От 50 до над 5000 лв. за пост на БГ инфлуенсър
Според неписано правило на маркетинга в Инстаграм поне 10 хиляди души трябва да следят публикациите ти, за да можеш от тях
От минимум 50 до над 5000 лв. – в тези граници върви тарифата, на която инфлуенсърите в България котират всяка своя публикация в Инстаграм, пише „Монитор“. Да продадеш влиянието си в социалните мрежи, е сравнително нова професия у нас, като по-масово към нея се обръщат едва през последните две години. Тарифата, по която се оценява присъствието на момичетата и момчетата онлайн, обаче е строго индивидуална.
Тя обикновено зависи от броя последователи, които имат инфлуенсърите. Според неписано правило на маркетинга в Инстаграм поне 10 хиляди души трябва да следят публикациите ти, за да можеш от тях, казва ни Анелия Бодурова, собственик на агенция Tweegra, сред чиито дейности попада и развитието на инфлуенсъри. Онлайн звездите, разбира се, могат да рекламират и преди достигането на заветната бройка, но тогава това се случва най-често на бартерен принцип – продукт в замяна на ревю или друг вид пост, свързан с промотирания обект. Колкото по-популярен ставаш онлайн обаче, толкова повече можеш да оскъпиш рекламния си пост, като според Гаел Бонел Санчез – основателя на GBS Models, всеки допълнителни 10 000 последователи могат да вдигнат тарифата ти с по 100 долара.
19-годишна българка опита да се самоубие
Бербатов предизвиква възхищение в Леверкузен
Локо със специален поздрав към Мони Николов
До 5 бона такса GSM в затвора
Първият нов влак от "Шкода" ще е у нас през януари
Тежестта върху труда в България стига рекордни 46%
Продадоха на търг най-скъпия комикс в света за рекордна сума
Асен Василев спечели дело за клевета срещу Делян Добрев
Нападнаха публициста Владимир Перев в Скопие
До 14 000 лв. за тридневен престой във Велинград за празниците, места вече няма
Софи Маринова стана за смях с тази снимка
Вдигат командировъчните заради приемането на еврото
