×
Култура Здраве Политика Общини Общество Лайфстайл Войната в Украйна Спорт Разследване Бизнес ЮГ

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • След семеен скандал: Мъж намушка трима в София, единият почина
  • Красимир Вълчев: Не са писани неизвинени на 15-годишното дете, убито край Околчица, въпреки отсъствията му
  • Ужасна трагедия с 57-г. мъж в Пиринско
  • Данъчната полиция претърсва офис на Amazon в Милано за укриване на данъци
  • Австриец защити титлата си в сноуборд кроса
  • Въздушна тревога в Украйна: ВВС предупреждават за изстрелването на "Орешник"
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Готвят се VIP-паркоместа за богати хора в Бургас. БСП е против!


Готвят се VIP-паркоместа за богати хора в Бургас. БСП е против!
Лидерът на БСП Живко Гоподинов предупреждава, че заможните могат да си купят и десет места, а бедните им съседи изобщо да не могат да паркират
07 Януари 2020, Вторник, 16:49 ч.
Автор: Катя КАСАБОВА

 Става въпрос за състоятелни граждани, които  да оставят за удобство колите си в самото начало на новите паркинги срещу по-висока цена, както и за възможност да се купуват семейни паркоместа пред жилищни сгради

Живко Господинов е председател на Постоянната комисия по обществен ред и сигурност към Общински съвет в Бургас, член на Постоянната комисия по транспорт,  общински лидер на БСП-Бургас. Председател на 7-членната група общински съветници от БСП в местния парламент.

- Г-н Господинов, разбрахме, че общински съветници са входирали твърде фамозна докладна - в бъдещите двуетажни паркинги в Бургас, както и в платените синя и зелена зона да има привилегии за граждани с по-големи финансови възможности. Как ви се струва идеята?

- Има такова предложение. Предвижда се да има ВИП места в началото на паркингите, с по-високо заплащане. Беше коментирано на заседание на Комисията по обществен ред и сигурност. Става въпрос за по-състоятелни граждани наистина, на които да се предостави възможност да оставят за удобство колите си в самото начало на паркинга, срещу по-висока цена. Докладна записка обаче все още не е внесена.

- Как реагирахте в комисията?

- Още не е гледана такава докладна. Внесена е докладна от колегите от ПП СЕК по тази тема, но не е обсъждана, защото нямаше представител на вносителя. Оставихме я за разглеждане в следващото ни заседание през януари, за да могат да се внесат допълнителни разяснения. „По-фамозното от фамозното“, както казвате, което ни представиха като предложение колегите от СЕК, обаче е за по-заможните семейства да има ВИП паркоместа около домовете им. Разбира се, предложението е семейните паркоместа да могат да се ползват от всички между 8 ч. сутринта и 17 ч. следобед. След това обаче трябва да се освободят за т.нар.титуляри. Тук идва обаче идва въпросът с контрола – за всеки такъв паркинг трябва да се осигури служител, който да следи дали се спазват правилата. Това е на практика невъзможно. Отделно има и друга, още по-фрапираща и неприемлива за нас възможност -  че някой може да си закупи 10 такива паркоместа в града, стига да има финансовата възможност, а останалите няма да могат и едно. От докладната от колегите от СЕК не става ясно как ще се разпределят между гражданите местата - дали един и същи човек с големи финансови възможности ще може да наеме няколко места, а друг, който има нужда, но няма средства, ще остане без възможност да се възползва от предоставената от Общината услуга.

- За кои квартали да се отнася тази възможност, за кои зони – синя, зелена? Вече си представям как някои богати хора си купуват цели улици пред домовете и офисите си.

- Не знаем на този етап, затова чакахме разяснения. Нас обаче, като членове на комисията, ни притесни това, че се поставят гражданите в едно неприемливо за моята партия неравностойно положение. Местата от този тип ще се предлагат на търг – всички ще имат желание, но няма да имат финансовата възможност. Някои дори могат да вземат няколко такива паркоместа, а други напълно да останат без възможност да си паркират личния автомобил. Несправедливо е. Просто самите вносители от Средна европейска класа трябва да разяснят детайлите, но това не се случи по време на Комисията по обществен ред и сигурност. Очакваме на следващото ни заседание на има техен представител и в диалогичен режим да има яснота какво и къде ще се прави.

- Бихте ли ни казали къде предстои в най-скоро време строеж на двуетажен паркинг в Бургас, защото стана ясно, че един от тях е отпаднал заради подписки на живущи в близки до бъдещия обект блокове.

- От медиите разбрахме за тези подписки, тепърва очакваме администрацията да ни запознае в детайли за това каква представителност имат те. Трябва да се разясни за колко подписани души става въпрос. Паркирането е изключително чувствителна тема, редом с синята и зелената зона. Това, което ние многократно повтаряме, е, че последните две не решават проблема с липсата на места. Многократно от БСП сме казвали, че именно етажните паркинги са едно от най-добрите решения.

- С новия, току-що приет бюджет, къде ще бъдат построени тези паркинги?

- Единият ще се намира на ъгъла между бул. „Мария Луиза“ и ул. „Сливница“. Очаквам да разбера дали този при  бул. „Демокрация“ с бул. „Стефан Стамболов“, за който ме питате, ще стартира след въпросната подписка против него. Другият, който трябва да се направи, е в междублоковото пространство  на 62 блок и 63 блок в жк „Славейков“ – срещу зала „Младост“, където паркират абсолютно хаотично  автомобили на частна фирма и заемат местата на живущите. Всички тези съоръжения ще са покрити. Това трябва да стане в настоящата година.

- Убеден ли сте, че проблемът с нахалството на тази частна фирма в жк „Славейков“ е по-голям този на живущите в жк „Лазур“ - между ул. „Константин Величков“ и  хотел „Аква“? Колите от новоразширената зелена зона край Краставицата бяха изтикани именно в този район от комплекса и в момента живущите нямат къде да паркират автомобилите си. Какво предстои там?

- Действително този участък е по-невралгичен от района край зала „Младост“. Трябва да се намери решение, но ако трябва да е етажен паркинг, той трябва да е много по-голям от тези, които тепърва ще се правят. 

- Тоест според вас въвеждането на зелена зона там няма да реши проблема?

- В никакъв случай! Дори наскоро имах срещи с живущи в района, които казват, че сега докато зелената зона не работи през тези месеци, всички, които не искат да паркират на синята зона, се насочват именно натам и се получава невъобразим хаос. Трайното решение е проектиране на паркинзи, но специално там трябва да е с по-голяма капацитет. 

- Вие сте втората по-големина политическа сила в настоящия ОбС. Опозиция сте, по-лесно ли се работи сега с ръководството на ОбС, спрямо предходния местен парламент, имам предвид неприемливото за нормалните хора експанзивно поведение на експредседателя?

- Аз съм за първи мандат общински съветник, но съм изключително приятно изненадан от атмосферата на работа, от диалогичността на колегите, на администрацията и групата. Има чуваемост и от другите политически сили. В комисиите, в които съм аз се работи много леко. Аз

- Г-жа Севдалина Турманова как се държи като председател? Компетентна ли е според вас?

- Работя прекрасно с нея, макар да е от ГЕРБ. Надявам се в същия режим на диалог оттук нататък да продължим нашата работа. Давам пример. На предходното заседание имаше предложение за увеличаване на данъка на старите автомобили. Ние от БСП,  естествено, нямаше как да приемем такова нещо – поредно увеличение на данъците на групата от хора в най-незавидно финансово положение – гражданите, които дори нямат възможност да закупят нови автомобили. В тази връзка нашата позиция беше категорично „против“. Когато става въпрос за защита на социално слаби категории от граждани, там ще бъдем безкомпромисна и остра опозиция. Както ще сме и срещу предложението за т.нар. „семейни паркинги“ , което опира до финансови възможности. 


В категории: Бургас


Катя КАСАБОВА Автор
Катя КАСАБОВА
55
Коментара
Тервел ИЛИЕВ Работодателите планират увеличение на заплатите Работодателите планират увеличение на заплатите 12/02/2026, Четвъртък 20:48 0
Тервел ИЛИЕВ Ангела Меркел се завръща с гръм в политиката? Ангела Меркел се завръща с гръм в политиката? 12/02/2026, Четвъртък 19:49 3
Тервел ИЛИЕВ Григор Димитров с интересен прякор Григор Димитров с интересен прякор 12/02/2026, Четвъртък 18:57 1
Тервел ИЛИЕВ Мимо-Гарсия е част от огромен скандал Мимо-Гарсия е част от огромен скандал 12/02/2026, Четвъртък 18:40 1
55
Коментара по темата
55.
Махленски гражданин
14.03.2020 10:22:28
0
0
Ресторант „Етно“ с нова услуга заради обявеното извънредно положение
Не прочетох никъде да пише че е платена реклама . Ще се видим в съда.
54.
Пак се хванахте на балона
04.02.2020 12:29:25
2
3
Чета коментарите и не мога да повярвам колко хора се хващат на тъпи въдички.
1. Заглавието- "паркоместа за богати"? Истински богатите си имат гаражи, дворове, шофьори. Паркоместа не им трябват.
2. Бедните нямало къде да паркират? Истински бедните нямат коли.
Стига драми и сополи на плиткото , хора вземете се в ръце.Паркинги трябва да се правят. И да не забравяме, че безплатна е само храната в капана за мишки. Живи и здрави, мислете трезво.
53.
Матриот
09.01.2020 19:31:33
7
5
Ползите от държавата не би трябвало да са за всички поравно поради една елементарна причина. Колкото повече пари печелиш, толкова повече данък плащаш, съответно приносът ти към общия портфейл е по-голям, съответно би трябвало да ти се полагат повече услуги. Поне теорията е такава. Тъй че не мрънкай. И да се чувстваш набутан, пак си на келепир.
52.
222
09.01.2020 18:49:39
6
6
Правилата трябва да са еднакви за всички граждани,Не трябва да има привилегировани ,които да се възползват !!!Държавата е на всички граждани!
51.
222
09.01.2020 18:49:07
5
6
Правилата трябва да са еднакви за всички граждани,Не трябва да има привилегировани ,които да се възползват !!!Държавата е на всички граждани!
50.
*********
09.01.2020 16:07:28
0
0
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
49.
АНТИПОЛИТИК
09.01.2020 16:03:20
2
17
ЦЕЛИЯ ОБЩИНСКИ СЪВЕТ И ЦЯЛАТА ОБЩИНСКА ПРОСТИТУЦИЯ, РАБОТЯТ СРЕЩУ ГРАЖДАНИТЕ НА БУРГАС! ТЕ УБИВАТ ГРАДА НИ, ЧРЕЗ ПРЕЗАСТРОЯВАНЕ И УПРАВЛЯВАТ ТИПИЧНО ПО МАФИОТСКИ! ОТНЕМАТ НИ ВЪЗМОЖНОСТТА ЗА ПАРКИРАНЕ, ЧРЕЗ ПРЕЗАСТРОЯВАНЕ И УНИЩОЖАВАТ ПАРКОВЕТЕ, ГРАДИНКИТЕ И МЕЖДУБЛОКОВИТЕ ПРОСТРАНСТВА, КАТО РАЗРЕШАВАТ ДА СЕ СТРОИ ТАМ , ДА СЕ ИЗГРАЖДАТ ГРОЗНИ РЕСТОРАНТИ КАТО МЕЙСЪНСА В СЛАВЕЙКОВ, ИЗГРАДЕН НЕЗАКОННО И УНИЩОЖАВАЩ И ОТНЕМАЩ ОТ ЖИЗНЕНАТА СРЕДА НА ГРАЖДАНИТЕ! ОСТАВКА ЗА ЦЯЛАТА ОБЩИНСКА ПРОСТИТУЦИЯ!
48.
Презастрояване
09.01.2020 10:44:39
13
13
Презастрояването липсата на свободно пространства е проблем създаден от Д. Николов. Така че той си работи по план, градски транспорт, паркомясто и зелени площи. Регулярни приходи!
47.
Резонно
09.01.2020 10:39:05
3
12
Пред моя вход има достатъчно паркомясто, искам да се ползва модела на Румъния. На живущите от блока да се даде възможност с номера на автомобила да заплатят на общината паркомясто! Пример " Славейков блок 65, вход 5, разчертано паркомясто и надпис с номера на колата А 4756 НН. Ако някой с друг номер паркира, обаждам се на общинска полиция идва и пише". Все пак аз плащам данъци за имота и колата на тази община. Пълно е с приходящи коли, а зелената или синята зона не е решение.
46.
От Славейков
09.01.2020 00:20:06
0
8
Кое е това междублоково пространство между блок 62 и блок 63? За сведение, около 62 блок вече няма и милиметър място за паркиране, кмета си изпълни обещанието и не остана незастраено място. Освен ако не реши да строи в парка или да бутне зала Младост, може и Зоната да бутне, що паркоместа ще застрои. Само да вметна, че тази земя не е лично на общините, а е на гражданите, скоро ще завалят нотариални актове към общината за обезвъззмездяване или да се замислят как да си плащат процент от печалбите на наш гръб.
45.
*********
08.01.2020 22:25:57
0
0
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
44.
*********
08.01.2020 18:39:48
1
0
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържа недоказуеми твърдения, касаещи конкретни личности.
43.
Мгг
08.01.2020 15:15:40
0
24
Богати хора работодатели в панелки и в блокове много странно изглежда!
Те си спират където им падне и общинарите си затварят очите! Тези които внасят предложението и те са същите крадлосмени
42.
Георги
08.01.2020 13:51:34
3
18
Хората не могат да разберат едно нещо. Колкото повече богати хора има,толкова по-добре за икономиката на една държава.Много е просто обяснението,богатия харчи повече и плаща по-големи данъци. Обаче има едно,но.Стига това богатство да не е придобито от злоупотреби, измами и кражби и заради него да са ощетени други хора. А в България голяма част от имащите са постигнали богатството си по точно този начин. Нищо против да има ВИП места за паркиране,но нека има достатъчно места за всички,а не само за този,който е по-богат.
41.
Германка
08.01.2020 13:50:53
2
28
В момента живея в Германия. Паркоместата в междублоковото пространство са безплатни и няма VIP зона.
40.
дейвид
08.01.2020 13:45:16
0
16
Не допускайте бивши ченгета като Гюлев на ръководни общински длъжности.Хайде на пенсия с 20 заплати накуп и шут нанякаде като охрана.
39.
До 23 и 24
08.01.2020 11:07:16
2
23
Та вие богаташчета като ви трясне по един инфаркт от притеснение за парите ви и отидете при Свети Петър после ние ще пердашим жените ви и дъщерите ви. Ще гледате отгоре само.
38.
хх
08.01.2020 09:47:04
21
12
Какъв е проблема по-удобните места да са по-скъпи и който може да си ги плаща и ползва. Сега по-добре ли е като всеки цървул е паркирал за престиж две дърти бараки за общо 1000 лв. и един служебен бус пред блока ? Синя зона навсякъде, само така ще се реши проблема със служебните коли и бусовете пред жилищните сгради.
37.
Касичка
08.01.2020 08:28:00
3
21
Пак намериха начин да крадат. Въвеждането на платено паркиране няма да съдзаде повече място, а само ще насочи нов кеш флоу към дълбоките им гуши.
36.
Кви VIP-пове бе
07.01.2020 23:30:40
1
50
Истинските VIP-пове нямат нужда от паркоместа. Те.си имат лични шофьори и охрана, и живеят в имения. Тези са просто смешни мишки, пооткраднали по някой и друг лев, и вече VIP-пове. Хахаха....голям смях.
35.
пак аз
07.01.2020 23:27:43
0
25
До 12 -Прав си , никой "баровец" с лъскава барака няма да даде пари за парко място , защото до контейнерите за боклук се паркира безплатно...
34.
Пурко
07.01.2020 23:17:14
12
12
В Германия е така. Улиците и паркингите са на общината. Искаш да паркираш-плащаш. Всички плащат. И така е редно. Общината има пари и строи,облагородява.
Мислите ли , че ако тези паркоместа бяха частни, щяхте да си паркирате така,на воля?
Така,че тук въпрос няма. Отдавна трябваше да е направено това.
33.
До 32
07.01.2020 22:55:49
6
9
По-спокойно реагирай и по-внимателно чети ...
Никой не казва, че са десни.
Въпросът е, доколко всъщност са грамотни леви?
.
32.
ДО 31 Димитров
07.01.2020 22:43:12
4
31
Господине Димитров, в капитализма "баровците" не са на държавна хранилка, на някоя държавна службица, откъдето предвид финансовото си състояние единствено е можел да краде, за да го натрупа, а създават, развиват и управляват БИЗНЕС! Къде е бизнесът в Бургас, къде са инвеститорите, куха кратуно, че ми говориш за десни и капитализъм?! Това не са капиталисти и десни, а са крадци и са единствено и само за ЗАТВОРА!
31.
Георги Димитров
07.01.2020 22:36:41
6
16
Странна работа...
Какво им е направило впечатление...-цените на паркинга...
В театъра, операта и на стадиона също има различни по стойност билети...
Социалистите трябва да се борят за социална справедливост, и оттам и за по-голямо равенство...,
т.с. - защо един има Ферари, а друг умира от глад и от липса на лекарства...
Вадете си изводи за ценностната им система....
30.
Чехльо,
07.01.2020 22:25:02
8
4
Мнозинството ще реши
Капутите да се скрият
29.
.....................
07.01.2020 22:12:14
2
25
Те ако са големи ВИП-ове ще си имат гаражи! Продават се по 100 000 с асансьор! Да го духат подводно да не се вдига прах! Улиците ли ще разпродадете сега, нещастници?????
28.
Цървули селски!
07.01.2020 22:07:12
0
43
ВИП паркоместа около домовете им- едни катакомби в блоковете! Какви ВИП-ове може да са в тези казарми??? Най ми е смешно да видя скъпа кола пред блок- той няма къде да живее-кара кола за един апартамент! Малоумници и комплексари!!!!
27.
Lud
07.01.2020 21:43:17
1
23
Наврете си парите отзад
26.
Луд
07.01.2020 21:36:25
0
21
ДО 23И 24 С ПАРИ ЩЕ КУПИШ ВСИЧКО НО НЕ И СВЕТИ ПЕТЪР
25.
Marinero
07.01.2020 20:26:27
1
2
Трололо.
24.
Г-н Шеф
07.01.2020 19:57:39
49
12
Абе мишки заспали какво се пените тука в коментарите , парите са в нас , аз от 92ра въртя бизнес и ще ви купя и продам с парцалите , дойде нашето време и партията която е на власт работи за нас , вие пари нямате и власт нямате , всичко е наше , ама сте глупави ,наивни и недалновидни, сега ще купуваме места за паркиране а после ако искам ще купя асансьора в блока и ще ходите пеша , ще си го направя само за мен, после ще ви изкупя общите части и ако искате се прибирайте у вас през терасите , ако не знаете какво е капитализъм аз ще ви науча, имам 30 бараби ,на работа им бия шамари а накой от жените им са ми във фейсбука и когато и която пожелая ще дойде до нас на момента,седнали тука да коментират
23.
Богат
07.01.2020 19:31:06
34
42
Правилно. Ние богатите ще паркираме където си поискаме защото плащаме яко. А вие бедните да го д...е. Бургас е община за богати. Бедните може само да ни чистите тоалетните и да се изхранвате от отпадъците на нас богатите.
22.
АЧО
07.01.2020 19:30:23
4
37
По добре общината да реши проблема със служебните бусове паркирани пред блоковете,че след 19ч. няма къде да си паркираш колата.Само пред нашият блок в к-с Зорница са 12.Навремето се изкарваше разрешение за паркирването им.
21.
пенсионер
07.01.2020 19:09:33
1
21
Ми я другаря Господинов да се разходи из ж.к и ще види че някой богопомазани са обособили като лична собственост парко местата за инвалиди .Само с един пример ще посоча как как едно единствено то място в ж0к Изгрев до ТОТО ПУНКТА ДО тАСИСТОЯНКАТА И Автоспирка -11 и 12живущ в отсрещния блок работещ в СКАТ ползва това место залично домуване на нговия джип .
20.
пенсионер
07.01.2020 19:09:32
1
24
Ми я другаря Господинов да се разходи из ж.к и ще види че някой богопомазани са обособили като лична собственост парко местата за инвалиди .Само с един пример ще посоча как как едно единствено то място в ж0к Изгрев до ТОТО ПУНКТА ДО тАСИСТОЯНКАТА И Автоспирка -11 и 12живущ в отсрещния блок работещ в СКАТ ползва това место залично домуване на нговия джип .
19.
Дълбоката Държава
07.01.2020 19:08:20
2
33
Ние не сме важни, защото ако бяхме важни нямаше да допуснем пред очите ни за 26 години шайка крадци да откраднат държавата ни. Да е доведат до състояние на периферна територия със затихващи функции и едно оглупяло население без елементарни критични сетива. Как се структурира България в ЕС? Като периферна територия със затихващи функции, чиято крадлива върхушка бива държана от господарите на света, чрез раздаване на подаяние, които носят помпозното наименование европейски субсидии. За какво отиват европейските пари – за развиване на неразвитостта. Когато слаба икономика се закрепи за силна икономика, резултатът е изпомпване на слабата икономика. Резултатът за българите от приемането им в Европейския съюз е, че могат да пътуват навсякъде като слуги.
18.
yancho
07.01.2020 19:05:53
37
14
Подкрепям идеята щото не искам да ги търпя въшкарите с кошниците по 6000 лева , аз въртя парата цял ден и се прибирам късно и нямам къде да паркирам , наредили каруците пред блока смотаняците че и ми се хилят, аз пари правя , внасям в държавата милиони а да нямам къде да паркирам вечер , предлагам да купя на един бастун гаража той ми се прави на интерес "ми аз къдье ши спирам кулата" , правете го по скоро ще изкупя местата и ще ги давам под наем на убитаците пък ако нямат пари да спират в другата махала ако искат
17.
ПОЛИЦАЙ
07.01.2020 18:56:07
4
47
Ми те този Гюлев не случайно го уволниха от КАТ но в общината Кмета я превърна в приют за изгонени от МВР и разни АПЗ .
16.
ГЮЛЕВ
07.01.2020 18:44:18
9
24
Началник Отдел "Безопасност и организация на движението" е Гюлев.
Г-н КМЕТЕ УВОЛНЕТЕ ГЮЛЕВ
15.
Рач
07.01.2020 18:34:13
1
33
Добре,де,тази земя ,разчертана в синьо и зелено каква е? Собственост на общината? Нали? Ама Общината не са 5 човека или 55 . Общината сме ние.Значи общинската собственост е на гражданите на общината/да не говорим.че исторически е буквално взета от тях,по една или друга форма/.Е как ще разпродават,отдават ,раздават нашата земя? Освен ако не е с цел на създаване на ред за облекчаване на гражданите,демек нас. В случая какъв ред се създават? И въобще,какъв ред създават разчертани сини и зелени линии ???
14.
Генчо
07.01.2020 18:32:13
16
9
Аз пия само Белуга.
Искам да обсъдят в общинския съвет всички водки да са по 100лв литъра за да не се чувствам странно като си я купувам.
Или още по добре да е на цената на Савой с донация от общината.
Всъщност искам да махнат новите паркинги и отново да няма места за всички така ще сме най раени.
Да живее социализма - нищо за всички.
13.
до 12
07.01.2020 18:29:53
3
51
прав си брато....бургас се напълни с всякаква измет селяндурска от къде ли не ( не казвам селянин,щото селянина е честен и работлив труженик) ДИВИ СЕЛЯНДУРИ...
А Бургас на времето имаше славата на най-добрия град за живеене....
12.
Гараж в синя зона
07.01.2020 18:14:42
0
107
Пичове купих си гаражче в синя зона.,Но писна ми всякакви навлеци- "баровци" със скъпи коли които им се свиди да дадът Левче и се циганеят пред гаража ми. Викат ми за малко-за 15-20 минутки и прочие !? Заболяха ме ръцете да им режа гумите , да им чупя капачките на резервоарите .
Разберете в Бургас няма "баровци" а има селяндури със коли от по 50 / 100 000 лева а им се свиди 1 левче.
Забелязах обикновените хора не правят проблеми ,а проблемите 100% ги правят тези псевдо баровци или някоя малоумни ку..ви.
Така,че каквито и схеми да правите селяните са си селяни-за тях няма пътни знаци ,няма правила
11.
УФСЪ
07.01.2020 18:01:02
2
55
Тази идея е цинична по своята същност като за Гинес и много ме съмнява, че е на ГЕРБ. А СЕК-аджиите като една добра присъдружна партия-патерица стават с охота нейни вносители. Дотам се докарахме и по-лошо ще става! Търпението е картбланш за наглоста!
10.
Всички плащаме
07.01.2020 17:58:08
2
58
Как може да поставяте хората отново в прослойки. Бедни и богати. Грозно е.! В моя роден град, където купуването на места е факт, съседите ми си паркират колите пред моята врата. Моите коли стоят някъде, където намерим. Щото едни имат пари, други-не. А всички плащат данъци и винетки. Не стига че наглеят с четирицифрени джипове и правила за тях няма а и ще паркират вече на ВИП места. Браво!
9.
до трите 777
07.01.2020 17:55:57
2
26
БРАВО....!!!!!
8.
777
07.01.2020 17:29:47
9
79
Аз мисля, че ВИП местата около общината ни стигат. Там богопомазаните общинари си паркират личните автомобили, когато са на работа, че и общинска полиция им ги охранява.
7.
дърт комуняга
07.01.2020 17:22:34
36
10
що да са против бе......който може да си го позволи и да си плаща,що да не вип.....айде де......
6.
дърт комуняга
07.01.2020 17:22:19
37
45
що да са против бе......който може да си го позволи и да си плаща,що да не вип.....айде де......
5.
Дядо Добри
07.01.2020 17:17:31
9
56
Няма наяждане тази пасмина! Разпориха се от кржби. Поредната наглост е да ни продават местата на паркингите пред блоковете. И ще го направят по отиграната схема - сега го предлагат и отхвърлят, а лятото като лежим напечени по плажовете го приемат тихомълком. ГЕРБаджийска ненаситност. Вече са милиардери, но искат да са мултимилиардери!
4.
Петър
07.01.2020 17:16:10
5
48
Е по-голяма тъпотия от това няма! Дайте навсякъде да направим синя зона и триетажни ако щете паркинги да може да ви се наядът г*зовете! Нямам думи!
3.
Икономист
07.01.2020 17:12:47
2
93
Рядко ще видите Голф качен на тротоар в центъра или на аварийни и шофьора да пие кафе в близкото заведение, по-скоро ще видите така наречените хора ВИП с луксозни автомобили които спестяват не само левчето от синя зона, но и подметките на обувките и евентуалното изгаряне на калории!
2.
Егати баровците!
07.01.2020 17:11:38
1
71
Ми купете си гаражи бре баровците! Пожелавам на всеки псевдо баровец да му пикаят котки във възоховодите на колата!
1.
*********
07.01.2020 17:04:11
0
10
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Демерджиев: Ако рейнджърите край „Петрохан“ са се самоубили, кой е спрял камерите? Демерджиев: Ако рейнджърите край „Петрохан“ са се самоубили, кой е спрял камерите? Трябва властите да ни убедят, че са положени необходимите усилия и адекватни действия, за да бъдат намерени живи тези хора от кемпера,  да се избегне смъртта им, каза той Флагман.бг узна кой е мъртвопияният шофьор-рекордьор, който едва не счупи дрегера в Айтос Флагман.бг узна кой е мъртвопияният шофьор-рекордьор, който едва не счупи дрегера в Айтос Състоянието му е било близко до алкохолната кома Спипаха Асен да кара дрогиран фолксвагена си Спипаха Асен да кара дрогиран фолксвагена си Полицаите решили да направят рутинна проверка на лекия му автомобил „Фолксваген Голф“ с бургаска регистрация и се натъкнали на нарушителя  Постоянно паркират на тротоара и няма къде да се върви, казват бургазлии за тази улица Постоянно паркират на тротоара и няма къде да се върви, казват бургазлии за тази улица Гражданинът подава сигнали до Флагман.бг в продължение на няколко дни, твърдейки, че автомобили редовно спират върху тротоарите на ул. „Г. С. Раковски“ Има данни за психопатно поведение в случая „Петрохан“ Има данни за психопатно поведение в случая „Петрохан“ Психопатите са хора, чиято отличителна характеристика е незачитане на писаните и неписани правила, т. е. законите и моралните норми, каза психатърът Социолог: Заради Радев БСП смени курса, а ГЕРБ иска да се отдалечи от Пеевски Социолог: Заради Радев БСП смени курса, а ГЕРБ иска да се отдалечи от Пеевски Според него трагедията „Петрохан“ е като Дежавю, което напомня как правителството на Костов едва не бе свалено след убийство на дете, а после Симеон II влезе в политиката  Шефът на ДАНС: Нямаме наши агенти сред групата "Петрохан" Шефът на ДАНС: Нямаме наши агенти сред групата "Петрохан" В публичното пространство започнаха да циркулират различни хипотези - от това, че поне двама от загиналите са действали под прикритие, до крайни твърдения, че самата служба е замесена в елиминирането им с цел прикриване на по-мащабна престъпна дейност Кървава драма в София: баща уби сина си, рани тежко своите майка и дъщеря Кървава драма в София: баща уби сина си, рани тежко своите майка и дъщеря Операцията на 15-годишното момиче е продължила часове наред, а възрастната жена е с опасност за живота  Засилен интерес към щанда на Община Царево, новият слоган предизвика фурор Засилен интерес към щанда на Община Царево, новият слоган предизвика фурор Сред гостите бяха вдъхновяващи и колоритни личности като Цанко Цанков и Памбос Агапиу, които споделиха защо за тях Царево е повече от море Премиерът Росен Желязков говори за случая "Петрохан" Премиерът Росен Желязков говори за случая "Петрохан" Той се изказа много умерено, не иска да се пречи на разследването по какъвто и да било начин
Норвежкият биатлонист призна в ефир за изневяра по време на връчването на медала му Норвежкият биатлонист призна в ефир за изневяра по време на връчването на медала му Стурла Холм се разкая публично и по-късно съжали за откровението в деня на успеха на отбора Отстраниха украински състезател заради каска в памет на жертвите от войната Отстраниха украински състезател заради каска в памет на жертвите от войната Решението за Владислав Хераскевич  е взето 21 минути преди старта в Кортина, а спортистът ще обжалва пред Спортния арбитражен съд Краят на една от последните соц-диктатури Краят на една от последните соц-диктатури Според Reuters от 31 януари 2026 г. „Кубинци от всички слоеве се свиват в режим на оцеляване, справяйки се с удължаващи се прекъсвания на тока и ръстящи цени на храна, гориво и транспорт, докато САЩ заплашват с удушаване на комунистическата държава“ Нов удар по руските енергийни интереси: САЩ ограничиха достъпа до петрола на Венецуела Нов удар по руските енергийни интереси: САЩ ограничиха достъпа до петрола на Венецуела Цените на горивата ще паднат още след свалянето на санкциите, прогнозира американският финансов министър Самолет с 55 души на борда излезе извън пистата при аварийно кацане  Самолет с 55 души на борда излезе извън пистата при аварийно кацане  Машината спря в плитките води на Индийския океан, край Сомалия   Осуетен е опит за покушение над президента на Колумбия, но сенаторка е отвлечена Осуетен е опит за покушение над президента на Колумбия, но сенаторка е отвлечена Густаво Петро твърди, че хеликоптерът му е избегнал обстрел, а Аида Килкуе беше освободена след часове в плен Зеленски планира президентски избори и референдум за мир на 24 февруари Зеленски планира президентски избори и референдум за мир на 24 февруари Според публикацията на Файненшъл Таймс - Киев е под натиск от САЩ да организира вот до 15 май Такъв случай не съм виждал: Кокинов за мистерията с шестимата загинали Такъв случай не съм виждал: Кокинов за мистерията с шестимата загинали 32 години опит не дават обяснение за случилото се край Околчица САЩ затягат хватката около ЕС: Фон дер Лайен бе обвинена в цензура и изборни фалшификации САЩ затягат хватката около ЕС: Фон дер Лайен бе обвинена в цензура и изборни фалшификации В Испания признаха съществуването на програма за заместването на коренните европейци с мигранти Бенямин Нетаняху ще посети САЩ за среща с Доналд Тръмп Бенямин Нетаняху ще посети САЩ за среща с Доналд Тръмп Във фокуса ще бъдат преговорите на Вашингтон с Иран и напрежението в Близкия изток
София Андреева, последователка на Калушев София Андреева, последователка на Калушев Дано синът ми живее дълго и да носи позора за смъртта на Ивайло Калушев Виц на деня Виц на деня - Що е то свестен мъж?
- Този, който дава жена си за пример на всичките си любовници!
Виц на деня Виц на деня Седи мъжът на компютъра, играе интересна игра.
Жена му:
- Хайде стани вече, и аз искам да поиграя малко!
- А бе ти си интересна жена! Аз искам ли ти метлата като метеш?!
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Желаейки щастие в любовта, ние желаем безсмъртие. Това не се случва
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори