Бегликташ – акцент в рекламната кампания на Министерството на туризма за 2020 г.
Древното светилище е основен акцент на изложението „Ваканция и СПА Експо“
Министерство на туризма избра Бегликташ за основен акцент на изложението „Ваканция и СПА Експо“. Впечатляващото пано представя тракийското светилище по атрактивен начин и предизвиква безспорен интерес сред посетителите на изложението от цял свят.
Изборът на Министерството на туризма да заложи на Бегликташ като лице на българските туристически дестинации не е случаен. Уникалната структура и мистерията, която витае около светилището, наричано „Българският Стоунхендж”, го правят един от най-предпочитаните обекти в туристическите маршрути. Интересът към древното тракийско светилище непрестанно расте, след като Община Приморско полага особени грижи да го популяризира не само като историческа и географска забележителност, но и като място за стойностни културни събития. След огромния успех на спектакъла на бургаската опера сред естествения декор на Бегликташ през миналото лято Общината ще продължи да развива възможностите за съчетание на история, мистика и изкуство.
През август 2020 година ще бъде осъществен проектът БЕГЛИКТАШ OPERA OPEN, включващ спектаклите „Норма” от Винченцо Белини и „Набуко” и „Трубадур” от Джузепе Верди. В тази насока ще бъде отделено специално внимание и на инфраструктурата. Очакванията са през лято`2020 посещаемостта на светилището да се увеличи значително.
Ученици и учители искат 40-минутни часове
Меси посочи основните фаворите за Световното, липсата на един отбор отвори дискусия
Радикални промени за три зодии
Как да премахнете жълтите петна от възглавници
Симеон Николов с нов блестящ мач в Русия, Локомотив е лидер
Трима души загинаха при катастрофа между кола и товарен автомобил
Кой ще спечели "Игри на волята"
Страхува ли се Ландо от "Лудия" Макс във Формула 1
73-годишен българин е задържан за опит за убийство
Официално: Николай Дачев е новият директор на Спортното в Бургас
Канцлерът Мерц защити немските пенсионери
