Изненада! 140 грама чист алкохол на седмицата предпазват от тежка болест
11 Август 2018, Събота, 13:16 ч.
Данните от анализите показали, че старческото слабоумие прогресира изключително сред лицата, които напълно са се отказали от консумацията на алкохолни напитки
23-годишно проучване на световноизвестни учени установи, че пълните трезвеници са много по-заплашени от тежка болест, отколкото хората, които консумират алкохол, пише Zdrave.toИзследването е проведено от експерти от Франция и Великобритания, а в него са взели участие над 9000 британци, които през 1985 година са били между 35 и 55 години.
Специалистите от френския Национален институт за здраве и медицински изследвания и техните колеги от Лондонския университетски колеж са заключили, че 397 от участниците са развили деменция, като средната възраст на проявата на болестта е била 76 години.
Данните от анализите показали, че старческото слабоумие прогресира изключително сред лицата, които напълно са се отказали от консумацията на алкохолни напитки.
Учените са на мнение, че до 140 грама чист алкохол на седмица защитават мозъка и предпазват от деменция.
В същото време обаче дори това минимално количество увеличава риска от тумори и увреждания на черния дроб.
Изследователите са установили, че и прекомерната употреба на спиртни напитки също увеличава вероятността от деменция в напреднала възраст.
310 340 българи са на максимални осигуровки - вижте къде работят
Само във Флагман.бг! Избраха лидера на "Прогресивна България" за Бургас
Шоколадов чийзкейк без печене: Кремообразно изкушение за горещите летни дни
Над 120 таланти превръщат „Обичам Бургас“ в празник на музиката, танца и бургаския дух
Борисов смени лидера на ГЕРБ-София, скоро и във Варна
Осигуряват допълнителен паркинг и извънредни автобуси за “Boom Summer Fest”
Сигнал до Флагман.бг: Неравни алеи и отворени шахти застрашават пешеходците край Парк "Езеро", вземете мерки
Разследващите за убийството на Георги Кузев откриха видео с друг брутален побой в Пловдив
18-годишна обърна Ауди по таван край Русокастро, две млади жени пострадаха
Трагедия на Амолофи: 65-годишна българка загина в морето край Кавала
ГДБОП вече може да разпорежда премахване на терористично съдържание онлайн
11/08/2026, Вторник 16:56
2
Край на тежък цикъл за 4 зодии: Август обръща посоката им
