви не трябва да е прекалено дълго, нито прекалено късо. Не е тайна, че в интернет, хората търсят информация, така че постарайте се, да им я осигурите.  Също така трябва това съдържание да е поднесено ясно, без да ги карате да четат 10 страници, за да стигнат до основата. Уверете се, че важните точки, мисията на вашата компания и нейните предложения са ясни и лесни за намиране от посетителите.

Кажете на клиентите какво можете да направите за тях

Добър съвет е да пробвате да прочетете съдържанието на уебсайта Ви, все едно сте потенциален клиент. Основната грешка на повечето компании е да се съсредоточат върху това, което правят, а не върху това, което е полезното за техните клиенти.

Използвайте призиви за действие

Призивите за действие показват ясно, какви са Ви целите. Ако искате, клиентите Ви да се запишат за бюлетина Ви, тогава сложете форма за записване още на главната страница. Искате ли, те да пазаруват от новата ви колекция продукти? Тогава, напишете ясно, че имате нова колекция и сложете голям бутон „Виж Новата Колекция“.

Изработете йерархия на страниците

Почти всички бизнес уебсайтове включват по няколко различни страници. Опростената форма на един сайт има съвсем малко страници - страница „За нас“, контактна страница и начална. Друг вариант е да искате различни страници за различните услуги, заедно с главна страница за всички услуги. Това е нещо, което трябва да решите предварително и след това да наемете някого, който да изгради Вашия сайт.

Ако не знаете, как искате да изглежда Вашият сайт, разгледайте конкурентите Ви. Недейте да копирате от тях, но се опитайте да разберете кое как са го подредили и защо.

Сами ли да си изградите уебсайт?

Малките фирми са ограничени откъм бюджет и заради това често се пробват първо да си направят сайт сами. Някои се справят добре, но при други ситуацията не е толкова розова. Често фирмите се гордеят с качеството на изработеното, но клиентите им намират бъгове и не могат да използват функционалностите, което ги разочарова и си създават лош спомен от бранда. Ако един уебсайт не изглежда професионално, то няма значение, дали фирмата се гордее с него или не.

Купете си собствен домейн

Има възможност да не плащате за домейн, а той да е разширение към вече съществуващ. Това е лош избор, ако искате клиентите Ви да гледат сериозно на Вас.

Изберете надеждна хостинг компания

Пълно е с хостинг компании, които ще ви предлагат различни цени. Изберете тази, която има постоянна поддръжка и при проблем можете лесно да се свържете с тях.

Помислете за бъдещия Ви растеж

Спрямо големината на бизнеса Ви, можете да подберете платформа и големина на уебсайта. Платформи като Wix и Squarespace могат да работят чудесно за бизнес, който планира да остане сравнително малък и да използва само няколко функции. Но ако Вие планирате да се разраствате и изберете първоначално малък сайт, след това ще трябва да го местите, което може да бъде трудно.

Изберете си дизайнер, с който комуникирате лесно

Подберете дизайнер, който има опит с подобен стил, какъвто желаете за Вашия уебсайт. Разгледайте портфолиото му и го питайте да ви разкаже повече. Споделете му идеята си и обсъдете с него какво може да ви предложи. Вижте, дали се разбирате лесно с него, защото при изграждането на един уебсайт е нужна много комуникация.

Разгледайте готови теми

Не всеки бизнес има нужните ресурси за да създаде свой собствен дизайн. Предлагат се огромно количество вече създадени теми, които могат да се закупят. Ако сте намерили нещо подходящо не го отхвърляйте, защото не е уникално, а се възползвайте. Ако обаче темата е безплатна, ние Ви препоръчваме да не я вземате. Безплатните теми не са добри, поне не толкова колкото платените. Не става въпрос за купуване на най-скъпата тема - в този случай не цената е определяща, а наличието ѝ.

Добавете лице и история

Колкото и странно да звучи, снимка на основателя на фирмата или на екипа, предизвиква доверие в клиентите. Няма смисъл да криете лицето си, като претендирате, че сте голяма компания. Клиентите Ви се нуждаят от продукт или услуга и ще имат доверие на Вас и Вашия екип, ако знаят кои сте.

Друг начин да накарате хората да се чувстват по-свързани с Вашия бизнес е да разкажете история Ви. Наистина е хубаво да включите история за себе си или защо сте създали бизнеса на първо място, стига тази причина да е нещо повече от „да печелите пари.“ Ако сте започнали бизнеса да помагате на хората или ако се е случило конкретно нещо, което е довело до вашата бизнес идея, разкажете го.

Задължително създайте контактна страница

С много ограничени изключения, всеки бизнес уебсайт, независимо от вида или размера, трябва да включва информация за контакт. Това може да бъде имейл адрес, телефонен номер, адрес, социални акаунти или всичко заедно. Колкото повече начини дадете на хората да се свържат с вас, толкова по-голяма е вероятността те да се чувстват комфортно с вашите продукти или услуги. Винаги слагайте и контактна форма. Това ще улесни хората, които не могат да влязат в тяхната си поща или не могат да ви звъннат. Контактната форма върши добра работа, защото може да се използва от всякакви устройства.

Придържайте се към прост дизайн

Независимо дали работите с дизайнер или просто избирате шаблон, не избирайте дизайн твърде пренатрупан с много елементи. Придържайте се към няколко цвята или текстури и не добавяйте твърде много различни шрифтове. Направете текста лесен за четене. Ако текстовете са тези, които презентират Вашата цел и мисия, тогава ги направете четими. Основните шрифтове, като тези, които вашият дизайнер или тема вероятно предполага, са най-добрите за четене. Опитайте се да не използвате прекалено ръкописни шрифтове, колкото и добре да Ви изглеждат.

Добавете изображения

Изображенията са друга опция за предоставяне на информация, като те може да са снимки, инфографики и др. Ако предлагате услуга, която няма как да бъде снимана, снимайте екипа си. Избягвайте да използвате закупена стокова фотография, защото тя няма да добави никакво лично отношение към вашият продукт или услуга. Не само че една такава снимка може да е с лошо качество, ами може и да е използвана вече на 1000 места, което само ще разочарова клиентите Ви, ако са я виждали и преди.

Включете потребителски отзиви

Отзивите на клиентите могат да бъдат друго чудесно допълнение. Тук е важно да споделите само качествените препоръки. Избягвайте небрежните, общи отзиви.

Добавете видео елементи, ако е възможно

Видео препоръките са абсолютен фаворит, така че ако Вашият бизнес е подходящ за нещо подобно, не пропускайте възможността.

Задължително си направете и мобилен сайт или „responsive“ дизайн

Голяма част от хората нямат време да пуснат компютър, когато търсят продукт или услуга, заради това използват мобилните си телефони. Проблемът е, че те са всякакви видове и размери, което налага преоразмеряването на Вашия уебсайт, така че да е четим и да може да се клика на всички бутони. Наличието на сайт, който не е оптимизиран за мобилни устройства, може да прогони клиентите и да навреди на продажбите Ви.

Проучете какво е SEO

SEO е важна концепция, която трябва да имате предвид през цялото време, докато създавате Вашия уебсайт. Дизайнерите ще могат да ви обяснят основните неща, но след това ще трябва да се информирате за добрите и лошите практики от SEO гледна точка.

Учете се в движение

Когато пуснете уебсайта, това няма да е краят, а началото. Добавяйте и променяйте елементи, когато бизнесът ви расте и се променя, но не забравяйте на първо място да отговаряте на нуждите на Вашите клиенти.

Източник: https://seo-webdesign.bg/


В категории: Бизнес


От 7 до 37 градуса през юни
От 7 до 37 градуса през юни 30/05/2020, Събота 19:22 0
България Всички новини
Осем начина, по които целувките ви правят по-здрави Осем начина, по които целувките ви правят по-здрави

Вижте как:

(Не)очаквана развръзка с Андрей Загоров, който си спретна гонка и скочи да се бие с полицаи (Не)очаквана развръзка с Андрей Загоров, който си спретна гонка и скочи да се бие с полицаи

Загоров оказал яростна съпротива при арест, ударил един от униформените

7 стъпки, които ще ви направят по-привлекателни за мъжете 7 стъпки, които ще ви направят по-привлекателни за мъжете

Развийте своите фантазии и въображение

6 неща за връзката ви, които не бива да споделяте 6 неща за връзката ви, които не бива да споделяте

Подробности от спалнята не се казват, дори на приятелки

Стана ясно с колко държавата ще субсидира чартърите Стана ясно с колко държавата ще субсидира чартърите

Всяка седалка, заета от чужд турист в самолетите, ще се дотира по 35 евро

Синът на Ева и Гого от „Тоника“ стана общ работник Синът на Ева и Гого от „Тоника“ стана общ работник

Димитър се трепе по строежите в Англия, за да помага на майка си

Как Димитър Рачков спечели половин милион в извънредното положение Как Димитър Рачков спечели половин милион в извънредното положение

Насред кризата, засегнала не само арт средите, но и почти всеки българин, бургазлията се е нагушил с около половин милион лева от разграбените билети за „Забраненото шоу на Рачков“

Фирма събира такса "коронавирус" Фирма събира такса "коронавирус" Компания за електронна търговия иска незаконно 2 лева от клиентите си при лична доставка Половин милион евро ще струва пътя до крепостта Русокастро Половин милион евро ще струва пътя до крепостта Русокастро

Проектът е финансиран по Програма за трансгранично сътрудничество Интеррег Европа 2014-2020 България-Турция, 279 821 евро е финансирането от Община Камено 

Веселин Маринов: Коронавирусът ме върна години назад Веселин Маринов: Коронавирусът ме върна години назад Дългата пауза от декември насам започна да тежи, сподели певецът
Продадоха най-стария коняк за 144 500 долара Продадоха най-стария коняк за 144 500 долара

Той е бутилиран преди Френската революция

Половината хотели в Гърция няма да отворят на 1 юни Половината хотели в Гърция няма да отворят на 1 юни

Къмпингите обаче вече са пълни

iPhone 11 е най-продаваният смартфон в началото на 2020 iPhone 11 е най-продаваният смартфон в началото на 2020

Ha втopo мяcтo, нo c дaлeч пo-мaлĸo пpoдaжби, e Ѕаmѕung Gаlаху А51

Има как да избегнем втора вълна на коронавируса! Дори и без ваксина Има как да избегнем втора вълна на коронавируса! Дори и без ваксина

Германски вирусолог с идеи какво трябва да се направи

Общият сценарий за изборите, ужасяващ демократите Общият сценарий за изборите, ужасяващ демократите

"Предстои да видим най-добрите икономически данни, които сме виждали в историята на тази страна “, казва бивш икономически съветник на Обама.

Трус в медиите на Мърдок: Бившият собственик на bTV спира 112 печатни издания Трус в медиите на Мърдок: Бившият собственик на bTV спира 112 печатни издания

Компанията му News Corp Australia обяви, че решението означава съкращаване на работни места, но без да уточни колко точно

Подновяват футбола в Италия с мачове за Купата Подновяват футбола в Италия с мачове за Купата

На 20 и 21 юни ще се проведат четири мача от 25-ия кръг на серия А

В Полша вече ще може да се излиза на улицата без маска В Полша вече ще може да се излиза на улицата без маска

В страната започва четвърти етап от премахване на ограниченията

19-годишен загина при стрелба срещу демонстранти в Детройт 19-годишен загина при стрелба срещу демонстранти в Детройт

Неизвестно лице е открило огън от автомобил

Брюксел и Берлин се разбраха за спасяването на Lufthansа Брюксел и Берлин се разбраха за спасяването на Lufthansа

Компанията ще бъде подпомогната със спасителен пакет

Емил Димитров-Ревизоро Емил Димитров-Ревизоро Пускам дъжд, но невинаги се случва Виц на деня Виц на деня - Ако пътя ви пресече черна мишка, след нея черна котка, след нея черно куче, а след него черно внуче, значи дядото е издърпал не ряпа, а кабел с високо напрежение.

Виц на деня Виц на деня - Извинете, имате ли дезоксиаденозилхидроксокобаламин?
- Да, имаме, това е витамин B12.
- Да де, все му забравям тъпото име!
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Справка от полицията: обири - 0, грабежи - 0, катастрофи - 0, семейни скандали - 1645790.

Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева

Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter

Затвори