Ремонтират емблематичната зала "Асеновец" в Сливен, държавата осигури 1,5 млн.лева
Залата не е ремонтирана от 1971 година
Ремонтът на спортната зала Асеновец в Сливен ще започне до броени дни. За реконструкцията на емблематичната градска зала са отпуснати 1,5 млн.лева от държавния бюджет, съобщи кметът Стефан Радев
Зала "Асеновец" е строена в началото на 70-те години и до този момент не е вложен и един лев в ремонти, заради което се намира в безобразно състояние. Практически е неизползваема.
Добрата новина е, че всички зали ще бъдат обновени - тези по волейбол, бокс и борба.
Ремонтите трябва да приключат за 205 дни. Ще бъде поставена топлоизолация на външните стени, хидро и топлоизолация – на покрива. Нова ще е отоплителната система. Ще бъде изградена система за климатизация и вентилация. Соларни панели ще осигуряват гореща вода. Предвижда се подовата настилка да е от винил, съобщиха от общината. Изпълнители са Консорциум „Строителство Сливен – Спортен комплекс „Асеновец“ – „Комунал Инженеринг“ ЕООД и „БМ – Груп – Инженеринг“ ЕООД. Строителният надзор е поверен на „Августа Консулт“ ЕООД.
Стартът на ремонтите бе обявен в присъствието на народния представител Десислава Танева, която е и областен лидер на ГЕРБ, представители на кметския екип, дългогодишният треньор Събин Маринов, спортни деятели и строители.
Самолетът на началника на генщаба на либийската армия се разби край Анкара
Как да избегнем семейни конфликти по време на празниците - съвети за хармония
Доброволци от Айтос зарадваха 100 пенсионери в нужда преди Коледа
Пациентите плащат двойно за жизненоважни медикаменти
Истината за отрязаното ухо на Ван Гог
Катя Илиева напуска телевизията на Слави Трифонов
В сезона на Козирога кой ще се радва на личен растеж
Ето защо обмяната на левове в евро става по-достъпна
Спазвайте тези традиции, за да осигурите щастие и късмет през новата година
Купувачите на имоти в София искат простор, а във Варна залагат на кварталите
Германия се опитва да изправи икономиката си, като същевременно укрепва отбраната
Близо 100 000 автомобила напуснаха София, а АМ „Тракия“ е най-натоварена
