От 50 до над 5000 лв. за пост на БГ инфлуенсър
Според неписано правило на маркетинга в Инстаграм поне 10 хиляди души трябва да следят публикациите ти, за да можеш от тях
От минимум 50 до над 5000 лв. – в тези граници върви тарифата, на която инфлуенсърите в България котират всяка своя публикация в Инстаграм, пише „Монитор“. Да продадеш влиянието си в социалните мрежи, е сравнително нова професия у нас, като по-масово към нея се обръщат едва през последните две години. Тарифата, по която се оценява присъствието на момичетата и момчетата онлайн, обаче е строго индивидуална.
Тя обикновено зависи от броя последователи, които имат инфлуенсърите. Според неписано правило на маркетинга в Инстаграм поне 10 хиляди души трябва да следят публикациите ти, за да можеш от тях, казва ни Анелия Бодурова, собственик на агенция Tweegra, сред чиито дейности попада и развитието на инфлуенсъри. Онлайн звездите, разбира се, могат да рекламират и преди достигането на заветната бройка, но тогава това се случва най-често на бартерен принцип – продукт в замяна на ревю или друг вид пост, свързан с промотирания обект. Колкото по-популярен ставаш онлайн обаче, толкова повече можеш да оскъпиш рекламния си пост, като според Гаел Бонел Санчез – основателя на GBS Models, всеки допълнителни 10 000 последователи могат да вдигнат тарифата ти с по 100 долара.
Николета Лозанова остана без рожден ден, заради критичното състояние на Боби Михайлов
Автентична 140-годишна рецепта за селски хляб с божествено хрупкава коричка
ПП-ДБ поиска оставката на кмета на Пловдив
Чудесен постен кекс с газирана вода – пухкав, ароматен и идеален за пости
Австрия прие закон, забраняващ носенето на забрадки в училище
Затварят за два часа кръговото кръстовище на летището в посока Бургас
Родените в тези 4 месеца са особено успешни в бизнеса
Филипинки дундуркат децата на Камелия
Обожавам турско пиде, а с тази рецепта на местен пекар винаги се получава перфектно
Предсказанията на Ванга за 2026 г.
Бялото ни завладява от обемните пуловери до букле силуети
