×
Здраве Политика Общини Общество Лайфстайл Войната в Украйна Спорт Разследване Бизнес ЮГ

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Вижте актуалната пътна обстановка
  • Гръцкият финансов министър Кириакос Пиеракакис беше избран за председател на Еврогрупата
  • Парламентът трябва да гласува оставката на правителството
  • Земетресение с магнитуд 6,7 удари североизточната част на Япония
  • Нов прокурор, който да разследва главния прокурор и заместниците му, ще бъде избран днес
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Живко Господинов за „Бургасбус”: Тежкият финансов резултат се очакваше


Живко Господинов за „Бургасбус”: Тежкият финансов резултат се очакваше
Още миналата година от БСП – Бургас искахме връщането на старата транспортна схема, припомни Живко Господинов
14 Май 2019, Вторник, 14:09 ч.

За поредна година - 2018 г., „Бургасбус“ е на загуба от 539 хил. лв., въпреки обещанията на общинска администрация, коментира Живко Господинов

 „Тежкият финансов резултат е налице, той се очакваше”. Така коментира председателят на ОбС на БСП – Бургас Живко Господинов положението, в  което се намира сега общинският превозвач „Бургасбус”. За поредна година - 2018 г., „Бургасбус“ е на загуба от 539 хил. лв., въпреки обещанията на общинска администрация, че след драстичното увеличение на цената на билета предприятието ще е на печалба за 2018 г. За 2017 година загубите му са близо 4 млн. лв. За сравнение – през 2016 г. то е било на печалба с 40 000 лв., а през 2015 – с 284 000 лв.

„Още миналата година от БСП – Бургас искахме връщането на старата транспортна схема, като подробно обяснихме недостатъците на новата. Тя не е удобна, най-вече за пътниците, за които иначе е предназначена и заменя транспортна схема, която повече от 30 г. се използваше в нашия град и беше удобна за всички. Наложи ни се силово на всички нас, гражданите на община Бургас, както и на общинския превозвач. Ефектът, разбира се, не закъсня”, каза още Господинов. По думите му, новата транспортна схема не само не предлага удобства за придвижване, но и цената на билета в градския транспорт беше увеличена с 30 % – от 1 лв. на 1.30 лв. за валидатор и 1,50 лв.-  цена на хартиен билет от 1-ви декември 2017 година.

„Отново само ние от БСП се противопоставихме на това поскъпване. Считаме, че е крайно време да се поеме и отговорност за финансовото състояние на едно от най големите общински предприятия в Бургас”, заключи Живко Господинов.


В категории: Политика


11
Коментара
Тервел ИЛИЕВ Блогър нарече Бенидорм ад на земята Блогър нарече Бенидорм ад на земята 12/12/2025, Петък 12:31 0
11
Коментара по темата
11.
До ALF
15.05.2019 11:49:25
0
1
...и да се разчита на съвест и отговорност?!?
Да бе,да...!!!
10.
Билян
15.05.2019 10:15:51
0
0
Нелъжете хората-- сложете мобилни касови апарати в секи 1 автобус и тогава ще говорим
9.
ALF
14.05.2019 20:35:15
1
6
Нали щяха да заменят кондукторките с контрольори и видеонаблюдение.
8.
Питанка
14.05.2019 20:21:48
7
6
Защо не уточнят кои са губещите и кои са рентабилните линии? Не може да се сравнява 40 минутно тътрене едно време със старите Икаруси до крайните квартали със сегашните 15-20 минути в комфортен автобус!!!
7.
Dr. GT2
14.05.2019 19:13:06
1
7
3. Прав си! Но не ми се вярва колите да намалеят! Трафикът вече е в доста от преди, защото почти всеки може да си купи кола, макар и таралясник. Не виждам и полза от велоалеите. А онази към кв. "Крайморие" , сигурно още не е завършена поради липса на асфалт за 50-60 метрова кръпка. Хората вече са свикнали да са с коли, но не ползват колела. Ако ни възпитаваха( както холандците )за ползите от велосипеда и по-честото му ползване, със сигурност щяхме да имаме по-чист въздух. Рядко ползвам ББус ,а когато трябва да отида до центъра - съм пешачката за 3-4км. в 2-те посоки. Не ми се дават 3 лв. ! Това са 2 хляба или 2 бири( 500мл. ) и т.н. Имам кола и рядко я ползвам за града, защото почти навсякъде е претъпкано с коли. Имам и колело, което почти не карам, защото кривя капли от "хубавите" ни улици.
6.
Dobri
14.05.2019 17:36:22
5
10
В тежък финансов колапс е и здравеопазването! И то не от 2009 г. А от 89-а. Казвам годините за тези които помнят - като слонове, а не като МАЙМУНЯЦИ! НА ДРУГАРЯТ ТРЯБВА ДА МУ Е ЯСНО, ЧЕ ТРАНСПОРТ, ОБРАЗОВАНИЕ И ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ СЕ ДОТИРАТ ОТ ДЪРЖАВАТА И ТАМ НЯМА ЗНАЧЕНИЕ КОЛКО Е ЗАГУБАТА! ЗА НЕПОМНЩИТЕ ИЛИ КОИТО НЕ ИСКАТ ДА СИ СПОМНЯТ: ДОКАТО ЙОАНЧО БЕШЕ КМЕТ ЗАГУБИТЕ ГОДИШНО БЯХА 7 ЦИФРЕНИ СУМИ! НЯМАШЕ НИТО ЕДИН НОВ АВТОБУС И ВСИЧКИ БЯХА НА ДИЗЕЛ! НОВАТА СХЕМА К НОВИТЕ АВТОБУСИ СА ПО ЕВРОПРОЕКТИ С ЧАСТИЧНО САМОФИНАНСИРАНЕ!!! ОБАЧЕ НА БЪЛГАРИНЪТ МУ ДАЙ Д МРЪНКА, КРИТИКУВА - ЦАР Е НА ТОВА, КАКТО И ДА СИ СТОИ У ДОМА ЗАЩОТО ЗА 800 ЛВ НЯМА ДА РАБОТИ!
5.
питащ
14.05.2019 15:31:28
1
12
Защо спряха проекта за ново трасе на BRT по Бул. "Демокрация"? Защото този проект ще свали кмета и ГЕРБ
4.
Marinero
14.05.2019 14:54:59
1
29
Почакайте, след годинка две като вземат да им се скапват "новите" автобуси, минусът ще е още по-дълбок. Средния Бургазлия да се стяга за още по-високи данъци и цени, че администрацията е ненаситна а банките са безпощадни.
3.
DO 1
14.05.2019 14:48:50
1
24
На каквато и цена да ги е купувала горивата, колкото и хрантутника да е издържала, преди това недоумение "интегриран градски транспорт", Бургасбус беше на печалба. И то при цени на билетите от 1 лв. и при наличието на конкурентната фирма "Комфорт". Златни бяха тези времена, както за Бургасбус, така и за бургазлии. В момента фирмата е задължена да играе по чуждата свирка наречена интегриран транспорт. Драгнев на едно събрание призна, че сумарно за месец автобусите му изминават с 70 000 км.!!!!!!???? повече отпреди да се въведе новата схема. Това е малоумно. Увеличаването цената на билетите пък довърши фирмата от раз. Ръководители с подобно мислене доказаха аматьорското си ниво и непознаването на материята. Решения създадени в канцеларии от хора без грам технически опит и икономически замисъл няма как да сътворят нещо по - различно. След увеличаването цената на пътуването и провалът на валидирщата система и смесеното пътуване, хората буквално слязоха от автобусите и се качиха на колите си. Елементарната сметка показва, че едно 4 членно семейство ще трябва да заплати 4.80 ( ако са с карти) еднопосочно и още 4.80 в обратна посока + всички похождения до достигане на заветните спирки. Или иначе казано за 9.60 лв., човек ще сложи точно 4.5 литра нафта или бензин и 9 литра газ в автомобила си. Или иначе казано ще сложи гориво за 70-80 км. в градски условия. Е, при положение, че преходите с автобус рядко надхвърлят 20 км. двупосочно, няма ли да ви светне лампата, че е нерационално да ползваш Бургасбус. Ако ще и 10 зелени и сини зони да се слагат, хората предпочитат да пътуват до работата си с колите си, а последно време с велосипедите и ел. скутерите си. С последните се напълни градът. Всеки търси удобство и алтернатива. Тогава, когато не ги намира в Бургасбус, тогава когато му излиза и по-скъпо - няма как да се случват нещата. А от общинския превозвач, колкото повече се ослушват, чакат и се озъртат, толкова повече ще губят. Нека да върнат старата транспортна схема с адекватна цена на билетите от 1-1.10 лв. и ще видят, как канчето им бързо ще се напълни, а булевардите ще осиротеят от коли.
2.
Коментиращ
14.05.2019 14:40:10
0
25
Щом загубата е намаляла 4 пъти в сравнение с 2017-та, значи все пак има надежда? За съжаление новата транспортна схема е за мазохисти, с тия маршрути, разписания и прикачвания. Затова и хората слязоха от автобусите. Иначе автопаркът е хубав и возенето е комфортно. Ама загубата на време от ниската скорост и чуденето кой автобус докъде ходи разколебава хората.
1.
Любопитен
14.05.2019 14:24:19
0
25
Някой случайно да провери на какви цени бургасдрус купува горивата?....и колко общински хрантутника издържа фирмата?
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Бъдещи студенти от Царево посетиха Бургаския държавен университет Бъдещи студенти от Царево посетиха Бургаския държавен университет Десетокласници и единадесетокласници разгледаха специалностите, лабораториите и иновациите във висшето училище Отлага се операцията по изтеглянето на танкера "Кайрос“ Отлага се операцията по изтеглянето на танкера "Кайрос“ Морска администрация в Бургас е напълно готова да проведе операцията по изтеглянето на танкера "Кайрос“ и провлачването му до бургаския залив Коледари ще върнат духа на българската Коледа в двора на Етнографския музей на 17 декември Коледари ще върнат духа на българската Коледа в двора на Етнографския музей на 17 декември С песни, благословии и живи обичаи Габаритът на ключова улица в ж.к. "Зорница" се запазва, но отпада паркирането отстрани Габаритът на ключова улица в ж.к. "Зорница" се запазва, но отпада паркирането отстрани Зам.-кметът по строителство Чанка Коралска увери, че няма да има стесняване на пътя Кино, което променя – защо „Един грам живот“ вече седмици е хит в салоните Кино, което променя – защо „Един грам живот“ вече седмици е хит в салоните На 14 декември създателите на „Един грам живот“ ще се срещнат с обществеността в конферентната зала на хотел „Бургас“ Арестуваха шефа на Пето РУ Пламен Максимов, покровителствал наркоразпространители Арестуваха шефа на Пето РУ Пламен Максимов, покровителствал наркоразпространители При акцията са арестувани няколко служители, занимаващи се с борба срещу наркопрестъпността Денков: Очаквам, ако Румен Радев стане лице на партия, да се провали грандиозно Денков: Очаквам, ако Румен Радев стане лице на партия, да се провали грандиозно Според него оставката на кабинета „Желязков“ е резултат от натиска на протестите, а Борисов и Пеевски са основен източник на политическа нестабилност в България. Парламентът прие оставката на кабинета "Желязков", предизборната кампания реално започна Парламентът прие оставката на кабинета "Желязков", предизборната кампания реално започна ПП-ДБ поиска Пеевски да бъде изваден от кабинета на Тодор Живков и да му се свали охраната  БСП и ИТН май са чао, но не отписвайте Борисов и Пеевски БСП и ИТН май са чао, но не отписвайте Борисов и Пеевски Ако социолозите не грешат и на следващите избори гласуват над 3 млн. човека, България ще влезе в онези редки моменти, в които политическата система се презарежда, а някои играчи губят почва под собствените си крака По предложение на съветниците от ГЕРБ: Ремонтират два ключови подлеза в Бургас По предложение на съветниците от ГЕРБ: Ремонтират два ключови подлеза в Бургас Обновяват съоръжението на бул. "Никола Петков" и това, което свързва ж.к. "Славейков" с кв. "Тракия"
Скандал с банка за сперма: Генетично рисков донор е засегнал близо 200 деца в Европа Скандал с банка за сперма: Генетично рисков донор е засегнал близо 200 деца в Европа Родители научават със закъснение, че децата им носят мутация с висок риск от рак, докато експерти настояват за спешни реформи и международен контрол Тръмп централизира контрола върху изкуствения интелект с нов президентски указ Тръмп централизира контрола върху изкуствения интелект с нов президентски указ Белият дом иска единен национален стандарт за ИИ, докато щатите настояват за собствени правила и защита на гражданите Камерунският Гонзо сътвори чудовищна издънка-страната да има два национални отбора Камерунският Гонзо сътвори чудовищна издънка-страната да има два национални отбора Президентът на федерацията - Самуел Ето’  обърка подготовката за Купата на Африка, назначи нов селекционер и хвърли камерунския футбол в хаос Хитър ход на Борисов! Zетки, употребиха ви Хитър ход на Борисов! Zетки, употребиха ви Само защото сте неграмотни, допуснахте виновниците за промените на Конституцията, които затлачиха още повече съдебната система, да ви яхнат Блогър нарече Бенидорм ад на земята Блогър нарече Бенидорм ад на земята Макар градът между Валенсия и Аликанте да привлича хиляди туристи годишно, преживяването на Deano се оказва коренно различно от популярния образ на дестинацията Истанбул е най-натовареният с трафик в света Истанбул е най-натовареният с трафик в света Според проучването, което анализира трафика в повече от 900 града в 36 държави, през 2025 г. шофьорите в Истанбул са прекарали 118 часа годишно в задръствания Британски медии виждат в оставката на Желязков "хроничната политическа нестабилност" Британски медии виждат в оставката на Желязков "хроничната политическа нестабилност" Масови протести, корупционни обвинения и страхове около еврото, по този начин чуждите издания правят мрачен портрет на България след политическия срив Земетресение 6,7 по Рихтер разтърси Япония – тревога за цунами Земетресение 6,7 по Рихтер разтърси Япония – тревога за цунами Само дни след трус от 7,5 по Рихтер, североизточна Япония отново е разлюляна от земетресение. Метеорологичните служби предупреждават за опасност от нови вторични трусове и вълни цунами Мерц разкри: План за украински териториални отстъпки е изпратен на Тръмп за обсъждане Мерц разкри: План за украински териториални отстъпки е изпратен на Тръмп за обсъждане Европа, Вашингтон и Киев търсят формула за край на войната, но въпросът за териториалните компромиси остава изцяло в ръцете на украинския народ Австрия прие закон, забраняващ носенето на забрадки в училище Австрия прие закон, забраняващ носенето на забрадки в училище Законът забранява на момичета под 14-годишна възраст да носят забрадки, които „покриват главата в съответствие с ислямските традиции“
Мартин Димитров, депутат от ДБ Мартин Димитров, депутат от ДБ Шенген и еврозоната са като Шампионската лига: пускат те да играеш там, но, като имаш слабо правителство, нищо не постигаш. Виц на деня Виц на деня - Кога разбираш, че си пораснал?
- Когато "Марш вкъщи" вече не ти вика майка ти, а жена ти.
Виц на деня Виц на деня - Киро, в едната ръка зад гърба си държа бутилка с ракия. Ако познаеш в коя е, ще я изпием.
- В лявата!
- Мисли, Кире, мисли... концентрирай се!
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Когато жена казва, че няма какво да облече - означава, че няма нови дрехи. Когато мъж казва, че няма какво да облече - означава, че няма чисти дрехи.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори