От 50 до над 5000 лв. за пост на БГ инфлуенсър
Според неписано правило на маркетинга в Инстаграм поне 10 хиляди души трябва да следят публикациите ти, за да можеш от тях
От минимум 50 до над 5000 лв. – в тези граници върви тарифата, на която инфлуенсърите в България котират всяка своя публикация в Инстаграм, пише „Монитор“. Да продадеш влиянието си в социалните мрежи, е сравнително нова професия у нас, като по-масово към нея се обръщат едва през последните две години. Тарифата, по която се оценява присъствието на момичетата и момчетата онлайн, обаче е строго индивидуална.
Тя обикновено зависи от броя последователи, които имат инфлуенсърите. Според неписано правило на маркетинга в Инстаграм поне 10 хиляди души трябва да следят публикациите ти, за да можеш от тях, казва ни Анелия Бодурова, собственик на агенция Tweegra, сред чиито дейности попада и развитието на инфлуенсъри. Онлайн звездите, разбира се, могат да рекламират и преди достигането на заветната бройка, но тогава това се случва най-често на бартерен принцип – продукт в замяна на ревю или друг вид пост, свързан с промотирания обект. Колкото по-популярен ставаш онлайн обаче, толкова повече можеш да оскъпиш рекламния си пост, като според Гаел Бонел Санчез – основателя на GBS Models, всеки допълнителни 10 000 последователи могат да вдигнат тарифата ти с по 100 долара.
Драгомир Симеонов: Депресията ме срина, „празното гнездо“ удари по-силно, отколкото очаквах
САЩ, Израел и Катар на историческа тристранна среща в Ню Йорк-ключови разговори за Газа
Синът на Тръмп атакува Киев: „Украйна е по-корумпирана от Русия“ и намеква за отстъпление на Вашингтон
Кризата с боклука в София ескалира: „Люлин“ настоява за спешни мерки
Арестуваха 29-годишен с 8 килограма дрога, съхранявал марихуана в буркани и чували
ПП скочи и на новия бюджет, зоват: Подайте си оставката преди сряда!
Новият кмет на Букурещ Чиприан Чуку – рокаджия, фен на Майкъл Джордан
Студентите в България празнуват днес, честит 8 декември
