Facebook променя правилата за политическа реклама
Информацията за контакт с рекламодателите ще стане задължителен елемент по време на изборите за президент през 2020 г.
Нови правила в социалната мрежа Facebook влизат в сила за предстоящите през ноември 2020 г. президентски избори в САЩ. Компанията на Марк Зукърбърг затяга правилата си за политически реклами, изисквайки нови известия във Facebook и платформата за споделяне на снимки Instagram.
Гигантът на социалните медии въвежда етикет "потвърдена организация" за американски политически рекламодатели. Това е удостоверение, издавано от правителството на САЩ, с което рекламодателите ще демонстрират своята легитимност.
Всички рекламодатели, публикуващи реклами по политически или социални въпроси, също ще трябва да поместят в мрежата своята информация за контакт.
Рекламодателите трябва да се съобразят с новите правила до средата на октомври или рискуват рекламите им да бъдат прекъснати.
Поставена под контрол от страна на регулаторите, след като Русия използва платформите за социални медии в президентските избори през 2016 г., Facebook въвежда още от миналата година инструменти за прозрачност на рекламите в различни държави, отбелязва в репортаж по темата CNBC.
От май 2018 г. Facebook изисква от политическите рекламодатели в САЩ да поставят етикет за отказ от отговорност "платен от” в своите реклами. Но компанията се оплака, че някои рекламодатели са използвали подвеждащи откази или се опитват да се регистрират като несъществуващи организации.
"През 2018 г. видяхме доказателства за злоупотреба в тези "откази от отговорност” и затова засилваме процеса”, заяви Сара Шиф, продуктов мениджър във Facebook по повод новите правила за политически реклами в социалната мрежа.
Нова ера на зарядните устройства
Новите съседи се завръщат, Амадор е успешен бизнесмен
Наш 70-годишен околосветски пътешественик счупи мачта
Грипът настъпва, яжте кисело зеле и туршия
Гроздоберачката от двулевката си отиде в нищета
Румен Гайтански разпродава всичко в България и се изнася от страната
Мъж се задави с десерт и почина на коледната трапеза
Чирозът на стана по-скъп от калкана: Цени до 45 лв. за кг на рибната борса в Бургас
Експерт съветва как да се движим безопасно в снежна и заледена обстановка
Умерен ръст на жилищните цени в България през 2026 г.: Как еврозоната променя пазара
Регистрационните таблици в София - от „С“ до „ОХ“: Как стигнахме до края на азбуката
Заради еврозоната българите пазаруват повече. Страхуват се да не изгубят парите си
