Политика Общество Общини Спорт Разследване

Учени с неочаквано откритие за Млечния път

07 Октомври 2018, Неделя, 18:07 ч.

Астрономи от Лайденския университет в Холандия откриха близо до Млечния път звезди, които вероятно са се формирали в друга галактика. Информацията публикува тематичното списание Monthly Notices of the Royal Astronomical Society.   Учените потърсили бързо движещи се обекти сред 7 млн. звезди.

За целта анализирали получените с космическия телескоп "Гая" данни за местоположението, паралакса, движението и лъчевата скорост на звездите.

Това позволило да се определи общото разпределение на скоростта за всички светила. Били идентифицирани звезди, чиято скорост е достатъчно голяма, за да може гравитацията на Млечния път да бъде преодоляна с 50-процентна вероятност.

След тази селекция учените открили 20 звезди, които могат да преодолеят гравитацията на нашата галактика с 80-процентна вероятност.

Преценката на орбитите им показала, че сред тях няма звезди, които се движат със свръхголяма скорост и биха могли да стигнат до центъра на Млечния път. Били констатирано, че 7 от 20-те звезди се движат встрани от галактичния диск.

Траекториите на останалите 13 обекта са встрани от галактиката, включително орбитите на двете най-бързи звезди, които се движат със скорост 700 км/сек.

По мнението на учените тези светлинни тела принадлежат към популация извънгалактични звезди и може да са "долетели" от далечни галактики.

В категории: Хороскоп

Коментара
Гневна тълпа подгони Фарадж
Гневна тълпа подгони Фарадж 23/05/2019, Четвъртък 09:32 0
Ама ха де !
07.10.2018 18:45:43
До1.-Приятелю,ти си прав.Ебаси кефа да чета в коментарите нормално подредени думи и емоции!Кво ще пиеш ?/някои пишат на тва място -"респект",щот не пият /.
ПОЗОР
07.10.2018 18:09:10
Тази новина не е за аудиторията на Флагман. Тук статиите трябва да са за русофилство, търкане на лотарийни билетчета и плеймейтки.

Карнобат освещава курбан в подкрепа и за здравето на своя благодетел Миню Стайков Карнобат освещава курбан в подкрепа и за здравето на своя благодетел Миню Стайков

Десетки са събрани пред най-големия православен храм, двама отци провеждат служба за оцеляването му след обявената гладна стачка в ареста

"Китаецът-българин" Кех спипан пиян в Тайван и обяснил: "В България за това само пишат глоба!" "Китаецът-българин" Кех спипан пиян в Тайван и обяснил: "В България за това само пишат глоба!"

27-годишният криволичел с мотор, с тайванската си приятелка отзад на седалката

Бойко Борисов отговори за „недекларираната“ къща и заменките: Стига лъжи, искам справедливост сега! Бойко Борисов отговори за „недекларираната“ къща и заменките: Стига лъжи, искам справедливост сега!

100 дка са взели от майка ми и сега са върнати, но тя умря от рак и не можа да ги види, сподели лидерът на ГЕРБ

Димитър Канариев: Подкрепяме Валери Симеонов, защото защитава развитието на българското Черноморие Димитър Канариев: Подкрепяме Валери Симеонов, защото защитава развитието на българското Черноморие

Имаме припокриване в позициите по голям брой от темите в програмата на НФСБ, обясни той

Пожарникар проговори 20 години след катастрофата на Даяна и разкри последните й думи Пожарникар проговори 20 години след катастрофата на Даяна и разкри последните й думи

Ксавие Гурмелон е сред първите, които са пристигнали на мястото на жестокото произшествие

Премиерът поряза Виктор Николаев: Какво стана с острова ми, който като бухалка размахвахте?! Премиерът поряза Виктор Николаев: Какво стана с острова ми, който като бухалка размахвахте?!

„Живял съм, живея и в тая къща в Банкя ще умра“, заяви Борисов

При покупка до 10 юни участвате в томбола за ваучери от 200 лв.,100 лв. и 3 специални подаръка от италианската марка

Драма! Осъдиха баща, убил в катастрофа дъщеря Драма! Осъдиха баща, убил в катастрофа дъщеря

Румен Праматаров е обвинен за това, че е нарушил правилата за движение по пътищата

Шокиращо! Наша шампионка си преряза вените Шокиращо! Наша шампионка си преряза вените Биляна Дудова опита самоубийство, открила я съотборничка Социолог: Расте дистанцията между ГЕРБ и БСП за България, ВМРО има шанс за евродепутати Социолог: Расте дистанцията между ГЕРБ и БСП за България, ВМРО има шанс за евродепутати

Няма да са само три партийните листи, които ще излъчат свои представители в Брюксел, каза Геновева Петрова

Прогрес: От трупове на починали хора правят компост във Вашингтон Прогрес: От трупове на починали хора правят компост във Вашингтон

Той се дава на роднините на починалия, които могат да посаждат в него цветя, зеленчуци или дървета

Служителите в кухнята разкриват: Никога не си поръчвайте тези неща в ресторант Служителите в кухнята разкриват: Никога не си поръчвайте тези неща в ресторант

Не купувайте пуканки в киното на първа за деня прожекция

Гневна тълпа подгони Фарадж Гневна тълпа подгони Фарадж

Той бил в Кент на предизборна обиколка и се скрил в автобуса си

Огромен скандал! Арестуваха Марадона в Аржентина Огромен скандал! Арестуваха Марадона в Аржентина

Властите закопчали Божията ръка на летище "Есеиса", след като към тях е подадена жалба от бившата му съпруга Росио Охеда

Извънземно нашествие на Луната, снимаха десетки летящи чинии Извънземно нашествие на Луната, снимаха десетки летящи чинии

Московчанин снима флотилия от НЛО край естествения спътник на Земята

Българка призна за подла схема за пране на пари в съда в Ню Йорк Българка призна за подла схема за пране на пари в съда в Ню Йорк

Тя била замесена в корупционни схеми за над 200 млн. долара

Светът скърби! Почина легендата във Формула 1 Ники Лауда Светът скърби! Почина легендата във Формула 1 Ники Лауда

Легендарни остават битките му по трасетата във Формула 1 с британеца Джеймс Хънт

Много лоша новина от Google за всички с телефони Huawei! Много лоша новина от Google за всички с телефони Huawei!

Интернет гигантът е поредната американска ИТ компания, която ограничава връзките си с Huawei заради забраната на Тръмп

Тръмп: Война ще значи "краят на Иран" Тръмп: Война ще значи "краят на Иран"

Американският президент написа това в Туитър, в интервю обаче обясни друго. Ще последва ли отговор

Мистерия: Извънземни затварят хора в буркани със зелена течност Мистерия: Извънземни затварят хора в буркани със зелена течност

Американец се избавил от диабета след отвличане

Бойко Борисов, министър-председател Бойко Борисов, министър-председател Злоупотреби има навсякъде, важно е в България да не е така Виц на деня Виц на деня Двама във фитнеса:
– С колко клякаш?
– С триста...
– Килограма?!
– Не,...зора....
Виц на деня Виц на деня Отива блондинка на бензиностанцията. Служителят я пита:
- 95 или 98 желаете?
Тя:
- Що, тазгодишен нямате ли?
Статус във фейсбук Статус във фейсбук - Тате, тате, циркът дойде!
- Не, тати... Това са абитуриенти...