От 50 до над 5000 лв. за пост на БГ инфлуенсър
Според неписано правило на маркетинга в Инстаграм поне 10 хиляди души трябва да следят публикациите ти, за да можеш от тях
От минимум 50 до над 5000 лв. – в тези граници върви тарифата, на която инфлуенсърите в България котират всяка своя публикация в Инстаграм, пише „Монитор“. Да продадеш влиянието си в социалните мрежи, е сравнително нова професия у нас, като по-масово към нея се обръщат едва през последните две години. Тарифата, по която се оценява присъствието на момичетата и момчетата онлайн, обаче е строго индивидуална.
Тя обикновено зависи от броя последователи, които имат инфлуенсърите. Според неписано правило на маркетинга в Инстаграм поне 10 хиляди души трябва да следят публикациите ти, за да можеш от тях, казва ни Анелия Бодурова, собственик на агенция Tweegra, сред чиито дейности попада и развитието на инфлуенсъри. Онлайн звездите, разбира се, могат да рекламират и преди достигането на заветната бройка, но тогава това се случва най-често на бартерен принцип – продукт в замяна на ревю или друг вид пост, свързан с промотирания обект. Колкото по-популярен ставаш онлайн обаче, толкова повече можеш да оскъпиш рекламния си пост, като според Гаел Бонел Санчез – основателя на GBS Models, всеки допълнителни 10 000 последователи могат да вдигнат тарифата ти с по 100 долара.
Тези зодии се влюбват в грешния човек
И колите на доброволците ще могат да ползват лампи и сирени на пътя, но само при кризи
Плащаме над хилядарка за хижа на Коледа
Украйна атакува още един танкер в Черно море
Райънеър се оплака, че посредници продавали билетите им с 50 % по-скъпо
Спортна легенда стана на 77 години
Кой наследи милионите на Косьо Самоковеца
Разкриха шофьора на дрифтиращия Мерцедес по българските пътища
Най-малко 12 души са убити на плаж в Австралия
Пловдивчанин превъртя играта, иска близо 1 млн. лв. за това чудо!
Политик уби любовницата си, закла я като пиле
Голям бой пред дискотека в Разград
