От 50 до над 5000 лв. за пост на БГ инфлуенсър
Според неписано правило на маркетинга в Инстаграм поне 10 хиляди души трябва да следят публикациите ти, за да можеш от тях
От минимум 50 до над 5000 лв. – в тези граници върви тарифата, на която инфлуенсърите в България котират всяка своя публикация в Инстаграм, пише „Монитор“. Да продадеш влиянието си в социалните мрежи, е сравнително нова професия у нас, като по-масово към нея се обръщат едва през последните две години. Тарифата, по която се оценява присъствието на момичетата и момчетата онлайн, обаче е строго индивидуална.
Тя обикновено зависи от броя последователи, които имат инфлуенсърите. Според неписано правило на маркетинга в Инстаграм поне 10 хиляди души трябва да следят публикациите ти, за да можеш от тях, казва ни Анелия Бодурова, собственик на агенция Tweegra, сред чиито дейности попада и развитието на инфлуенсъри. Онлайн звездите, разбира се, могат да рекламират и преди достигането на заветната бройка, но тогава това се случва най-често на бартерен принцип – продукт в замяна на ревю или друг вид пост, свързан с промотирания обект. Колкото по-популярен ставаш онлайн обаче, толкова повече можеш да оскъпиш рекламния си пост, като според Гаел Бонел Санчез – основателя на GBS Models, всеки допълнителни 10 000 последователи могат да вдигнат тарифата ти с по 100 долара.
Тежка катастрофа на АМ Тракия, мъгла поглъща шофьорите
Сашо Кадиев изненада рожденика в ефир
Търсят петима милионери, не си взели печалбите
Евгени Минчев разказа за срещата си с внучката на Людмила Живкова
Гърци превзеха Банско
Кои са тайните на Бачорски, които не знаем
Не подарявайте такива подаръци на близките си тази година, ще съсипете живота им
Лора Крумова не си замълча за Цънцарова
Лекари разкриха кой е най-добрият сутрешен навик за хора над 50 години
Евростат с данни за играчките и откъде идват
Ако искаш! 900 лева за смяна на гума по Коледа
Купуваме жилища като луди, ето какво расте
БНБ посочи: Домакинствата държат в банките депозити за над 100 млрд. лева
