Борисов към Нанков в джипа: Вкарвайте тол-системата, искам да вдигам доходите с 10%!
Ако беше лесно, да са я направили преди 30 години, отвръща зам.-министърът
Бойко Борисов продължава „турнето за овации”, карайки джипа. Днес пиарката му Севделина Арнаудова пусна нова серия от живи сесии във „Фейсбук”-профила на премиера.
С него бяха и зам.-министърът по строителството Николай Нанков, вицепремиерът Томислав Дончев, както и финансовият министър Владислав Горанов.
Докато минаваха през новостроящ се път, Нанков тръгна да обяснява: „Много ни е амбициозна програмата, но ако не въведем тола… Разчитаме основно на добрите приходи и на Вас и на финансовия министър.”
Тук Борисов се ядоса и започна да „ръмжи”: „Тол-системата я вкарвайте, да се почне тея тирове, къдет’ вървят, да плащат! Не мое разчитате, аз искам още догодина да вдигам 10% доходите. Искаме да дадеме повече за медицинските сестри сега. Не мое да… А толът е печатница за пари, изкарвайте си пари! Защо го инвестираме това”, попита Борисов и посочи строящия се път.
„Работим и по тази тема”, отвърна плахо Нанков.
Премиерът продължи да нарежда гневно: „Не може само да бъркаме в готовите пари на приходните агенции. Има система – ей го, тирът влиза в България, плаща си… Ето още един, ето още един, гле’й колко са тука”, посочи премиерът няколко тежки возила пред себе си, докато шофираше джипа.
„Само тея ще изкарат заплатата на валяците, където минавахме. Само ей тея, къдет’ са тука – я ги преброй”, заповяда Бойко Борисов.
Нанков обаче обясни: „Както се казва, то ако беше лесно, да са я направили преди 30 години тол-системата други”.
„Тогава немаше движение”, отвърна му Борисов и предизвика смеха на останалите в джипа.
Николай Нанков подметна: „Сега на годишна база ръстът на транзитния трафик е между 5 и 7%”.
Борисов обаче явно не го слушаше, защото го прекъсна, спомняйки си за миналото: „Нали виждаш защо е паваж? Знаеш ли защо е паваж? Щото бяха танковите бригади и всичко беше правено, щото ще развалят асфалта; да може да се движат танкове. Само за войни сме си говорили тогава.”
България иска отмяна на забраната за продажба на коли с ДВГ
Отрупаха Софи със злато за юбилея
Трикът, който спестява пари през зимата: Експерти разкриват как се ползва правилно климатикът
Полицията ще дава указания по високоговорители на протеста в София в сряда
Това е най-сполучливата рецепта за неустоимата торта "Трите тайни" - кремообразна, пухкава и удивително лесна
3 зодии се прераждат в края на 2025 г.: След умората и объркването пристигат изобилие, енергия и любов
Ромите са станали по-богати, отчете вицепремиерът Атанас Зафиров
Доказано: Ако приемате определена доза от този витамин, ще стареете по-бавно
Златото вече не е най-търсеният метал
Мария Илиева с 40 кг надолу
Рязко поскъпване на ремонтите - за баня от 8 кв. м вече плащаме около 12 000 лв. труд
Спите ли правилно? Експерти разкриват кои пози вредят най-много и кои са най-полезни за здравето

Текущо е 500-600 милиона годишно дофинансиране от държавния бюджет, а именно от данъци,т.е целокупния български народ финансира транзита + транспортните компании.
Сега ще се постигне двоен е ефект който е по справедлив- ще плаща тоди който кара или се вози или потребява дадена стока която се е транспортира.
Парите от бюджета( спестените от отпадналата нужда от дофинансиране на системата) ще могат да се ползват за други политики- увеличение на заплати примерно.
Хубав ден на драскачите
такива бизнесмените
такива и управляващите
Наистина !!!
Мнооо тъпо пърче е !
Тъп , та дрънка !
Излишно е да обеснявам защо !