Община Бургас реагира остро, АПИ даде назад за винетка до кварталите Ветрен, Банево, Черно море и Рудник
Няма да са необходими винетки за шофьорите от бургаските квартали Рудник, Черно море, Банево и Ветрен, за да стигнат до центъра на града. Това съобщи пред Флагман.бг кметът Димитър Николов.
Той е узнал от Флагман.бг за проблема и веднага е позвънил в Агенция „Пътна инфраструктура”. (ВИЖТЕ ТУК)
„Останах безкрайно изненадан. Поисках обяснение от шефовете на АПИ относно ситуацията. Гарантираха, че новоприсъединените квартали няма да заплащат винетна такса, явно техните карти не са актуализирани, заради това се получава разминаване”, коментира пред Флагман.бг Димитър Николов.
Още днес той е разпоредил на екипа си да изпрати отново детайлна информация в пътната агенция, за да е ясно кои пътища свързват крайните и новоприсъединени квартали с града и кои са извън урбанизираната територия.
До няколко дни информацията в специализирания държавен сайт BGtoll трябва да бъде коригирана, за да не всява смут сред шофьорите.
Мбапе изравни рекорда на Роналдо и му посвети гол
Кога мухлясалата храна става смъртоносна и трябва да я изхвърлите
Предстои зрелищен метеоритен дъжд
Ето кои хора не трябва да ядат киви
Вода с чесън - неочаквано добра комбинация
След стотици видеа с непълнолетни: Шарл-Теодор Жиро остава в ареста
Васил Найденов призна за любопитни авантюри...
Японски учени - може да живеем до 250 години, ето как
Храните продължават да поскъпват цялостно
Изненадайте всички вкъщи с най-ароматните и вкусни коледни лимонки
Дядо Коледа пристигна с мотор и зарадва децата в Стара Загора
Тайната на баба за Бъдни вечер за най-сочните постни чушки
Валери Божинов: Футболът се обединява в подкрепа на Любо Пенев

И ние ти се връзваме на глупостите. Подозирам, че си бургазлия избягал преди 25 години в София, живеещ в Младост. И понеже вече си се закрепостил там, не ти остава нищо друго освен да плюеш по Бургас и в частност МР. Сигурно и името ти започва с К, ама няма да е "курчо" предполагам.
струва това удоволствие на общината.
Пътищата водещи до т.н. квартали са едни от най-натоварените в страната и се амортизират основно от транзитен трафик. Заради това удоволствие няколко хиляди нови "граждани" да пътуват без винетка, общината ще плаща милиони за поддръжка.