От 50 до над 5000 лв. за пост на БГ инфлуенсър
Според неписано правило на маркетинга в Инстаграм поне 10 хиляди души трябва да следят публикациите ти, за да можеш от тях
От минимум 50 до над 5000 лв. – в тези граници върви тарифата, на която инфлуенсърите в България котират всяка своя публикация в Инстаграм, пише „Монитор“. Да продадеш влиянието си в социалните мрежи, е сравнително нова професия у нас, като по-масово към нея се обръщат едва през последните две години. Тарифата, по която се оценява присъствието на момичетата и момчетата онлайн, обаче е строго индивидуална.
Тя обикновено зависи от броя последователи, които имат инфлуенсърите. Според неписано правило на маркетинга в Инстаграм поне 10 хиляди души трябва да следят публикациите ти, за да можеш от тях, казва ни Анелия Бодурова, собственик на агенция Tweegra, сред чиито дейности попада и развитието на инфлуенсъри. Онлайн звездите, разбира се, могат да рекламират и преди достигането на заветната бройка, но тогава това се случва най-често на бартерен принцип – продукт в замяна на ревю или друг вид пост, свързан с промотирания обект. Колкото по-популярен ставаш онлайн обаче, толкова повече можеш да оскъпиш рекламния си пост, като според Гаел Бонел Санчез – основателя на GBS Models, всеки допълнителни 10 000 последователи могат да вдигнат тарифата ти с по 100 долара.
4 зодии, които ще се издигнат над баналностите през 2026 г.
Тръмп ще изпрати в Европа представител за преговори за Украйна, ако има реален шанс за мир
Безсилни ли сме, ако онлайн продавачът изчезне
Постен и здравословен шоколадов мус от три съставки – копринено гладък и изненадващо вкусен
Как да почиваме 16 дни покрай празниците
Какво да очакваме от огледалната дата 12/12
Излезе книгата на Любо Пенев
Пътник се опита да отвори вратата на самолета по време на полет
Британски медии виждат в оставката на Желязков "хроничната политическа нестабилност"
Как да се предпазим от фалшиви обяви за вили под наем
Синдикати с акция пред парламента със списък от въпроси към депутатите за бюджета
Оставката на кабинета - изненада или стратегия? Политолози и анализатори с ключови коментари
