От 50 до над 5000 лв. за пост на БГ инфлуенсър
Според неписано правило на маркетинга в Инстаграм поне 10 хиляди души трябва да следят публикациите ти, за да можеш от тях
От минимум 50 до над 5000 лв. – в тези граници върви тарифата, на която инфлуенсърите в България котират всяка своя публикация в Инстаграм, пише „Монитор“. Да продадеш влиянието си в социалните мрежи, е сравнително нова професия у нас, като по-масово към нея се обръщат едва през последните две години. Тарифата, по която се оценява присъствието на момичетата и момчетата онлайн, обаче е строго индивидуална.
Тя обикновено зависи от броя последователи, които имат инфлуенсърите. Според неписано правило на маркетинга в Инстаграм поне 10 хиляди души трябва да следят публикациите ти, за да можеш от тях, казва ни Анелия Бодурова, собственик на агенция Tweegra, сред чиито дейности попада и развитието на инфлуенсъри. Онлайн звездите, разбира се, могат да рекламират и преди достигането на заветната бройка, но тогава това се случва най-често на бартерен принцип – продукт в замяна на ревю или друг вид пост, свързан с промотирания обект. Колкото по-популярен ставаш онлайн обаче, толкова повече можеш да оскъпиш рекламния си пост, като според Гаел Бонел Санчез – основателя на GBS Models, всеки допълнителни 10 000 последователи могат да вдигнат тарифата ти с по 100 долара.
На 3 зодии им предстои най-щастливият период
От легендите до трапезата: Как празнуват Никулден по света
Това е най-лесната рецепта за пухкави и ароматни хлебчета с мая
Мирослав от "Игри на волята" стана баща на момиченце
БНБ с притеснителни данни за банките
Отец Емилиян зарадва Митрополит Арсений с ръчно изработен кръст
Ще забравите за баклавата, опитате ли веднъж тази сочна турска бисквитена торта с кафе
Затвориха Прохода на Републиката, камион се е завъртял на пътя
Зафиров: На този етап няма причина „БСП-Обединена левица“ да преосмисли участието си в управлението
Домашен трик за почистване на мазни кухненски шкафове и уреди – действа веднага!
