×
Бизнес ЮГ Войната в Ивицата Газа София Парламентарни избори 2023 Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Разпети Петък е
  • Български зет влезе в надпреварата за кметския пост в Лондон
  • Извадиха 15 кърлежа от тялото на дете след игра в Южния парк
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Родители от СУ "Добри Чинтулов" гневни: Защо приехте повече ученици в Английската и Немската? Гоните децата ни от училище!


Родители от СУ "Добри Чинтулов" гневни: Защо приехте повече ученици в Английската и Немската? Гоните децата ни от училище!
"Гонят ме от училище, мамо", плаче дъщеря ми всеки ден, коментира майката на ученичка от "Добри Чинтулов"
09 Август 2018, Четвъртък, 18:03 ч.
Автор: Моника ИЛИЕВА снимки: Авторът

В къщата си каня не повече от 22 деца, защото имам толкова места, защо взехте повече, риторично пита баща на ученик

Учители и родители на деца от СУ "Добри Чинтулов" организираха протестна среща след новината за преместване на учениците в близкото СУ "Йордан Йовков" в ж. к. "Изгрев". Причината за тази рокада е дългогодишният проблем със сградата на Английската и Немската гимназия в Бургас. По време на срещата стана ясно, че учителският колектив не е съгласен с предстоящата промяна. 

СУ "Добри Чинтулов" разполага с изключително добра материална база, адаптирана към потребностите на учениците си. От думите на директора на училището стана ясно, че в сградата функционират пълноценно и четирите етажа. За сравнение в СУ "Йордан Йовков" работят само два. 

"Добри Чинтулов" разполага с два физкултурни салона, като единият е най-големия в Бургас. Учениците тук изучават хореография и за тази цел разполагат с оборудвана актова зала, каквато в новото училище-приемник няма. 

Пианата на училището, известно в цял Бургас с музикалния си профил, са над 40-годишни. Музикалните инструменти имат скъпа поддръжка и ако бъдат изнесени от училището, не е ясно каква ще е съдбата им, коментира директорът Галина Казакова (на снимката). 



Сериозността на проблема бе подчертана и от присъствието в залата на Йордан Маринов (на снимката) - председател на учителския синдикат "Подкрепа" в Бургас. "На срещата не се вземат решения, проблемът касае четири големи училища. Двете големи гимназии - Английска и Немска, не могат да съжителстват под един покрив", допълни Маринов. 

Присъстващите родители заявиха, че ще отстояват училището на децата си докрай. "Ние нямаме проблем, той си е на Английската и Немската гимназия. В къщата си каня 22 деца, защото имам толкова места, Вие защо сте приели повече ученици", задаваха риторични въпроси родителите. "Гонят ме от училище, мамо", плаче дъщеря ми всеки ден, коментира майката на ученичка от "Добри Чинтулов".

Сградата на СУ "Добри Чинтулов" в бургаския ж.к. "Изгрев"
Припомняме, че от години Английската и Немската гимназии се помещават в обща сграда и учат на двусменен режим. Базата е недостатъчна за потребностите на учениците от двете елитни училища.



В категории: Просвета


Флагман.БГ Петте малки тайни на щастливата връзка Петте малки тайни на щастливата връзка 02/05/2024, Четвъртък 22:00 1
96
Коментара по темата
96.
M.
12.08.2018 15:57:22
5
10
Не на английската
95.
Мъстъците
12.08.2018 13:00:47
0
1
Направете Лазо директор
94.
Днес
12.08.2018 10:45:06
14
9
Не е нужно да се харчат излишни пари, за да се построи ново училище, като Чинтулов могат да съжителстват добре с Йовков. Няма нужда да има две отделни големи училища и те да стоят празни. Направиха нова училище Коджакафалията, но децата там са доста по-умнички от Чинтулов и Йовков, затова не е нужно да има две големи почти празни сгради.
93.
до 91
12.08.2018 08:56:47
4
9
Значи пари за богаташките лигльовци от Коджакафалията може да се харчат, така ли? Или за тази измислена гимназия в МР? Че те повечето лапета могат да хакнат сайта на МВР без да са учили в ИТ училище.
92.
RE 87
12.08.2018 08:53:14
3
9
Напротив, ще се слеят след време и ще се закрие музиката, за да може да има повече стаи за началния етап. Защото с това преместване връзвате ръцете и на двете училища, да не приемат повече ученици. Както виждате броят им от миналата година е по-голям и това е тенденцията. Значи Английска да си запълват още паралелки, нови и нови, а двете училища да нямат тази възможност, дори и да има желаещи. Йовков миналата година имаха 2 паралелки в 1 клас, тази имат 3. Какво правим, ако догодина пак приемат 3? Къде ще отиде тази 31-ва паралелка. Ами няма да я има, защото от инспектората няма да разрешат, тъй като няма база. Но толкова години разрешаваха на двете езикови. Защо се мери с двоен аршин! Трябва нова сграда. В противен случай решавате един проблем, като създавате друг. Има какво още да добавя, но доводите ми и до тук са абсолютно ясни. Вашите не са!!!
П.П. Има и от английска несъгласни с преместването. Да се търси терен в ЦГЧ. Нооо, терени много, желание малко.
91.
Днес
12.08.2018 08:43:11
9
9
Много прости хора има обаче.Защо да се харчат излишни пари като в една сграда Чинтулов и Йовков ще функционират перфектно.Дано общината не слуша ината на няколко изгревски лелки, а да постъпи правилно
90.
мдааааа
12.08.2018 08:41:14
4
5
Тези обещания всички сме ги чували. Типично за ГРОБ! Много могат да обещават, малко изпълняват.
А какво ли стана с този терен? Дали стои незастроен и дали е отреден все още за образование?
89.
"Флагман" "Бургас се нуждае от 3 но
12.08.2018 02:11:13
2
4
Г-жа Й.Ананиева: „Решението на педагогическите съвети е, че Немската гимназия ще остане в настоящата сграда, а за Английската ще се търси нов дом. Те имаха желание да се преместят още тази година, но знаете, че имаше сериозно напрежение от приемащото училище(визира СУ „Йордан Йовков” в ж.к.”Изгрев”, б.а.). Аз съм от хората, които не искат да направят нов проблем, за да разрешат друг. Заради това ние спряхме изпълнението на това тяхно искане. Ще търсим вариант, за да разделим двете гимназии. Немската имат амбициозни планове, спечелени проекти и имат нужда от по-голяма база. Вариант за Английската е изцяло нова сграда. Доколкото си спомням имаме терен, отреден за образование до Военна болница, там трябваше да има детска градина, която така и не е построена."
88.
Ф
11.08.2018 22:40:27
4
6
А при преместването колко от децата и от двете училища ще заминат в други училища заради несигурността и слетите паралелки. После ще кажат , че не се правдостатъчен прием и ви закриваме. После ще бъдат Ив. Вазов, П.Яворов и Л. Каравелов. И те сами ще са виновни. Иначе откриваме иновативни само на думи и ги издържаме на същите хора, чийто деца не са елитни. Срамота!
87.
Спокойно
11.08.2018 21:32:56
11
8
Никой не закрива училищета.... нито Чинтулов, нито Йовков ще бъдат закрити. Просто едното ще бъде преместено в сградата на другото. Ще има две ръководства както си е било досега. Ще има танци, песни, свирене... Всичко си остава. Само няколко метра по-встрани.
86.
Факт
11.08.2018 20:27:30
3
9
Английската гимназия се премести в тази сграда през1987 г. Оттогава вече 30 години така и не се намери решение на проблема. И сега делим нашите деца на елитни и неелитни вместо да потърсим отговорност на виновните. За всяко закрито училище кметовете вземат доста пари , а съкратените учители нищо. По турско време хората от залъка си отделяли за да учат децата им, а ние сега се гордеем, че " оптимизираме" ( закриваме) училища. Сами ще се затрием като народ , без да ни трябва поробител.
85.
Mariq
11.08.2018 13:55:11
8
12
Преместете Английската в М.рудник за 1-2 години, в новата гимназия за компютри, сградата е на 4 етажа и е празна. Имат само 4 паралелки. В това време им направете сграда , да си решат проблема завинаги.
84.
Аз ли си, ти ли си
11.08.2018 13:22:33
5
6
Ето, сам/а го каза! Има училища с по-малко ученици. Защо не отидат там?
Ето защо - искат да закрият музиката с това преместване. Ясно е на всички!
Някой беше питал: "Кои сме ние, че не си даваме сградата, да не е наша?"
Аз питам: Кои са те, че да си харесват?" Тва да не е хотел от Booking да избират?
Като искат да са нашироко и да увеличават паралелките, да ламтят още, да не са спали толкова години, а да си бяха издействали нова сграда, като са толкоз важни и елитни.
83.
Аз
11.08.2018 11:45:32
6
8
За жалост в Бс има много училища, в които има малко деца и се ширят за сметка на други.Това е и причината да не можем да минем в едносменен режим, както в цяла Европа.А до 82,, като учител съм много по наяано кое е важно- ината на някои родители и развитието на училищната среда в града"
82.
Аз ли си, ти ли си
11.08.2018 10:54:57
6
8
В Чинтулов има 400 ученици. А ти се пренасяй в психото! Всеки да си отстоява за сграда. Никой никому не е длъжен!!! Бебето го хранят, като заплаче, но не от храната на другото.
Децата ни няма да се гъчат като сардини, заради някакви наркомани, кифли и джендъри, щото са семето на адвокатската и лекарска мафия!
81.
Аз
11.08.2018 10:07:27
6
7
В Чинтулов има 5 деца на кръст.Няма никакъв проблем да се преместят.Нека Английска се премести.Така е и с Икономическия наврян в миниатюрна сграда
80.
RE 72
11.08.2018 08:41:19
6
8
Всеизвестен факт е, че език се учи за 9 месеца! Каквото научиш първата година, това е! Така, че напълно е възможно за 6 месеца да е на едно доста добро ниво, особено с оглед на това, че го практикува, за разлика от учащите в гимназиите. Липсва практика!
79.
до 77
11.08.2018 08:15:05
5
7
Слушай какво! Проблем има Английска! Нито Немска, Нито Йовков, нито Чинтулов. Ние проблем нямаме!
Това, че ръководството ви е спало, ние нямаме вина. За 20 години можеха да си извоюват нова сграда. Само, че всички са подлоги на ГЕРБ, затова са и директори на "елитните" гимназии.
78.
тТ
11.08.2018 00:50:51
5
7
Аз тука на снимките освен диви прасета,друго не виждам.
77.
Родител
10.08.2018 23:40:17
8
7
Как може най-умните деца от най-добрите Бургаски гимназии да учат в най-мизерни условия, да нямат база и стаи за провеждане на занятията си,а да се помещават в мазета и библиотеки! А четири етажни основни училища, да стоят празни и неизползваеми с недостиг на ученици. Обединете Йовков и Чинтулов и преместете английската гимназия в едно от училищата.
76.
БГ резил
10.08.2018 23:29:41
1
6
до КМ
Звучиш ми като Меркел "Да облагородят района тук" Ние да не сме някакви арийци, бе? Не забравяйте откъде идват преподавателите там. И те са завършили Чинтулов и Йовков.
75.
-
10.08.2018 23:27:35
4
4
Като ви чета коментарите, все повече се убеждавам че проблема на това поколение деца сте вие - техните родители. Трети етаж било високо........ Други се пъчат с празното твърдение "елитна гимназия" трети си мислят че българщината се учи с фолклор... А целия ви проблем е общината, инсппектората и който и да е там който решава кое къде да се мести, а вие се надговаряте в сайт за фалшиви новини...
74.
До 72
10.08.2018 22:57:51
2
10
Не трябва да има само езикови гимназии. Те трябва да бъдат техникуми, а езика да се учи допълнително. Във висшите вече да си имат филология. Какви са тея езици, това каква професия е? Чист билет за навън. Емигранти много и без да са завършили езикова гимназия. И някои доста добре се оправят.
73.
До 70
10.08.2018 22:50:54
3
5
Дори аз го владея по-добре от завършилите в скоро време, но да не се хваля като Бай Ганьо и да не разочаровам слепите родители с нереалистични очаквания. Но на теб определено ти куца българския. ВСЪЩНОСТ е една дума, ако не си запознат. Та, първо научете родния си език, чак тогава претендирайте за чужд.
72.
Бург
10.08.2018 22:48:51
5
3
Щом има такива полиглоти, за 6 месеца перфектен език, да направят езиковите гимназии с 6-месечен курс на обучение вместо 5 годишем. Като дрънкате глупости, че и си вярвате.
71.
До 55
10.08.2018 22:43:42
1
5
Абе то решения бол, ама що да не тормозят народа... типично за ГРОБ! Ив. Вазов, идеално място в центъра на града, подхожда на елитна гимназия, а те да се изместят в Йовков, защото са наистина пред закриване. И още варианти има, обаче тука идеята е кой има по-слаби позиции и къде ще срещнат по-голям отпор.
70.
987
10.08.2018 22:43:09
3
3
В същност много си прав за 6 английски, какъвто е на Стоичков. Бай Ганьо тъпо и упорито твърди, че видиш ли някой го бил научил, че и с терминология! e2c18
69.
Комендантеееее
10.08.2018 22:38:46
0
4
Даже и за по-малко. Някои просто им се отдава и произношение и граматика. Други и цял живот да превеждат Шекспир пак ще звучат като Стоичков.
68.
Пак питам
10.08.2018 22:35:13
1
11
Направихте училище за шепа
богаташки идиотчета, т. нар. Коджакафалията, а за английска няма терен. Направихте и гимназията в М. Рудник, да има къде да се шлаят обезпокоявани кметските деца, за другите пак няма. Ай сиктир и подлогите ви гербаристки! Ще тормозите родители и деца един месец преди началото на годината.
И на теб да отговоря: майките сте големи фитки. Като ви кажат нещо и кълвете. Една да каже елитно или велико и всички като стадо овце се втурвате там. Като не учи и Айнщайн да му налива с фуния, пак ще е същото, без значение в кое училище е.
67.
Ел Команданте
10.08.2018 22:29:04
4
6
Научил перфектно английски за 6 месеца - хахахахахахаха. Сигурно го мислят за роднина на Сточков.
66.
КМ
10.08.2018 18:54:23
7
8
Деца в градините има. Има и в ОДЗ 6 (детската градина до Чинтулов). Но къде отидоха децата в 1 клас? Къде учат децата от района около училището? Охридски, Бенковски, центъра... И отлива от година на година става все по-голям. Нека ги слеят двете училища - Йовков и Чинтулов за да има конкуренция.... И нека Английската дойдат за да облагородят и оживят района тук.
65.
Родител
10.08.2018 17:10:31
6
8
Флагман защо не може да харесваме коментарите в подкрепа на аег ?
64.
Родител
10.08.2018 17:09:08
5
11
Крайно време родителите на 4 най-големи гимназии ,да се обединим ! Не може повече така -децата учат в ужасни условия , а там са най-добрите ученици. Общината да спре да лансира основните училища и техникумите .Но защо да прави нещо за АЕГ ГРЕ НЕГ ПМГ щато децата там в каквато и среда да ги поставиш те учат. Какво стана с Коджакафалията ,защо новия салон и басейн не се ползва от учениците,стаите в ГРЕ / ПМГ са ужасни пада мазилка, тавани .... До кога ?
63.
БГ резил
10.08.2018 16:54:53
5
9
Точно тва става, решават един проблем и създават друг! Жалка работа...
Най-правилното е нова сграда! Толкова години къде бляха, че не я свършиха тая работа? Европейски проекти, малко помощ от общината, по едно даренийце от бедните лекари и адвокати и нотариуси на децата в езиковите и работата готова. Ама то се иска акъл, бе, и то на място, пък и навреме! Директорите са принудени да са мениджъри. В учението и лекуването няма място за мениджмънт. Трябва положителни резултати, без притеснения от пари, стради, кадри и т.н. Но това е политиката на ГРОБ, работят усилено точно за обратното! Следващия път пак гласувайте за тоя тиквоч бат ви Бойко!
62.
Майка
10.08.2018 16:40:02
6
8
Комплекса се разраства в посока Ветрен. Децата започнаха да се увеличават, усеща се в градините. Малките групи са запълнени до предела, за разлика от преди 7-8 години. Връзват ръцете и на двете училища, да нямат допълнителен прием. И къде ще учат тези деца след градината? Това ме навежда на мисълта, че ще закрият музиката, за да има стаи за малките. Аз като родител съм твърдо ПРОТИВ, защото предусещам каква им е идеята. Ще закрият единствената по рода си паралелка с фолклор в региона. Кощунство!!!
A №60, само да ви уведомя и успокоя. Имате пълната подкрепа на синдикатите, както се разбра вчера на срещата. Политизирането самите те го вмъкнаха с израза "Нали знаете, че общината реши ли, ще се преместите!" Това е слугинаж!!! Политически слугинаж!
Останах потресена от срещата вчера. Нито един смислен довод не чух за преместването на училището, освен че Английска нямат сграда. Това си е техен проблем. Не може да решават един и да създават друг проблем. Трябва кардинално да се реши, а това ще стане със строежа на нова сграда или крило към гимназията.
61.
===
10.08.2018 16:21:42
5
15
Заповядайде на 17.09. в СУ "Добри Чинулов", за да видите кое е неизползваемо. И как раално работещите 4 етажа ще се съберат в двата свободни в Й.Йовков.
Елате и преценете! След като има профилирано обучение, което заема цял един етаж от сградата на Д. Чинтулов, как ще съберете 30 паралелки на 3 етажа, след като имате по 6 стаи на етаж?
Просто говорите наизуст свободни съчинения, без да сте запознат със спицификата на обучение в профилираните паралелки.
Значи да не се гъчкат английска и немска, а да се гъчкат Йовков и Чинтулов. Ами няма да стане! Английска никога не е имала своя сграда и това трябва да се промени, но не за сметка на други училища!
60.
===
10.08.2018 15:07:18
8
12
Проблем има и той е свързан с това, че общинска база стои неизползваема, а същевременно две от големите училища в града се помещават в една сграда. Не съм съгласен като данъкоплатец този въпрос да стои така с години. Решение има. Дали едното училище ще отиде в сградата на другото и обратно - това са детайли. И двете сгради са хубави, слънчеви и санирани. Има си нормативи и специалисти, които да определят за следващите 10-20 г. необходимостта от начално, основно и средно училище в района. Излишно е политизирането на проблема. Важното е, че има децата къде да учат. Прав/-а /58/ сте, че на тези разговори място нямат нито синдикатите, нито от съюза на работодателите. В тяхно присъствие се усеща предрешеност и най-вече административен натиск. Също така сте прав/-а /58/, че не трябва да се противопоставят/настройват ученици, родители и учители. И в заключение отново искам да наблегна - ВАЖНОТО Е, ЧЕ ДЕЦАТА ИМА КЪДЕ ДА УЧАТ!!! /Родител на бивш ученик от ГПАЕ/.
59.
do 50
10.08.2018 14:14:22
2
5
Не мила майко, татко съм. И стига с буйните деца.
Моето да не е било мърда. По клоните от дърветата я свалях. Буйното дете не е лошо дете, напротив. Да те е страх от лигави, разглезени деца.
58.
Никой не обижда!
10.08.2018 14:10:45
0
11
Говорим с доводи, обосновано, разбираемо и предупреждаваме.
Като човек, който по една или друга причина е свързан с две от училищата и то най-коментираните, да се изкажа.
Защо направиха Коджакафалията, след като има нереализиран прием в 1-ви клас по другите училища?
Защо построиха ИТ гимназия с 4 нови паралелки, като всяка година завършват все по-малко седмокласници, а те ще приемат 100 деца. От къде ще дойдат те?
За пари ще унищожaт наложили се гимназии с история.
Проблема с английска не е от вчера и онзи ден. Те не заслужава ли нова сграда? Или децата на богаташчетата са по-важни? А на обикновения работещ човечец детето му да учи из мазетата. Пък и тези иху-миху да ги закрият, какви са тези песни и танци? Последното е сърказъм, аз съм ЗА всичко българско и милея за фолклора! Просто е очевадно как искат да унищожат културата и изкуството.
За мен лично кмета и началника на инспектората носят персонална отговорност с действията си или по-скоро с бездействието си.
Къде бяха те на срещите досега. Техни говорители ли се явяват синдикатите? Чии интереси обслужват КТ "Подкрепа", СБУ и Съюза на работодателите?
И да не забравят от кой джоб идват заплатите им! Не да ми говорят кое е общинска собственост и ако наредила общината! Днес са с ГЕРБ, на следващите избори ще се хлъзнат по надолнището.
Не настройвайте ученици, родители и учители от тези четири училища едни срещу други! "Разделяй и владей" засега действа, но останалите родителите ще се усетят и ако се вдигнем ще ви сринем, ще хвърчат оставки!
57.
guhh
10.08.2018 12:57:51
0
10
Не са нужни агресия и обиди в коментарите. Всеки има своя позиция. Явно, че има проблем. Английската гимназия няма сграда и е редно Общината да отреди терен и да построи такава. Същото се отнася и за ПМГ и ГРЕ, които се помещават в една и съща сграда.
56.
Родител от Йовков
10.08.2018 12:09:22
4
5
Всеки дърпа към своята черга! Аз също съм завършила Чинтулов, но предоичетох "Йовков, защото положителните фактори са много като основното е спокойна среда с ред и дисциплина. Не знам какво направи г-" жа Казакова с училището, но го унищожи. И за нейно сведение да не се пъчи, че се помещава в сградата й частно училище, в Йовков има ресурсен център. Места няма
55.
Нова сграда за Английската
10.08.2018 11:45:15
2
10
За да няма ядове нека се построй нова сграда за английската.Мястото зад Училище "П. Яворов" беше идеално, ама от общината решиха да правят детска градина там при положение че там на 50 м има съществуваща такава.
54.
Муравей
10.08.2018 11:09:02
2
10
Защо майките и бащите приличат на орки?
Защо не се подържате?
Пълен потрес,а сте млади!
53.
Родител
10.08.2018 11:04:11
6
9
Да всички ,които мислят ,че училищата в Изгрев са празни:
Както всички виждаме и в този комплекс нещата ще се раздвижат,ще тръгне ново строителство на жилищни сгради и според градоустройственият план комплексът ще се разрасне и то в посока Ветрен.
Тогава ,кажете,къде ще учат децата на семействата ,които ще се заселят там?
Хайде нека управляващите да вземат трезви решения,да спрат да изнервят родители и деца и то през 1-2 години.и да не забравят ,че са там ,защото някой е гласувал за тях!
52.
Родител от Йовков
10.08.2018 10:34:07
8
9
Защо пишете глупости за СУ "Йордан Йовков"като не сте запознати?
Спечелиха проект на МОН за иновативно училище за следващите 3г.Имат приети 63 първокласници в 3 паралелки.
Учениците са обхванати в занимални до 6 клас вкл.Училището е желано от родителите,защото няма агресия,има качествен учебен процес и множество безплатни извънкласни дейности.Почти цялата сграда се използва за учебен процес, самоподготовка,извънкласни дейности и работа с ученици със СОП.
Общината да не се опитва да противопоставя двете училища,а да построи нова сграда на Английската гимназия и да се реши проблема веднъж и завинаги!!!
51.
До всички
10.08.2018 10:31:40
2
11
Хора, флагман е сайт на кмета и манипулира коментарите. Настройва ни един срещу друг. Не им се връзвайте и не се карайте.
50.
БГ резил
10.08.2018 09:50:53
5
6
Мила мамо, не са проблем стълбите, а височината. Сега децата са буйни, много буйни, всяка година все по-буйни. Затова най-малките се слагат на ниските етажи. Едно да зависне през прозореца, друго да го подбутне и е долу. Доста време е изтекло, откакто твоето е било малко, разбирам. Затова не можеш и да направиш сравнение с днешните деца. Разликата е огромна!!!
49.
do Една майка 43
10.08.2018 09:35:08
5
10
Стига сте ги глезили тези деца бе мамо ? Детето ми днес завърпва ПМГ, а до 4-ти клас учи в Елин Пелин. Там деца бол, бяха на 4-ия етаж. Няма мънкане, няма нищо. Животът е стълба, а вие сакън да не ви се подвижат отрочетата до 3-ия етаж. Възпитавате ги само на капризи, а впоследствие в живота се огъват, като макарони. Дъщеря ми си носеше пълната чанта само в понеделник и я прибираше в петък. В първи клас бяха по 35 деца в клас, имаха си стая и то при положение, че текучеството на деца е огромно в МР. Получи си детето добра основа, кандидатства си в ПМГ сама, и обиколи света по състезания. Ама няма мрън, няма хъм. Спартански сме я научили да оцелява. От лигли и лигльовци, файда никой няма. Сняг, студ, дъжд, товари си раницата и пътува до ПМГ. Имам родители живеещи на 5 минути от ПМГ, но тя си държеше да пътува от/до дома и хич не и пречеше. Дори се забавляваше. За това не и пречеше после да пътува до Сингапур, Филипини, Абхазия, Минск, Китай...Така че помислете и стъпете здраво на земята. Предпазваш детето си да не се качва по стълби, пък в същото време си му изправила отвесна стена, по която нивга да не може да се покатери само. Животът е и изпитание мила мамо, Изпитание, което започва още от подготвителната група.
ПС: Аз бях един от първия випуск, когато ни преместиха в новото училище Д. Чинтулов през далечната вече 1976 г. Училищете беше фул, а ние до тогава учихме в Г. Бенковски. Макар и първолаци за нас беше истинска радост да учим в ново училище, а пък кой на какъв етаж - нямам спомени. Йовков го построиха малко по-късно, но към днешна дата просто се отчайвам, като разбирам, че в този комплекс вече няма деца. Тъжно е.
48.
ohooo
10.08.2018 09:29:45
6
6
Ами да вземат да закрият и Миланската скала по твоята логика, а? Какви са тея музики, тромпети. Думата изкуство да ви говори нещо? Ама като се правите на голямата работа, от време на време и театър ходите, и на концерт, нали. Не, че нещо разбирате, по-скоро от снобизъм. Е, не може всички да са нагли сноби! и не обиждай работещите в ЛИДЛ, например. Понякога те са по-човеци от офисните плъхове.
47.
До 43
10.08.2018 09:12:20
9
8
Чудя ви се какви глупости говорите. За езиковите гимназии, специално немската и английската има огромен интерес и много кандидатсващи, защото се водят елитни гимназии. Не предпочитате ли децата и да имат шанс да учат в тези гимназии. Аз имам и по-добро решение, завършващите Йовков и Чинтулов да нямат право да кандидатсват в тези гимназии. Така ще е по-малка бройката нали?
46.
RE-38
10.08.2018 09:09:48
4
8
Някой трябва да работи.
Не може само ахо-иху около трапезата. И то в стила и с песните на Жечка Сланинкова.
45.
До 38
10.08.2018 09:07:16
7
9
Не знам какви точно проблеми имате с главния, но забележете процентно децата, които завършат училища като Чинтулов и Йовков с какво се занимават и какво следват, сравнете после с децата завършили немска и английска. От двете СОУ-та излизат наркомани и изгревски батки, почти не следват в някой ВУЗ и накрая бачкат в лидл или някой подобен магазин, учениците в езиковите гимназии в 90% следват специалности, с които ще се полезни на обществото. В езиковите гимназии, не учат само езици ами те научават как трябва да се учи и те подготвят за кандидатсване в университет.
44.
до АЕГ
10.08.2018 09:06:07
12
6
Абе вие от английска сте много нагли, бе! Веднъж се изтърсихте в сградата на Немска, сега искате направо да изгоните другото училище. Малко като евреи в Палестина действате. Сега и амуджите преместиха в Европа, за да се разпрострат из земите им. Е*ати налите!
43.
до Една майка
10.08.2018 09:01:00
6
8
Аз обясних в поста си, защо училищата са празни. Не може да разкриват нови нови паралелки. Има по-малко седмокласни, те паралелки разкриват. Къде е логиката? И да, ще загинат музиката и танците. Училището ще загине. Аз лично няма да си пусна детето на 3-я етаж, малко дете!!! Малките са на долните етажи! Като го качат горе и ще го преместя другаде. Много като мен ще направят същото. И училището ще си замине за 2-3 години.
42.
ММ
10.08.2018 09:00:36
6
9
Много се ядосвам като чета такива статии, Йовков и Чинтулов намат достатъчно ученици да запълнят такива сгради. Водят се СОУ-та, но всъщност имат нямат 2 класа с ученици над 8 клас. За какви народни танци и песни ми говорите, от тези училища излизат едни от най-големите наркоманчета и квартални батки. Слагайте училищата в една сграда и проблема е решен, след години като децата им ще кандидатсват в гимназии препоръчвам и немската, и английската да не ги приемат защото са много нагли, да ги оставят да пеят и танцуват.
41.
Какво ли ще се случи?
10.08.2018 08:54:22
1
8
Правилно е човек да има активна гражданска позиция и да изказва мнения, предложения... Но знае ли се истинската цел? Дали е за развитието на децата? Дали е към някой директор? Не забелязвате ли, че който защити училището си, изрази решението на педагогическия си екип и е аут. Инспектората намира начин-къде проверки, къде принуда за оставка...Нима мислите , че някой ще ви чуе.То е решено. Инспекторите са решили...Вие си лайте, лайте...Защо ги няма достатъчно частните училища-дали и колко ще се изнася от тях?
40.
Една майка
10.08.2018 08:40:59
6
10
И двете училища в Изгрев, за разлика от преди 30 години, сега са полупразни. Ами то е грехота. Училища като палати ни построиха, а да стоят неизползваеми. В Чинтулов едва събират по една-две паралелки от випуск. Йовков са още по-зле. И никой не е казал, че ще им закрият танцовите паралелки. Аз съм за. Да преместят английската.
39.
Аха
10.08.2018 08:36:19
3
12
А защо им трябваше да правят Кофжакафалията за децата на връзкари.Там защо не пратиха другите.
38.
до 26
10.08.2018 08:19:33
12
8
Това казвам и аз. В Английска се обучават потенциални емигранти. В Чинтулов се учи българщината! Децата пеят, свирят, танцуват - българска народна музика и го правят с любов. Не поклоничат на евреи и семити, а държат на корените си. Ако това искате да разрушите, жална ни майка като нация!
Като родител, заставам твърдо ЗА прекратяване своеволията на община и инспекторат. Ще стигна и до МОН. Но по-силни от медиите няма! Но държавата няма да убие българското!!!
Някой целенасочено от 2-3 години прави антиреклама на Чинтулов. Е, разбра се идеята накрая.
Разровете се, имате интернет, надявам се, можете да боравите с хардуера си, вижте що за училище е Добри Чинтулов и тогава говорете!!! Един концерт да изгледате на децата, ще ви светне лампичката за какво става въпрос. Музика се учи 10 години, английски 6 месеца. За толкова го проговори префектно с техническа терминология братовчед ми! Нямам какво повече да оборвам! Всичко е кристално ясно!
37.
Здрасти
10.08.2018 07:45:21
4
7
И защо е Това разделение още от шибаните комуняги едни ще учат езици другите ще блеят трябва във всички да се изучава засилено езици а само на определени комуняги децата и после ги пращат по цужбина и видиш ли те са най кадърни. Тези училища трябва да се закрият и всички ще са доволни а не богоизбрани.
36.
violeta ilieva
10.08.2018 07:08:43
7
2
trqbva da se zatvorqt mnogo u4ili6ta nqma deca te u4ili6ta remontirat otvarqt samo para da se habi i uvolnenie na polvinata u4iteli v burgas mnogo sa uqdoha se zaplati visoki otpuska bezkrai koi kato tqh obrazovanieto da e plateno
35.
znam kak vazdeistvam
10.08.2018 07:03:05
5
4
ave ko trqbva nqma da u4at seltaci trqbva da e privilegiq da se u4i ne decata na hora ot vsqkva klasa da mogat da u4at.....
34.
2015
10.08.2018 02:57:30
8
4
Tes puk samo na nqkoi ot angliiska da mu stupi kraka v chintaka ili iovkov shi viite umiraite ot qd nie si vurvim v uchilishtata spokoino i ni e shiroko vie sa guchkaite tam aidee
33.
Izgrev
10.08.2018 02:54:13
7
6
Abe angliiska da se spasqvat be da si praqt remont na daskaloto i tva e uspyrd da doidat v chintulov ili iovkov da si mechtaqt da si dadem uchilishtata na tqh ai siktir
32.
АЕГ
10.08.2018 00:56:44
10
11
Айде стига с тези Изгревски трагедии,миналата година Йовков реваха сега Чинтулов като нямат деца да ги сливат дори в едно училище .Вече Общината ще ги пита все едно сградите са техни, Дават им срок и изпълняват точка
31.
Родител
10.08.2018 00:52:45
5
11
Кой са тези родители да определят приема в аег ?Винаги по толкова се е приемало,но и Общината първо обеща сградата на Коджакафалията на ГРЕ ,после направиха начално училище при положение ,че има доста такива,сега в меден рудник новата гимназия, а четитрите най-големи гимназия в две сгради,и то вътре е кошмарно
30.
анонимка
10.08.2018 00:49:01
7
10
Как може да сравнявате една от най-добрите гимназии в Бургас с едно обикновенно училище с ниско ниво на образование.Дори няма желаещи за първи клас. Един от малкото бонуси на това училище е голямата сграда,която даже не може да се запълни.Има толкова много основни училища в Бургас. Според мен няма смисъл родителите да правят скандали за това.Като за всяка нормална гимназия и за Английската се говорят и лоши слухове.Това не е причина поради която да запазят училището и независимо от тях учениците там само много повече и много високо ниво на образование. Учениците в гимназията изучават важни неща, които в бъдеще ще им бъдат от голяма полза и заслужават добра среда на развитие.
29.
Родител
10.08.2018 00:48:17
5
8
Крайно време е да се реши този проблем, а родителите на по-малките деца да не забравят че и те ще станат гимназисти.Сградите са обществени ,незнам какво чакат от Аег че не се съберат и те .За 100 деца цяла сграда !!!
28.
до 6
10.08.2018 00:07:55
7
12
Много ум блика от теб! Веща по въпросите за образование и изучаването на английски език. Ако имаше малко мозък, нямаше да ръсиш простотии, че език се учи за 6 месеца. Тази година зрелостниците от Английската гимназия са в топ 10 на училищата в цяла България по успех на матурата по избираем предмет /в случая английски/. неоТези ученици, за да ги приемат да учат в чужбина полагат изпит за ниво на езика и им се издават сертификат, с който могат да учат по цял свят. Тази година 70% от завършилите Английската гимназия са с отличен успех. Тази година 80% от завършилите Английската гимназия ще заминат да учат в чужбина и повече няма да се върнат, за да не четат глупостите на такива като теб. Дребни, мрънкащи, комплексирани хорица!!
27.
*********
09.08.2018 23:41:06
4
4
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържа недоказуеми твърдения, касаещи конкретни личности.
26.
*********
09.08.2018 23:24:32
5
7
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържа недоказуеми твърдения, касаещи конкретни личности.
25.
Светлана Стоева
09.08.2018 23:16:34
6
7
Училището е много приветливо. Учителите от началния етап са всеотдайни и децата ги обичат!
24.
до Герджикова
09.08.2018 23:08:21
9
9
Не, престъпление е да се разкриват толкова много паралелки, след като няма база. Проблема е на Англ. гимназия и е създаден от тях! Другите училища проблем нямат.
23.
Тъй ли
09.08.2018 23:05:32
8
5
Че моето си е добре там. И дисциплина и успех, комфортно му е. Явно твоите нещо не виреят. Ако си ги гледала в аквариум е разбираемо.
22.
Герджикова
09.08.2018 23:01:07
8
11
Престъпление е тези две големи сгради да стоят празни, а децата от английската и немската да карат часовете си в библиотеката, в мазето, на двора
21.
Г.Р.
09.08.2018 22:54:19
8
9
И двете ми деца учеха в Чинтулов. Благославям деня в който ги преместих от там и много съжалявам, че не го направих по-рано.
20.
Даниела Мирчева
09.08.2018 22:27:24
1
9
И първи и осми клас ще има. Защо коментирате без да знаете?
19.
Даниела Мирчева
09.08.2018 22:25:16
1
3
До къде са я докарсли? И учителите ли?
18.
Динков
09.08.2018 22:23:13
9
8
В "Добри Чинтулов" тази година няма да има първи клас, защото не могат да сформират и една паралелка. За втора учебна година няма да има и 8 клас... Това училище отдавна западна много.
17.
До разбиращите
09.08.2018 22:16:17
2
11
ЗаВЪРШИЛ СЪМ НЕМСКАТА ГИМНАЗИЯ ПРЕДИ 30 Г. И ТОГАВА СЕ ПРИЕМАХА 100 УЧЕНИКА. СЛЕД ДВА ИЗПИТА ПО МАТЕМАТИКА И БЪЛГ ЕЗИК. МНОЗИНА ГО ПОМНЯТ. СГРАДАТА НА НЕМСКАТА ГИМНАЗИЯ ВИНАГИ Е БИЛА САМО НА НЕМСКАТА! ПОСТРОЕНА СПЕЦИАЛНО, ЗАЩОТО ПЪРВИТЕ ВИПУСКИ, ОТ КЪДЕТО СА И ПЪРВИТЕ УЧИТЕЛИ В ГИМНАЗИЯТА СА СЕ ПОМЕЩАВАЛИ В СГРАДАТА НА 1 ВА МЪЖКА ГИМНАЗИЯ ИЛИ СЕГАШНАТА МАТЕМАТИЧЕСКА! АНГЛИЙСКАТА ГИМНАЗУЯ ВИНАГИ Е БИЛА КАТО СИРАЧЕ! ТАКА ЧЕ тЕ ИМАТ СЕРИОЗЕН ПРОБЛЕМ. КАКТО И ВСИЧКИ СРЕДНИ ОБЩО ОБРАЗОВАТЕЛНИ УЧИЛИША, КЪДЕТО НЕ МОГАТ ДА ПОКРИЯТ ИЗИСКВАНИЯТА ЗА КАЧЕСТВЕНО ОБРАЗОВАНИЕ СЛЕД 7 МИ КЛАС.
16.
аз
09.08.2018 22:09:29
5
11
Ама наистина много едър народ. Този Изгрев съвсем се е запуснал.
Преди 30 години завърших в Добри Чинтулов. Директор беше Мърмъров, а после го наследи Дичева. Учители от класа. Сегашните не ги знам какви са, но щом са я докарали до тук.
15.
15
09.08.2018 22:09:15
6
11
Общината прави професионална гимназия за да опъне парите при условие че останалите професионални гимназии са празни... за беше отдала тая сграда на езиковата гимназия щом като казвате че има толкова много нужда от сграда.
14.
Хърмър
09.08.2018 21:49:12
5
11
От двата физкултурни салона нито един не се ползва по предназначение. Отдават се от директорката под наем, а учениците не стъпват там. Ръководството в лицето на директорката е меко казано неадекватно. Благославям деня в който махнах моето дете от там. Сега и пари на задника и манипулира родителите, за да си запази поста.
13.
земен
09.08.2018 21:40:13
17
11
до 7 кво ще съживиш с тези наркомани от англ. гимназия
12.
gradski
09.08.2018 21:35:45
9
10
А, бе майки, малко диета, фитнес, спорт, че приличате на 60г бабички. Ужас.
11.
до 3
09.08.2018 21:32:15
10
10
Не бъркай народното пеене с проституция!!!
10.
До 8
09.08.2018 21:29:50
12
7
Така си е. Пенсионерите наистина са проблем. Твърде много пари се харчат за тях. Отделно че масово гласуват за комунистите.
9.
Запознат
09.08.2018 21:27:46
7
12
Сградата на немската ще бъде премахната, защото пречи на новият небостъргач до нея. Затова търсят къде да преместят училищата.
8.
до 7
09.08.2018 21:25:54
4
12
То по твоята логика да избият пенсионерите, а? Само тежат на икономиката, пенсии ше ми взимат!
7.
1
09.08.2018 21:09:18
10
13
Егати заради пет лапета да се плаща поддръжка за огромна сграда. Обаче това българина е страшно животно, не го интересува нищо друго освен собственият му задник. Разбира се, че е е по-добре да се съберат двете училища а едното да се освободи за английската гимназия за да се съживи този умрял квартал малко. А петте изгревски лапетии решили да останат да учат в квартала няма да се стопят да походят няма и двеста метра повече.
6.
до 1
09.08.2018 21:08:28
16
21
А ти за качество на образованието чувал/а ли си?
Приемат повече ученици, заради финансите. Повече деца, повече пари! А колко от децата от 7-те новоприети паралелки знае, има успех и заслужава да учи там?!
Език се учи за 6 месеца. Едни прости футболисти говорят по-добре от завършилите в Английска, а на тях в Англия им се смеят на литературния изказ. Айде, моля, който си има проблем да си го решава. Д. Чинтулов няма проблем!!! Има други варианти. Да достроят едно крило, корпус и т.н. Да намалят броя на паралелките и да повишат качеството на образованието. Е, познайте защо последното няма да стане. Защото всичко в тази държава, както и образованието и здравеопазването е ПАРИ! Дайте да приемаме сульо и пульо, дайте да го оперираме тоя, че да вземем парите по кл. пътека. Това е капитализма. Лошото е, че нашите деца също страдат от това и то благодарение на общината, начело с кмета!
5.
Eli
09.08.2018 21:03:37
14
12
СУ. Добри Чинтулов. Не е празна сграда... Тя е пълна с нашите талантливи деца и функционира на максимакни обороти, няма да допуснем това да се промени,свободни места няма!!!
4.
ПЕНЧО
09.08.2018 21:02:35
5
8
Има и едно частно училище там.
3.
RE-2
09.08.2018 20:53:08
8
13
Училището не е на никой от тези там.
От това училище даже и певици в Пайнер няма. Гимназиите трябва да са в отделни сгради от основните училища. Някога класовете бяхме даже по 40 ученика и може би с по-добра подготвка и дисциплина.
2.
*********
09.08.2018 20:48:01
4
4
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
1.
Офф
09.08.2018 20:44:55
11
16
Това се казва пазар. Има кандидати за езиковите училища, затова приемат. Няма кандидати за кварталните гимназии, затова ще се обединят, за да не стоят празни сградите.
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Концесионерите на плажове с емоционално послание преди началото на Лято 2024 (ВИДЕО) Концесионерите на плажове с емоционално послание преди началото на Лято 2024 (ВИДЕО) Кадрите от морски плажове по Южното Черноморие, заснети в Несебър и Созопол, демонстрират грижата, която се полага целогодишно за опазването крайбрежието Спират V блок на АЕЦ „Козлодуй“ за планов ремонт и зареждане с гориво от „Уестингхаус“ Спират V блок на АЕЦ „Козлодуй“ за планов ремонт и зареждане с гориво от „Уестингхаус“ VI блок работи съгласно графика за електропроизводство „Сиела Норма“ ще осигури машинния вот за изборите на 9 юни „Сиела Норма“ ще осигури машинния вот за изборите на 9 юни  Тя беше единствената, която подаде документи за участие в процедурата Спипаха контрабандни цигари до сексуални стимуланти на ГКПП-Лесово Спипаха контрабандни цигари до сексуални стимуланти на ГКПП-Лесово Камионът бил отклонен за сканиране с рентген - били забелязани зони с подозрителна плътност Главчев сезира прокуратурата и ДАНС заради скандала „Мама и Аз“ Главчев сезира прокуратурата и ДАНС заради скандала „Мама и Аз“ Решението на министър-председателя било в отговор на широкия обществен отзвук, свързан с проекта Кой ще спре спринта на цените? Джуджета и Нотариуси изкривили пазара с парични потоци Кой ще спре спринта на цените? Джуджета и Нотариуси изкривили пазара с парични потоци Една от причините за по-високата инфлация у нас са и банките, които доста ентусиазирано кредитират жилищното строителство, каза Левон Хампарцумян  Избягвайте местата с бръшлян и високи треви, пълно е с кърлежи! Избягвайте местата с бръшлян и високи треви, пълно е с кърлежи! Кърлежът хапе там и се напива с кръв, където е най-тънка кожата – сгъвките на краката и ръцете, ингвиналните гънки, каза проф. Кантарджиев ГЕРБ изправя Росен Желязков срещу Никола Минчев от ПП за водач на евроизборите ГЕРБ изправя Росен Желязков срещу Никола Минчев от ПП за водач на евроизборите Мария Габриел няма да е кандидат за Европарламента Велико Минков щастлив, след като ДНК експертизата потвърди, че е баща на детето на  Габриела Пеева Велико Минков щастлив, след като ДНК експертизата потвърди, че е баща на детето на Габриела Пеева Сестрата на убитият Пейо Милена Йорданова пък сподели, че няма драма, защото той никога не е твърдял, че детето е негово Разпети петък e, вярващите не пият днес дори и вода Разпети петък e, вярващите не пият днес дори и вода Камбаните ще забият траурно след опелото Христово
НАТО тренира мащабен въздушен десант в Румъния НАТО тренира мащабен въздушен десант в Румъния Учението "Swift Response 24" се провежда в периода 5 - 25 май Смислени преговори - най-рано през втората половина на 2025 г., прогнозира украински топразузнавач Смислени преговори - най-рано през втората половина на 2025 г., прогнозира украински топразузнавач Генерал-майор Вадим Скибицки, заместник-началник на ГУР, коментира ситуацията пред списание "Икономист" България се изкачи до 59-о място в класация за свободата на медиите по света България се изкачи до 59-о място в класация за свободата на медиите по света В ЕС според "Репортери без граници" сме на 23-о място - зад нас са Унгария, Кипър, Малта и Гърция Олимпиакос срази като гост Астън Вила с 2:4 на полуфинала в Лигата на Конференциите Олимпиакос срази като гост Астън Вила с 2:4 на полуфинала в Лигата на Конференциите В другата среща от турнира Фиорентина се справи с доста мъка на свой терен с белгийския Брюж с 3:2 Удари по Израел с крилати ракети „Аркуб“ от Ирак Удари по Израел с крилати ракети „Аркуб“ от Ирак  Насочени били срещу Тел Авив Володимир Зеленски разкри как ще принуди Русия да преговаря за мир Володимир Зеленски разкри как ще принуди Русия да преговаря за мир По думите му Кремъл ще се опита да направи всичко по силите си, за да разстрои провеждането на предстоящата среща в Швейцария  Правил ли е Доналд Тръмп секс със Сторми Даниълс? Милиардерът се изкара жертва на порноактрисата Правил ли е Доналд Тръмп секс със Сторми Даниълс? Милиардерът се изкара жертва на порноактрисата Изнудвала го за пари, а адвокатът й бил замесен и в други подобни мръсни сделки със знаменитости  Ако в жк. "Меден рудник" ви е скъпо, отидете в Лондон - средният наем е над 3000 евро Ако в жк. "Меден рудник" ви е скъпо, отидете в Лондон - средният наем е над 3000 евро Повишение се отчита и в други градове Гърция отчете 16,5% ръст на постъпленията от туризъм Гърция отчете 16,5% ръст на постъпленията от туризъм Пристигналите в Гърция туристи през 2023 г. възлизат на 30,08 млн. души спрямо 29,875 млн. през 2022 г. Тръмп обеща 10% мито на всички вносни стоки Тръмп обеща 10% мито на всички вносни стоки Заяви приоритетите си за втори мандат пред сп. “Тайм”
Тодор ТАГАРЕВ, бивш министър Тодор ТАГАРЕВ, бивш министър Сега всички са срещу ПП

Виц на деня Виц на деня - Скъпи, ако умра ще си вземеш ли друга жена?
- Не, първо ще си почина малко...
Виц на деня Виц на деня Ако една жена не помни къде си е оставила ластика, това въобще не означава, че е забравила какво си и казал преди 6 месеца, в 15:05! Статус във фейсбук Статус във фейсбук Когато я видях си пожелах да остарея с нея! Но нямах предвид за две години...
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори